He bah Miek, die mag niet winnen hoor :?.
Een soldaatje met 1 hoofd graag hoor. Krijgt 'ie trouwens die 2 hoofden er wel tegelijk in :think: Of gaat 1 hoofd eerst en dan blijft de andere toch steken zou je zeggen.
Maar we gaan het wel leuk houden hoor. Het moet geen ‘moetje’ worden.
Ik spaar trouwens ovulatietesten :shifty:
Ik denk dat die tweehoofdige zaadjes het gewoon niet redden, omdat ze het er niet over eens worden welke kant ze op moeten :mrgreen:
AL iets te zien op de ovulatietesten?
Jane
Hoe gaat het met je? Voel je je al iets beter?
Ja hoor gaat wel goed, erg moe wel… :?
Mja loop nog steeds met de gedachten dat nog wel even gaat duren…
dus houd het voorlopig wel rustig…
Hoe gaat het met jou??
Het mag niet te lang duren :naughty:
Anders kom ik wel even kijken en aanwijzingen geven :mrgreen:
Ben nog steeds aan het hopen en duimen voor je!!!
Heb vertrouwen!!
Met mij gaat alles goed, lig nu in bed en ga lekker slapen… Jij nog niet? Wel lekker vroeg naar bed hoor als je zo moe bent!
Bedankt erg lief van je! :-
Maar instructies? :shifty: :lol:
Dat is mooi! en zag dat je ergens in maart 12-weken echo hebt?
Ik las toch niet 9 maart he?? :shock:
Ja teruggelezen en je mag alweer voor een echo op mijn NOD :lol:
Grappig zeg! :mrgreen:
Ik weet niet of je al weg bent, anders welterusten en slaap lekker :-
Ja wij gaan er ook zo in
Dat kan geen toeval zijn Jane!
Dat wordt voor beide een hele mooie dag :inlove:
Slaap lekker en misschien tot morgen :-*
- Miek zwaait nog even naar Tierrr*
Jane, misschien de soldaatjes nog 19 dagen constant paraat hebben liggen en goede instructies geven :lol:
Ik duim voor je meis
En Miek, nog altijd negatieve ovulatietesten, al lijkt die van vandaag iets donkerder (vast mijn verbeelding). Maar ik heb geduld, ik neem aan dat een van die 2 eiblaasjes toch wel een keer gaat springen ergens de komende 2 weken, en ik heb nog een mooi voorraadje testen om dat net te redden En anders bestel ik op tijd bij.
Rustig aan KC, laat je niet gek maken, maar het zou fijn zijn als je wist waar je aan toe was…
Hoop dat het niet je verbeelding was, maar dat hij er gewoon aan komt. Dus soldaatjes:
IN DE HOUDING!
Is die Tierrr er mooi even tussenuit geknepen :think: :mrgreen:
Slaap lekker Jane en KC! :-*
Normaal gesproken had ik ook niet getest hoor, maar gewoon lekker afgewacht, die ene maand maakt (als ik helder denk) ook weinig uit. Maar in het ziekenhuis zijn ze zo tegen vóór de eerste menstruatie zwanger raken dat mócht het het geval zijn ik ze in ieder geval een positieve ovulatietest onder hun neus kan duwen.
Ach, en soldaatjes paraat zetten is best leuk 8). Dus tja, plezier en de kans op een zwangerschap, waarom niet proberen wat meerwaarde eruit te halen :D.
Nu moet ik helaas eerst kattenbakken scheppen :sick:
En dan; soldaatjes, geef acht!
Als ik niet in slaap val
Welterusten! :-*
Hoi meiden, vlieg weer even voorbij, heb zo rijles en daarna werken. Laptop heeft Sterre’s melkaanval niet overleefd geloof ik… Hij krijgt nog een dagje om te drogen en daarna toch maar kijken of ie nog te repareren valt :? Baalbaalbaal.
Ben gisteren om 20.15 gaan slapen en voel me vandaag een stuk vrolijker Maar goed, even snel salarissen overmaken voordat m’n rijles begint, dus ben er weer vandoor. :-*
xHeske
Hoi lieve meiden
Ik ben weer onder de levende hoor. (menn dacht echt dat ik dood ging, was echt niet leuk :oops: ) Ik wilde echt GEEN opname :snooty: gelukkig mocht ik met elke 2 uur temp opnemen thuis blijven.
Heb nog wel hulp vandaag. Vanmorgen even uit bed geweest. Morgen halve dag alleen proberen.
Hoe is het met iedereen? (Mascha was zo lief om mij wel op de hoogte te houden van de testers :inlove:
Heb ik veel gemist? (fill me in please)
Liefs Miek
p.s. Tierrr en tijgertje, dikke :hug:
Mascha, dank voor alles, je bent een heeeeeeeeeeeeeeel lief dinnetje
@miek1982 wrote:
Is die Tierrr er mooi even tussenuit geknepen :think: :mrgreen:
Uh-oh... betrapt... :oops: :wink:
Heb gisteravond hier nog wel even meegelezen inderdaad, maar ik heb nogal een zere arm van het vele computeren enzo (ben nogal RSI-gevoelig), dus maar even niet gereageerd.. maar nu ben ik er weer!! Wel lief dat je even zwaaide! :)
KC, het zou super zijn als je straks een eitje ziet springen, dan weet je in elk geval ook weer zeker dat alles weer helemaal werkt! :)
jeetje, Heske, kwart over 8 slapen is best vroeg, haha! Maar heerlijk hoor! Gewoon doen als je er behoefte aan hebt. Woensdag is mijn vrije dag altijd en ik heb ook haast het klokje rond geslapen.... :oops:
Balen van de laptop trouwens... hoop dat er nog wat te repareren valt! Maar gelukkig is de laptop niet je enige connectie met KOK :D
Succes met je rijles!!
Miekjeeeeeee!! Wat fijn je weer te zien!! He jeetje, baalde wel voor je zeg... maar gelukkig maar dat je niet opgenomen hoefde te worden, dat lijkt me inderdaad niet leuk nee. Nou, heel veel beterschapjes nog maar, zorg er maar voor dat je er snel weer helemaal bovenop bent!! :hug:
Es even zien, wat heb je gemist..
Nouja, helaas was AS deze ronde de enige positieve tester... de rest negatief getest of er waren alweer duivels voor er getest kon worden.
En verder, sja, een hele hoop ditjes en datjes maar om die nou allemaal op te gaan lepelen... :roll:
Hier alles momenteel wel ok. Wel last van mijn menstruatie en een zere arm, maar ik ben weer iets positiever ingesteld. Vandaag lekker genieten van mijn vrije dagje! En vrijdag ook vrij en dan lekker naar mijn familie in Rotterdam, even bij mijn lieve opa en oma langs! En dan zaterdag met zusje naar de HHbeurs en 's avonds naar Ciske de Rat! Dus das allemaal wel heel leuk! En volgende week vrijdag dan is mijn diploma-uitreiking en gaan we daarna gezellig uit eten bij de Griek! :)
(Helaas daarna weer een rustige periode, terwijl het dan ook net weer spannend wordt met betrekking tot KvK enzo... maarja...)
Ook heel fijn: mijn man is aangenomen bij het UMCG! Nu nog even alles doorpraten met betrekking tot salaris enzo, maar hij dacht dat ze daar wel uitkwamen! Dus helemaal super, leuke nieuwe baan, ook wat dichterbij, en hij kan voortaan ook makkelijk met de trein... nu nog even afwachten of hij dat ook daadwerkelijk doet, maar dat terzijde... ;)
Zouden er van jullie trouwens nog mensen naar de hhbeurs en 9maandenbeurs? En zo ja, wanneer? :)
Ben ik ook weer even…
@ Tierrr. Gefeliciteerd voor je man dat ie een nieuwe baan heeft.
Hier gaat het zijn gangetje. heb veel last van buikpijn, veel rugpijn en moe zijn. Terwijl de duivels toch al geweest zijn :?
Zit de hele ochtend al te wachten tot de bezorgers komen met onze nieuwe meubels, heb ik speciaal een dagje vrij voor genomen…
Als ze ze straks komen brengen, kan ik lekker gaan knutselen om ze passend in elkaar te krijgen …
Ik kom straks nog even gluren hier, eerst even snel de hond uitlaten voordat ze aan de deur staan…
@ Miekje :
rustig aan doen hoor en niks gaan overhaasten. Wel beter dat je gewoon thuis mocht blijven en niet naar het ziekenhuis hoefde…
Hey Miekje, gelukkig hoefde je niet opgenomen te worden!
Jeetje je klinkt nog steeds niet heel erg gezond :-* :hug:
Tierr :hug:
En gefeliciteerd met je man zijn nieuwe baan :dance:
Heske, lekker hoor eens goed slapen!
Balen van je laptop!!
Tijger balen dat je nog zo’n last hebt van :evil: kwaaltjes
Oh leuk nieuwe meubels! (fotos??)
Jeetje zit te kijken naar de NOD’s, maar die zijn pas weer vanaf maart…