Lu :lol: ja dat is waar, nou ik hoop toch echt dat je abbo someteen af moet lopen zonder jouw aanwezigheid bij/op de sportschool
Mascha, hmmm vreemd, voelt de plek warm?
RPM??
Ik vind het niet veel warmer aanvoelen
Kickfun lijkt me ook wel wat
Maar ook ik werk nu nog onregelmatige diensten
Als het een ontsteking is voelt de plek vaak warm aan…
Miekje volgens mij is RPM iets met fietsen op muziek (minder heftig dan spinnen als ik het goed heb)
RPM is praktisch hetzelfde als spinning maar dan 3 maanden lang dezelfde choreografie (nou ja, op de fiets dan :lol: ) met dezelfde muziek.
Mascha, misschien iets met een tand of kies?
Ooooooooooh ok.
Ik ga de laptop uit doen en even tv kijken denk ik.
En dan bedje opzoeken.
Truste meiden en tot morgen! :-*
@Lu wrote:
RPM is praktisch hetzelfde als spinning maar dan 3 maanden lang dezelfde choreografie (nou ja, op de fiets dan :lol: ) met dezelfde muziek.
Oh dat lijkt me wel leuk!
:o Niet minder heftig dan spinning! :naughty: Ik val zo ongeveer van de fiets na een half uurtje…en dan ben ik pas op de helft :lol:
Hij ligt nu lekker op zn kussen :inlove:
Als het morgen nog steeds dik is bel ik even of we morgen langs kunnen komen.
Mijn mams is morgenmiddag vrij dus die kan mee (door die stomme medicatie mag ik nog steeds geen autorijden)
Ik ga er ook vandoor.
Meiden welterusten en tot morgen! :-*
Slaap lekker Miekje!!
Weltrusten alvast!
@Lu wrote:
:o Niet minder heftig dan spinning! :naughty: Ik val zo ongeveer van de fiets na een half uurtje…en dan ben ik pas op de helft :lol:
:lol: :lol: :lol:
Mascha, hou je ons op de hoogte? :-* op z’n neus hoor!
Truste Jane!
@Lu wrote:
Sorry, mij was verteld dat het iets minder heftig is dan spinning :silenced:
Ook lekker slapen voor Jane
@Miekje wrote:
[
Mascha, hou je ons op de hoogte? :-* op z’n neus hoor!
Net zoals jij mij zeker :P :wink:
@M&J wrote:
@Lu wrote::o Niet minder heftig dan spinning! :naughty: Ik val zo ongeveer van de fiets na een half uurtje…en dan ben ik pas op de helft :lol:
Sorry, mij was verteld dat het iets minder heftig is dan spinning :silenced:
Het is je vergeven hoor :lol:
pfew gelukkig maar :mrgreen:
Jeetje, heb ik eindelijk alles bijgelezen… gaan jullie allemaal naar bed :o
Dan ga ik ook maar weer afsluiten en nog even saampies op de bank zitten voordat onze mini-vakantie ten einde is Morgen weer werken, bah!
En dan natuurlijk nog even aan de klus in het kader van om de dag…
Alleen begin ik me wel steeds meer zorgen te maken over hoe dat nou moet als het straks raak is mbt trouwjurk :think:
Maargoed, voorlopig moet mij ei nog komen en doen we gewoon ons best (ook al weet ik nu al dat ik er dan straks niet meer zo makkelijk over doe…) Ik wil wel graag een mooie jurk :shifty: :shifty: