@miek1982 wrote:
Als we ooit bij elkaar komen, weet ik wat er op tafel komt te staan…
De anderen zullen wel denken: komen ze weer met hun frikandellen :roll:
Ik wil ook!!! :drool: :drool:
@miek1982 wrote:
Als we ooit bij elkaar komen, weet ik wat er op tafel komt te staan…
De anderen zullen wel denken: komen ze weer met hun frikandellen :roll:
:lol: :lol: :lol:
Mascha zet de friteuse eens aan, kom ik ff langs :drool:
Heeeey Mascha, gezellig!
Hihi ja die frikandellen doen het goed bij ons :lol:
Ja FRIKANDEL RULEZZZ
Is iedereen nu weg?
neeeeeeee!!
De choco doet het hier beter dan de frikandellen hoor :oops:
Echt? Bij mij toch echt de frikandel, weet ook niet hoe dat komt, heerlijk gewoon.
Chocola geeft wel altijd een fijn gevoel, maar ik heb het zo vreselijk veel gegeten de laatste maand, even genoeg geloof ik.
Maar ik eet nu braaf een kippensoepje…geen frikandel
Hier de chocolade, maar frikandellen zijn ook lekker!!
Hihi :lol: wij kunnen daar geen genoeg van krijgen
Ja maar ik moet wel oppassen want de kilo’s vliegen eraan. Is niet zo heel erg, maar ze moeten er ook weer af strakkies.
Haha :lol: dat is weer het nadeel van al dat lekkers :lol:
Jep
Nou wat een geklets hier!
Ik heb ook testen van sensitest besteld. 12 ovu en 3 zw testen :mrgreen: Heb ze al binnen zelfs :o , nog ruim 2 weken wachten voor ik met de ovulatietesten beginnen :roll:
Miekje, wat spannend dat je dochter morgen naar school gaat! Dat lijkt me een hele mijlpaal!
Heske, wat lekker dat jullie geslaagd zijn voor laarzen! Wil Sterre nooit lopen in de stad? Dat lijkt me soms best makkelijk :oops: Demi wil persé lopen en ik kan er dan achteraan :roll: Als ik dan even snel door de stad wil dan heb ik liever dat ze in de buggy zit, maar dan moet ik haar wel omkopen met een zakje snoepjes ofzo :oops:
M&J, met Buffel gewandeld?? Dat is toch geen Jack russel he :lol:
Muppet, jammer…je slaat nu een ronde over??
Lieke, wat vervelend die misselijkheid! Het is dan wel voor een goed doel, maar het kan knap lastig worden :hug:
Jane, hopelijk ben je geen nieuwe ovulatie testen nodig!
Het wordt spannend volgende week
Hey Lu, ja nog balen zeg dat je waarschijnlijk je ei gemist hebt.
Maar hoeft niet hoor, ik dacht ook altijd rond mijn ei te klussen maar goed mis, stopte altijd netjes voordat ik mijn ei kreeg lang leve de ovutesten!! :dance: :mrgreen: Want brengt toch veel duidelijkheid.
En wij hopen ook dat er geen ovutesten meer nodig zijn hier :inlove:
Lu het beste is om ongeveer 11 dagen na de eerste dag van je laatste ongi te gaan beginnen met testen, zeker de eerste keer. Maar voor jou is het natuurlijk de 2e keer.
De eerste keer dat ik begon had ik eerst alleen een test streepje (2 tot 3 dagen) en toen een aantal lichte streepjes. Toen dacht ik dat er niets zou komen en dan ineens een veel donkerder streepje en de 2 dagen erna positief.
Deze maand heb je ook met ovutesten geklust toch? Weet je nog op welke dag hij donkerder begon te worden?
Tja volgens ‘berekeningen’ zou ik de 18e of 19e mijn ei hebben gehad, maar op die dagen had ik dus 2 positieve ovulatietesten. Helemaal niet bij stil gestaan dat het dan nog 48 uur kan duren! De 20e had ik slaapdienst, dus kon er niks gebeuren en de 21e kwam het er ook niet van en leek het me ook niet meer nodig.
Nou ja, die ronde is geweest, komende ronde de hele maand om de dag :lol:
@Lu: ja dat is idd een jackie :mrgreen:
@Miekje: gisteren frikandel gegeten
Voor volgende periode (hopelijk hoeft het niet) ga ik denk ik ook maar testjes aanschaffen
Ik had op dag 23 en 24 een donkerder streepje. (ik heb op elke test een heeel licht streepje) dag 25 was hij weer lichter.