Oktoberstoppers 2008 #9

Ja ja de bezorger is geweest en heeft de doe het zelf pakketten afgeleverd. Heb net al het gereedschap wat ik nodig denk te hebben bij elkaar gezocht. Ga zo de dozen uitpakken en dan de meubels in elkaar zetten. Als ik straks al iets in elkaar heb staan, zal ik er een foto van maken en even komen showen hahaha.

Dan ga ik nu knutselen met de bouwpakketten, dan is het een verrassing als mijn mannetje vanavond ( na de aandelenhoudersvergadering) thuiskomt en er staat al wat in elkaar…

Kom vanavond nog wel even terug en dan zal ik foto’s laten zien…

Wat een rot werk om meubels in elkaar te zetten als je in je eentje bent. Salontafel staat al in elkaar en op zijn plek. De ladenkast staat bijna in elkaar, maar snap niet hoe de rails van de lade bevestigd moet worden.

De oven staat nu aan, ga zo pizza eten ( moet toch wat als je alleen eet).

Ik ga morgen op de dag even foto’s maken van de meubels, nu is het te donker en kan je de kleur en de nerven van het hout niet zo goed zien…

Hey Miekje, goed te lezen dat het al wat beter met je gaat. Hoop dat het alleen maar beter wordt.

Tierrr, gefeliciteerd met je man’s nieuwe baan! Dacht trouwens dat Lu ook een positieve test had deze maand, of ben ik nou vergeetachtig…

Heske, jammer van de laptop, irritant dat ook meteen je bestanden gered moeten worden natuurlijk.

Tijgertje, succes met in elkaar zetten van de meubels.

Ik moet zo ook autorijden, leuk in het donker :shifty: Heb er weinig zin in, ik wil liever lekker bankhangen met een kopje thee en wat lekkers, maar helaas.

@Kittycat wrote:

Tierrr, gefeliciteerd met je man’s nieuwe baan! Dacht trouwens dat Lu ook een positieve test had deze maand, of ben ik nou vergeetachtig…

Nee hoor, je hebt gelijk!
Das alleen al zo'n poos terug dat ik dacht dat ik het al als vorige ronde beschouwde en dacht dat je dat sowieso had meegekregen... maar inderdaad, dat was ook nog deze maand! :shock: ;)
Was je niet vergeten hoor Lu! :-*

Succes met rijden, KC! Ik vind het ook altijd allemaal zo lastig te zien in het donker... al zijn de keren dat ik in het donker heb gereden raar genoeg wel de keren dat ik het beste reed... :roll:

Ik ben hier op mijn vrije dag aant werk... moest nog steeds een rapportage schrijven (wat eigenlijk niet eens bij mijn taken hoort, maar ok) en heb het op mijn werk steeds maar niet aan tijd... dus dan maar liever even op het gemak thuis en dat ik er maar vanaf ben dan dat ik er steeds tegenaan aan het hikken ben.

Later vanavond maar lekker op de bank voor de tv met een pot thee en wat lekkers! :)

@Kittycat wrote:

Heb er weinig zin in, ik wil liever lekker bankhangen met een kopje thee en wat lekkers, maar helaas.

@Tierrr wrote:
Later vanavond maar lekker op de bank voor de tv met een pot thee en wat lekkers!

Tierrr… kun je wel? :naughty: :lol: :lol:

@Sproetje wrote:

@Kittycat wrote:
Heb er weinig zin in, ik wil liever lekker bankhangen met een kopje thee en wat lekkers, maar helaas.

@Tierrr wrote:
Later vanavond maar lekker op de bank voor de tv met een pot thee en wat lekkers!

Tierrr… kun je wel? :naughty: :lol: :lol:

:mrgreen: :mrgreen:

Gemeen ben ik he? :oops:

Maar KC is ook wel weer eens uitgereden, denk ik zo… misschien wel sneller dan ik klaar ben met werken… dus dan kruipen we gewoon samen op de bank met een pot thee en iets extra lekkers!! :wink:

Ik doe mee! :thumbup: :dance:

Gezellig!! Wat voor lekkers nemen jullie? :mrgreen:

ik zit aan de kermiskoekjes… met kokos… eten heerlijk weg! :mrgreen:

Hallooooo!

Daar ben ik ook weer eens!

Mijn man was weer een paar dagen weg en dan is de laptop ook weg… :?

Ik heb alles ff weer bijgelezen.

Jammer dat er geen positieve testen bij zijn gekomen deze maand…

Op naar de volgende dan maar! Hopelijk wordt het ‘zwanger lijstje’ volgende maand weer een stuk langer! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Voor alle zieke, teleurgestelde en balende meiden een hele dikke :-* en :hug:

KC ik hoefde van mijn gyn na de mk en curettage niet een menstruatie af te wachten. Hij zei: Je wordt wel weer zwanger als je lichaam er aan toe is! En als dat meteen is dan is dat alleen maar mooi toch?! Meis, ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden! 2 ei-blaasjes klinkt goed! :thumbup:

Ik kan me sommige van jullie goed voorstellen… Ik dacht ook na een half jaar dat er misschien iets niet goed zat bij mij. We vrijden op de goede momenten en steeds niet zwanger…

Toch KAN het een jaar duren, da’s normaal zeggen ze… :roll:

Ik kan me voorstellen dat je er onzeker en ongeduldig van wordt! Bij mij heeft de eerste zwangerschap ook 11 maanden op zich laten wachten…

Maar lieve meiden, ik hoop echt dat jullie snel in blijde verwachting mogen zijn!

Hier alles prima! Vandaag alleen de hele dag hoofdpijn… erg lastig! Gelukkig was Tycho echt zooooo lief vandaag :inlove:

Ik hoef gelukkig verder niet voor onderzoeken oid. Het ging om de 6e kinderziekte en die is onschadelijk voor het ongeboren kindje :smiley: Wat was ik opgelucht! Kan ik lekker doorgaan met onbezorgd genieten.

Nog ruim 4 dagen en dan de 20w echooooo!!! Ik kan bijna niet meer wachten! Ben zooooo giga nieuwsgierig…

Auto rijden wordt het 'em niet meer… Als je tot 26w mag rijden, dan wordt het wel erg krap! Bij de meeste rijscholen duurt het 4 - 8 weken voor er plaats is voor een snelcursus… balen!

Tierrrr, gefeliciteerd met de nieuwe baan voor je man! Super hé!

Waar woon je? Als Groningen niet ver van jullie is? Ik in Drachten. Volgens mij ben jij de geen die het dichts bij mij woont :wink:

Trouwens…het wordt hier wel spannend…

Ik ben 13 juli uitgerekend en mijn tweelingzusje die ook bij deze bevalling aanwezig zal zijn en gaat filmen, gaat op 11 juli 3 weken naar zuid-afrika :frowning: Ik hoop dus echt dat de bevalling zich 1 a 2 weken eerder aankondigd :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Jeetje…wat een tekst alweer… :oops:

Wow… Memmie, al bijna de 20 weken echo :shock: :dance:

Weet het ff niet meer, maar willen jullie weten wat het wordt?

En hopelijk houdt de kleine rekening met de planning van je zus :wink:

@Memmie wrote:

Hallooooo!

Daar ben ik ook weer eens!

Mijn man was weer een paar dagen weg en dan is de laptop ook weg… :?

Hee!! Gezellig dat je er weer even bent!! :)
En balen zeg... is je man er al niet, is ook de laptop er nog eens niet... die kun je dan juist zo goed gebruiken! ;)

@Memmie wrote:

Ik kan me sommige van jullie goed voorstellen... Ik dacht ook na een half jaar dat er misschien iets niet goed zat bij mij. We vrijden op de goede momenten en steeds niet zwanger...
Toch KAN het een jaar duren, da's normaal zeggen ze... :roll:
Ik kan me voorstellen dat je er onzeker en ongeduldig van wordt! Bij mij heeft de eerste zwangerschap ook 11 maanden op zich laten wachten...

Sja, ik weet ook wel dat het een jaar kan duren, dat dat niet zo gek is... maar toch, heel veel worden ook veel eerder zwanger...
En als je - zoals ik - totaal niks snapt van je lichaam, dan wordt je toch een beetje bang dat het misschien niet zo makkelijk gaat... en we willen eigenlijk al zo lang zo graag, dus een beetje frustrerend... :roll:

@Memmie wrote:

Ik hoef gelukkig verder niet voor onderzoeken oid. Het ging om de 6e kinderziekte en die is onschadelijk voor het ongeboren kindje :D Wat was ik opgelucht! Kan ik lekker doorgaan met onbezorgd genieten.
Nog ruim 4 dagen en dan de 20w echooooo!!!!!! Ik kan bijna niet meer wachten! Ben zooooo giga nieuwsgierig...

En meid, wat ongelooflijk fijn dat alles goed is en je nergens bang voor hoeft te zijn wat dat betreft!! Ben blij voor je! En dan ook nog eens een 20weken-echo bijna! jeetje, geniet ervan!! En wel showen he? :)
Wil je weten wat het is trouwens?

@Memmie wrote:

Auto rijden wordt het 'em niet meer... Als je tot 26w mag rijden, dan wordt het wel erg krap! Bij de meeste rijscholen duurt het 4 - 8 weken voor er plaats is voor een snelcursus... balen!

Jammer, was wel handig geweest als je je rijbewijs had gehad voordat de baby kwam, maarja, ach, je redt het zo ook wel! :) Dan daarna maar!

@Memmie wrote:

Tierrrr, gefeliciteerd met de nieuwe baan voor je man! Super hé!
Waar woon je? Als Groningen niet ver van jullie is? Ik in Drachten. Volgens mij ben jij de geen die het dichts bij mij woont ;)

Thanks, we zijn er ook heel blij mee!
Wij wonen in Hurdegaryp, dus das inderdaad vrij dichtbij Drachten! Wat leuk!! Kunnen we wel eens meeten joh! :)

@Memmie wrote:

Trouwens....het wordt hier wel spannend....
Ik ben 13 juli uitgerekend en mijn tweelingzusje die ook bij deze bevalling aanwezig zal zijn en gaat filmen, gaat op 11 juli 3 weken naar zuid-afrika :( Ik hoop dus echt dat de bevalling zich 1 a 2 weken eerder aankondigd :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Ai... das inderdaad spannend... nouja, ik duim voor je dat je beeb er snel uit wil, haha! (ook niet te snel natuurlijk, maar wel op tijd!)

Zo ! mijn mannetje komt net om 23.30 uur binnen vallen van de aandeelhoudersvergadering. Ik heb bijna alle meubels in elkaar zitten. Moet alleen de rails nog bevestigen en de deurtjes goed ophangen, maar dat zijn zaken waar ik niks van snap, dus dat gaat mijn mannetje morgenavond doen. Dus morgenavond of vrijdag zijn er foto’s van de meubels…

Nou duik ik snel mijn bedje in, want om 5.15 uur gaat mijn wekker om te werken. Daar moet ik om 7.00 uur zijn :zzz: :zzz: :zzz:

@tijgertje1982 wrote:

Nou duik ik snel mijn bedje in, want om 5.15 uur gaat mijn wekker om te werken. Daar moet ik om 7.00 uur zijn :zzz: :zzz: :zzz:

Zozo, ook lekker vroeg dus!

Ik moet er om 7.45 zijn… en dat houdt in om half 7 van huis weg… gaap!

Fijne dag dames!

Hurdegaryp! Da’s idd niet zo ver! Ik kom oorspronkelijk uit Burgum, da’s nog dichterbij! Dan kan je man idd mooi met de trein, lekker gemakkelijk!

:pray: Ik hoop ook echt dat de nog niet zwangeren hier ook heel snel aan de beurt zijn! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ja, ik wil heeeeeel graag weten wat het is… Kan bijna niet meer wachten!

We houden het geheim voor de mensen die het niet willen weten en voor wie het wel wil weten zeggen we het!

'k Ga straks lekker met mams en zussie naar Groningen, ikea-en en shoppen! Heerlijk ff! Ik werk op invalbasis en er is op het moment geen werk… Ff lekker wat anders!

Meiden, werkze en een fijne dag! xxx

(nog) goedemorgen meiden,

Wat is het hier stil laatste tijd :frowning:

Pff ben ziekjes, denk buikgriepje ofzo, maar bah zeg…

Pijn in mijn buik en misselijk erbij :?

Memmie bijna je 20 weken echo! :dance: (sarah was op dezelfde dag/week toch?? ook spannend!! :mrgreen: )

En ik zie dat je vanmiddag allemaal leuke dingen gaat doen, fijne dag!!

Oh Tijgertje druk bezig geweest dus zie ik…

Ik wacht geduldig :liar: de foto’s af :smiley:

KC hoe was je rijles?

Sorry ben de helft kwijt, erg moe, nauwelijks geslapen door de buikpijn :?

Hoe is het met de andere meiden?

Miekje zag dat je er nog even was, gelukkig mag je thuis tempen!

Hoe gaat het nu met je?? :-*

Heske vervelend van je schoonfamilie dat ze zo bezig waren!

Hoe gaat het nu??

@Jane_S wrote:

Oh Tijgertje druk bezig geweest dus zie ik…

Ik wacht geduldig :liar: de foto’s af :smiley:

nou ik heb vast een foto gemaakt van de salontafel, ladenkastje en tv kastje. Super duidelijk zijn ze niet, maar als de meubels op zijn plek staan en het huis is weer normaal ingericht, zal ik een paar foto's van mijn huisje nemen...

[/img]

ik krijg er dus geen foto’s bij :frowning:

ik ben daar niet zo handig in…

dat ga ik straks nog even uitzoeken hoe dat werkt…

wat vinden jullie van Matcare ovulatie testen ?

Wat is jullie ervaring daarmee ??

Tijgertje, jammer…

foto’s hier plaatsen doe ik (sinds Mascha dat verteld heeft) via tinypic punt com. Vind ik zelf ERG handig!

En betreft ovulatietesten ben ik alleen bekend met die van sensitest, die vind ik zelf erg goed, al 2 keer achter elkaar mijn ei gespot :slight_smile:

Misschien dat de andere meiden je meer kunnen vertellen :stuck_out_tongue: