Oktoberstoppers 2008 #9

Haha, ik zal eens zien of ik morgen tijd vind om de sokjes op de foto te zetten.

En wij gaan allebei een vet ei spotten Jane! Jij morgen of overmorgen, ik een paar dagen later1 Hoop ik, hoop ik, hoop ik… :pray:

Hoe ist verder met je? Nog nieuws?

Wij zijn ook nog naar Ciske de Rat geweest gister trouwens, erg mooi!! :slight_smile:

En Miek, waar ben je nou ineens gebleven dan? :naughty:

:mrgreen: hou ik je aan :wink:

Nou zal pas op zijn vroegst woensdag zijn… :roll:

ik krijg altijd dag dikker streepje en dan super dik en dan dag erna ei… dus vandaag was nog licht… zou morgen dik kunnen worden en dan overmorgen super dik dus woensdag ei… :pray: (wordt het 29 dagen :shock: ) of gewoon geen ei :? …

Verder gaat het wel, nog wat last van mijn buik met eten, en nu wat hoesten, maar verder goed.

en met jou??

Oh ook nog! zo druk/leuk weekend gehad dus!! :slight_smile:

@Tierrr: ook die shirtjes gezien?? 50% mama 50% papa

en die met geschikt/ongeschikt :mrgreen:

Mijn moeder moet voor een borstoperatie…

@M&J wrote:

@Tierrr: ook die shirtjes gezien?? 50% mama 50% papa

en die met geschikt/ongeschikt :mrgreen:

Haha, ja, echt geweldige shirtjes overal inderdaad!! :mrgreen:

O, borstoperatie, klinkt heftig…

Oh enne Jane, misschien wil je het niet horen, maar… een 29 dagen cyclus is toch helemaal niet zo raar? Misschien is dat inderdaad zelfs juist beter, dat je lichaam beter de kans krijgt om de boel te regelen… :think:

Het duurt alleen zo lang allemaal he? Ik heb 33 dagen cyclus, lijkt ook een eeuwigheid te duren… :?

Oh, en de sokjes:

(moet even bij gezegd worden dat ik gek ben op koeien… :wink: )

Sokjes :thumbup: :thumbup:

Wij hebben niets met koeien maar wel die shirtjes :angel: :angel:

Iets gekocht? Wij?? neeeeee :liar: :liar: :liar: :liar:

Schattig Tierr!!

Nee ik bedoel niet dat het lang is.

Maar ik heb normaal cyclus van 25 dagen en dan is 29 ineens lang.

maar zat uit te rekenen, het KAN nog 28 dagen zijn :stuck_out_tongue: net als ronde 4…

Ja ik zat ook hetzelfde te denken, misschien dat ik juist bij de langere cyclussen meer tijd heb (of ja mijn lichaam meer tijd heeft…) , en dat beter is…? :pray:

Achja ik pin me er niet meer op vast… :?

Tierr, 33 dagen pff lang hoor!

Mascha vertel!! :mrgreen:

Die shirtjes dus :wink:

En bij de prenatal was kleding met korting. Daar heb ik een mamalicious spijkerbroek en een mamalicious shirt gekocht

En we hebben info meegenomen voor zo’n bevallingsbad

Oh wat leuk Mascha!

so so goed voorbereid dus! :slight_smile: :thumbup:

Je denkt er dus overna om in bad te bevallen? :slight_smile:

Ja op de een of andere manier spreekt me dat wel aan…

Iemand hier ook over nagedacht die voors en tegens wil delen?

Owkay… nee zelf nog niet echt over nagedacht…

bij kraamtijd dacht ik ofzo (bevallingsverhalen) verhaal gelezen waarbij vrouw bevallen is in bad… misschien wel interessant om te lezen?

Ik heb het meteen gelezen!

Dat is inderdaad ook een idee om gewoon een simpel opblaasbad te nemen :think:

Ja ik dacht wel dat je dat interessant vond om te lezen :slight_smile:

zijn er verschillende volgens mij.

Heb het een heeeele tijd geleden eens een keertje gelezen :stuck_out_tongue:

Is inderdaad nog wel een idee ja…

Hee dames, ik ga slapen, morgen weer vroeg dag! Trusten!! :-*

Ik ga nog even bankhangen.

Welterusten! en tot morgen! :-* :zzz:

Jane, ovutestjes zijn gewoon vaag :snooty: vind ik :snooty: Probeer alvast wat soldaatjes paraat te hebben staan, ook nadat je ei is geweest nog een paar keer de militaire troepen vervangen :wink: Ik heb ergens gelezen dat een ei tot max 48 uur na de LH piek vrij komt en die moet dan ook nog opgevangen worden natuurlijk. Ik duim voor je :pray:

Memmie, spannend de 20 weken echo. En inderdaad niet zomaar een ‘leuk’ plaatjes kijken onderzoek. Ik hoorde laatst ook van iemand die iemand kende die er met 20 weken achter kwam dat haar kindje iets mankeerde aan de hersentjes :(. Heel veel succes!

Sproet, deze keer gaat het wel goed hoor!! Dat moet gewoon en 3x is gewoon scheepsrecht.

Tierr, kan me voorstellen dat het raar was daar rond te lopen tussen alle zwangeren. Volgend jaar ben jij ook zwanger of heb je net een kindje als je er heen gaat!

En Mascha, ook geweest dus. Die shirtjes zijn leuk! Heb ze eens bij de prenatal gezien. Mijn VK vindt op een bed op je rug bevallen erg onnatuurlijk. De voors en tegens van andere soorten bevallingen zijn we nooit aan toe gekomen helaas :?

Succes morgen voor je moeder en voor jou zelf natuurlijk :-* Ik hoop dat het allemaal goed gaat.

En bijna jarig, 30 is echt een mijlpaal hoor, vond ik zelf tenminste. Dán ben je écht oud :lol:

En ik zag Miek, al weet ik niet meer wat ze schreef, is van de bladzijde afgevallen. Hoop dat het goed met je gaat.

En Heske, hoe gaat het met jou?

En met de andere zwangere dames?

En iedereen die ik vergeten ben?

Moge meiden,

Gezellig gekletst zie ik.

Mascha, krijg jij mijn smsjes niet, of negeer je mij gewoon?? :frowning: :frowning:

Zag super leuke koeiensokjes voorbij komen!

En die shirtjes bij prenatal zijn idd leuk!..zie allemaal meiden leuke dingen kopen en ik durf nog steeds niet :?

Jorik en ik hebben wel heerlijk genoten van het hartje gisteren :inlove: morgen naar de vk.

Jane, je ei is meestal rond de 14e dag, do not worry, is gewoon wat later maar komt zeker :-

MIIEKKKK hoe is het? Lekker paar daagjes weg

Memmie, ik had het gelezen bij de maandmama’s. Wat vreselijk… :cry: Natuurlijk schrik je je rot…

Wanneer is de echo van jou ook alweer? Je zal zien dat het een heel gezond kindje is. :hug: :-

KC, zo is dat, wij deden het om de dag, tot de 2e positieve ovutest (ik had m altijd 2 dagen positief) en da 2 tot 3 dagen daarna iedere dag.

Nou heeft geholpen :thumbup: was onze nieuwe strategie die maand en het was raak!

Tot later meiden!

Memmie, ik duim vanmiddag voor je!!! Kom maar snel jullie mooie kindje showen! (en vertellen wat het is natuurlijk :mrgreen: )

@Miekje: ik zie nu hier dat je me zoekt :frowning: geen sms van je gehad hoor dit weekend :? :think:

Misschien zijn onze nummers overbelast :lol: :wink:

Heb er nog 1 naar je gestuurd. Mijn tel valt steeds uit, maar hij geeft wel aan de berichtjes verzonden te hebben.

Ik wilde graag weten hoe het met je ging.

Had je die schoenen nog gekocht??

:-*