@M&J wrote:
smorgens…
Ik heb enorm slecht geslapen, steeds wakker en raar dromen![]()
Zou het de spanning zijn meis? :hug:
Ik duim hier hoor!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@M&J wrote:
smorgens…
Ik heb enorm slecht geslapen, steeds wakker en raar dromen![]()
Mijn duimen draaien ook hoor!!!
Persbericht
Fontys Hogescholen biedt zwangeren gratis echo
donderdag 05-02-2009, door Persbureau
Goeiemorgen allemaal!!
Hoe gaat het dames??
@Memmie wrote:
Euhhhh…volgens mij is het al lang 5 febr. geweest :oops: ???
Het is voor mij helaas ook veel te ver, maar 't was wel super geweest!
Ik snap btw niks meer van mijn lichaam… Ik zei eergister toch dat ik zo moe was dat het 3 dingen kon betekenen? Ziek, ongi of zwanger…
Nou, vandaag stond ik dus op met keelpijn, dus zou best eens ziek kunnen zijn…
Mijn temperatuur is weer omlaag gegaan, dus het zou best eens kunnen dat mijn ongi eraan komt…
Verder heb ik een vervelend gevoel en pijn in mijn rug en sluit ik nog niet uit dat ik zwanger ben… aaaaaaaaargh!!
(Jeetje zeg, ik ben wel erg he? Sorry voor mijn gezeur, maar zo nuchter als ik normaal ben, zo moeilijk vind ik het nu om gewoon af te wachten… ik ben echt vreselijk… :oops: )
Nou meiden jullie houden het spannend!
Ik duim vreselijk hard door hoor!
En ook voor Mascha
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Miekje wrote:
Ik duim vreselijk hard door hoor!
Inderdaad spannend meiden!!! Ik duim ook!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
En vandaag ook even wat extra duimen bijzetten voor Mascha! Ik denk aan je meis! :hug:
Ik heb net weer rijles gehad. Ik vind het echt leuk, en het gaat goed! Dingen die ik 3 jaar geleden bij mijn laatste les nog zo moeilijk vond, gaan nu gewoon in 1 keer goed. :eh: :dance:
Miekje, hoe is het vandaag met Emma? Heeft ze nog oorpijn? En heeft Wouter een leuke dag gehad?
Jane, zetten de duivels nu eigenlijk door, of blijft het nog ff spannend?
Ik ga even wat in huis doen. Tjip komt vroeg thuis waarschijnlijk, en die gaat me dan van mijn werk afhouden, dus kan maar beter ff een voorsprong nemen
xHeske
Nouja, ik ga even lekker in bad… en ik laat de laptop hier!
Tot straks dus!
Oh vergat helemaal te vertellen dat ik dus gisteren met Sterre naar het cb ben geweest. Positief gesprek, het was niet zo erg dat ze nu weinig gegroeid was, maar ze móet onderhand wel gaan eten, dus we worden doorverwezen naar een pedagoge. Ben benieuwd…
En idd… ik mis Miek ook al een tijdje :think:
@Ke wrote:
Ik heb net weer rijles gehad. Ik vind het echt leuk, en het gaat goed! Dingen die ik 3 jaar geleden bij mijn laatste les nog zo moeilijk vond, gaan nu gewoon in 1 keer goed. :eh: :dance:
@Ke wrote:
Oh vergat helemaal te vertellen dat ik dus gisteren met Sterre naar het cb ben geweest. Positief gesprek, het was niet zo erg dat ze nu weinig gegroeid was, maar ze móet onderhand wel gaan eten, dus we worden doorverwezen naar een pedagoge. Ben benieuwd…
Nou, en nu ga ik écht in bad! :mrgreen:
6 Maart…spannend hoor Tierrr! Enneuh…geniet van je welverdiende BAD!
Weten jullie tot hoe lang je mag lesrijden als je zwanger bent?
Een collega zei tot (of t/m) 6 maanden…dan is het weer te krap voor mij :? Had het gisteren ff meten vragen, maar ben het vergeten. Anders maar ff mailen.
Fijn dat het rijden zo goed gaat Heske! En natuurlijk dat je er plezier in hebt :thumbup:
Vroeg me het eerder ook al af hoe het met Miek is…? Mogen heeft ze de echo :dance: leuk en spannend!
Meiden, het is bijna zover :dance: Kom maar op met die positieve testen!!! MAKE US PROUD!!!
Niet vergeten he, die magic words :mrgreen:
Ik ga me klaar maken…moet zo werken. Tot vanavond (denk ik)! xxx
@Memmie wrote:
MAKE US PROUD!!!
Niet vergeten he, die magic words :mrgreen:
Verbouwingsfoto’s in Showtopic!
Gezien, leuk leuk leuk leuk!!
Nog nieuws verder?
@Tierrr wrote:
Gezien, leuk leuk leuk leuk!!
Nog nieuws verder?
Jeetje, nee, ik plak ze óf nog ouderwets in óf ik laat er zo’n boekje van maken… andere manieren zou ik niet weten, maar ik ben dan ook niet zo heel creatief… :oops:
Vond het laatste album wat ik heb laten afdrukken met daarin de foto’s van onze huwelijksreis trouwens wel heel geslaagd, heb daarin ook steeds gebruik gemaakt van achtergronden enzo, is heel mooi geworden, vind ik.
En oude foto’s van Leon zijn trouwens ook welkom in het showforum topic hoor!
@Tierrr wrote:
En oude foto’s van Leon zijn trouwens ook welkom in het showforum topic hoor!![]()