:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
voor Miekje
Lieve Lieve Miekje BETER WORDEN HOOR!
Dikke :hug: en :-
Ik :thumbup: voor je hoor!!
:-
Tierr en tijger, balen dat jullie ook naar de volgende ronden moeten :hug:
Tierrr :hug: :hug: :hug: Sjips meis, ik had zo’n goede hoop voor je! :hug:
Miekje :shock: , jeetje meis, je bent er niet best aan toe Héél veel beterschap lieverd, ik hoop echt dat je snel opknapt! :hug: :hug: :hug:
Ik ben me aan het oriënteren op een basisschool voor Sterre :shifty: Pfff, wat is dat moeilijk zeg! Zijn er al meer mensen die daarover nagedacht hebben of aan het nadenken zijn? Miekje natuurlijk, maar die zal ik nu niet lastigvallen Maar Lu bijvoorbeeld, heb jij al een school uitgezocht voor Demi? Waar let je allemaal op? Ik wil graag een openbare school, maar er zitten er hier zoveel waar ik uit kan kiezen… :shifty:
xHeske
Jeetje, Miekje, het zit je ook niet mee he? Ik hoop dat je heeeeel snel weer beter wordt!! :hug:
Lijkt me inderdaad lastig, Heske, het zoeken van en goede basisschool… kan je er helaas niet bij helpen, want heb zoiets natuurlijk nog nooit bij de hand gehad… maar succes ermee!
Jane, bedankt voor je lieve woorden (en de rest natuurlijk ook)… hoe gaat het nu met jou? Ben jij al een beetje over het ergste balen heen?
Miekje, mijn duimen draaien vollop… Hoop dat de koorts vanacht wat daalt…
Heske, ik ben leerkracht en ik denk dat je op je gevoel af moet gaan. Maak een afspraak met een aantal scholen en ga daar heen als er lessen bezig zijn. Je proeft de sfeer in school en de directie zegt ook al een hele hoop. Moeilijke keuze! Succes :thumbup:
Mascha hoe voel jij je vandaag?
KC spannend die echo morgen! dat verder alles in orde is!
Voor alle andere meiden die het nodig hebben een dikke :-*
Heeeeeeeeeeej Meiden!
I’m Baaaaaack!! :lol:
Allemaal nog bedankt voor jullie lieve berichtjes :-* :hug:
Ben er eigenlijk nog niet helemaal overheen.
Zie het allemaal alleen nog maar somber in :?
Dat zal tot de kwaaltjes wel weer blijven en dan zal ik wel weer hoop krijgen… misschien…
even kort reactie op alles wat ik gemist heb
maar this aardig wat
Jeetje Mascha een aanrijding gehad :shock:
Hoe gaat het nu met jou meis?? :hug:
zit je ook niet echt mee he!! :?
Memmie ik zag mooie buikfoto’s van jou in het SF :inlove: (jealous!! )
Mieks: gelukkig heb je een geweldige echo gezien! ben zoooo blij voor je! :inlove:
KC hoe staat het met je testen??
Zag dat je 2 donkere testen hebt gehad…???
kun je geen foto plaatsen??
Oh Chantal wat geweldig van je mooie en geruststellende echo!! :dance: ben super blij voor je! :-
Jeetje Lieke wat een verhaal dikke :hug: en :- voor jou meis!!
"Hoe gaat het nu??
Ik heb Sproet ook nog even zien zwaaien! Jane zwaait terug!
Voor alle meiden die het nodig hebben een dikke :hug: en :-* !!
Hee Jane! Fijn dat je er weer bent!
En ik snap dat je er nog niet helemaal overheen bent, ik ben bang dat het bij mij dit keer ook wel ff duurt… baal er giga van… en dan ook nog eens zo’n lange cyclus en de onzekerheid of het allemaal wel goed zit… :?
Nouja, we maken ons vast druk voor niks en als we nou gewoon deze cyclus goed klussen hebben we echt gewoon kans om volgende maand zwanger te zijn… ik hoop het zó!!
Nouja, ik ben film aant kijken, dus ik ga weer…
Tot later! En voor iedereen die het nodig heeft een dikke :hug:
Jippie Jane is back :dance:
Wat vervelend dat je je zo rot voelt… Kan het me helemaal voorstellen! Maar de moed niet opgeven hoor!!!
Ik blijf voor je hopen en duimen dat het deze maand dan eindelijk raak mag zijn
Hey Tierr bedankt!
Ik weet hoe je je voelt!! :hug:
Ik heb HA gesproken hierover en ze zei dat om de dag klussen onzin was, dat niet slecht was voor kwaliteit van het zaad ofzo. ze gaf zelfs als advies om zodra ei er is die dag 3 keer te klussen :lol: (vriend dolgelukkig )
Veel kijkplezier Tierr! :-*
@miek1982 wrote:
Jippie Jane is back :dance:![]()
Wat vervelend dat je je zo rot voelt… Kan het me helemaal voorstellen! Maar de moed niet opgeven hoor!!!
Ik blijf voor je hopen en duimen dat het deze maand dan eindelijk raak mag zijn![]()
Bedankt erg lief!! :-* :-*
Tierrrr… :-*
Schrijven jullie wel alles op? je cyclus en je ovulatietesten? Wel doen hoor! Mocht het dan niet lukken kan de HA je niet wegsturen met de boodschap: ga dat eerst maar eens doen! Hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar je weet het nooit helaas…
Is echt niet lullig bedoelt hoor, hoop dat jullie hem snappen zoals ik het bedoel :shifty:
3 keer klussen Jane!!! :o Moet er niet aan denken :sick: hahahah
@miek1982 wrote:
Schrijven jullie wel alles op? je cyclus en je ovulatietesten? Wel doen hoor! Mocht het dan niet lukken kan de HA je niet wegsturen met de boodschap: ga dat eerst maar eens doen! Hoop natuurlijk dat het niet nodig is, maar je weet het nooit helaas…
Is echt niet lullig bedoelt hoor, hoop dat jullie hem snappen zoals ik het bedoel :shifty:
Ja dat ben ik vanaf vorige ronde al aan het doen.
alleen nog niet tempen wil ik pas vanaf ronde 7 of 8 gaan doen…
Bedankt goede tip! :mrgreen:
@miek1982 wrote:
Ik schrijf sinds de vorige cyclus ook alles op, en temperatuur ook. Maar bedankt voor de tip!

En idd, elke dag klussen vind ik al veel, laat staan 3 keer per dag, haha!

Maar nu gaat de pc uit, doeii!!
Ik leesdat je de HA gebeld had? Kon zij je meer vertellen?
Doei Tierrrr!
Miek zwaait Tierrrr uit en wenst haar een goede nacht
Fijn dat je er weer bent Jane
Kan me de teleurstelling maar al te goed voorstellen. Ik hoop echt dat het klussen en wachten snel beloond wordt hoor :-* Mijn duimen draaien.
Ook voor jou Tierrr.
Maar 3x per dag, ik moet er niet aan denken :eh:
Wat die ovutesten betreft, die van 13 feb is iets donkerder (je ziet het net), en die van 12 feb ook iets. Maar niet zo donker als de controlestreep en dus toch negatief :?. En bovendien hebben we toen niet geklust, dus als ie positief was hebben we de kans gemist. Dus eigenlijk moet ik er niet over speculeren ook.
Ik moet heel hard werken aan mijn werkstuk, maar ik kan alleen maar aan eisprongen, ovulatiemomenten, innestelingen ed denken vandaag :oops:. Ik heb nog zowat niets gedaan :shifty:.
Goedemorgen lady’s!! :mrgreen:
Hoe is het met iedereen??
Mieks bedoelde je mij met HA en gebeld?
Ik was bij huisarts voor raar plekje op mijn buik en heb haar toen wat dingen gevraagd…
KC bedankt :-*
Oh jammer van die ovutesten niet echt positief dus…
@Ke wrote:
Ik ben me aan het oriënteren op een basisschool voor Sterre :shifty: Pfff, wat is dat moeilijk zeg! Zijn er al meer mensen die daarover nagedacht hebben of aan het nadenken zijn? Miekje natuurlijk, maar die zal ik nu niet lastigvallenMaar Lu bijvoorbeeld, heb jij al een school uitgezocht voor Demi? Waar let je allemaal op? Ik wil graag een openbare school, maar er zitten er hier zoveel waar ik uit kan kiezen… :shifty:
xHeske
Wij hebben hier 2 basisscholen in de wijk. Op 2 min. lopen een christelijke basisschool die pas verbouwd is. Op 5- 10 min. lopen een openbare basisschool die er van buiten een beetje troosteloos uit ziet vind ik.
Beide ‘scoren’ ze goed volgens de onderwijsinspectie. Ik wil eerst bij beide scholen langs, maar momenteel neig ik naar de christelijke school. (wij zijn zelf niet gelovig trouwens)
Ik vind het erg lastig hoor!
Miekje, :o beterschap meid! Hopelijk hoef je niet naar het ziekenhuis! :hug:
Tierrr, balen dat ze :twisted: toch zijn gekomen! :roll:
Ik houd het weer kort vandaag. Van zaterdag op zondag 3 uurtjes geslapen en vannacht had ik laapdienst, dan slaap ik ook weinig. Demi is ziekig, dus ik ga ff op de bank liggen

Hey meiden,
Gelukkig voel ik me weer iest beter, het lijkt erop dat de zakjes hun werk gaan doen.
Tierr :hug: :hug: stome rotduivels :evil:
Is er nog nieuws van Miekje?
Ik hoop echt dat de koorst gezakt is
Zaterdag zij hub en ik samen een dagje weggeweest en Jesse was fijn bij opa en oma spelen.
Gister even bij mijn dinnetje op bezoek geweest, was weer gezellie.
En nu…de week is weer begonnen…poetsen, boodschappen doen…maar ben vanmorgen eerst even bij een buurvrouw (20 huizen verder :lol: ) thee wezen drinken om op te starten.
Deze week weer 3 dagen werken.