Goedenavond allemaal,
alweer even geleden dat ik me hier gemeld heb! Sorry daarvoor :oops:
Heb even niet de energie om alles terug te lezen, maar denk aan jullie!
Hier gaat het verder prima, voel me alleen beetje raar! Heb gewoon helemaal niet het idee dat ik zwanger ben! Behalve dan een positieve test en niet Ongi! Maandag wil ik de VK gaan bellen voor een afspraak! Ben benieuwd
Ga snel weer even wat doen.
x A-S
Oh Heske, wat een mutsen zeg!! :silenced: :x :wall:
Tijgertje, bedankt voor de tekst :-*
Mascha, sterkte donderdag :hug:
Zaterdag komt mijn beste vriendin waarschijnlijk langs.
Aangezien zij ook zal worden betrokken in het vrijgezellenfeestcomplot zit ik te twijfelen of ik ons geheim niet met haar moet delen (voor de echo dus :shifty: )
:hug: voor de lappenmandmeisjes.
Fijn dat Miekje niet naar het ziekenhuis hoefde hoor, maar jammer dat ze zich nog steeds niet lekker voelt. Hoop dat ze zich snel beter voelt.
Had ze nog nieuws over beebje en het bloed? al weggetrokken hoop ik
En jij donderdag weer naar het ziekenhuis Mascha, wat een gedoe toch. Zou het je zo gunnen om lekker bezig te zijn met andere dingen en zwanger raken, maar helaas mag het nog niet zo zijn :hug:
Heske, wat kunnen mensen toch ongevoelig zijn, bah :-*
Tijgertje, interessante tekst over massages :thumbup: bedankt.
Anne-Sohpie, fijn dat het allemaal goed gaat!
Sproet, je beste vriendin zei je, maakt het wel makkelijker als ze het weet toch Maar kan me voorstellen dat je twijfelt of het niet te vroeg is. Mijn eigen redenering was dat ik het alleen aan mensen wilden vertellen waar ik dacht wat aan te hebben als het mis zou gaan. Was voor ons een goede houvast. Misschien voor jou ook?
Hee dames!!
Mascha, heel veel succes donderdag bij de kno-arts… ben benieuwd wat ie zegt.
Gelukkig maar dat bij Miekje de koorts gezakt is, maar wel balen dat ze zich nog steeds zo beroerd voelt… veel sterkte Miekje, knap maar snel weer op!!
Heske, jeetje, wat een opmerkingen weer… wat kunnen mensen toch soms domme dingen zeggen he? Hier ook heel vaak van dat soort stomme opmerkingen, mensen denken gewoon niet na voordat ze wat zeggen…
Ben trouwens benieuwd hoe het met je laptop gaat…
Nou, dikke :hug:
AS, leuk dat je er weer even bent! Vroeg me al af hoe het met je ging! Kan me wel voorstellen dat het nog heel onwerkelijk voelt… waarschijnlijk wordt dat na de echo wel anders! Geniet ervan!
Sproet, ik zou het inderdaad lekker delen… dan hoef je je niet meer druk te maken over je vrijgezellenfeest enzo… en sja, waarom zou je het nÃet zeggen? Als het een goede vriendin is, is het misschien juist wel fijn om erover te kunnen praten met haar.
Hoe is het met de rest?
Ik ben moe en nog steeds wat aant balen, tis zelfs zo dat mijn man het zelfs opvalt, die vraagt steeds wat er is… :think:
Nouja, morgen lekker vrij, en ook een leuk weekend voor de boeg straks, dus dat scheelt. Al is die 9 maandenbeurs ook wel een beetje zwaar, denk ik… maarja, ik wil toch!! :silenced:
KC, hoest met jou?
Ik zal wel even met mijn vriend overleggen
Tierrr, jammer dat je nog zo baalt maar ik kan het me heel goed voorstellen. Wat duurt zo’n cyclus ook lang he…
Dat zegt natuurlijk niemand die niet zwanger wil worden en alleen maar vindt dat ze snel ongesteld wordt… maarja, des te sneller kun je weer aftellen naar je nieuwe nod. En hopelijk dit keer echt een Nod :-*
Wij zijn nu lekker een paar daagjes vrij! Ook al moeten we hier in huis aan het werk, toch is dat anders
Dag meiden! Wat is het de laatste tijd verschrikkelijk rustig hier, vind ik wel een beetje jammer
Mascha, spannend donderdag! Hoop dat de medicijnen aanslaan en dat je positief nieuws krijgt.
Miekje, ik denk nog steeds aan je!
Sproetje ik zou het gewoon vertellen. Wel zo veilig, je weet nooit hoe ver ze zijn met plannen en misschien willen ze wel gaan paaldansen :mrgreen:
Kc hoe voel jij je vandaag?
Heske, lekker tactvol! Snap dat je niet echt vrolijk daar van word. Hoe voel je je nu?
Vandaag intake gehad bij de verloskundige. Niet echt bijzonder. 9 maart mag ik voor de 12 weken echo!
Ja, het is hier inderdaad stilletjes de laatste paar dagen…
De intake vond ik trouwens ook niet zoveel voorstellen. Ik moet volgende week alsnog opnieuw. Nieuwe zwangerschap, nieuwe intake. Ach ja, ik ben toch vrij… vind het best.
De echo is gelukkig al 's ochtends. En daarna waarschijnlijk dus eentje met 12 wk 5 dg
Spannend hoor sproet! Ik heb vorige week een echo gehad en moest wel met redelijk volle blaas komen. Twee uur van te voren uitplassen en toen in 20 min 1 liter water/sap drinken. Werd me aangeraden, maar weet niet of dit echt noodzakelijk is.
Een inwendige echo lijkt me niks :?
Tierrr :hug:
Ik had een inwendige echo met de nacontrole.
En als je het eenmaal een keer hebt gehad, maakt het verder niet veel meer uit. Althans, dat heb ik. Is toch meer gevoelsmatig.
Zal met bijna 9 wk wel uitwendig zijn denk ik. Maar dit keer heeft ze niks gezegd over lege of volle blaas :think:
@Sproetje wrote:
Tijgertje, bedankt voor de tekst :-*
Zaterdag komt mijn beste vriendin waarschijnlijk langs.
Aangezien zij ook zal worden betrokken in het vrijgezellenfeestcomplot zit ik te twijfelen of ik ons geheim niet met haar moet delen (voor de echo dus :shifty: )
Graag gedaan voor de tekst. Misschien heb je er iets aan…
Ik denk dat ik het aan mijn beste vriendin wel zou vertellen, zij kan dan ook beetje rekening houden met hetgene ze op het vrijgezellenfeest willen gaan doen…
Met die inwendige echo gisteren heeft ze me echt wel pijn gedaan :evil:
Uitwendige is toch prettiger, maar ach, als je beloond wordt met beelden van een gezond ukje heb je het ongemak er helemaal voor over.
En het is hier inderdaad wel rustig ja. Onze kletsmeisjes Mascha, Miekje en Heske zijn wat minder aanwezig en dat is duidelijk te merken geloof ik.
En met mij, prima. We gaan zorgen dat er telkens wat soldaatjes paraat staan om op mijn ei te wachten 8)
je bent volgende week al bijna 9 weken natuurlijk. Denk ook wel dat ie dan uitwendig is. Hoe voel je je verder? Heb je al kwaaltjes?
Haha die KC, je moet ze wel eerst even goede instructies influisteren!!
Ik zie ze daar al wachten met hun speer en schild wachten op een ei :mrgreen:
AANVALUHHHHHH
:lol: ik zie er nu ook beelden bij met speertjes enzo :lol:
Komt wel goed met die instructies
Als ze niet doen wat ze moeten doen worden ze vervangen door een nieuw legertje Zou dat voldoende druk opleveren…?
Gewoon laten oprukken inderdaad! Geen ei die daar doorheen komt! :mrgreen:
Wist je dat er ook zaadcellen zijn die twee hoofden hebben? Hoop niet dat die wint :?