Nou Jane, jij krijgt geen NOD :snooty: dus dat is makkelijk :mrgreen:
Oh zit een filmpje te kijken, zitten we op schiphol, gaan op vakantie en Wouter loopt net, wat heeeeeeeerlijk dat mannetje :inlove: :inlove: :inlove:
Hoi Lieke, spannend de echo… Misselijkheid zegt niets hoor Miekje, ben bij milan maar een paar dagen misselijk geweest en dat pas met 9 weken. Niets aan het handje dus… MAar wel erg vervelend als je het wel bent Lieke! :-*
Hey die Jane, ga je dat vol houden dan? Later testen?
@Miekje wrote:
Nou Jane, jij krijgt geen NOD :snooty: dus dat is makkelijk :mrgreen:
Niet??

Hihi volgens mij zei je het verkeerd om

Hoe zag je streepje er vandaag dan uit Jane? was hij nu weer lichter?
Haha ik zeg het wel heer stoer, maar zal die dagen ervoor wel weer staan te popelen om te testen :oops: .
ik had geen testen meer :?
Jane!! Ik dacht dat je er nog 1 had! :doh: (van mij)
Heb je een foto van de laatste test?
Waarschijnlijk was die van vandaag weer lichter en anders zeker die van morgen, je hebt maar 2 dagen een positieve test. (eh als je geen Annemieke heet, ikke dan)
nee ik had geen testen meer ik had er donderdag nog 2 voor vrijdag en zaterdag. die van zaterdag heb ik nog geen foto van, maar hij was net zo donker als de controle streep.
Misschien… ik weet het niet.
hij is in ieder geval donkerder geworden
Miekje, ik was bij 5 weken ook nog niet zo misselijk en zei nog tegen Pat dat ik wou dat ik meer merkte van de zwangerschap…nou dat heb ik geweten :mrgreen:
Wel vreemd dan dat je zo snel achter je ei ongesteld word Jane :think:
Ik dacht dat dat altijd 14 dagen duurde…
@miek1982 wrote:
Wel vreemd dan dat je zo snel achter je ei ongesteld word Jane :think:
uhm ja vond ik ook al, daarom dacht ik dus dat hij gewoon rond dag 11 zou zitten… this nu 10/11 dagen voor mijn NOD want ik heb een 25/26 dagen cyclus, maar this erg kort inderdaad… Misschien zou deze cyclus langer zijn geweest, maar ik hoop dat we dat noooit zullen weten

Miek soms duurt dat wat langer. Kan verschillende redenen hebben. Er zijn ook vrouwen die 12 a 11 dagen na hun ei altijd ongi worden. Maar volgens mij niet korter dan 11 dagen na je ei.
Heb het even opgezocht en dit gevonden:
Als je een langere of kortere cyclus hebt dan 28 dagen, is de eisprong toch altijd 14 dagen voor de verwachte volgende menstruatie.
@Jane_S wrote:
uhm ja vond ik ook al, daarom dacht ik dus dat hij gewoon rond dag 11 zou zitten… this nu 10/11 dagen voor mijn NOD want ik heb een 25/26 dagen cyclus, maar this erg kort inderdaad… Misschien zou deze cyclus langer zijn geweest, maar ik hoop dat we dat noooit zullen wetenNet zoals bij mij :mrgreen:![]()
![]()
Lieke, nou dan zal het nog wel komen denk ik dan. Het maakte mij een beetje onzeker. Waar heb je verder nog last van naast misselijkheid?
@miek1982 wrote:
Heb het even opgezocht en dit gevonden:
Als je een langere of kortere cyclus hebt dan 28 dagen, is de eisprong toch altijd 14 dagen voor de verwachte volgende menstruatie.
Hmm raar, dat is wat de ha mij vertelde…
Ik vond dit:
Ongeveer 12 tot 16 dagen na de eisprong begint de menstruatie.
Heb je een cyclus, gemeten vanaf de eerste dag van je menstruatie tot de eerste dag van je volgende menstruatie, korter dan 21 dagen, dan is de kans groot dat je geen eisprong hebt. Omdat een eitje minimaal 8 dagen nodig heeft om te rijpen en de eisprong altijd 14 dagen voor je volgende menstruatie is, is er bij een 21 daagse cyclus onvoldoende tijd voor een eirijping.
Dit is wat ik vind, volgens een gyn op obgyn.net (vrouw en gezondheid) en heb ik ook net op school gehad:
de periode tussen je eisprong en je mensturatie heet de luteale fase. die fase is tussen vrouwen verschillend (nl tussen de 10 en 15 dagen) maar blijft bij elke vrouw op zich meestal wel constant. de fase zou om goed te zijn (dus voor een goeie innesteling te kunnen hebben) best minimum 10 dagen zijn
De vk op school vertelde dit ook
@Miekje wrote:
Dit is wat ik vind, volgens een gyn op obgyn.net (vrouw en gezondheid) en heb ik ook net op school gehad:
de periode tussen je eisprong en je mensturatie heet de luteale fase. die fase is tussen vrouwen verschillend (nl tussen de 10 en 15 dagen) maar blijft bij elke vrouw op zich meestal wel constant. de fase zou om goed te zijn (dus voor een goeie innesteling te kunnen hebben) best minimum 10 dagen zijn
De vk op school vertelde dit ook
Dan zal het wel goed zitten :thumbup: Raar dat er overal wat anders staat. :think:
Ga toch ook maar een ovulatietesten aanschaffen.
Nee Miek, dat is niet meer nodig
maar inderdaad raar dat er overal wat anders staat.