Oktoberstoppers 2008, #5, al 8 meiden zwanger!!!

Bij Sterre was ik ronde 2 zwanger, mk was meteen 1e ronde en Lente* was de 2e ronde na de mk. Steeds heel snel dus, dus voor mij is de 3e ronde ook al heel wat. Maar ik hou er idd rekening mee dat mijn lichaam nog wat aan het herstellen is. Hormoonhuishouding staat natuurlijk nog op z’n kop, en ik heb natuurlijk ook een flink litteken in mijn bm, dat moet ook nog herstellen. Denk dat ik daardoor ook steeds een paar dagen voor m’n nod al bloedverlies heb… en gigantische buikpijn… Het zal allemaal wat meer tijd nodig hebben denk ik. :?

So Heske, dat was allemaal erg snel.

Het zal inderdaad wel meer tijd nodig hebben om te herstellen, en dat heeft nu wel tijd genoeg gehad dus dit moet gewoon jou ronde worden! :pray:

dat denk ik ook…

Maar in dat opzicht met snel zwanger worden zijn we dus verwend. Je verwacht daardoor min of meer ook dat het nu ook wel snel zal lukken. Daarom valt het allemaal zo tegen…

Maar zullen we het nu over iets leuks hebben? :mrgreen:

Nou, daar ben ik het helemaal mee eens Jane!

Irritante is dat ik totaal geen last meer heb van de ks en dat ik ook merk dat m’n hormonsters weer een beetje normaal gaan doen, maar vlak voor m’n ongi heb ik steeds verschrikkelijke buikpijn in combinatie met licht bloedverlies, dan gaat de buikpijn over en word ik een dag later ongi. Die buikpijn lijkt er dan toch op te wijzen dat er nog wat aan het genezen is, maar ik vind het zo gek dat ik het alleen dan merk… :?

Onee, zie dat het al tien uur is en wilde vroeg naar bed…

Ben zo moe en Milan zal wel weer spoken vanacht. dus moet nu mijn uurtjes pakken.

Meiden slaap lekker, droom fijn en waarschijnlijk tot morgen!!

Jane, nog even volhouden! En heske voor jou gewoon een dikke :-*

Weltrusten!!!

Ja, we zijn verwend he. Het zegt allemaal niks.

Uhm… iets leuks… even denken hoor… iemand suggesties? :mrgreen:

Thnx Miek.

Welterusten :zzz:

Hahahaha, nou gezellig ben jij! :naughty: :wink: Trusten Miek!!! :-*

Tjip is een uur geleden al gaan slapen, maar ik heb geen zin… krijg ik morgen natuurlijk spijt van, maar ja… Sterre gaat morgen naar kdv en ik werk thuis, dus heb toch een rustig dagje…

Lief zijn jullie, dat ik toch nog mag blijven :-* Maar eerlijk, jullie zijn ook wel erg gezellig :smiley: En ik blijf heel hard duimen dat jullie ook maar snel zwanger mogen zijn. Het is jullie stuk voor stuk zo enorm gegund :-*

Fantastisch Miekje dat de hartecho van Emma goed was, daar ben ik erg blij om!

Beterschap voor Milan Miek!

En weer 2 NOD’s op komst zag ik :pray:

Wat mijn echo betreft volgende week: de VK wilde eigenlijk pas een echo met 11-14 weken ivm de combitest. Maar wij hebben besloten niet zo lang te willen wachten en dus heb ik de VK gebeld dat ik nog voor kerst een echo wilde en die anders gewoon zelf zou betalen. En toen was het geregeld. Vóór kerst een echo en dan ergens in januari nog een echo ivm combitest. En nu maar duimen dat alles dinsdag goed is :pray:

En M&J: heb vandaag goed nieuws gehad, ben helemaal happy. Hij is genezen verklaard :stuck_out_tongue: Dat hadden we een paar weken geleden niet kunnen denken. Lief dat je ernaar vroeg.

Verder wil ik best in mijn zwangerschapsleed delen hoor :smiley: Als iemand me even komt helpen… :lol:

Heb weinig energie momenteel, ben doodmoe en het huishouden schiet er een beetje bij in. Heb zelfs ook maar een half opgetuigde kerstboom staan :oops:

Hahaha, zelfs de kerstboom is teveel moeite als je net zwanger bent he. Zo herkenbaar, ik kwam ook nergens aan toe. Niet eens alleen door het gebrek aan energie, maar ook doordat het zo’n impact op je heeft, het idee dat je een kindje gaat krijgen (zéker bij de eerste). Ik geloof dat ik verder eigenlijk niets meer écht belangrijk vond, was alleen maar bezig met ‘zwanger zijn’. :lol:

Super zeg, dat je al zo snel een echo hebt weten te regelen. En dan idd daarna nog eentje, dan is er al veel meer te zien, echt een minimensje, net als bij Memmie. Ik heb bij Lente* een echo gehad met 7 of 8 weken en kreeg er daarna pas weer eentje bij 20 weken. Dat vond ik wel jammer, want bij die eerste echo zag je nog niet zoveel. Heb de 20 wekenecho trouwens op video, daar ben ik zó blij mee, het zijn de enige bewegende beelden van Lente* natuurlijk. Stom gevoel dat we daar toen echt nog geen benul van hadden… :frowning:

Nou, m’n wijntje is op, dus ik zal slim zijn en zo ook maar eens gaan slapen… :zzz:

xHeske

Ik ga ook maar weer eens.

Welterusten! :zzz: En misschien tot morgen!

Soms zou ik willen dat ik gewoon weer de oude energieke ik was hoor :oops: Ik heb vandaag autorijles gehad 2 uur en ben naar de dierenarts geweest en was kapot. Alles gaat ook langzaam, vanaf dat ik 's morgens :sick: wakker word en de hele dag door. En deze snoepkont stond vanavond voor de keukenkastjes van neeeee, ik lust geen chocola en neee, ik lust geen drop en ook geen koekjes, bah wat vies allemaal :shock:

Maar goed, genoeg geklaagd, ik geniet er ook volop van hoor (van het idee nu voornamelijk :wink: ), hoort erbij en is voor een goed doel en het 2e trimester wordt beter heb ik begrepen :D. En over een tijdje mogen jullie allemaal ook 8).

Maar jee Heske, die echo :hug: wat zal die echo waardevol voor je zijn.

Toch zo ongelofelijk wat jullie overkomen is. Ik blijf me er steeds weer over verbazen hoe onverwacht dingen kunnen verlopen. Ik zal pas echt gerust zijn als ik een gezonde baby in mijn armen houd.

Welterusten meiden!

Zo, ik had gisteren geen tijd om achter de pc te kruipen (hebben helaas geen laptop) dus dan nu maar even snel bijlezen (op m’n werk :oops: )

Nog 1 dagje werken en dan een week vrij.

Daar ben ik eerlijk gezegd ook wel aan toe. Ik heb nu sinds woensdag pijn in mijn keel en het wordt steeds een beetje erger :frowning:

Miek, beterschap voor Milan. Dat lijkt me zo erg als die kleintjes ziek zijn.

Heske, heeft Sterre nu geen last meer van haar ogen?

Hier was het trouwens ook snel raak.

De eerste keer al in de eerste ronde (eerst drie maanden veilig gedaan om te ontpillen en meteen ons schema gehanteerd :lol: )

Ging met 6 wk mis, dus eigenlijk als het besef net door begint te dringen.

Daarna wilde ik er gelijk weer voor gaan, maar mijn vriend vond dat we een ronde over moesten slaan. Uiteindelijk mijn zin gekregen, maar het was toen toch in de tweede ronde weer raak.

Maarja, voorlopig schieten we er dus niet zoveel mee op… :cry:

Ik moet zeggen dat ik er nu wel heel rustig onder ben.

Door de bruiloft kan ik mezelf nu heel goed voorhouden dat het niet zo erg is als het nu niet zo snel raak is. Maar dan dat andere stemmetje hè… (dat zegt je bent net 32 geworden en je moet opschieten) :? :smiley:

Kittycat, bekende klacht die vermoeidheid. Hopelijk wordt het gauw weer minder en valt het verder mee met de kwaaltjes.

Moge meiden, kwam jullie allemaal even snel een :-* brengen!

Tot later!

Hey Miekje, ook een :-* voor jou! :smiley:

Sproetje, draai gewoon de cijfertjes om joh, dan ben je 23 en heb je nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren te gaan :angel: Nee joh meid, wat is nou 32… over 10 jaar mag je gaan zeuren, oké? Maar hoop hoe dan ook voor je dat het straks snel raak is en dat het dan wél goed gaat meis! Jij gaat met een dikke buik die trouwjurk in! :mrgreen:

Die echo van Lente* is idd erg kostbaar voor ons, maar ik heb hem na haar geboorte nog niet durven kijken. Weet ook niet of ik dat ooit wél zal kunnen, maar ik bewaar 'm goed, desnoods kijk ik 'm op m’n tachtigste nog (moet ik wel ook een videorecorden bewaren want ik vrees dat die dan niet meer bestaan :eh: Of een keer de video op dvd laten zetten… is misschien sowieso wel een goed idee :think: ).

Kittycat, die eerste weken kunnen echt ellendig zijn hoor, maar het tweede trimester gaat over het algemeen echt makkelijker. Niet schrikken als de misselijkheid enzo niet direct na de 12e week weg zijn hoor, wil niet zeggen dat je er meteen 9 maanden last van blijft houden. Laatste trimester is ook ff bikkelen, zeker in de zomer met die hitte… maar ja, als je beebje er eenmaal is… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: het is het zó ontzettend waard! :inlove:

Nou, Sterre was vanmorgen zo gezellig dat ik eigenlijk helemaal geen zin had om haar naar het kdv te brengen :eh: Toch maar gedaan, want ik heb genoeg te doen vandaag. Ik ga begin volgend jaar ook weer met rijlessen beginnen (spoedcursus), en heb komende maandag theorie-examen. Ben gisteren pas begonnen met studeren, dus krijg het toch stiekem een beetje benauwd. Zal me toch niet overkomen dat ik straks voor m’n theorie ga zakken he… :? Zou me dood schamen, met m’n universitaire opleiding :silenced:

En ik moet nog wat werk voor de zaak inhalen, en het huishouden… pffff, waarom heeft een dag nou maar 24 uur, da’s toch veeeeeeeeeeeeeeeeel te weinig :?

Nou ja, aan het werk dus…

xHeske

Hoi hoi, heb lekker even tijd,

Wat hebben jullie gezellig zitten kletsen gister!

Blij dat je weer terug bent Mieks!

Jane, hoe gaat het vandaag? Hoe voel je je?

Sproetje, wat naar zeg…van de 2 miskramen… :cry:

Ik hoop dat je toch heel snel zwanger bent. Prachtig een bruid met een dikke buik!

Heske, ja goed idee om de video op dvd te zetten! En wat mooi dat jullie die hebben van Lente :**: Dat is wel heel speciaal, die beelden van je dochtertje. Ooit ga je hem zeker kijken…wanneer de tijd daar is

Goed dat je er zuinig op bent lieverd.

Kittycat, top om je te lezen! hihi lekker ziek, maar ik bedoel het goed hoor, zijn alleen maar goed die kwaaltjes, alleen niet altijd even leuk. Komt goed straks voel je je een stuk beter. Kom je snel jullie garnaaltje showen! Je hebt gelijk, een echo voor de kerst, kan je strakkies nog meer van de feestdagen genieten! :inlove:

Voor mij is dit ook wel raar. Ik ben zwanger van Emma geraakt door de pil heen en van Wouter de eerste x dat we sex hadden na de bevalling van Emma. Nu zit ik ook in ronde 3, maar vanzelfsprekend is het niet daar ben ik me heel goed van bewust. We hebben 2x heel erg veel mazzel gehad. Ik ben alleen zo bang dat het nu niet gaat lukken om de een of andere reden, als ik de zekerheid had dat het wel zou lukken was ik denk ik niet zo ongeduldig geweest…

Kijk eens meiden :inlove: :inlove: :inlove: gisteren gemaakt op de psz…ik wilde hem even aan jullie laten zien. Mijn kleine meisje, nu echt groot, best moeilijk hoor. We hebben gisteren de juf eventjes gezien en de klas, lieve juf krijgt ze, lekker jong en erg enthousiast. 5 januari begint ze al…poeh…best moeilijk

:inlove: :inlove:

Oh de homeopaat was top, had ik veel eerder moeten doen. Heftig gesprek maar denk dat dit heel goed voor haar is en dat ze straks van alle ellende af is. (die ontstekingen) Wouter gaat na de feestdagen.

Hoe is het met alle andere meiden??

Ooh Miekje, wat een lieve foto!!! Kan me voorstellen dat het wel ff moeilijk is hoor, je kleine meisje straks naar school. Waarom gaat het ook zo hard he…

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij de homeopaat, hopelijk heeft Emma er snel baat bij. :hug:

Leuke foto miekje!

Heske zet mijn NOD maar op 14 januari 2009.

Gaat zeker doorzetten :evil:

@Miekje wrote:

Sproetje, ik hoop dat je toch heel snel zwanger bent. Prachtig een bruid met een dikke buik!

Ik moest er eerst niks van hebben, maar nu hoop ik dat het inderdaad zo mag zijn. Vind het wel iets hebben eigenlijk :pray:

Wat een lieve foto van je meisje! :inlove: :inlove:

Jane, wat jammer dat de :evil: doorzetten :hug:

He nee Jane… dat was niet de afspraak… stomme duivels… :hug: :hug: :hug: :hug:

Hoe is het eigenlijk met Newbe??? Moest je deze week nou weer prikken??

Enne… Mascha… hoe is het met jou? Nog geen tekenen van de duivels? :pray:

Nou, zal het lijstje eens aanpassen… :frowning: