Ja alweer… :eh: achja, misschien is dat juist het perfecte ei
Als ik nu geen testjes had gedaan had ik over 2 weken gedacht weer over tijd te zijn :?
Hoe gaat met jou Sproet?
en je voorbereidingen? al jurk gevonden??
Nee, nog niet. Over twee weken ga ik passen met mijn moeder en sm.
Hoop dat DE jurk er dan toch wel tussen zit, want heel veel tijd heb ik eigenlijk niet meer met oog op bestellen.
Verder voel ik me niet echt fit (moe en hoofdpijn) en heb ik vandaag lekker een hangdag!
Oke leuk!
Oh dat wordt dus nog erg spannend… maar je vind vast DE jurk
Tja alles voor het goede doel he lekker rustig aan!.. :hug:
Oh, ja hoor. Mij hoor je ook niet klagen
En woensdag de 1e echo. Dat is natuurlijk wel even spannend.
Ik hoop voor jou dat je deze ronde een superei hebt (dat wordt opgewacht door een superleger )
Nee dat dacht ik ook niet
Oh spannend!! wel showen he!!?
Bedankt, ja wij hopen het ook…
Hihi ja laat het nu eens zo zijn! :mrgreen:
Hoiiiii
Ik ben weer uit de reddays gelukkig Dit keer zou een WOD worden en dat wisten we vantevoren natuurlijk maar het was wel even heel moeilijk
Woensdag heb ik een CT scan, donderdag weer naar de longarts voor de uitslag (en dan mag ik ook stoppen met de prednison)
2 maart naar de cardioloog, dus de agenda is weer vol :think:
Vandaag nog 3 weken en dat is het zover…
The big 30! :shock: :lol:
Heeey Mascha!!
Hoe was het donderdag bij de kno??
Pff volle agenda dus…
Gelukkig ben je de reddays weer voorbij! :hug:
Oew bijna jarig dus :dance: :mrgreen:
Volgens de KNO heb ik wel heel grote amandelen :think:
Ze heeft ook met een slang door mn neus in mijn keel gekeken. De uitslag daarvan gaat ook naar de longarts
Jij zit trouwens behoorlijk in het groen :mrgreen:
Hmz… oke…
Oew bah… :?
Oke dus die uitslag krijg je ook pas donderdag?
Mag je er deze ronde weer voor gaan??
@M&J wrote:
Jij zit trouwens behoorlijk in het groen :mrgreen:
nee… zie eerdere berichten…

Ovutestjes blijven negatief…
Ik was inderdaad net aan het terug lezen :hug:
Aan de andere kant lees ik ook berichtjes dat ovu testen toch een beetje vreemd zijn… :think:
Ik heb er al 2 keer ovulaties mee gespot :think: , en denk gewoon (baal) dat mijn ei wat later is…
Dag meiden hoe is het hier?
Ben er even een paar daagjes tussenuit geweest vandaar dat ik er even niet was.
Mascha je bent er idd maar druk mee… gelukkig bijna van de prednison af! Hoop ook dat je dan groen licht krijgt!
Pfff bijna 30. Ik ben over twee weken jaren en word 27 en dat vind ik al heel wat :shock: :lol: Gaat echt te snel allemaal…
Jane, wat vervelend dat je je niet helemaal lekker voelt, wel klussen hoor! En morgen is die ovutest hartstikke paars!!!
Ik ga even verder terug lezen of ik iets heb gemist!
Miekje gefelicititeerd met je 12 weken! En het hartje gehoord helemaal super :inlove: Ben ook blij dat je weer een beetje op de been bent!
Voor Sarah en memmie spannende dagen. Nog even geduld meiden!
Sproetje het is bijna woensdag…
En verder weet ik niet meer wat ik heb gelezen :oops:
Zijn er nog meiden aanwezig vanavond? Mitch ligt al te slapen en ik verveel me :?
Ik ren heen en weer tussen laptop en mijn mams…
Ze wordt morgen opgenomen en is stiknerveus :hug:
Ik ben er half
Nee Mieks die wordt morgen niet knalpaars, op zijn vroegst overmorgen!
Hoe is het met je?
Hoe was je weekend??
Hee dames!!
Zo, ik ben weer terug van een weekendje weg geweest!
Super leuk weekend gehad. Vrijdagavond ff bij mijn opa en oma op bezoek geweest, was een tijd geleden… hartstikke gezellig!
En gister naar de huishoudbeurs en 9maandenbeurs, samen met mijn zusje. Ook erg leuk gehad, al was de 9 maandenbeurs toch wel confronterend… allemaal zwangere vrouwen en vrouwen met kindjes…
En allemaal leuke kraampjes die super zijn als je zwanger of moeder bent… maar ik voelde me er niet echt bij horen… :?
Nog wel op de foto geweest bij de WIJstand, was uiteraard eigenlijk voor zwangere vrouwen, maar ik vond dat ik ook mocht… gewoon voor een leuke foto, maar ook als soort voor-foto… een 0 weken foto. En omdat de voorbereidingen nu al begonnen zijn, als teken van hoe gewenst een toekomstig kindje nu al was… ofzo… vaag gepraat misschien voor jullie, maargoed, zo voelt het… ook heel leuke sokjes gekocht voor ons kindje… :roll:
Nu wel heel moe van al het reizen, dus reageer ff niet overal op.
Maar Masha, waarom word je moeder opgenomen? Of heb ik dat gemist? Sterkte iig!
En Mie, fijn dat je er weer bent! Waar ben je geweest?
Jane, balen dat je nog steeds niet helemaal lekker bent… en van die vage ovutesten. Maargoed, misschien heb je gewoon een wat langere cyclus… Wel jammer… ik baal ook van mijn lange cyclus. Maar ik baal nog meer dat ik mijn cyclus niet snap… dat ik met de ovutestjes niks spot enzo… hoop dat jij hem straks gewoon spot! En ik ook!! :hug:
Hey Tierr,
Gezellig dat je je nog even meld
Gelukkig had je een leuk weekend, ja dat is ook wel behoorlijk confronterend, maarja dat wist je al… (foto van sokjes?? :inlove: )
Ja klopt normaal spot ik hem, en zal inderdaad gewoon weer lange cyclus hebben… (misschien zijn die beter…?) en zal hem deze ronde ook wel weer spotten… Ik hoop het ook voor jou Tierr!!
Mieks je bent ook een mooie!
Ik ben er en jij bent weg :shifty: