Oktoberstoppers 2008 #9

Ik kwam ook even kijken of er al getest is! :pray:

Heske, een half jaar een :vlinder: pfff Wat moet dat verschrikkelijk moeilijk zijn :hug:

Hopelijk helpt het stappenplan om Sterre aan het eten te krijgen. Demi houdt ook erg van de leiding nemen en idd zelf opscheppen doet ze graag!

Mascha, het houd niet op he! Veel sterkte en beterschap! :hug:

Ook een :hug: voor Miekje, longontsteking is niet niks!

Tierrr!!! MAKE US PROUD!!!

Goedemorgen! :smiley:

Heske… ik heb gisteren echt de hele dag aan je zitten denken meis… Natuurlijk is het wel zo dat je vandaag net zoveel verdriet hebt om haar gemis als gisteren of morgen… maar het is toch een memorabele dag… een half jaar… Maanden die voorbij gevlogen zijn. Het lijkt al weer een tijd geleden, maar tegelijkertijd zo kort geleden!

Nou ja, weet dat ik iedere dag aan je denk, en soms is er een dag dat ik gewoon de hele dag aan je denk (zoals gisteren!)…

Dikke knuffel voor jou! :hug: :hug: :hug:

Tierrr, TESTEN JIJ!!! En daarna gelijk meldingsplicht hier! :mrgreen:

Mascha hoe voel je je? :hug:

Miekje veel beterschap nogmaals, hoop dat je snel opknapt! :hug:

Zoooooooooooo, ik sluip weer weg! :wink:

Newbe, (Chantal) wat geweldig, een mooie echo! Hoe waren de reacties??

Lieke, wat eens schrik! Gelukkig was alles goed met de baby :inlove: Hopelijk werken de vezels snel :?

KC, wat een confronterende dag heb je gehad! Wordt het altijd zo uitgebreid ‘gevierd’ als iemand met verlof gaat?

En dan kom je bij een zwangere kapster…soms lijkt het dan of alles en iedereen met kinderen/ baby’s bezig is he!

:hug:

Memmie, wat zei de huisarts?

Ik heb het gister aan mijn beste vriendin verteld. Zij proberen al ruim 3 jaar om zwanger te worden. Het voelde een beetje alsof ik slecht nieuws bracht :? Ze reageerde wel enthousiast hoor en ze was ook heel blij voor ons, maar ze heeft ook even uitgehuild bij haar vriend. Ik vind het zó jammer dat het zulke dubbele gevoelens opleverd. Ik had het zo graag met haar willen delen. Hopelijk wordt ze snel zwanger :pray:

Lu wel goed dat je het meteen gezegd hebt! Ik denk dat het nog moeilijker voor haar was geweest als ze het al was gaan zien of van een ander had gehoord. Maar kan me voorstellen dat je jezelf toch l*llig voelde :hug: :hug:

@Kim: tja het klinkt zo stom maar het voelt alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden :silenced:

Alles doet pijn en is bont en blauw. Maar ook benen van spaghetti en wat draaierig. Eten heb geen behoefte aan. Ik moest wel opletten dat ik goed zou blijven drinken

Zwaaaiiiiii!!! :lol:

Ben ik ook weer eens. Gisteren bij vrienden gegeten, donderdag bij een vriendin en daarna de stad in, woensdag uit eten geweest met collega’s… dus… :roll:

Heb maar een paar dingetjes teruggelezen.

Newbe, gefeliciteerd met je goede echo (en welkom Chantal :smiley: )

Mascha en Miekje… hopelijk voelen jullie je gauw beter!! :-*

Heske, wat een confrontatie weer… hopelijk hebben jullie wat bruikbare tips om Sterre aan het eten te krijgen. :hug:

Oh Mascha… wij gaan trouwen op een vrijdag de 17e :silenced:

Begrijp ik dat het nu spannend is voor Tierrr??!! :pray:

KC, hoe is het nu met jou meid?

Nou, ik ga even wat in het huishouden doen hier.

Mijn vriend moet een ochtend werken en daarna gaan we naar mijn ouders. Eigenlijk heb ik het alweer druk dus :think:

Tieieieierrrrrrr…??? Waar blijf je???

MAKE US PROUD!!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Meiden, allen een hele fijne :inlove: Valentijnsdag! :inlove:

Wij gaan over een dik uur vertekken richting Scheveningen.

Heb er zoooooo’n zin in, maar vind het ook spannend om Tycho bij mijn schoonouders achter te laten…

Ik kom hier dus ff niet beppen en lezen…

(Tierrr, schiet dus nog ff op :wink: )

Fijn weekend en tot snel! xxx

@Memmie wrote:

Wij gaan over een dik uur vertekken richting Scheveningen.

Heb er zoooooo’n zin in, maar vind het ook spannend om Tycho bij mijn schoonouders achter te laten…

Ik kom hier dus ff niet beppen en lezen…

(Tierrr, schiet dus nog ff op :wink: )

Uh-oh... sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten...

En nog voor niks ook, want ik heb niet getest... durfde niet... wilde het vanochtend doen, testen lagen al klaar, maar ik wacht toch nog maar even... zit nu op dag 32, vorige cyclus was 33 en mijn verwachtte eisprong was 31, 35 of 39... denk dat ik probeer het vol te houden tot woensdag, dag 36... dan zou de test zelfs al positief aan kunnen geven voor de NOD van dag 39...

Sorry!! Wel heel erg lief dat jullie zo meeleven en voor me duimen!! :inlove:

Memmie, heel veel plezier dit weekend, geniet ervan!!

Leuk dat je er weer even bent sproet!! Lekker druk gehad dus!

Lu, jeetje, dat lijkt me inderdaad super moeilijk… als ik straks hopelijk zwanger ben zit ik ook met dat probleem en denk inderdaad dat ik dat dan ook wel zsm wil vertellen aan haar, maar jeetje, das niet makkelijk! knap hoe ze reageerde!!

Heske, ik hoop dat het lukt het eetgedrag van Sterre weer wat normaler te krijgen, jullie doen er iig alles aan! :slight_smile:

@M&J wrote:

@Tijger: :evil: :evil: weggebleven?

Nee ze zijn niet helemaal weg gebleven zoals je misschien al in iedere berichtjes heb kunnen lezen. Vrijdag was er bijna niks, vrijdagnacht helemaal niks en nu vandaag een heel klein beetje bruine rotzooi…

Dag meiden!

Hoe is het hier?

Wat ben je toch een doos Tierrrr :mrgreen: Zitten we voo niets te wachten :snooty: Maar snap je zeker wel! We wachten rustig met je mee :liar: :liar:

Ik heb aan je gedacht gisteren Heske… :hug:

Jane kom je alweer bijna terug??? :-*

Mascha en Miekje nog in de lappenmand… Meiden heel veel beterschap :hug:

Memmie, fijne vakantie!

Chantal gefeliciteerd met je mooie echo :inlove:

Lieke voel je je weer iets beter vandaag?

Tijgertje, heb je nog voor de zekerheid getest? Ga je dat nog doen?

Hier gaat alles goed. Voel me minder misselijk en minder moe. Gaat de goede kant op… Ben nu lekker een weekje vrij en daar ga ik lekker van genieten 8)

@miek1982 wrote:

!

Tijgertje, heb je nog voor de zekerheid getest? Ga je dat nog doen?

Nee ik heb nog niet getest. Ik weet ook nog niet of ik zal testen. Ik heb voor mijzelf het gevoel dat ik niet zwanger ben, omdat ik ook geen of weinig kwaaltjes heb gehad. Maar aan de andere kant is het wel een rare en korte menstruatie geweest...

Morgen…

Nou, mijn gevoel dat ik beter nog even kon wachten met testen klopte dus… vanochtend mega buikpijn en duivels… :frowning:

Ben nu best wel een beetje verdrietig… verdorie weer ruim een maand wachten minstens… :cry:

He Tierrr… :cry: :cry:

Logisch dat je hier even flink van baalt! :hug:

Oooh Thierrr… had ik echt niet verwacht… Zwaar kl*te!

Tierrr, wat jammer :cry: Ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn.

Chantal, gefeliciteerd met de goede echo! Nu lekker onbezorgd genieten.

Memmie, heel veel plezier in Scheveningen.

@Lu wrote:

KC, wat een confronterende dag heb je gehad! Wordt het altijd zo uitgebreid ‘gevierd’ als iemand met verlof gaat?

En dan kom je bij een zwangere kapster…soms lijkt het dan of alles en iedereen met kinderen/ baby’s bezig is he!

Ja, hier worden dingen vaak groots gevierd :wink: Ook als iemand 50 wordt, dan worden er taart en slingers aangerukt, speeches gehouden en een cadeautje mag dan ook niet ontbreken. In dit geval vertrokken er ook 2 zwangeren op verlof. En helaas waren en er donderdag geen collega’s die het over konden nemen dus moest ik de organisatie en uitvoering daarvan voor een groot deel zelf voor mijn rekening nemen. Ik heb het overleefd in ieder geval.

Gisteren nog bij een babyzaak geweest :shifty: We waren op de woonboulevard en ik moest zoooooo nodig plassen, dus megasprintje getrokken aangezien ik wist dat daar een toilet was. Mijn vriend vond het moeilijker dan ik overigens :angel:.

Wat ovulatietesten betreft, ik ben het zat :shifty:, er zitten 2 donkerdere bij, 2 dagen achter elkaar, hoewel ik ze wel als negatief beschouw overigens. Ik doe vandaag nog een testje en dan waarschijnlijk niet meer. Hoop dat ik dat volhou, ik gooi gerust alle testen ertegenaan tot ze op zijn :silenced: En wie weet zien ze morgen nog wat op de echo, want…

…morgen heb ik de echo om te kijken of ik anatomisch wel goed in elkaar zit, ik hoop het maar.

Fijne zondag nog!

@ tierr : :hug: echt Kl**e dat de duivels toch gekomen zijn…

Spannend KC, ik hoop dat alles gewoon helemaal goed zit en dat je straks snel weer gewoon een normale cyclus hebt en snel weer zwanger bent! :-

Bedankt voor alle lieve woorden, meiden! :-

Ik heb giga-buikpijn en voel me rot… niks aan!

Ik vraag me trouwens heel erg af wat ik dan op dag 25 voor pijn voelde als dat dus geen innesteling was… Eisprong kan ook niet, want dan zijn de duivels (dag 33) er wel heel snel na de eisprong…

Zucht, erg frustrerend als je geen grip hebt op wat er allemaal in je lichaam gebeurt… hoop dat alles wel gewoon goed zit… :think:

Nouja, ik ga proberen er de komende week maar niet teveel mee bezig te zijn… ga wel zaterdag naar de 9maandenbeurs… niet echt handig natuurlijk, maarja… :roll:

Denk dat ik misschien hier ook maar wat minder moet posten ofzo, al vraag ik me af of dat helpt als ik wel gewoon blijf temperaturen en ovutesten gebruiken, want dat wil ik eigenlijk wel, anders voel ik me helemaal onrustig omdat ik er niks aan kan doen… :roll:

Nouja, ik zie wel…

Hoe is het met de rest van de meiden?

@Tierrr wrote:

Morgen…

Nou, mijn gevoel dat ik beter nog even kon wachten met testen klopte dus… vanochtend mega buikpijn en duivels… :frowning:

Ben nu best wel een beetje verdrietig… verdorie weer ruim een maand wachten minstens… :cry:

He jasses Tierrr wat jammer :cry: ik had het je zo gegund :hug: :hug:

Update vanuit de lappenmand

Meiden ik wil jullie vragen allemaal even extra goed voor Miekje te duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ze heeft nog steeds hoge koorts en als dat morgen niet (veel) minder is moet ze naar het ziekenhuis :cry:

Miekje hang in there, ik denk aan je! :pray: :pray:

Jeetje zeg :o Arme Miekje.

Ik duim voor haar :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:-* :-*