Ja overal staat wat anders, heel vervelend.
Overigens is mijn ha heel pre wat betreft ovulatietesten, maar mijn gyn weer helemaal niet (maar ja hij wist ook niet dat je ze via internet kon kopen en dacht dat ze minstens 20 euro waren ofzo :eh: )
Ik zweer erbij :mrgreen:
Maar hoe duur zijn ze op internet dan?
Veeeeeeeeeeeeel goedkoper Miek!
ik had er 6 voor 6.49 dus dat is wel goedkoop!
maar aan 6 heb je er dus net niet genoeg? moet ik er twaalf hebben?
Miek www en dan sensitest en dan .nl
Het beste is om een setje te kopen. (en dan gewoon de dipsticks (dus zonder omhulsel) en niet de extra sensitieve maar de gewone, je hebt 2 soorten)
Ja ik zou de volgende keer ook geen 6 meer kopen maar inderdaad minstens 12
daar heb ik ze ook vandaan
Ja heb ik ook gedaan, die 24 en dan 3 zwangerschapstesten (4 dagen voor je nod) voor 24,99. (kerstaanbieding haha)
Ik heb er nog een aantal liggen, dus die kan ik jullie wel opsturen (wat toch niet meer nodig is) maar ik wil eerst graag zeker weten dat het helemaal goed zit.
Staat een of andere gek koekepannen op te rollen op rtl4?!?!?!
Ik had ook meteen zwangerschapstesten erbij besteld, ook erg goedkoop 3 voor 4.99.
haha ja 10 stuks zelfs :shock: haha
en nu een voetenvrouw :? :lol:
Ik ga meiden. Mitch schreeuwt hier letterlijk om aandacht. Ga maar vroeg slapen is er weer een dagje voorbij. Slaap lekker voor straks en een dikke kus voor jullie!
:shock: weird…
Kijken jullie ook ghostwhisperer en moonlight?
Jammer, Welterusten Miek!
Truste Mieks!
@Miekje wrote:
:shock: weird…
Kijken jullie ook ghostwhisperer en moonlight?
Haha ja ik stond ook versteld, maar ook met de vraag erachter, hoe weet hij dat hij dat kan :think: (staat thuis de pannen op te rollen?? :eh: ) :lol:
Nee kijk ik nooit…
Denk idd dat dat zijn hobby is. En die dingen zijn nog duur ook :lol:
Zijn vrouw deed mee aan de sterkste vrouw van NL.
Haha, ja dure hobby :?
Oh? wist ik niet.
Ze vertelde wel net dat ze hem opgegeven had voor “help mijn man heeft een hobby” :lol: omdat hij er 7 dagen per week mee bezig was :?
pfffffffff
Oh heej jane, heb je Els met 11 geselecteerde voeten :?
Hahah ja grappig! ik kijk het ook tegelijkertijd
Nou geweldig
Haha wel lelijke voeten :? maar this haar gelukt.
ja dat is waar.
Leuk plantje Edith