Tierrr, zaterdag testen lijkt me een erg goed plan :mrgreen: Ik duim voor je!!! Kwaaltjes klinken iig goed! :thumbup:
Vandaag heb ik weer helemaal geen last van kwaaltjes, ja, alleen wat slijm, maargoed, dat zegt me niet zoveel. Verder heb ik een zere rug en ben ik moe, maar dat kan heel goed van het werk komen. :(
Nouja, iig ben ik op dag 30 en nog geen duivels... en de verwachtte NOD was op dag 30 volgens de ovutest, dag 35 volgens mijn temperatuurlijstje of dag 39 als die pijn van de eisprong was... komt iig dus dichterbij..
Nee he?? O jeetje, he verdorie, had je maar niet naar die stomme bedrijfsarts gemoeten… Wat zullen jullie ongelooflijk geschrokken zijn!! Ben je in het ziekenhuis onderzocht ivm nek en rug? He verdorie, meisje, heel veel sterkte en een heel dikke knuf! :hug:
Jane ik wil je een enorme knuffel geven, weet wel dat dat niets helpt, maar meer kan ik helaas niet voor je doen… Ik denk aan je en hoop iedere dag voor een wondertje voor jullie!
Mascha, het zit je echt niet mee meid! Wat een ellende allemaal… een hele dikke knuffel van mij. Ben je al van de ergste schrik bekomen?
Miekje, je meisje weer ziek Hoe is het vandaag met haar? Las dat het met je kindje goed gaat. Dat is fijn
Tierrr voor jou is het verschrikkelijk spannend, ik zeg morgen een
testje :mrgreen:
Hoe is het met alle andere meiden? Lu lekker druk lees ik. En een aantal druk aan het lessen. Gaat vast goed komen met jullie!
Hoe is het met KC?
En met AS en haar positieve test?
En Muppet??
Memmie en Sarah… Nog maar 2 weekjes… Spannend!!!
De reden dat ik er een paar dagen niet was, was omdat ik verschrikkelijke buikgriep heb gehad. Heb drie dagen lang alleen maar gespuugd. Hield geen water meer binnen. Sinds vandaag gaat het weer en ik moest natuurlijk naar die echo!!!
En gelukkig was er een klein kindje te zien met een heel mooi kloppend hartje :inlove:
Zal morgen foto’s showen. Lig nu in bed en ga heerlijk dromen van het kindje dat gaat komen. Het is vandaag weer een beetje echter geworden!
Lieve meiden, voor degene die het nu moeilijk hebben en bij wie het langer duurt dan wat we allemaal hadden gehoopt. Ik gun jullie dit allemaal! Ik blijf voor jullie hopen en de duimen blijven draaien!!! Ik vind jullie lief :-*
Ik heb werkelijk overal spierpijn en ben nog steeds misselijk en wat draaierig. Mijn nek en rug zitten goed vast. Om half 12 mag ik nog even bij de huisarts langskomen