Oktoberstoppers 2008 #9

Je hebt sms terug :wink:

De schoenen heb ik opgeslagen. Het lijkt me toch beter om even te wachten tot ik de jurken binnen heb. Ik heb alles opgemeten met mn trouwschoenen aan. Als de jurk goed past daarmee weet ik of de hakhoogte goed is

Oh das vet handig om het zo op te meten. (daar zou ik dus echt niet aan denken :roll: )

Ben erg nieuwsgierig naar het resultaat!

Goeiemorgen allemaal,

Hoe is het hier? Al weer een tijdje geleden dat ik me hier heb gemeld!

Liefs A-S

Memmie, ik duim vanmiddag voor je!!! Kom maar snel jullie mooie kindje showen! (en vertellen wat het is natuurlijk )

Thanks! :-* Snel zal het helaas niet worden... Heb de echo om 17.30 uur en daarna gaan we bij mijn ouders eten en de echo showen en dan gaan we weer naar huis. Dan moet eerst de kleine in bad en op bed, dus... Vroeg wordt het dus niet, maar ik kom zoiezo ff melden hoe het is geweest!

ik heb net de verloskundige gebeld:

23 Maart echo

24 Maart intake gesprek

Vind het echt spannend allemaal! Ook omdat ik me zo goed voel! Heb gewoon nergens last van. Ik had nog een test liggen, die heb ik net maar ff gedaan om bevestiging te krijgen! :mrgreen: dikke vette streep natuurlijk!!

Hebben jullie soms ervaring met niks voelen en toch zwanger!!

Oh Memmie hoe spannend!! Wij kunnen niet wachten!! (ik in ieder geval niet :mrgreen: )

Oh A-S wat leuk!!

spannend zeg!!

Gelukkig (uiteraard) was de test vet positief!! :mrgreen:

Hee Jane,

Hoe ist met jou??

Goed hoor, nog was pijn in mijn buik als ik gegeten heb… maar verder wel goed!

En met jou? Geen kwaaltjes zie ik :slight_smile: dat is nog wel fijn!!

Maar hopen dat die pijn in je buik snel over gaat!!

Hier gaat het prima inderdaad! Geen kwaaltjes. Maar dat maakt het ook wel weer beetje onwerkelijk!

Ja inderdaad :stuck_out_tongue:

Dat is mooi, ja kan ik me wel iets bij voorstellen!

Hoi meiden, het wordt afgezaagd, maar ik ben er weer maar heel eventjes. We hebben nog steeds geen nieuwe laptop en tot nu net ook nog zonder internet gezeten :wall:

Verder denk ik dat we m’n ei gemist hebben… Tjip was dit weekend ziek. Hij is nóóit ziek, dus ik vind zijn timing wel heel erg waardeloos. Maar ja, niks meer aan te doen. :frowning:

Heske, wat balen dat je waarschijnlijk je ei gemist hebt! :frowning: :hug:

Ik spiek nog steeds wel mee of het wel goed gaat met jullie!

Lieve meiden, zet hem op! Voorallemaal een knuffel!

Mascha, weer hersteld van je auto-ongeluk? :hug:

Miekje, fijn dat het weer beetje beter gaat, wel rustig aan blijven doen he!! :hug:

Fijne avond! :-*

Joehoeoeoeoe! Alles is goed met ons kleine wonder (voor zover je dat kan zeggen)!!! Ik ben nu dubbel verliefd :inlove:

Zowel op onze grote knul als op…? :inlove:

'k Zet het maar ff in een spoiler, voor die gene die het wil lezen kan daar zien wat ons 2e wondertje is.

Tycho krijgt een BROERTJE :inlove:

Gefeliciteerd Memmie :inlove:

Joehoeeeee, leuk leuk leuk!! Gefeliciteerd mem, echt zo gaaf voor je! :inlove: Kan Tycho straks zo’n leuk shirtje aan trouwens, met ‘ik word een grote broer’ ofzo… :slight_smile:

Kun je de echo ook plaatsen? Ben benieuwd! :slight_smile:

Enne, Lieke… ik snap je enthousiasme, maar als jij nog eens het geslacht noemt, had memmie het ook niet in een spoiler hoeven zetten… :wink: :roll:

Oh en Heske… ei gemist… shit… :cry:

Vind het ook wel ongezellig dat je er zo weinig bent, haha… :roll:

En A-S, leuk dat je er weer even bent, en hartstikke fijn dat je zo weinig kwaaltjes hebt, al snap ik wel dat het daardoor ook nog heel onwerkelijk voelt… maargoed, dat verandert straks ook wel als je echo’s hebt gehad enzo, denk ik! :slight_smile:

Nouja, ik ga ff tv kijken!!

Ben moe van het korte slapen, harde werken en het ramen wassen omdat er een duif op was geknald… :sick:

Hihi!!! Ik las het ook net… Niet echt bij nagedacht, maar wel grappig!

Ik denk toch wel dat de meiden hier allemaal wel willen weten wat er in mij groeit, dus… :lol:

Heske, even een dikke knuffel voor jullie :hug: :hug:

En voor de meiden die het kunnen gebruiken hier natuurlijk ook een: :hug: :hug:

Hoi meiden,

Allereerst JAHOOEEE MEEMMIIIEEEE!!! :dance: :dance: :dance: :dance: geweldig nieuws meis!! SHOWEN!! :inlove: Nu kan je heerlijk genieten!

Kim, leuk dat je weer even kwam buurten! Hoe is het met jou??

Ik ben echt een vette stomkop, :frowning:

Stond een kast in elkaar te timmeren, ook veel gelopen vandaag, en buikpijn, ja hoor, helder bloed door mijn slijm, niet veel maar ben me wel kapot geschrokken. Wat een sukkel ben ik.

Ik zit nu mooi met mijn benen omhoog en :pray: dat het hier bij blijft… :frowning:

Heske, beterschap voor je mannetje, en hopen dat je niet je ei hebt gemist. :pray: :-*

Meis! Rustig aan hoor!!! :naughty: Nu zitten waar je zit en veroer je niet! Kan me voorstellen dat je graag wilt, maar denk om jezelf en die kleine in je buikie, miekje!