:hug: Heske, heel veel sterkte toegewenst deze dag!
Alweer een half jaar jullie meisje moeten missen…Oh meis, wat een gemis!
:: Lente :: :kaars:
Miekje, heel veel beterschap toegewenst! Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt/bent!
Mascha, hoe is het nu met jou? Al een beetje van de schrik bekomen?
Hoe gaat het nu lichamelijk?
Voor jullie allebei :-* en :hug:
Miek, wat fijn dat je weer wat van je laat horen! Jeetje, zo’n buikgriep is ook niet niks…Fijn dat het weer beter gaat!
Hartelijk gefeliciteerd met je mooie en goede echo :thumbup: Ik ben benieuwd naar de foto’s!
A-S, spannend allemaal he? Maar ook zoooo leuk!
Meestal krijg je rond de 9 weken een afspraak bij de ha of vk, maar net waar je bij bent. Natuurlijk kun je altijd bellen met vragen en/of onzekerheden! Ook hier kun je je vragen en onzekerheden kwijt he
Ik zit ook ff ergens mee…Bij ons op het kdv waar ik werk heerst de 5e of 6e ziekte. Ik heb gewerkt in de groep waar het is ontdekt en op het moment wanneer het besmettelijk was. Er werd mij verteld dat het alleen de eerste 3 maanden gevaarlijk voor zwangere vrouwen zou zijn, maar ik las in de brief van de GGD en op het internet dat het zowel het eerste en het tweede trimester schadelijk kan zijn… Schrok best wel van de tekst op het internet! Heb meteen de vk gemaild en zei vertelde dat wanneer ik het zelf heb gehad het geen probleem is, maar nu weten mijn ouders niet meer óf ik het heb gehad. Ga straks ff bellen met de ha, misschien moet ik voor bloedonderzoek ed om te kijken of ik (en dus mijn ongebren kindje) is besmet. Het komt gelukkig heeeel weinig voor, maar je zult net zien… Ff spannend dus!
Jane, hoe is het nu met jou? Alweer een beetje over de teleurstelling heen??? :hug: Volgende ronde moet gewoon ou ronde zijn!!! (en die van heske, de rest test deze ronde gewoon nog ff positief!).
Voor alle meiden… :-* Alles goed met jullie?
Is de spanning voor de aankomende testers nog uit te houden? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Heske een hele dikke :hug: voor jullie
:: Lente :: :kaars:
Miekje en Masha heel veel beterschap :hug:
Ik ga nu even liggen, want we hebben een rare ochtend achter de rug, vertel ik later wel.
Wat lees ik toch allemaal niet leuke berichten :(, op de echo van Miek na, super meid dat alles goed is. Verder wil ik aan de andere meiden die het nodig hebben een dikke :-* uitdelen.
Miekje, Mascha, Heske, Jane… :hug: :-* :-* :-*
Tierrr
Ik heb gisteren echt een vreselijk zware dag gehad.
Mijn ex-leidinggevende (en inmiddels collega) ging met zwangerschapsverlof (zij weet van de MA en alles). Eerst mocht/moest ik als verrassing voor haar 's morgens de afdeling versieren met blauw en roze, slik, tandjes op elkaar… Daarna had ik een uur 1 op 1 gesprek met haar en natuurlijk heb je het er dan over, ze is zo lief en weet precies de dingen te zeggen die me heel erg raken, dus . Toen mocht/moest ik nog dé speech houden en de cadeautjes uitdelen onder toezicht van de hele afdeling, nogmaals slik en tandjes op elkaar. En ze ging in mijn plaats bijna huilen óm mij, dus was extra zwaar. De hele dag door gingen alle gesprekken over babies, zwangerschappen, rompertjes, maxi cosi’s etc en ik hoorde zelfs iemand haar vertellen dat zij ook zwanger is :(, slik. Daarna nog een afscheidsborrel in een cafe…en ik had het bij thuiskomst echt helemaal gehad. Ben niet zo happy mijn bed in gedoken.
Na een dag worstelen gisteren dus, vanmorgen met frisse moed en een boel positiviteit weer opgestaan :D, lekker naar de kapper, was wel weer nodig. Ik kom binnen, wat blijkt, ik heb een meisje dat overduidelijk zwanger is…Tja, probeer dan maar eens aan wat anders te denken. En aangezien het ook zo onbeleefd is het te negeren heb ik toch maar wat vraagjes gesteld, dus weer tandjes op elkaar…‘wanneer ben je uitgerekend?’…‘nee, ik heb geen kinderen’…
:roll:
Bedacht me trouwens dat ik Sproetje al even niet heb gezien…
Jullie wel?
Ik heb nog niet terug gelezen! Dat doe ik nog wel:
Miekje hele dikke hoop dat je snel weer beter wordt!
Heske :kaars:
Hier vandaag een superecho gehad! Hij bewoog heel veel en zwaaien echt zo leuk!!!
Navelstreng was er al en placenta. Ze vertelde dat de miskraamperiode afgelopen is voor ons doordat het al voeding via placenta opneemt!
Vanavond horen de vrienden en familie dat ik zwanger ben dus vandaar: Ik ben Chantal ik geef wiskunde en woon in een dorpje in noord-holland vlak bij hoorn. Ik heb 3 poezen en ben echte ajacied:D Ik ben in augustus 2008 getrouwd! Tja dat was het wel
Liefs Chantal (newbe)
Hee meiden,
Jeetje, wat een nieuws van alle kanten, zeg! :shock:
Heske, heel veel sterkte voor jullie vandaag, ik zal aan jullie denken!! :hug:
Wat is er trouwens uit het gesprek gekomen? Hoe gaan jullie het eetgedrag van Sterre aanpakken?
Miekje, verdorie hee, het zit ook niet mee he? Heel veel beterschap toegewenst!! Doe maar rustig aan! :hug:
En Mascha, jij ook he? Zei de ha nog wat? :hug:
Memmie, jeetje, wat een spannning weer… ik hoop op goed nieuws voor je, maar dat zal vast wel!!
Lieke, ik ben nu wel heel benieuwd naar wat voor rare ochtend jij gehad hebt…
Jeetje KC, jij krijgt ook wat voor je kiezen he? Verdorie… ik vind het heel knap hoe je het allemaal doet!! 't Is verdorie niet makkelijk… :hug:
Newbe, gefeliciteerd met je echo!! En heel veel plezier met het vertellen aan de familie vanavond, super!! Krijgen wij de echo nog te zien?
Jane, ik ben benieuwd hoe jij je nu voelt…
En tijger, heeft het bij jou nu doorgezet of niet?
Ik ben vandaag iets eerder weggegaan op mijn werk, omdat ik zo’n raar gevoel in mijn buik (bij mijn maagstreek) had… en ik was bang dat dat wat met die stomp op mijn maag van gisteren te maken had, maar de dokter voelde geen rare dingen… vaag…
Verder ist nu dag 31 en nog geen duivels, dus das mooi!! Morgen misschien maar een testje, of toch niet… durf eigenlijk nog niet zo goed… en zeker niet zonder jullie magische woorden…
@Newbe: nogmaals welkom dan maar he Chantal
Fijn dat je zo’n goede echo had! :thumbup: Mogen wij meegenieten??
@Tierrr wrote:
Verder ist nu dag 31 en nog geen duivels, dus das mooi!! Morgen misschien maar een testje, of toch niet… durf eigenlijk nog niet zo goed… en zeker niet zonder jullie magische woorden…![]()
De HA vond het niet vreemd dat ik zo’n enorme spierpijn had. Ik heb echt pijn op plekken dat je denkt: heb ik daar ook spieren?? :shock:
Tierrr: make us proud!!!
Gister had ik kramp iest boven mijn lies, ik zei nog tegen een vriendin, dat is vast bandenpijn. Maar ik kende het niet zo van de zwangerschap van Jesse.
Vanmorgen nog steeds.
Ik naar de bakker, (jesse bleef even bij papa)
sta ik daar een half uur, ben ik bijna aan de beurt, krijg ik buikpijn en krampen. Het zweet breekt me uit en ben bang dat ik flauw ga vallen.
Maar na buiten gegaan en in de auto gaan zitten.
Hub gebeld en hij wilde me komen halen, maar toen toch maar vorzichtig zelf naar huis gereden.
Toen ik voor de zekerheid het ziekenhuis belde, wilde ze toch even dat ik langskwam.
Alles nagekeken en gevoeld en het hartje gehoord :inlove:
Buik doet nog steeds zeer, nu blijk ik een verstopping te hebben samen met oprekking van de banden.
Als i zit gaat het redelijk, maar lopen doet echt zeer.
Nu heb ik zakjes vezeltjes gekregen, en hoop dat dat gaat werken.
Sorry, even ego, ga nu ff Jesse naar bed doen.
@M&J wrote:
@Tierrr wrote:
Verder ist nu dag 31 en nog geen duivels, dus das mooi!! Morgen misschien maar een testje, of toch niet… durf eigenlijk nog niet zo goed… en zeker niet zonder jullie magische woorden…![]()
De HA vond het niet vreemd dat ik zo’n enorme spierpijn had. Ik heb echt pijn op plekken dat je denkt: heb ik daar ook spieren?? :shock:
Tierrr: make us proud!!!
Hihi, thanks! Sjong, ik ben best wel bijgelovig he? Niet op vrijdag de 13e willen testen en per se de magische woorden willen horen voordat ik ga testen…

Maarre, sja, een mensenlichaam heeft idd een héleboel spieren, en die komen allemaal in actie bij zoiets, dus niet zo gek idd dat je overal spierpijn hebt… wel heel vervelend… ben je al een beetje over de ergste schrik heen? :hug:
En jeetje, Lieke, bij jou ook even schrikken dus, gelukkig valt het allemaal mee! Die pijn is wel vervelend natuurlijk, maar dat zal nu vast snel over gaan!!
Ik zal zo maar even in bad, en dan daarna Xfactor kijken, zitten echt wel goeden bij namelijk! Maar ondertussen kom ik hier nog wel hoor!

Voor ons is juist vrijdag de 17e een ongeluksdag
Tijger, wat is eigenlijk de reden dat je moet gaan sporten? Als ik ergens minder goed in mijn vel van zou gaan zitten is het wel van de sportschool... bah, heb ik toch zo'n hekel aan... ;) Hoop dat jij het leuk vindt en het volhoudt!
Tijger, heeft het bij jou doorgezet of niet? En is het nog gelukt met het vinden van een sportschool?
Nou ik ben ook weer heel even van de partij.
Eerst voor iedereen :hug: :thumbup: :thumbup:
De reden dat ik moet gaan sporten is omdat ik kyfoscoliose heb. Dat is een vervorming van je wervelkolom. Die staat dan scheef en gebogen. De werkgever denkt dus dat het via het sporten over gaat, maar dit is iets waar ik de rest van mijn leven mee moet leren gaan leven. De pijn kan ik wel gaan verminderen door mijn rug- en buikspieren sterker te gaan maken ( waar ik al mee bezig ben, maar dan in mijn eigen tempo in mijn eigen huisje).
Dan mijn :twisted: woensdagmiddag begonnen. woensdagavond flink door gezet, donderdag de hele dag heel hevig en nu op vrijdag bijna niks meer... Ik snap er dus helemaal niks meer van. 2 dagen te vroeg begonnen en dan nog zo raar ook :?
@Tijger: dat van die :evil: die erg vreemd doen had ik ook vorige keer.
Advies wat ik van iedereen kreeg; als dat voor jouw doen raar is: TESTEN
@M&J wrote:
@Tijger: dat van die :evil: die erg vreemd doen had ik ook vorige keer.
Advies wat ik van iedereen kreeg; als dat voor jouw doen raar is: TESTEN
![]()
![]()
Maar… als het goed heeft doorgezet dan valt er toch eigenlijk weinig meer te testen?

Balen tijger… ook van die kyfoscoliose… ik hoop dat je minder pijn krijgt en ermee leert leven… :hug:
Verder niemand online?
Ik ben net bijna opgelost in bad…

Aaargh, zie ineens dat mijn banner zegt: vandaag is de niet-ongi dag… word ik ineens zenuwachtig van, heel stom, haha!!
Woensdagavond en donderdag de hele dag is het flink te keer gegaan, dus dan test ik toch sowieso negatief of zie ik dat dan verkeerd ??
Ik kan voor de zekerheid morgen een testje doen, maar waarom dan is eerst zo hevig te keer gaan en dan bijna niks meer in 2,5 dag tijd ??
Volgens mij moet ik gewoon een keer over gebouwd worden hahaha
Zo nu weer even verder met X-Factor kijken…
Ik ga even nog een laatste wandeling met de hond maken door de mooie witte omgeving hier en dan duik ik lekker mijn bedje in…
Morgen vroeger opstaan dan mijn mannetje en hem verrassen met een heerlijk ontbijtje op bed…
Kwam ook even kijken of Tierrr al getest had… :shifty:
Mascha, hoe is het nu met je? En hoe gaat het met Miekje? :hug:
Newbe, super dat je weer zo’n mooie echo hebt gehad.
Gisteren echt een rotdag gehad. Ik bleef maar aan Lente* denken, werd er zo verdrietig van. Ben eigenlijk nu ook nog niet echt happy, maar gelukkig komen mijn ouders vanmiddag, da’s wel gezellig.
Wat het gesprek met de pedagoge betreft… Ben heel eerlijk gezegd niet héél veel wijzer geworden. Soort van stappenplan opgesteld om Sterre aan het eten te krijgen, maar eigenlijk was de belangrijkste tip dat we ons er niet te druk om moesten maken. :think: Zorgen dat het gezellig is aan tafel en hopen dat het vanzelf ooit beter gaat. Zij verwachtte van wel. Na wat spitten bleek het probleem begonnen te zijn toen we de winkel begonnen, Sterre naar het kdv ging (en veel ziek was), en ik zwanger werd… Waarschijnlijk te veel veranderingen voor haar, waar ze geen grip op had. De controle die ze miste is ze uit gaan oefenen op het eten. Afgelopen jaar is natuurlijk alleen maar nóg turbulenter geworden, dus het heeft nog niet echt kans gehad om te herstellen. En dat zal misschien voorlopig ook niet gebeuren, daar moeten we ons dan maar bij neerleggen. We hebben wel weer wat richtlijnen gekregen hoor, bijvoorbeeld dat we haar bij het spelen de kans moeten geven om de baas te zijn, en dan in het ´normale leven´ de touwtjes net ff wat meer aantrekken (aangezien Sterre een behoorlijk temperamentvol meisje is en graag de leiding heeft ). Dat we haar zelf haar eten kunnen laten opscheppen. En van alle dingen die we het afgelopen jaar geprobeerd hebben, hebben we de beste manieren eruit gehaald en daar moeten we nu weer vol mee aan de slag. Dus ik ben benieuwd of het nog wat gaat helpen, ik weet het niet… :think:
Nou, zal zo onderhand eens gaan douchen… :oops:
xHeske