Oktoberstoppers 2008, #6, al 8 meiden zwanger!!!

Lu, je bent niet aan het zeuren. Lucht je hart hier maar lekker en natuurlijk baal je heel erg :hug: :hug:

Aankomende maand jouw maand!

Sproetje, veel plezier meis, en spannend a.s. zondag!! (idd ik heb er ook lekker een kuurtje tegenaan gegooit, was zo mooi bruin op mijn trouwdag :mrgreen: zie er nu helaas uit als een spook :? )

Kids komen zo terug van logeerpartijtje. Opa en oma hadden schaatsjes gekocht (die voor onder je schoenen) dus voor het eerst echt schaatsen. Ben erg nieuwsgierig hoe ze het hebben gevonden.

En dan morgen…Emma voor het eerst naar school, ben zo trots :inlove: maar ook een beetje :cry:

@Newbe wrote:

Hoi meiden,

Jane je moet even opletten deze cyclus of je 2e fase (dus die na je ei) wel lang genoeg is. Deze moet minimaal 11 dagen zijn. Zo niet zou ik maar aan de bel trekken want dan kan eitje zich niet innestelen. Misschien dat je cyclus deze keer iets langer duurt. (misschien wel 9 maanden dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn :inlove: )

Newbe: dat vroeg ik mij ook al af, want this ongv 10 dagen voor mijn nod een ei… dat zou te kort zijn. ik zei dus al tegen mijn vriend, dan zal mijn cyclus wel langer moeten zijn deze keer maar hoop dat ik het niet kan checken omdat ik gewoon zwanger ben :wink:

@Miekje wrote:

Jane bij mij ging het ook zo raar. Ik zou voor de zekerheid vandaag (of je nou gister geklust hebt of niet, want daarvoor heb je het netjes om de dag gedaan toch?) en morgen nog klussen en dan is het wachten. Dan heb je ook zeker je ei niet gemist. Spannend hoor!! :pray: en goed gedaan meis!

uhm is eergisteren en vandaag ook goed :wink:

ik hoop dat de streep vandaag net zo donker had geweest als gisteren en dan vandaag klussen dan moet het wel goed zitten?

Miek!!! gezellig dat je er weer bent.

Ahh zat jij helemaal alleen gisteren… :hug:

Gelukkig was het leuk, jammer van die kou en drukte.

Muppet waar ben je!!! ???

Hihihi ja Jane, dan zit je ook goed :mrgreen:

Oh Heske, ik las helemaal over je heen vanmorgen, sorry, ik had het niet neer moeten zetten, stom, maar dat viel me gewoon heel erg op en dat had ik bij Wouter en Emma ook zo…

Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: heel heel heel erg voor je!

Haha, geeft niet hoor Miekje, ik herkende het zelf ook al van de vorige zwangerschappen, maar ga er maar gewoon vanuit dat het nu niets betekent. We zien het wel, ben er op zich wel rustig onder, deze cyclus.

Sproetje, oh leuk, over een weekje jurken passen!! :dance:

Lu, gewoon lekker komen ‘zeuren’ hier hoor, dat hebben we allemaal op z’n tijd wel ff nodig. Kan me zo voorstellen dat jij gewoon nog een beetje extra baalt omdat je zo’n lange cyclus hebt… nóg langer wachten, en ik vind 28 dagen eigenlijk al veel te lang… :hug:

Jane, ik hoop ook voor je dat je er nooit achter zal komen hoe lang deze cyclus zou zijn en dat je gewoon lekker zwanger bent! :pray:

Nou, wij hebben lekker gewinkeld, goed geslaagd, 2 paar laarzen :dance: voor niet al te veel geld, Tjip een paar schoenen en nog wat kleding, dus we kunnen weer vooruit. Sterre wilde zowaar een keer zelf lopen in de stad (is echt uniek voor dat luie monster), dus die was daarna lekker moe en rolde zo haar bedje in. Ik heb net de kerstboom enzo opgeruimd, meteen maar ff gedweild, dus nu is de woonkamer weer lekker fris en opgeruimd. Ga nu nog maar ff aan mijn dagelijks strijkuurtje :wink: , dan ben ik voor de rest van de dag klaar.

xHeske

Top dat je bent geslaagd voor Laarsen Heske!

En wat heb je weer veel gedaan vandaag, goed hoor :thumbup:

Ben ik weer…

Vandaag lekker met Buffel gewandeld en alle kerstversiering opgeruimd (incl alle bomen :cry: )

Mijn voet lijkt weer helemaal ok te zijn, morgen maar even proberen of ik een stukje kan joggen -hopelijk lukt dat met dat gehoest-

Vandaag nog even lekker de toastjes op tafel en voor morgen staat de muesli met yoghurt alweer klaar.

Voor de rest van de dag lekker bankhangen en een beetje computeren :wink:

Spannend hoor Emma echt naar school morgen!!! :dance:

@Miekje wrote:

En dan morgen…Emma voor het eerst naar school, ben zo trots :inlove: maar ook een beetje :cry:

Spannend Miekje, voor jullie en Emma natuurlijk ook.

Ja dat is altijd wel even een emotioneel momentje hoor als ze voor eerst naar school gaan. (had het bij mijn eerste zusje al :oops: )

Dag meiden!

Allereerst allemaal alle goeds voor het nieuwe jaar, uiteraard met veel prachtige en gezonde baby’s!

En dan natuurlijk Newbe en Miekje nog van harte gefeliciteerd! Beetje laat :oops: , maar door alle drukte van de feestdagen plus het feit dat we heerlijk een paar daagjes zijn weggeweest, zie ik jullie blije berichten nu pas.

Lief en ik zijn door naar ronde 4, gisteren ongi geworden. Niet teleurgesteld dit keer, omdat we niet hebben geklust rond m’n ei en de kans op een zwangerschap dus praktisch nul was.

Hee Muppet,

Op naar de volgende ronde dan maar!!

Ik duim voor je

Groetjes A-S

Jammer Muppet, maar wel fijn dat je niet bent teleurgesteld. Gaan jullie de volgende ronde er wel voor? (omdat het nog niet heel zeker was) ik duim iig voor je en ook top dat je leuke dagen hebt gehad.

Ha Mascha, fijn dat het beter gaat met je voetje! Geniet nog maar even lekker dan van de toastjes vanavond.

Thanx Jane, inderdaad beetje gemixte gevoelens…

Maar ben wel trots op mijn kleine meid!

Oh ja, dat vergat ik net gewoon… Miekje, wat spannend he, je kleine meisje naar de grote school. Kan me die gemengde gevoelens wel voorstellen hoor, het is toch wel een hele stap :eh: Hoop dat ze het leuk gaat vinden, maar dat komt vast goed. Succes morgen iig, voor jullie allebei :wink:

Oja, Muppet, jullie sloegen een ronde over he, dat was ik ff vergeten. Hoe is het nu met de banenjacht? En idd, gaan jullie er komende ronde weer voor.

Mascha, fijn dat het beter gaat met je pootje.

Ik ben alweer 3 dagen braaf aan het Sonja Bakkeren en het gaat goed tot nu toe. Komt ook doordat ik tussen de feestdagen door steeds ff het dieet gevolgd heb, dan is nu de overgang niet zo groot. Als ik over een week zwanger blijk te zijn dan is het wel weer afgelopen met diëten, maar alles wat er voor die tijd af gaat is mooi meegenomen en als het niet raak is dan ga ik mooi nog een maandje door :thumbup:

xHeske

Miekje spannend morgen zeg! Kleine meisjes worden groot :thumbup:

Heske en A-S waneer gaan jullie testen? We zitten vlak achter elkaar en zit te twijfelen of ik eerder ga testen of dat ik het afwacht…

Heb namelijk ook die steekjes bij het niezen, viel me vandaag opeens op :think:

Muppet, jammer van de ongi als was dat volgens mij deze maand wel een beetje de bedoeling. Hoe gaat het met de banenjacht?

Pfff, hier ook maar eens beginnen met sonja… Echt geen zin :wall:

Mascha, lekker een relax dagje gehad vandaan?

Jane, voor jou gaan de daagjes ook aftellen Spannend allemaal. Als het dezemaand niet gelukt is ga ik ook ovulatietesten bestellen. Misschien zit ik er wel helemaal naast wat betreft mijn ei.

:shock: Rtl5 meisje met 8 armen en benen

Miek, ik heb de magische woorden terug geroepen he, dus het moet wel goed zitten!

Ik ben iig onwijs voor je aan het duimen.

En ook voor de andere meiden, volgende week een hoop NOD’s na elkaar. Spannend hoor!

Hmmm Sonja he. Nou hier zit er een kilo bij. Ik heb ook steeds zo een trek…

Miek heb je het leuk gehad? nog mooie foto’s om te showen??

:shock: arm kind…

Het viel een beetje tegen. Het was zo druk dat er wachtrijen waren van 2 uur. ZIt je dan met 4 kleine kinderen :? EN het was zooo ongelofelijk koud, niet normaal meer. We zijn in totaal in die drie dagen maar in 6 attracties geweest, dus dat was waardeloos. Het was wel gezellig, maar zou niet zo snel nog een keer gaan. En ook de reis is best lang voor die ukkies. Maar ach, weten we weer voor de volgende keer.

Hoe voel jij je?? al wat meer rust gekregen? Wanneer mag je nu voor een echo?

a.s. dindag moet ik om 2 uur bloedprikken, en om 4 uur naar de gyn voor een echo. Ze kijken (bloedprikken) of mijn HCG dan voldoende is gestegen. Hij was vorige x 209. Niet echt heel hoog, maar wel voldoende voor een prille zwangerschap. Het is dus nog heel spannend. Ben echt zenuwachtig.

Jammer dat het zo druk was, maar gelukkig heb je het gezellig gehad.

En nu morgen zeker ook werken?

Dan is het zeker nog spannend… Ik zal heel hard voor je duimen dat alles in orde is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Maar weet bijna zeker dat je me trots gaat maken! :wink:

Hoef morgen nog niet te werken, woensdag pas. Zie er wel tegenop vond het heerlijk twee weken thuis. Op naar de voorjaarsvakantie :smiley:

Wat een verhaal van dat meisje met 6 benen… :o

Sonja?? Nee niet echt aan mij besteed… Hoewel? Toch een beetje, ik smokkel wel altijd hoor

Ik lust niet zoveel en wat ik wel lust is niet echt Sonja (of welk dieet dan ook) verantwoord :oops:

Volgens mij heeft Buffel een enorme ontsteking op zijn bekkie :think: