Oktoberstoppers 2008, #6, al 8 meiden zwanger!!!

@Miekje wrote:

De eerste keer dat ik begon had ik eerst alleen een test streepje (2 tot 3 dagen) en toen een aantal lichte streepjes. Toen dacht ik dat er niets zou komen en dan ineens een veel donkerder streepje en de 2 dagen erna positief.

Inderdaad Miekje precies zoals ik het ervaren heb, alleen heb ik testen gehad met 2 streepjes… telkens hele lichte… :? en inderdaad uiteindelijk een positief en dik positieve test :dance: :mrgreen:

@M&J wrote:

@Lu: ja dat is idd een jackie :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol:

@Miekje wrote:

Ja maar ik moet wel oppassen want de kilo’s vliegen eraan. Is niet zo heel erg, maar ze moeten er ook weer af strakkies.

Nog lang niet, nog lang niet :dance: :mrgreen:

Lu, komende maand lukt het! idd om de dag en dan na 2 positieve testen deden we het de 2 dagen erna nog elke dag.

Heeft gewerkt! Weet natuurlijk niet welke keer het is geweest… :think:

:snooty: Mascha, we gaan er van uit dat het lekker niet hoeft!

@M&J wrote:

@Miekje wrote:
Ja maar ik moet wel oppassen want de kilo’s vliegen eraan. Is niet zo heel erg, maar ze moeten er ook weer af strakkies.

Nog lang niet, nog lang niet :dance: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: ik hoop het

@Lu wrote:

@M&J wrote:

En een hele leuke!! :inlove: (en stoer 8) )

Dat gaan we doen :dance: :mrgreen:

De dieeten zijn weer gestart lees ik! Ik moet ook weer! Wil morgen weer eens richting sportschool…ben de laatste tijd alleen sponsor :oops:

@Lu wrote:

@M&J wrote:

En op ons trouwen in smoking :wink:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: Wat stoer!!!

Helemaal in stijl :mrgreen: :lol: :lol:

@Lu wrote:

De dieeten zijn weer gestart lees ik! Ik moet ook weer! Wil morgen weer eens richting sportschool…ben de laatste tijd alleen sponsor :oops:

Super Lu!

Ik wilde echt :angel: beginnen met sporten, maar ja…

:lol:

Op zijn snuit zit nu een vreemde verdikking. Hij is er niet echt blij mee als je eraan komt en wrijft er nu steeds met zn pootje over. Morgenochtend maar even bellen.

Hij is voor nu tierig genoeg du seen spoedgeval hebben we vanavond hoop ik niet

Misschien is hij ergens door gestoken, of heeft hij er iets inzitten (een doorntje ofzo) en is het een beetje ontstoken.

Goed in de gaten houden en morgen even bellen inderdaad

Mij lijkt het wel leuk om bodycombat te gaan doen

@M&J wrote:

Mij lijkt het wel leuk om bodycombat te gaan doen

:mrgreen: Ja dat vind ik ook echt iets voor jou! (en dan in vol ornaat :wink: )

@Miekje wrote:

@Lu wrote:

Super Lu!

Ik wilde echt :angel: beginnen met sporten, maar ja…

:lol:

Jij hebt een smoes om voorlopig niet te dieeten! :naughty: Volgend jaar maar weer :wink:

Ik heb een contract tot juni, ik MOET dus nog wel heen :lol:

En ik moet een sportschool in mijn nieuwe woonplaats zoeken :mrgreen:

@M&J wrote:

Op zijn snuit zit nu een vreemde verdikking. Hij is er niet echt blij mee als je eraan komt en wrijft er nu steeds met zn pootje over. Morgenochtend maar even bellen.

Hij is voor nu tierig genoeg du seen spoedgeval hebben we vanavond hoop ik niet

Ja, misschien geprikt door iets? Iig :hug: voor hem!

@Miekje & Lu: aan de buitenkant is niets te zien en aan de binnenkant voel ik ook niets :think:

Ik heb 1 les bodycombat gedaan. Lijkt me leuk als je ook elke week mee kan doen! Ik werk onregelmatig, dus kan niet op vaste dag heen. Dan is het moeilijk om de choreografie onder de knie te krijgen.

RPM doe ik wel, nou ja deed ik wel :lol: