Oktoberstoppers 2008 #9

Ok dank je Jane, ga ik vanavond even kijken of ik wat met die link kan om foto’s te plaatsen.

Dan ga ik nu even het eten klaar maken, want mijn mannetje komt zo thuis…

Hee!!

Memmie, grappig dat we zo dicht bij elkaar wonen! :slight_smile:

Heb je lekker geshopt?

Jane, wat vervelend dat je je zo rot voelt… veel beterschap! Snel weer opknappen hoor!! (En onthoud: beter nu ziekjes dan in de klusdagen! ;))

Tijger, ik wacht met smart op de foto’s! ben benieuwd! :slight_smile:

En ik gebruikte vorige cyclus ovutestjes van sensitest, maar ik heb mijn ei dus niet duidelijk gespot… het schijnt ook per persoon verschillend te zijn welke testen wel en niet goed werken.

Miekje, hoe voel je je nu? En Mascha, hoe gaat het met jou?

En met de rest?

Nou, ik zal ff koken!!

En vanavond lekker bankhangen voor de tv… ben best wel moe namelijk, ondanks dat ik een lekker relaxte dag had… gelukkig ist weer weekend! :slight_smile:

Hoi meiden,

Kom jullie even een :-* brengen. Ik ben nog steeds enorm moe, maar beloof snel weer te komen posten (morgen of overmorgen)

Denk aan jullie

Liefs Miek

Miekje, een dikke :-* terug!

Doe rustig aan meis! Ff goed uitzieken!

Hoi meiden!

Ik kom me ook weer even melden… Laptop is dus echt kapot. Gisteren wel nog al onze bestanden en foto’s kunnen redden door toetsenbord van de pc erop aan te sluiten, maar zelfs toen deed ie gek, dus denk dat we een nieuwe moeten kopen :frowning: Tot die tijd ben ik dus weinig hier, want de pc staat op zolder en daar is het koud. Bovendien ga ik niet de hele dag met Sterre op zolder zitten natuurlijk :wink: Nu is ze op het kdv en heb ik nog ff tijd voordat ik zo rijles heb.

Miekje, fijn weer wat van je te horen! Ik hoop dat je snel helemaal opknapt meis :hug: :hug: :hug:

Ik heb ook geen ervaring met (ovu)testen van Matcare… ovutesten van sensitest vond ik ook fijn, maar na die vage sensitest zwangerschapstest komt dat merk er hier niet meer in :evil: :snooty: Ik heb het sowieso echt helemaal gehad met testen… test nu alleen nog maar als ik overtijd ben (zeg ik nu :eh: )

Jane, wat rot dat je je zo ziek voelt. Hoe gaat het vandaag? Nog bedankt voor je lieve pb’tje van laatst trouwens. Kom steeds maar niet aan reageren toe, maar vond het wel heel erg lief :-*

Waarom is dat eigenlijk dat je maar tot 26 weken zwangerschap rijlessen mag volgen :think: Dat wist ik helemaal niet joh. :eh: Ik had het laatst wel met mijn rij-instructeur erover dat ik gestopt ben met lessen toen ik de eerste keer zwanger was, en dat vond hij op zich begrijpelijk omdat zwangere vrouwen blijkbaar elke dag anders rijden :lol: Geen touw op te trekken dus, en ja, da’s niet echt handig als je rij-examen hebt :wink: Maar verder heeft hij er ook niet over gezegd :think: Zal het straks eens vragen, want ik snap eerlijk gezegd niet wat het bezwaar is :?

Autorijden gaat hier echt lekker trouwens. Ik heb nu 4 lessen gehad, en ik kan alles weer :dance: Deze week parkeren weer geoefend en zelfs fileparkeren ging in 1 keer goed. Was er echt blij mee, het gaat gewoon allemaal veel beter dan 3 jaar geleden. De komende lessen gaan we steeds examenrondjes rijden, want ik denk dat mijn grootste probleem toch de examenvrees is. Heb ik normaal nooit last van, maar met rij-examen dus wel :wall: En verder moet het kijken nog wat meer een automatisme worden, maar op zich ging dat de laatste tijd ook wel prima. He, ik kan echt niet wachten tot ik m’n rijbewijs heb, hoop zo dat ik het nu (nou ja, over een maand dus…) gewoon eens een keer haal. :pray:

Verder gaat hier alles wel lekker z’n gangetje, alleen slaapt Sterre erg slecht. Ze is ineens bang in het donker, en is 's morgens weer heel vroeg wakker. Vanmorgen al om 4.15, da’s echt niet leuk meer :frowning: Avondeten gaat uiteraard ook nog geen steek beter, maar ik weet nu iig dat ze zich nog goed ontwikkelt en dat we het op zich goed aanpakken, dus ik ben er wel wat rustiger onder. En verder gaat het gewoon goed met haar. Heb gisteren Hamertje-Tik voor haar gekocht en dat vindt ze helemaal geweldig. Vind het knap hoe goed ze die spijkertjes al in die ieniemini gaatjes weet te wurmen, met haar fijne motoriek is iig niets mis :wink:

Maar goed, verder niet zo heel veel te melden. Ei is weer op komst, maar ik probeer het een beetje te negeren. Klussen doen we toch wel, en ik heb inmiddels wel door dat we er verder toch niets aan kunnen doen, behalve geduldig ( :liar: ) afwachten :roll:

xHeske

Hee dames!!

Miekje, goed idee dat je hier weer komt posten, gezellig! Maar wel rustig aan he? :-

En daar was Heske ook weer! :slight_smile:

Balen van die laptop… ook omdat je dan minder hier bent, haha. Maar snel een nieuwe laptop kopen dan! :wink:

Fijn dat het rijden zo goed gaat! Ik hoop dat je het nu straks in 1 keer haalt! Ik moet over 2 weken afrijden, erg spannend… tis de 2e keer en heb er echt al heel veel lessen opzitten en er dus al heel wat geld doorheen gejaagd… dus ik hoop echt zó dat ik het haal…

Balen dat Sterre zo slecht slaapt trouwens… hoop dat dat snel verandert.

Nouja, en succes met het negeren van dat ei… denk dat ik daar niet in slaag… :wink:

Nou meiden, ik ben bijna het hele weekend weg, dus zal hier niet veel zijn. Een goed weekend allemaal!! :-

Daar ben ik ook weer!

Jane, beterschap, hoop dat je niet helemaal in de lappenmand beland.

Mascha, hoe zijn je onderzoeken gisteren gegaan? :-

Miekje, ook weer een beetje terug zag ik, hoe gaat het met je? :-

Tijgertje, ben benieuwd naar de foto’s van de meubels.

Memmie, wauw alweer bijna 20 weken, veel plezier met je echo, plaats je hem in het showtopic voor ons? (Waar ik toch stiekem gekeken heb, omdat ik die lieve buikjes en kindjes toch ook weer niet wil missen)

Heske, zonde van de laptop hoor. Dat afrijden tot max 26 weken zou volgens mijn rijinstructeur zijn omdat je reactietijd korter wordt als je zwanger bent. Hij was overigens niet 100% zeker dat het 26 weken was, hij zou het navragen, maar ja, dat was opeens niet meer nodig :roll:.

Mijn rijles woensdag ging goed. Hij was erg tevreden over de vooruitgang die ik maakte. Over 2 weken heb ik mijn theorie-examen, ooh moet mezelf echt dwingen om te leren.

Verder was het gisteren precies 4 weken geleden dat ik gecuretteerd ben :frowning: En mijn lichaam is nog steeds van slag geloof ik. Gisteren opeens weer bloedverlies gehad, ik dacht even dat ik ongesteld geworden was, want dat kan natuurlijk goed na 4 weken. Maar nee hoor.

Ik moet vandaag aan een werkstuk werken, heb daar echt zoo geen zin in :x

Hallo!

Ik meld me weer even!

KC, is het alweer 4 weken geleden? :o Nou ja, voor jou is de tijd misschien niet zo snel gegaan. Vervelend dat je toch weer bloed verliest :?

Heske, balen dat je laptop echt kapot is! Logisch dat je niet op een koude zolder gaat zitten! Hopelijk gaat Sterre snel weet wat beter slapen, want 4:15 :o … :zzz:

Jane, beterschap!

Miekje, :-*

Mascha, alweer aan de beterende hand hoop ik? :pray:

Tijgertje, nieuwe inrichting begrijp ik? Ik vind het altijd heerlijk om met de meubels aan de slag te gaan. Het staat hier nooit een half jaar hetzelfe. Ik heb 2x ovulatietesten van sensitest gebruikt en beide keren een ei gespot.

Hier alles goed verder. Demi was ziek, maar is inmiddels weer beter! Ik heb gister de vk maar eens gebeld en 11 maart mag ik komen. Ik vind het af en toe wel lastig om mijn mond te houden! Nog 6 weken :shifty:

Ik ga ff op de bank, ben moe!

Ik hoop dat de foto’s het nu doen.

Ik heb het geprobeerd met de link die ik van Jane_S heb gekregen…

De foto’s zijn niet heel duidelijk, maar ik zal wel nieuwe maken als alles weer goed op zijn plek staat en ingericht is.

voorbeeld kleurstaal

televisiekast

Salontafel

ladenkast

Mooi spul! :inlove:

Dank je ! De kleuren komen niet helemaal goed over op de foto, want is het vrij licht hout…

Ik ga nog even snel stofzuigen en dweilen in huis , dan ben ik eindelijk klaar hier.

Daarna kom ik nog wel even terug om te kwekken…

Ziet er goed uit Tijgertje :thumbup:

Ik heb net even chocoladecakejes gebakken, erg lekker :drool:

Mooi tijger! :thumbup:

Kittycat, dikke :hug: misschien heeft het even moeite met doorzetten??

Ik hoop het voor je, en dat je cyclus weer snel normaal is lieverd.

Heske, top dat het zo gaat met rijles. En Tierrr ook. Ik ben 4x gezakt :oops: de 5e keer voor de staat en toen was het ook geen probleem.

Ik wil ook wel chocolade cakejes!!

Memmie, wat een prachtbuik heb jij zeg!!

Jane, hoe gaat het nu?

Hoe is het met alle andere meiden??

Hoe is het met je Miekje, nog steeds zo ziek?

En wanneer moest je nu weer naar het ziekenhuis voor een echo van kleine uk? Die andere was even tussendoor toch? Heb je nog harde buiken of andere klachten?

Eet smakelijk!

Ik heb er zelf inmiddels al 3 op :drool:

Ik vermoed dat het geen ongesteldheid is :?.

Heb gisteren overdag wat bloed verloren, eergisteren niet, en gisteravond en vandaag ook niet. Heb ook geen gekke dingen gedaan en niet eens geklust, dus daar kan het ook niet van komen.

Ik hou het er nog maar even op dat mijn lichaam van slag is :roll:

Ongesteldheid zou prima zijn hoor, daar niet van, maar dan moet 't wel gewoon even doorzetten en duidelijk zijn.

Ga zo even het eten klaarmaken, want mijn mannetje is onderweg naar huis. Daarna even snel naar de winkel, want het bovenblad van de tvkast is beschadigd. Dan om 20.30 uur weer X factor kijken…

Bedankt meiden, gaat gelukkig weer stukken beter!

Vandaag ook weer gewoon naar school gekunt…

ik had gedacht zodra ik weer ging ovutesten (vandaag inieminiestreepje) dat ik weer… ja hoe wil ik dat zeggen… hoop zou krijgen maar ik vind dat ik er nog negatief tegenover blijf staan :? , lees het niet verkeerd hoor, wil het dolgraag! maar ergens bang dat het niet lukt ofzo… maargoed…

uhm…

Heske, jeetje balen zeg!

Gelukkig vond je even een gaatje voor ons :mrgreen: :-

KC je was er ook even :smiley:

Gaat gelukkig weer goed hoor :slight_smile: :-

Kon gisteravond weer om een ijsje vragen en nog eten ook :mrgreen:

Ik las dat je rijles goed ging! :thumbup:

Ahhhh Tijgertje!! , dat ziet er goed uit hoor!!

netjes in elkaar gezet ook :slight_smile: ik vind ze ook erg mooi!

Tierr zag ik ook nog :smiley:

Maar je hebt een druk weekend dus fijn weekend!! :-

Hey Miekje!! dikke :-
en :hug: voor jou :slight_smile:

Bedankt gaat goed hoor! en met jou??

Mascha hoe is het met jou??

AAAAAAAAAAAAAH schiet mij maar lek.

Net een heel stuk geschreven en weg… :twisted: :evil:

Ahh Miekje irritant is dat he! :hug:

Ja ik kan daar zo boos om worden

Maak je niet teveel zorgen Jane, het komt echt goed…

Er staat dat je na 4 maanden met ovutesten contact kan opnemen met de ha als het dan nog niet gelukt is. Je zou het kunnen doen.

Maar voor een eerste staat een jaar…ik weet niet of dat ook zo is als je met ovutesten klust.