Oktoberstoppers 2008 #9

Bedankt Miekje, ik kijk het gewoon even aan…

ook qua gevoel enzo, kan geen kwaad volgende maand ofzo eens met de huisarts te praten, hoe het is en wat…

Dit is nu ronde 3 met ovutesten en als ik binnen nu en 3 dagen mijn ei heb dan heb ik voor volgende ronde ook nog… :stuck_out_tongue:

Kittycat bedankt voor het cakeje (dit had ik oa geschreven :roll: )

Ik snap het hoor meis, wat duurt het herstel dan lang…

Ik hoop dat je lijf je heel snel zekerheid geeft en dat je ongi wordt, zodat je weer een ‘gewone’ cyclus krijgt. Het is je heel erg gegund. :hug: :-* Je bent een sterke meid hoor.

Heb je verder nog klachten als buikpijn of dat helemaal niet? Gaan ze nog een x kijken of alles weg is of is dat niet nodig? (als je er niet over wil praten moet je het zeggen hoor)

Lief dat je er naar vraagt. Hier gaat het wel. Nog beetje zwak :roll: en buikpijn als ik bijv de trap op en af moet. Ik vind het wel spannend. De middag voordat ik zo ziek werd hoorde ik het hartje tot 2x toe! nu niets meer, bij Wouter hoorde ik het al met 11 weken en ik ben morgen 12 weken. Dus best een beetje eng…

Volgende week di mag ik naar de vk. (ik beval onder begeleiding van een gyn maar de vk doet het kraambed, dus daar mag ik ook een paar keer heen, wordt alles ook niet zo medisch)

En do de echo om 10 uur. Een echoscopiste maakt de echo. Om 11 uur weer naar de gyn, hij maakt zelf ook nog een echo. (wil zelf ook kijken)

Nu maar hopen dat de bloeding minder is :pray: :pray:

Tijger, is het nog gelukt bij de winkel? Krijg je een nieuwe tafel?

Precies Jane, er over praten kan geen kwaad.

Je kan die van mij ook krijgen hoor, ik heb nog testen, maar doe ze liever niet de deur uit voordat ik weet dat het goed zit.

Heel spannend donderdag…

Nee ik denk ook niet dat het kwaad kan, en mijn vriend zei laatst ook al van je kan het er eens met haar over hebben :think: vond ik wel een behoorlijke zet want ik vind hem niet zo van dat soort woorden :lol: :mrgreen: , erg meelevend, erg lief :inlove:

Bedankt Miekje, hopelijk gaan we ze dan beide niet nodig hebben!!!

En uh Mini-Miekje jij blijft gewoon bij mamma hoor!!! en komt pas over 28 weekjes de buitenwereld gezond en wel verkennen!!! :-*

Donderdag echo miekje? :slight_smile:

Ja donderdag…brrrrrr…

Dat is zeker lief van je vriend! :inlove:

Het komt vast goed hoor Jane. Maar dat wachten en onzekerheid is slopend.

:hug:

Gooi alles er hier uit en weet je wat je kunt doen, alles op papier zetten en dat aan de ha geven. Dat heb ik ook eens gedaan. Hij las het en daarna hadden we het er over. Was wat makkelijker.

IJs en eten Jane, het gaat de goede kant op met je :thumbup:

Kan me je onzekerheid voorstellen. Er kan dan wel een jaar voor staan, maar als het jezelf betreft is het lastig om te relativeren lijkt me. :-* Ach, weet ik eigenlijk wel zeker ook. :pray: dat deze ronde raak is hoor.

Zonde van het bovenblad Tijgertje, hoop dat ze hem op wisselen voor je.

Heb je een angelsound Miekje? Of was het net na de echo dat je ziek werd? Snap dat je het heel eng vindt dat je het hartje niet meer hoort. Maar het kan met de angelsound hè, dat je de ene keer niets hoort en de andere keer wel. Drukke week staat je verder te wachten, en vooral een heel spannende week. Moet elke keer weer aan je denken en aan de onzekerheid die je hebt of het allemaal wel goed gaat :-* Ik zou gesloopt zijn van stress. Je houd je zo dapper staande, knap hoor :-* :hug:

Ik duim mee dat alles goed is :pray:.

Ik zelf heb nergens last van, geen buikpijn ofzo, helemaal niets. Ik heb maandag nog een echo gehad en het zag er toen allemaal goed uit. Baarmoeder was oke, sluimvlies en eierstokken ook en 2 eiblaasjes te zien. Er was me wel verteld dat je kunt blijven vloeien tot de volgende menstruatie, maar dat het zo onregelmatig is is vervelend, zit nog steeds vast aan inlegkruisjes. Naja, ik moet maar niet zeuren :oops:, er zijn ergere dingen :wink:. En geduld is een schone zaak, al heb ik dat helemaal niet :roll:

Tis ook gewoon dat we al bijna een jaar ‘in voorbereiding zijn’ (dus bijna een jaar gestopt met de pil) en de beslissing is in oktober genomen om ervoor te gaan en nu zo’n 5 maanden later hebben we nog ‘niets’, behalve herinneringen en illusies die we armer zijn. Maar oké, weer op naar positiviteit! 5 maanden is nog kort, die kleine komt er wel en 2010 staat toch veel mooier dan 2009 (:liar: )

@Miekje wrote:

Ja donderdag…brrrrrr…

Dat is zeker lief van je vriend! :inlove:

Het komt vast goed hoor Jane. Maar dat wachten en onzekerheid is slopend.

:hug:

Gooi alles er hier uit en weet je wat je kunt doen, alles op papier zetten en dat aan de ha geven. Dat heb ik ook eens gedaan. Hij las het en daarna hadden we het er over. Was wat makkelijker.

Spannend Miekje, het zal vast nog steeds helemaal goed zijn!! :pray: mijn :thumbup: :thumbup: draaien!

Ja hij is ook een lieverd :inlove:

Alles op papier zetten, was ik al mee bezig sinds ronde 5 (vorige ronde dus :stuck_out_tongue: ) , dus hopelijk helpt dat het gesprek dan ook :slight_smile:

Bedankt KC! ja het gaat iets beter, al voel ik me nu toch niet zo lekker en mijn buikje ook niet :? :lol: en nog geen ijsje gehad vandaag… :roll:

KC :hug: ik heb er bij jou ook het vertrouwen in dat het goed zit binnen nu en heeeeel snel (2 maanden), en tot nu toe zat ik nog niet fout, vraag maar aan… wie was dat ook alweer… A-S?? en dacht dat ik bij Mieks ook goed zat :mrgreen:

Nou ik kom net terug van de winkel en die man heeft een nieuw bovenblad besteld. Duurt een week voordat het nieuwe blad er is. Die meneer deed helemaal niet moeilijk en het oude blad mogen we ook nog houden, hij hoefde hem niet eens te zien…

Nu ga ik even X factor kijken…

Meiden, wij zijn de afgelopen drie dagen vrij geweest om beneden te schilderen. Dus ik ben kapot en ga slapen… :zzz:

Morgen komt een vriendin en zondag heb ik eindelijk niets op de agenda staan… dus dan kom ik even bijkletsen!!! :smiley:

:dance: :dance: :dance: vanmorgen het hartje gehoord met de angelsound :dance: :dance: :dance:

En 12 weken :dance: :dance: :dance:

Zo moest ik even kwijt hoor :mrgreen:

Sproet druk bezig lees ik! Welke kleur??

Tijgertje, fijn hoor dat alles in orde is en jullie een nieuw blad krijgen!

KC, wat lief van je!

Ik denk precies hetzelfde, maar dan over jou. Heel knap hoe je zo weer zo positief kijkt naar de dingen. Je bent een hele sterke vrouw, en zal een heel goede moeder zijn. Sluit me aan bij Jane, ik denk ook dat je snel weer zwanger bent. :-*

Jane, hoe gaat ie vandaag?

Alle andere meiden, druk weekend? leuke dingen?? Alles goed??

Wat fijn Miekje :thumbup: :thumbup: :thumbup: Dat is nog eens goed nieuws.

En je bent lief Miekje :-*

Ben niet altijd even positief hoor :oops:, en er zijn nog steeds momenten dat ik het best moeilijk heb. Maar ik kan er niets aan veranderen, dus ik kan niet anders dan gewoon maar verder gaan en positief blijven. En binnen 2 maanden zou mooi zijn, :pray: maar hard.

Tijgertje, mooi dat je het blad kan ruilen.

Sproet, veel plezier morgen.

Jane, gaat het al beter met je buikje?

Mijn vertrouwen in ovutestjes is helemaal weg, hij is nu echt megalicht. Ben het helemaal zat. Ik ga ze opmaken en dan komen ze er niet meer in :snooty:

Fijn weekend nog allemaal!!

ff snel…

:oops:

Miekje, gefeliciteerd met deze 1e mijlpaal! :dance: 12 weken, joehoe!

Fijn dat je het hartje weer hebt kunnen vinden en horen :inlove: Blijft een mooie geluidje he?! Knap je alweer een beetje op?

Ik had het laatst ook… Had de kleine al een avond en de ochtend erop niet (echt) gevoeld en dan is het heerlijk om het hartje even te kunnen horen!

Hier alles verder prima! Wel een beetje trillebillies voor de 20w echo…

(bij de juli mama’s heeft iemand geen goede 20w echo gahad…helaas hebben ze het kindje moeten halen, het had geen ovelevingskans :cry: Ze was net zover als ik nu ben… dat is wel ff heel confronterend!)

:pray: dat alles goed is met deze kleine wonder in mijn buik!

Maar goed, ga later ff op anderen reageren…Ben net thuis en ga ff lekker bij manlief op de bank zitten.

Fijne avond allemaal :-*

xxx

:dance: Jaaaa Miekje!! wat super!! :inlove:

Gefeliciteerd met je 12 weken! :mrgreen:

Met mijn buikje blijft het beetje vervelend.

kan niet goed eten alles valt zwaar en doet dan zeer, voel me daardoor ook niet zo lekker. gelukkig valt drinken niet zwaar en is dat te doen behalve warme dranken dan weer :?

KC ik heb er alle vertrouwen in :mrgreen: :pray:

Memmie!! :smiley: spannend dan zeg die 20 weken!

Jeetje dat is nou nog eens minder leuk nieuws, ik dacht dat het dan toch ondertussen minder risicovol zou zijn :?

Goedemorgen lady’s!!

Waar is iedereen :cry: en alle verhalen? :cry:

Vind het TE rustig hier… :roll:

Ik heb nog weinig te vertellen…

streepje van ovutest was vrijdag erruug licht dus test daarom pas vandaag weer… buikgriepje blijft beetje hangen… :? maar this te verdragen… en hoop uiteraard dat vandaag streepje toch gigadonker is en morgen mijn ei komt :stuck_out_tongue: :pray: :lol:

Heb al paar dagen niets meer van Miek gehoord… :think: heo is het met je meis??

En Mascha ook niet meer :think: hoe waren de onderzoeken en hoe gaat het verder met je?? :-*

En ik vergeet de rest natuurlijk niet maar viel me op…

Hai meiden!

Ik houd jullie niet bij hoor… :oops: Maar wilde toch even melden hoe het met me gaat.

M’n nieuwe baan is super! Wel gaan ze i.v.m. de crisis ook hier bekijken wat er gedaan kan worden om de kosten te reduceren. Ik hoop maar dat dit voor mij geen gevolgen heeft en wacht het maar rustig af.

Datzelfde geldt op het moment ook voor m’n cyclus, rustig afwachten… :liar: De afgelopen maanden had ik steeds één of twee duidelijke ovulatietesten en een duidelijke temperatuurstijging meteen daarna, geen twijfel mogelijk dus over m’n ei. Afgelopen maand had ik 4 vage ovulatietesten, geen duidelijke, maar gelukkig wel een duidelijke temperatuurstijging. Deze maand zit ik al op dag 23 van m’n cyclus en nog helemaal niets, geen vage of duidelijke ovulatietesten en ook nog geen temperatuurstijging…?! M’n cyclus zit normaal gesproken zo rond de 30 dagen, dus ik vraag me toch wel een beetje af wat ik hier nu van moet denken. :think:

Fijne zondag(middag) nog allemaal!

Miekje… 12 weken… :dance: :dance:

En het hartje gehoord! Dat is inderdaad goed nieuws! :inlove:

Ik heb sinds gisterenavond flinke hoofdpijn en was ook wat misselijk toen ik naar bed ging. Heb ik eigenlijk nog helemaal niet gehad, maar de afgelopen nachten best slecht geslapen en ik ben dus erg moe!

Gisteren met mijn vriendin in de stad een hapje gegeten en daarna gezellig bijgekletst. Vandaag een deur geschilderd, maar nu wil ik eigenlijk even niks doen. Morgen weer werken… :roll:

Miekje, de kozijnen zijn van geel naar wit gegaan :slight_smile:

Ff wennen, maar absoluut een verbetering.

Muppet, raar van je ovutesten inderdaad als je normaal op 30 dagen zit :think:

Memmie, als je zulke berichten leest zit de schrik er natuurlijk wel even in. Het is met 20 wk geen pretecho, maar je hoopt toch dat als het tot zover schijnbaar goed gaat dat je kindje in orde is. Moeilijk hoor!

KC, ik ben ook wel positief ingesteld over het algemeen. Maar ik herken ook wel goed wat jij zegt. Wij besloten in januari vorig jaar voor een kindje te gaan (eerst 3 maanden ontpillen en stoppen met (mijn vriend ook roken en) drinken om de kansen optimaal te benutten. In mei gelijk raak en na de mk ook vrij snel raak. Bij elkaar ben ik al een half jaar zwanger geweest… maarja, voorlopig zit ik op 8 weken en moet ik nog afwachten hoe het dit keer gaat. Maar ik ben optimistisch en ga met een gerust gevoel richting echo. Als het niet goed is, verander ik daar niets aan door de nacht ervoor wakker te blijven liggen :hand:

Even Ego:

OvuTestje nog steeds :eh: hetzelfde (heel licht) :?

Nog geen piek dus… :?

Maar had wel iets gelezen over legertje zwemmers op voorhand sturen :smiley:

Nee :frowning: en zie het ook niet erg positief in, mja ronde 4 was het ook zo laat dus ik test overmorgen weer… maar toch, het duurt dan weer zo lang… :frowning:

Hihi ja dat waren Miek en KC die het daarover hadden :mrgreen:

Dus dan zou je weer op 28 dagen zitten…?!

Ik kan me voorstellen dat je ook een beetje zenuwachtig wordt van die testen. Als je cyclus redelijk regelmatig is en je klust in de week van je ei (bv) om de dag dan benut je 'm toch sowieso?

Maar hopelijk geeft de test dan in ieder geval overmorgen een mooie donkere streep!