Vol goede moed het nieuwe jaar in… hopelijk een jaar met een heleboel beebjes!!!
Showen mag ook nog steeds (hint hint

Vol goede moed het nieuwe jaar in… hopelijk een jaar met een heleboel beebjes!!!
Heske :thumbup:
Hm… en nou ga ik me maar weer verder vervelen… Sterre is wakker, maar véél te braaf :roll:
Braaf??? Hahahaa! Tycho is ook wakker, maar die is alles behalve braaf!
Ik moet er dus vandoor! dikke :-*
Goeiemiddag allemaal,
Alweer nieuw deeltje, gaat hard hier! Haha
Heske kan me helemaal bij jou aansluiten, ook ik voel van alles in mijn buik, en zeg steeds tegen mezelf dat het wel niks zal zijn en niet steeds moet denken dat ik wat voel! :eh:
We moeten gewoon nog ff geduld hebben!!
Hoe is het verder met iedereen, nog goede voornemens voor het nieuwe jaar??
Ik heb besloten dat ik geen voornemens heb, omdat ik me er toch nooit aan houd
Behalve dan natuurlijk het voornemen om MAMA te worden dit jaar!! :lol:
Ik ga snel weer verder, was nog snel ff appelcakeje aan het bakken,
Liefs A-S
Meld… :mrgreen:
hoi hoi,
Hoe is het?
Bijgekomen van alles feestdagen?
Meld :mrgreen:
Ah, alweer een nieuw deeltje
Heske, ik zag nu het lijstje, en ik zag dat mijn uitgerekende datum nog op de 17e staat.
Dat mag je veranderen in de 13e, als je wilt
Ik ga nu ff douchen met Leon, al heb ik ook wel zin om in bad te gaan, onze nieuwe badkamer is eindelijk klaar!! (nou ja, op het plafond en de radiator na dan :lol: )
Hij is supermooi geworden, al zeg ik het zelf, foto’s volgen
Robert heeft hem helemaal zelf gemaakt, inclusief de muren, er stond dus nog nÃks (was de oude slaapkamer van Leon, die vergroot is, er lagen dus ook nog helemaal geen leidingen, ik ben zo trots op mijn mannetje :inlove: )
Hey Sarah, ja gaat hard, al kun je dat soms niet geloven (zoooo stil, vooral nu weer :silenced: )
oh lekker!!
jaaa willen we wel zien!! :mrgreen:
Daar ben ik weer!!
Hebben jullie me gemist?
We hebben het leuk gehad, maar het was té koud en té druk. Nooit meer rond deze periode dus. (zeker niet met 4 kinderen :? ) maar verder was het best gezellig al ben ik blij dat ik weer thuis ben.
Hoe is het hiet met iedereen? ZIe dat Lu de duivels op bezoek heeft gehad? Balen meid… :hug:
En Jane, je ei doet het goed lees ik :dance:
Miekje wat fijn dat de bloedtest goed was :thumbup: wanneer mag je nu weer een echo?
Heske, een beetje vervelen vandaag? Als ik dat had geweten had je hiet mogen komen schrobben
Sarah, ben benieuwd naar de foto’s! Snap dat je trots bent!
A-S en voel ook niets :liar:
Pfff vast wat belangrijks vergeten… Vergeef me…
Hoe is het met de andere meiden?
Wat is het stil… :o
Zijn jullie allemaal zo druk vanavond?
Ik ben helemaal alleen :? Mitch is naar een verjaardag en er is geen bal op de tv.
IK VERVEEL ME!!!
Hoi meiden,
Jane je moet even opletten deze cyclus of je 2e fase (dus die na je ei) wel lang genoeg is. Deze moet minimaal 11 dagen zijn. Zo niet zou ik maar aan de bel trekken want dan kan eitje zich niet innestelen. Misschien dat je cyclus deze keer iets langer duurt. (misschien wel 9 maanden dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn :inlove: )
Morgen heb ik een belafspraak bij de gyn. Ben heel benieuwd wat ze allemaal te zeggen heeft en wat ze wil.
Liefs
@miek1982 wrote:
Ik ben helemaal alleen :? Mitch is naar een verjaardag en er is geen bal op de tv.
IK VERVEEL ME!!!
Goedemorgen meiden, hier ben ik ook weer eens :oops:
Allereerst allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat er maar veel prachtige, gezonde beebjes geboren mogen worden.
Ik lees wel mee hoor, maar heb niet de fut om te reageren. Mijn mas is de afgelopen dagen veel thuis geweest en daar heb ik even van geprofiteerd. We hebben samen eens goed gepoetst. Door de vermoeidheid heb ik er vaak geen zin in en de bende werd alleen maar erger. Alle momentjes die ik even kan slapen die probeer ik te pakken.
