Oktoberstoppers 2008 #9

@Ke wrote:

Tierrr, zaterdag testen lijkt me een erg goed plan :mrgreen: Ik duim voor je!!! :pray: Kwaaltjes klinken iig goed! :thumbup:

Vandaag heb ik weer helemaal geen last van kwaaltjes, ja, alleen wat slijm, maargoed, dat zegt me niet zoveel. Verder heb ik een zere rug en ben ik moe, maar dat kan heel goed van het werk komen. :(

Nouja, iig ben ik op dag 30 en nog geen duivels... en de verwachtte NOD was op dag 30 volgens de ovutest, dag 35 volgens mijn temperatuurlijstje of dag 39 als die pijn van de eisprong was... komt iig dus dichterbij..

Kreeg trouwens vandaag een beste stomp in mijn buik van één van de clienten, deed goed zeer, maar het was meer bij mij maag, dus denk niet dat het gevolgen kan hebben bij een eventuele zwangerschap. Maar ik schrok wel, zeg..

@Ke wrote:

Ik mis Miek nog steeds :( :think: Wanneer had ze nou die echo? Morgen?

Ja, ik mis Miek ook... volgens mij idd vandaag of morgen die echo...

Lu, geeft toch niet dat je er wat minder bent joh! De momenten dat je er wél bent, vind ik gewoon gezellig, klaar! :)
Beetje jammer trouwens, zo'n opmerking... haha, hoe reageerde je? ;)

Jane, ben jij al een beetje over de ergste teleurstelling heen?

Tijger, heeft het bij jou doorgezet of niet? En is het nog gelukt met het vinden van een sportschool?

Hoe is het met de rest van de dames?

Wat eten jullie trouwens? Ik weet niet wat ik moet koken… :?

Spaghetti! :mrgreen:

Spannend, de naderende NOD, Tierrr!!! :pray:

sluipt weer weg

hey meiden…

het houd echt niet op hier :frowning:

Vandaag toch richting bedrijfsarts gegaan. Op weg daar heen zijn mijn mams en ik aangereden door een vrachtauto. De auto zit in elkaar.

Zelf heb ik problemen met nek en rug, ben flink blauw en ben misselijk :cry:

Ik heb er zo vreselijk genoeg van! Ik wil ook uit de lappenmand!!!

Mascha :hug: :hug:

Nee he?? O jeetje, he verdorie, had je maar niet naar die stomme bedrijfsarts gemoeten… :frowning: Wat zullen jullie ongelooflijk geschrokken zijn!! :frowning: Ben je in het ziekenhuis onderzocht ivm nek en rug? He verdorie, meisje, heel veel sterkte en een heel dikke knuf! :hug:

Jeetje Mascha…het zit je ook niet mee he?!

Nu moet het afgelopen zijn hoor! Dikke :-* en :hug:

Miek…waar ben je meissie??? We zijn heel erg benieuwd hoe je echo vandaag was??? :-

KC, begrijpelijk hoor! Je moet pas gaan kijken wanneer je er weer klaar voor bent! :-

De rest ook allemaal een dikke :-* en :hug:

Mijn man moet nu werken dus ik word alweer verbannen!

xxx

Jeetje, wat is het enorm rustig hier… :frowning:

Dag lieve meiden…

Ik lees hier weer aardig wat vervelende dingen…

Jane ik wil je een enorme knuffel geven, weet wel dat dat niets helpt, maar meer kan ik helaas niet voor je doen… Ik denk aan je en hoop iedere dag voor een wondertje voor jullie!

Mascha, het zit je echt niet mee meid! Wat een ellende allemaal… een hele dikke knuffel van mij. Ben je al van de ergste schrik bekomen?

Miekje, je meisje weer ziek :cry: Hoe is het vandaag met haar? Las dat het met je kindje goed gaat. Dat is fijn :pray:

Tierrr voor jou is het verschrikkelijk spannend, ik zeg morgen een

testje :mrgreen:

Hoe is het met alle andere meiden? Lu lekker druk lees ik. En een aantal druk aan het lessen. Gaat vast goed komen met jullie!

Hoe is het met KC?

En met AS en haar positieve test?

En Muppet??

Memmie en Sarah… Nog maar 2 weekjes… Spannend!!!

De reden dat ik er een paar dagen niet was, was omdat ik verschrikkelijke buikgriep heb gehad. Heb drie dagen lang alleen maar gespuugd. Hield geen water meer binnen. Sinds vandaag gaat het weer en ik moest natuurlijk naar die echo!!!

En gelukkig was er een klein kindje te zien met een heel mooi kloppend hartje :inlove:

Zal morgen foto’s showen. Lig nu in bed en ga heerlijk dromen van het kindje dat gaat komen. Het is vandaag weer een beetje echter geworden!

Lieve meiden, voor degene die het nu moeilijk hebben en bij wie het langer duurt dan wat we allemaal hadden gehoopt. Ik gun jullie dit allemaal! Ik blijf voor jullie hopen en de duimen blijven draaien!!! Ik vind jullie lief :-*

Hee Miek, fijn dat je er weer bent!! :slight_smile:

Oeps, balen dat je ziek was… maar hartstikke mooi dat je zo’n fijne echo hebt gehad, super meid, gefeliciteerd!! Ik ben erg benieuwd naar de foto’s! :smiley:

En de test doe ik niet vrijdag de 13e, maar op valentijnsdag… lijkt me beter… :wink:

Maar dan wil ik wel eerst nog een aantal keer de magische woorden horen, hoor! :mrgreen:

Nou, ik ga naar bedje toe, morgen weer vroeg op!

(Maar daarna lekker weekend, gelukkig!)

Trusten!!

Hoi Allemaal,

Hier weer ff berichtje van mij! Paar dagen enorm druk geweest met werk en hier niet geweest!

Mascha wat schrikken zeg, gaat het weer een beetje?

Jane :hug:

Miek vervelend zeg dat je buikgriep hebt gehad! Gaat het weer beter nu?

En miekje, Emma al weer opgeknapt?

Tierr: zondag testen? Of toch eerder!

Voor de rest allemaal dikke :hug: !!!

Hier gaat het verder prima! Heb helemaal niet het gevoel zwanger te zijn, maar de :twisted: zijn uiteraard ook niet gekomen!

Blijft het alleen nog steeds koud en pukkels houden!!

Maandag ga ik denk ik maar eens de huisarts bellen voor wat info!!

Of is dat erg vroeg? :oops: Heb geen flauw idee hoe dat allemaal

werkt! :oops: Toch best spannend zo’n eerste keer allemaal!

Lieve mensen slaap lekker en tot snel!!

x anne sophie

Hoi meissies, ik ben er heel ff snel, moet zo werken, maar eerst ff bijkomen. Net gesprek gehad met pedagoge over Sterre d’r eetgedrag. Gesprek op zich was oké, maar precies 6 maanden na de geboorte en het overlijden van Lente* zat ik zojuist weer in de kamer van de verloskundige :cry: (pedagoge had geen eigen kamer) Jeetje, die drempel daar is nog niet eerder zo hoog geweest, ik kon wel janken :cry:

Tja, en vandaag dus sowieso een moeilijke dag, omdat we Lente* precies een half jaar missen :cry: :kaars:

Verder… Mascha, ff een hele dikke knuffel voor jou :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

En Miek, gefeliciteerd met je mooie echo!!! :dance: Fijn dat je weer wat opgeknapt bent! :-*

xHeske

@Ke wrote:

Hoi meissies, ik ben er heel ff snel, moet zo werken, maar eerst ff bijkomen. Net gesprek gehad met pedagoge over Sterre d’r eetgedrag. Gesprek op zich was oké, maar precies 6 maanden na de geboorte en het overlijden van Lente* zat ik zojuist weer in de kamer van de verloskundige :cry: (pedagoge had geen eigen kamer) Jeetje, die drempel daar is nog niet eerder zo hoog geweest, ik kon wel janken :cry:

Tja, en vandaag dus sowieso een moeilijke dag, omdat we Lente* precies een half jaar missen :cry: :kaars:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Lieverd ook vandaag denken we weer aan jullie en branden we een :kaars: voor Lente :vlinder:

Heske, :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Mascha, jee, wat schrikken joh! Hoe gaat het met je nu? :hug:

Heske :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Bericht uit de lappenmand

Zowel Miekje als ik zitten in de lappenmand :frowning:

Van mezelf weten jullie inmiddels wel waarom maar het belangrijkste voor nu vind ik Miekje :hug: :hug:

Ze ligt met longontsteking en een luchtweginfectie op bed en is er goed beroerd van :cry:

Het enige kleine voordeel is dat algehele rust ukkie wel goed doet!

Hopelijk zijn we beide snel die stomme lappenmand eens uit :roll:

<br />
<span style="font-size:150%">Lieve Miekje, ik denk aan je  :hug: snel weer opknappen hoor  :-* </span>

Heske; ik kan me voorstellen dat jullie je door een rotdag heen moeten knokken :hug:

Je kunt het! Samen met Tjip en jullie lieve meissie Sterre :hug: Jullie prachtige vlindertje Lente zal altijd bij jullie zijn :vlinder:

Ahhhh Miekje… :frowning: Beterschap meis!!!

Mascha, vlak jezelf niet uit hoor, een aanrijding met vrachtwagen is niet niks! :hug: :hug: :hug: Hoe voel je je vandaag? :hug:

Lief van je Kim!

Ik heb werkelijk overal spierpijn :frowning: en ben nog steeds misselijk en wat draaierig. Mijn nek en rug zitten goed vast. Om half 12 mag ik nog even bij de huisarts langskomen

Doe rustig aan Mascha!!! :hug:

De spierpijn kan wel even duren, je lichaam heeft toch een klap opgevangen! :hug: Sterkte bij de HA! :pray: