Oktoberstoppers 2008 #9

Sorry meiden, Emma heeft 40.4 :shock: dus ik ben niet echt online vandaag.

Berichtje van Mascha:

Ze mag wel naar huis zometeen :dance:

Ze krijgt een CT longscan en moet naar de cardioloog en neuroloog, morgen gaat ze afspraken inplannen. Morgen naar de bedrijfsarts volgende week weer naar de KNO arts. Ook heeft ze weer prednison meegekregen.

Lieve Mascha, ik hoop dat je hel snel opknapt meis… :hug: :hug: :hug:

:-*

Ik ben bang dat er van het weekend geen positieve test uit zal gaan komen.

Ik weet bijna wel zeker dat ik niet hoeft te gaan testen.

Ik heb nu buikkramp en vanmiddag rond kwart over 2 begon ik al een beetje bruine smurrie te verliezen… :frowning:

Heb vanmiddag een gesprek gehad met de bedrijfsconsulente en mijn werkgever. En ik was er niet heppie over, heb daar ook zitten huilen :oops: en dan vragen ze nog of er misschien iets is in mijn prive leven is wat ik misschien onder 4 ogen wil melden ?? Denken ze nu echt dat ik ga melden dat mijn vriend en ik bezig zijn om zwanger te raken ??? En dat dat tot nu toe nog niet wil lukken en daar een beetje verdrietig, onzeker etc van word.??

Ik heb nu te horen gekregen dat ik verplicht naar de sportschool moet, minstens 2 keer per week en dat ik of naar een maatschappelijk werkster of naar een psychologe moet om te gaan praten, zodat ik weer beter in me vel kom te zitten…

Sorry voor het geklaag, maar wilde het gewoon even kwijt…

Ah, arme Emma!!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor haar en ik hoop dat het snel afzakt!

Goed nieuws voor Mascha dus :dance: gelukkig maar!!!

Thuis is het toch een stuk fijner.

Ik hoop ook dat je snel opknapt en zonder die nare medicijnen mag!

Meiden, dr staan een (hele) hoop :oops: foto’s van Leon in het Showforum!

tijgertje; :hug: :hug: :hug: voor jou meis!!

Ik zou haast zeggen; komt wel goed, schatje :wink:

das wel lief van je… dank je …

ik hoop ook dat het zo snel mogelijk goed komt…

Meisjes,

even met veel moeite om jullie even op de hoogte te houden.

Zoals verwacht heeft het doorgezet vandaag al zelfs…

Baal er nog behoorlijk van, eigenlijk baal ik al 2 dagen :?

dus even hier schrijven heb ik iets minder behoefte aan.

De drang om te reageren op jullie berichtjes zal wel groot worden en dan daardoor weer komen schrijven :wink: dikke :-* voor jullie allemaal!

Ik duim voor jullie :thumbup: :pray: en hoop op veel positieve berichten hier!! :-*

Ik ga er weer even vandoor.

Even het eten klaar maken voor als mijn mannetje zo thuis komt.

Daarna kom ik nog even om het hoekie gluren en posten, als ik informatie ga zoeken over de sportschool…

@Miekje wrote:

Sorry meiden, Emma heeft 40.4 :shock: dus ik ben niet echt online vandaag.

Jeetje, dat is nogal wat… arme schat!! Verwen haar maar goed! Hoop dat ze zich snel wat beter voelt!

@Miekje wrote:

Berichtje van Mascha:

Ze mag wel naar huis zometeen :dance:

Ze krijgt een CT longscan en moet naar de cardioloog en neuroloog, morgen gaat ze afspraken inplannen. Morgen naar de bedrijfsarts volgende week weer naar de KNO arts. Ook heeft ze weer prednison meegekregen.

:-*

Jeetje, het is ook allemaal wat met Mascha zeg… niks aan… wat een gedoe, en dan die akelige prednison… niet leuk! Heel veel sterkte meid!! Ik hoop dat het heel snel beter gaat met je!! In elk geval fijn dat je wel naar huis mag, gelukkig maar!! :hug:

He jakkie Tijger, ik snap niet precies wat er allemaal aan de hand is, maar je verhaal klinkt niet zo positief… ik hoop voor je dat het bloeden niet doorzet!! En dat je je verder ook heel snel wat beter voelt… sterkte ermee! :hug:

Ik voel me ook niet helemaal 100% vandaag… keelpijn is gelukkig helemaal weggezakt, alleen heb nu hoofdpijn. En ben zo moe en slap als wat… gelukkig nog niks van bloed te bekennen. Dag 29 vandaag… :roll:

Jeetje, ik voel me echt ineens zo beroerd als wat… misselijk ook… en die kop koffie spoel ik straks door de gootsteen… :shock:

Even snel, Emma kijkt een filmpje en Jor en Wout doen boodschappen. Kom vanaaf lezen hoor.

Tierrr wanneer ga je testen? Dat grieperige en misselijk is wel een goed teken :thumbup:

Ik dacht dat ik gewoon de griep had. Toen zaten we in de auto en kwam de " luchtverfrisser" langs, ik kreeg me toch ineens een vlaag van misselijkheid over mij heen, in de winkel bijna huilen omdat het zo druk was en toen heb ik getest.

Hoe gaat het nu met je?

Tijgertje, hoe gaat het nu? Ik blijf :pray: voor je dat het niet doorzet!

Wat een verhaal meis. Heel veel sterkte en lucht je hart maar lekker bij ons :hug:

@Jane_S wrote:

Hee, das raar... ik had dit bericht helemaal niet gezien voordat ik mijn vorige post postte... :?

Maar balen dat het doorgezet heeft Jane, niks aan.. kan me heel goed voorstellen dat je behoorlijk baalt en dat je even geen zin hebt om hier gezellig te kwekken... ik vind het wel jammer natuurlijk, vind het altijd gezellig als je er bent, maar je moet inderdaad aan jezelf denken en dan is het misschien inderdaad beter om een klein beetje afstand te nemen? Nou, dikke :hug: meid en we duimen allemaal voor je voor de volgende ronde!! :-*

Tijger, wat is eigenlijk de reden dat je moet gaan sporten? Als ik ergens minder goed in mijn vel van zou gaan zitten is het wel van de sportschool... bah, heb ik toch zo'n hekel aan... ;) Hoop dat jij het leuk vindt en het volhoudt!

De ergste hoofdpijn en misselijkheid is hier weg, maar ben erg moe, kan wel janken om niets en heb maar mijn halve bord eten opgegeten, had er echt gewoon geen zin meer in.. Nouja, als het komt omdat ik zwanger ben kan het me niks schelen! Hoop alleen dat het niet is omdat ik ziek word en ik dan straks ook nog eens ongi word... Ik twijfel een beetje over mijn NOD, maar de meest waarschijnlijke is komende dinsdag... en ik denk dat ik er komende zaterdag een testje tegenaangooi. Das 3 dagen voor NOD, dus vrij link, maar vrees dat ik niet langer kan wachten... en een positieve test op valentijn zou natuurlijk geweldig zijn! :)

@Jane_S wrote:

Meisjes,

dus even hier schrijven heb ik iets minder behoefte aan.

De drang om te reageren op jullie berichtjes zal wel groot worden en dan daardoor weer komen schrijven :wink: dikke :-* voor jullie allemaal!

Ik duim voor jullie :thumbup: :pray: en hoop op veel positieve berichten hier!! :-*

Jane…lieverdje… :frowning:

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wil je wel een hele dikke knuffel geven… :hug:

Ahhh Jane, wat jammer zeg, dikke knuffel voor jou! :hug: :hug: :hug:

Heske, fijn dat je rijles goed ging. En pedagoge voor Sterre’s eetgedrag, lijkt me goed plan, hoop dat je daar verder mee komt! :pray:

Miekje, sterkte met je zieke meiske! :hug:

En dan nog wat spannende NOD’s in aantocht! Spannend!!! :pray:

Dikke knuffel allemaal! :thumbup:

Mooie foto’s Sarah!

Ik heb ook weer ff een buikfoto geplaatst! 18w2d.

Rustig hier… :frowning:

Welterusten lieve meiden! :-*

Jane :hug:, snap het wel hoor. Dikke zoen :-

Miekje, beterschap voor Emma, 40.4 is wel erg hoog :eh: :hug:

Maschaaaaa, fijn dat je naar huis mag, maar zo te lezen ben je nog wel even zoet met al dat medische gebeuren :? :hug: :hug:

Memmie, afrijden mag geloof ik tot 26 weken.

Ik heb vandaag les 16 en 17 gehad en ben nog niet opgegeven :mrgreen:

Ik ga het wel leren volgens de instructeur, misschien wat extra lesjes ivm het schakelen, maar hij heeft er wel vertrouwen in. Nu ik nog…

Baal er zo van dat ik er niet zo goed in ben, schat mezelf toch niet als heel dom in en ik zie soms mensen op de weg waarvan ik echt twijfels heb en me afvraag hoe ze het ooit gehaald hebben.

En we wachten en wachten op een positieve ovulatietest. Heb eigenlijk besloten maar tot zondag te testen en dan maar gewoon af te wachten.

En wat het showtopic betreft, ik ga eventjes niet kijken :oops:. Bedacht me dat ik maar 3 weken korter dan Memmie en Sarah zwanger was en nu niet meer en dat is vandaag even te veel voor me. Maar meiden, gewoon blijven plaatsen hoor :-
Echt!

@Kittycat wrote:

En wat het showtopic betreft, ik ga eventjes niet kijken :oops:. Bedacht me dat ik maar 3 weken korter dan Memmie en Sarah zwanger was en nu niet meer en dat is vandaag even te veel voor me.

:frowning: :hug:

En wat je zegt over dat lessen, precies datzelfde had ik ook… het ging lang zo goed niet als ik wilde dat het ging en ik baalde daar behoorlijk van, want inderdaad… ik was toch niet dom? Er waren wel veel dommere mensen op de weg… :wink:

Maar uiteidelijk - na een stuk meer lessen dan de meesten - rij ik nu dan toch aardig goed geloof ik, en mag ik 6 maart afrijden… spannend!!

Jij haalt het op den duur ook echt wel!

Nou mensen, ik ga weer naar het werk! Tot vanavond!!

Goeiemorgen!

Jane, nog maar even een dikke knuffel meis, rotduivels :frowning: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

KC, ik heb ook een hele tijd lang het sf van de septembermama’s gemeden en nu kom ik er nog alleen als ik een goede dag heb. Foto’s kunnen confronterend zijn he :hug: :hug: :hug:

Oooh, en wat herkenbaar over die rijlessen. Ik kan het echt niet uitstaan dat ik al zo vaak gezakt ben. Maar gek genoeg gaat het nu echt goed, heb er best wel vertrouwen in dat ik m’n rijbewijs ga halen (eind maart examen).

Mascha, fijn dat je naar huis mocht, maar meis, wat een ellende toch verder :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Hebben ze nu onderhand eigenlijk een idee wat het nu kan zijn?

Miekje, hoe is het met Emma vandaag? Wat een hoge koorts zeg, arm meisje :hug: :hug: :hug: :hug:

Tierrr, zaterdag testen lijkt me een erg goed plan :mrgreen: Ik duim voor je!!! :pray: Kwaaltjes klinken iig goed! :thumbup:

Ik mis Miek nog steeds :frowning: :think: Wanneer had ze nou die echo? Morgen?

Hier verder niet zoveel te melden eigenlijk. Gisteren druk dagje gehad, vandaag weer veel op het programma, maar eigenlijk weinig zin om wat te doen :oops: Eerst nog maar een kop koffie :mrgreen:

xHeske

Goedemorgen!

Ik ben er ff weinig, heb het erg druk! Ik lees wel af en toe ff, maar heb dan niet de puf om een stuk te typen :oops: Ben bang dat ik dan iemand vergeet ofzo. Wil wel ff laten weten dat ik wel meeleef en ondertussen druk aan het duimen ben :wink:

Jane :hug:

Miekje, :hug: voor Emma! En voor jou ook een hoor! :hug:

Tierr, je houd het wel spannend, hoe is het nu? :pray:

Miek, idd al een tijdje niet gezien! :think:

Mascha, :hug: beterschap :-

KC en Heske, succes met de rijlessen! :thumbup: Hopelijk is het niet zo glad! Gister gleed ik zo van de rotonde af na een hagelbui :shock:

En ook voor jullie een :hug: Ik kan me voorstellen dat foto’s erg confronterend kunnen zijn.

Ik zal vanavond ff in het SF kijken!

Ik zal nog lang geen buikfoto’s plaatsen :oops: Voor dat je kan zien dat ik dik ben door een zwangerschap… Gister zei een bewoner nog “wat een dikke buikkie, ben je weer zwanger ofzo” :o :think:

Sorry, dat ik zo weinig aanwezig ben!

:-

Lu dat is toch helemaal niet raar. Ik ben er ook niet zo vaak en kan het ook niet bijhouden!!! :oops:

Jane :-

Verder weinig te melden.

Miekje :-
voor Emma