Af en toe komt er ineens een vlaag van misselijkheid voorbij, maar die duren gelukkig niet lang. Verder is het aftellen naar de eerste echo. De tijd lijkt deze keer echt wel langzaam te gaan.
Dinsdag heb ik met m’n zus een beautydag, ik heb er helemaal zin in. Woensdag weer werken, maar eerst even bloed laten prikken en dan nog minder dan 2 weken en dan is de echo.
Sorry voor mijn ego verhaal, maar ik laat het er even bij.
Tuurlijk duim is voor iedereen die het nodig heeft en voor allemaal een hele dikke :hug:
Moge!
HA Mieks is weer terug :mrgreen: heb je het leuk gehad meid?
Jane bij mij ging het ook zo raar. Ik zou voor de zekerheid vandaag (of je nou gister geklust hebt of niet, want daarvoor heb je het netjes om de dag gedaan toch?) en morgen nog klussen en dan is het wachten. Dan heb je ook zeker je ei niet gemist. Spannend hoor!! en goed gedaan meis!
Heske, ik las dat je een rustig dagje hebt gehad gister! Fijn dat je het lijstje hebt bijgewerkt en een nieuw deeltje :thumbup:
Dit moet jouw deeltje worden hoor! :inlove: Nog 7 daagjes…spannend weer :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
A-S ik zie dat je gelijk oploopt met Heske! Goed voornemen heb je 8) Alles goed verder?
Lu, hoe gaat het met jou meis? Het kan dat je inderdaad je ei hebt gemist. Wij deden om de dag klussen, je hebt 2 dagen een positieve test, en na de 2e dag van de positieve test 2 dagen nog elke dag klussen. En dan wachten…
Knientje, hoe is het met jou? lekker zwanger aan het zijn? :mrgreen: :inlove:
Newbe, hoe voel je je? Morgen bellen he? :thumbup:
Hope hoe is het met jou? Die vlagen misselijkheid heb ik ook, maar heel soms en ook heel kort soms maakt dat me erg onzeker.
Memmie, top de angelsound! Heb ik hier ook. Toen ik zwanger was van Emma huurde ik de doptone (zelfde als de vk heeft) en bij Wouter wilde ik een eigen. Dus toen heb ik de angelsound aangeschaft. Echt fijn is dat. Mijn schoonzusje heeft hem net terugggegeven, die had ik aan haar gegeven voor tijdens haar zwangerschap.
Hoe voel je je verder?
WAAR IS MUPPETTTTTT???!!!
M&J, waar zit je meis??!!! Alles goed? Is je voet eigenlijk al helemaal genezen? :-
Sproetje, hoe gaat het met jou? Ben je al bezig met de voorbereidingen? Wanneer ging je ook alweer jurken kijken?
Poezepoes, hoe gaat het met jou?
Nou gisteren hartstikke gezellig, 2 vrienden op visite, kwamen eten dus heel uitgebreid gekookt tot ik iets at (wat ik notabene zelf had gekocht) als voorgerechtje waar gerookte zalm in zat gewikkeld. Kon wel door de grond zakken, bah hoop dat het niets heft gedaan. Ik heb de rest aan Jorik gegeven, maar er toch 2 happen van gehad :?
Verder goed hier.
Oh ja nog een goede graadmeter als je denkt dat je zwanger bent: wanneer je je uitrekt, of moet niezen, die steken onderin. Ik had ze voor mijn NOD, maar dacht dat het toch niet raak was. De keren ervoor had ik dat niet.
Ik ga heel erg duimen dat we nu even netjes het lijstje aflopen meiden!
:-
@Miekje wrote:
Oh ja nog een goede graadmeter als je denkt dat je zwanger bent: wanneer je je uitrekt, of moet niezen, die steken onderin. Ik had ze voor mijn NOD, maar dacht dat het toch niet raak was. De keren ervoor had ik dat niet.
Heske veel plezier in de stad!
Ik ben er wat minder, want ben echt misselijk.
Nog een weekje en dan heb ik de eerste echo
Meld!
Ben een beetje druk… maar ik ben er wel!!!
Heske, nog een week meid! Laat je niet gek maken he…
Maarja, lastig als je van die steekjes voelt enzo :think:
Miekje, ik ga volgende week zondag jurken passen.
Dus deze week even onder de zonnebank, want als ik nu met mijn witte smoeltje in een witte jurk sta denk ik niet dat ik daar vrolijk van word.
Nou, ben weer weg.
Krijg over een half uurtje een vriendin op visite.
Daaag! :-*
Meld!
Heb net gewerkt en wil nog e.e.a doen vandaag. Dus komt alleen langswaaien
Ik baal nog steeds, nu helemaal omdat ik het gevoel heb dat het mijn eigen schuld is dat ik nu nog 35 dagen moet wachten…
Ik moet het even van me afzetten. Als ik de ‘reddays’ uit ben dan sta ik er vast weer positiever in Sorry hoor, moest even zeuren :oops: