oh wat jammer
Ik heb vandaag post uit Australië gekregen.
Er zitten 4 postzegels op van 1,65 dollar. Ze zijn niet gestempeld.
Zijn er nog steeds mensen die hier blij mee zijn?
Laat maar horen
Foto is uiteraard te maken
Wat is het stil hier zeg…
Ja hoor jullie hadden gelijk!
Het streepje is gigadonker vandaag!
Niet te missen! bah wat balen een 30 dagen cyclus :shock: :lol:
Jane heeft een ei en baalt dat het zo laat is
zou het niet erg vinden als ik wist dat ik zwanger zou zijn eind van de maand maargoed :lol:
Hoe is het met de rest?? Muppet!!??
:dance: :dance: :dance: :dance: go Jane, go Jane, go Jane :dance: :dance: :dance:
MAKE ME PROUD!!
Deze x is raak!!
Mascha heeft weer 5 verschillende medicatie gehad waaronder prednison, weer een heftige kuur. Maandag cardioloog en dinsdag KNO, ze gaan dan misschien weefsel weghalen.
Lieve Mascha, ik hoop dat het na deze kuur helemaal over is. Deze MOET zijn werk doen!! Dikke :hug: en een :-*
Miekje, dat is best positief nieuws gelukkig! Fijn dat alles met de kleine uk goed gaat en dat het hematoom geslonken is is ook al een vooruitgang. Nu nog even wat verder slinken :thumbup:.
Vanaf nu is het zwaarste wat je tilt een fles melk oké
Denk aan jezelf en de kleine in je buik he, geen kastjes meer :naughty:
We gaan je in de gaten houden
Janneeeeeee, een ei, super :thumbup: !!!
Wie weet komt je ei gewoon standaard later en ben je normaal 11 dagen na je ei ongesteld. Dit keer niet :snooty:, geen bloed meer voor jou de komende maanden.
Heske, gefeliciteerd met je verjaardag!!
En met mij zelf…zag vandaag op mijn werk iemand met een mooi lief klein buikje, formaatje wat ik zelf ook zou hebben gehad Dat was echt even niet leuk.
Nog even een vraagje verder; welk merk foliumzuur gebruiken jullie. Ik heb die van het Kruidvat en ik heb echt megapuisten sinds ik zwanger was. Nu was ik wel al na een maand slikken zwanger, maar zat er gisteren aan te denken dat die puisten maar niet weg lijken te gaan, terwijl ik echt niet zwanger meer ben. Iemand toevallig ervaringen met foliumzuur en puisten? En juist ook foliumzuur en geen puisten?
Ben ik nog wat vergeten :think: …ik weet het even niet meer
Ha poezepoes,
Thanx :-* ik ben ook heel blij. Bloed nog wel en pijnlijke buiken zijn er nog dus ik blijf het wel eng vinden hoor…
Ik slik zwangerschapsvitamine van VSM. (zit foliumzuur in)
En die pukkels heb ik ook, alleen op mijn borst trouwens nu.
Je lijf heeft nu hele andere hormonen leren kennen, dus het zal wel nog even duren voordat die weg gaan (waarschijnlijk hou je ze gewoon omdat je zo weer zwanger bent :mrgreen: )
Geen idee of het met foliumzuur te maken heeft. Weet wel dat je er misselijk van kan worden, maar verder…geen idee.
Ach meid, ja dat zijn rotconfrontaties :hug:
Over een tijdje heb jij ook weer een buikje lieverd! :-*
:inlove: Thnx Miekje!! hopelijk helpt het deze keer :inlove:
Jemig Mascha! :hug: :hug: :-*
Ik heb de zwangerschapsvitamientjes van kruidvat incl. folium, geen last van puistjes, ik lijk ze juist minder te hebben sinds ik gestopt ben…
KC nee ik dit is de 3e keer achter elkaar dat ik ovutest en altijd 14 dagen voor ongi. maar er is wel een patroon, 25 (dan lang) 26, 25, dan weer lang 28, 24 en nu dan weer lang 30 dagen :shock:
hoe zit het met jou ovutesten KC??
Nog steeds bloed Miekje :? dat is vervelend.
Mascha, dikke knuffel voor jou, wat een medisch gedoe allemaal :hug: :hug: :-* :-* Zo vervelend.
De zwangerschapshormonen zijn al weg Miekje. Dat heb ik getest.
Zou niet weten waar het anders van zou komen eigenlijk dan die pillen :think:
Die zwangerschapsvitaminen van Kruidvat zijn heel grote tabletten, slikt niet zo makkelijk. En die van VSM Miekje? Ik heb nog die van Davitamon Mama en Baby liggen, maar die vind ik een beetje onzinnig nu :oops: Bovendien waren die van Davitamon 6x zo duur als die van het kruidvat :think:
Mijn ovulatietesten zijn nog altijd negatief :?. Heb bedacht dat als het vorige week toch een soort van ongesteldheidsbloed was, of als die eiblaasjes die ze op de echo zagen toch ooit nog gaan uitkomen dat ik dan tussen nu en 2 weken toch écht wel een ei moet komen. Dus ik test stug verder. Heb vandaag mijn nieuwe lading testen binnengekregen, plus nog meer zwangerschapstesten die ik er gratis bij kreeg. Kan even vooruit dus 8).
KC heel groot valt wel mee!
heb ze zelf… en ben ook niet zo van de pilletjes enzo maar zo heeel groot zijn ze niet, ook niet erg klein maarja… alles voor het goede doel
en indd VSM enzo zijn weer 3× zo duur :?
oh jammer dat ze nog negatief zijn…
hopelijk worden ze snel donker!
Die van VSM zijn langwerpig en dus wel groot, die van davitamon (gravitamon) zijn rond en voor mijn gevoel kleiner
Je hebt gelijk hoor, doortesten!!
Die van kruidvat zijn ook langwerpig/ovaal maar this minder groot dan een paracetamol en dus wel makkelijk in te nemen… vind ik…
wat is het hier stil :think:
Tierr hoe was jou test??
Goedenavond meiden!
Heske, gefeliciteerd met je verjaardag en je eerste trouwdag, dubbel feest!
Miekje, fijn dat het goed gaat, al blijft het natuurlijk spannend… Ik voor je!
Hier eindelijk een mooie streep op de ovulatietest, dus m’n ei is onderweg. Maar dat betekent dus wel een cyclus van zo’n 42 dagen dit keer! :shock: Erg vreemd, normaal gesproken zit ik rond de 30 dagen…
Heske… gefeliciteerd meid!! :dance: :dance:
Dubbel inderdaad :inlove:
Miekje, gelukkig was de hematoom geslonken.
Nu nog even goed rustig aan doen en dan is het de volgende keer hopelijk weer iets beter! :-*
Mascha, balen… weer een kuur. Hopelijk doet deze inderdaad z’n werk!!
KC, ik slik femnatal van davitamon (dat laatste even uit mijn hoofd).
Een multitablet dus.
Muppet, dat is wel ff wat anders dan 30 dagen.
Hopelijk wordt dit ei goed benut
Jane, 30 dagen dus waarschijnlijk?!
Dan wordt je Wod toch nog een Nod
Zo, dan ga ik nu douchen.
Vanavond eindelijk weer met mijn team meegetraind na drie maanden blessuretijd :o
Jemig Muppet wat is jou cyclus lang :shock:
En ik maar piepen over 30 dagen :oops:
Dan is jou NOD nu dus 12 dagen opgeschoven en dus 12/13 maart??
Hey Sproet gezellig dat je er ook even was!
Ja indd nod op 13 maart… vrijdag de 13e :mrgreen:
Misschien ga ik dan toch maar eens een ander foliumzuurtje proberen. Bedankt voor de info.
Muppet, jeeeee, ook een streep, net als Jane.
Lange cyclus hoor, maarja, als het dan nu raak mag zijn…
Hey meiden,
Ik ben de afgelopen heel druk geweest en daardoor niet op kok kunnen komen…Werk, thuis tafel verven , Jesse enz…
Ik kom vanmiddag even reageren, moet dalijk eerst naat de tandarts voor een kroon :shifty: :shifty:
Jesse gaat even naar mijn schoonouders.
Hee dames!! Ben ik weer eventjes!
Was gister erg gezellig, met mijn zusje op het werk. Wel leuk, heeft zij ook een idee van waar ik werk. Ze was wel jaloers, ik heb zulk leuk werk!
Daarna nog even wezen shoppen (ik heb lekkere puma’s gescoord voor 12,50 haha) en gegeten bij de mac! :mrgreen: En 's avonds thuis nog even wie is de mol gekeken… kijken jullie dat trouwens ook?
@Jane_S wrote:
Tierr hoe was jou test??
Mijn test was gister ietsjes donkerder dan vandaag, dus ik blijf toch maar elke dag testen. Was van plan om eventueel ook even om de dag te testen, omdat de vorige cyclussen mijn ei waarschijnlijk pas op dag 19 was en we nu nog maar op dag 13 zitten… maar dat durf ik toch niet aan, wil hem niet missen.
Om half 1 komen mijn ouders, drinken we een bakje thee, gaan naar mijn diploma-uitreiking en daarna uit eten bij de Griek. En dan weer over op een normaal weekend.
Jane, zie je nou wel dat je ei gewoon kwam. Alleen helaas wat later, maargoed, eigenlijk is dit een heel normale cyclus natuurlijk, 30 dagen. Maar doe maar goed je best en maak er 9 maanden van! :mrgreen:
Mascha, jeetje, wat een apotheek… nouja, ik hoop dat het zijn werk doet.
Miekje, hoe is het nu met jou?
Heske, nogmaals gefeliciteerd he? Heb je een leuke dag gehad?

KC, jeetje, inderdaad confronterend he? Zo’n buikje… dat is het voor mij al, laat staan voor jou… en ook balen dat je ovutestjes nog steeds niet positief bent… ik hoop dat je nu echt snel een ei spot!!

Muppet, balen van die lange cyclus, daar is inderdaad niks aan… maargoed, doe je best en benut je kans, zou ik zeggen… maar er maar een heeeeeeeel lange (9 maanden) cyclus van!

Lieke, hoe is het met je?
En Sproet, met jou?
En met de andere dames die ik nog niet heb genoemd?
Oh wat ben ik boos meiden!
Afgelopen di toen ik bij die andere gyn was vanwege het bloedverlies enzo riep ze mij nadat we klaar waren en ik naar het toilet was geweest even terug. Of ik toch mijn urine in wilde leveren. Ik zei dat ik net naar het toilet was geweest, moest wat gaan drinken en het dan inleveren of wat later die middag. Ok dus wij even beneden gezeten, 2 koppen thee gedronken, ik zei nog het moet toch s ochtends, maar nee in het ziekenhuis kunnen ze dit goed zien/op kweek zetten.
Uitkomst was dat er niets te vinden was.
Ik had toen precies dezelfde klachten als nu. Ik heb het vanmorgen toch bij de ha ingeleverd, vertrouwde het niet. Kon net bellen voor de uitslag. Zit helemaal vol met bacterieen!! een flinke ontsteking!
WAT??!!
Hierdoor kun je gewoon weeen krijgen.
Dus een kuur gekregen.
Waarschijnlijk komt hier het bloed en slijm verlies door en ook de constante pijnlijke harde buiken!
Maandag bloedprikken om te kijken of er een ontsteking in mijn bloed te vinden is.
Ik ben echt zo boos!
WAT EEN KUTZIEKENHUIS
Ik ga toch met de ha overleggen om toch naar het AMC te gaan. Ze hebben al zoveel fouten met Wout gemaakt, ik had dat meteen moeten doen. (met wout zijn we ook naar het AMC doorgegaan)
Tierrr HEEL VEEL PLEZIER VANMIDDAG EN VANAVOND!!!
Lieke, succes vandaag en hoe gaat het verder met je?
Muppet, ei onderweg, dus flink aan de bak meid!
40 dagen is wel lang, maar er zijn veel vrouwen met een wat langere cyclus. Hopen dat je geen ei meer hoeft te spotten de komende 9 maanden strakkies!!
p.s heeej nieuw deeltje tijd!! :mrgreen: