Jane, hoe weet je dat zo zeker? Zijn de :twisted: er al? Is er niet nog een kleine kans?
Sproetje ik had je helemaal nog niet welkom geheten. Bij deze. Gezellig dat je mee komt kletsen
Miekje, wat een prahtige foto! Mooie meid hoor!
Kittycat, lekker hĆĀØ die kwaaltjes Je moet er at voor over hebben, komt vanzelf weer goed :thumbup: Maar je mag heus wel klagen bij ons hoor
Milan knapt aardig op, slaapt nu al voor de tweede keer vandaag. Dus ik veveel me⦠Nou ja, vervelen⦠:think: heb nog behoorlijk wat achterstallig huishouden liggen, maar heb echt geen zin
Geeft niks joh⦠ik kom hier ook nogal binnengevallen :oops:
Maar top dat ik met jullie mee mag doen!
En straks ook op het lijstje⦠:mrgreen:
Hoe is het met mascha, mijn duimen verkrampen hier
En inderdaad Newbe, hoe is het met jou?
Jaaaa sproetje, gefeliciteerd je hoort er nu officieel bij, je staat op het lijstje :thumbup:
Welkom bij het gezelligste clubje van heel KOK!
Kleine mannetje is wakker⦠Ik ben weer weg!
Tot vanavond!
:-*
Ola!
Oh Heske, mijn nod kan op 30 december hoor⦠tenminste, ik denk de 30e maar kan er een paar dagen naast zitten :?
Jane⦠weet je het heel zeker? Ik bedoel verlies je iets? :hug: :hug:
Miek, wat fijn dat het beter met Milan gaat (sorry was ik vanmorgen helemaa vergeten te vragen) ik hoop dat hij heel snel weer helemaal is opgeknapt.
Haha sproetje, nu is het officieel!
Maschaaaaaaaaaa waar beeeennnn jeeeee
Jahaa⦠:dance: :lol:
HALLO HALLO, MELDPLICHT VOOR MASCHA!!! :mrgreen:
Miekje, zal het zo ff aanpassen. Oooh, meid ik hoop zo dat je zwanger het nieuwe jaar in gaat! Als het zo is dan drink ik er een extra glas champagne op, nu het nog mag :mrgreen:
Oh, ik ben weer in zoān stomme bui vandaag. Moet echt heel veel doen, maar heb nergens zin in, weet echt niet waarmee ik moet beginnen en dan ga ik dingen doen die helemaal niet nodig zijn. Heb net Sterre dār kast opgeruimd, nieuwe muis en toetsenbord aangesloten op een pc die we eigenlijk nooit gebruiken, even naar het winkelcentrum voor een maillootje voor Sterre (had ze wel nodig, maar had ik ook zondag ff bij de Hema kunnen halen want dan moeten we toch even de stad in). :doh: Maar goed, net ook even wat was en strijk weggewerkt, gestofzuigd en de slaapkamers gepoetst, salarissen overgemaakt (dan hebben ze 't nog voor de kerst als het goed is) en nu ga ik leren voor mān theorie. Dan hoef ik daarna (als ik dus nog 150 blz geleerd heb :o ) āalleenā nog maar de badkamer, keuken, woonkamer en wc te poetsen, rekeningen te betalen een een gigantische stapel pakbonnen en facturen te ordenen. Tussendoor nog een keer Sterre van het kdv halen, koken, eten, Sterre in bad doen, Sterre in bed leggen, misschien vanavond nog even de stad in (dan hoeven we zondag niet) voor een cadeautje voor mān zwager⦠aaaaargghh, dat red ik nooit allemaal⦠:wall:
Aha⦠studie-ontwijkend gedrag :naughty:
Zeer herkenbaar. Mijn vriend ging vorige week ook leren.
Toen ik beneden kwam stond hij buiten de ramen te lappen :mrgreen:
Tip voor je theorie: veel oefenen en beter iedere dag een beetje dan lang aan een stuk. Dat werkte bij mij in ieder geval. En op een gegeven moment er gewoon op vertrouwen dat je genoeg weet. Ik had ook oefenexamens van mijn rij-opleider en daar kwamen wel wat vragen van terug. Maar tegenwoordig krijg je ook open vragen enzo over lengtes en gewichten enzo hƨ⦠hopelijk ben je er na maandag vanaf!
Succes met je to-do lijstje :thumbup:
He, krijg je nu echt open vragen??
Heske, ik heb mijn theorie 2x moeten doen (eerste keer was verlopen :oops: ) beide keren heb ik eigenlijk alleen maar gelezen en daarna heel veel oefenexamens op internet gemaakt. Ben veel van dezelfde vragen tegengekomen toen! (ik ben trouwens 4x gezakt voor mijn rijexamen!! Echt heel erg, van de zenuwen, toen ik voor de staat mocht was het geen probleem, je komt dan lekker in je eentje binnen, heel ontspannen sfeer en een hele lieve examinator)
Streepje op ovutest is nu heel veel lichter, dus hoop idd met oud en nieuw zwanger te zijn
poeh Heske, ik vind dat je al heel veel hebt gedaan vandaag! :shock:
Ik heb de gordijnen gewassen, hangen weer lekker fris :thumbup:
@Kittycat wrote:
En M&J: heb vandaag goed nieuws gehad, ben helemaal happy. Hij is genezen verklaardDat hadden we een paar weken geleden niet kunnen denken. Lief dat je ernaar vroeg.
Verder wil ik best in mijn zwangerschapsleed delen hoorAls iemand me even komt helpen⦠:lol:
Heb weinig energie momenteel, ben doodmoe en het huishouden schiet er een beetje bij in. Heb zelfs ook maar een half opgetuigde kerstboom staan :oops:
Wat goed! Ben echt blij voor je!!! :thumbup: :dance:
Enne wat betreft de kerstboom: ik ben echt gek op kerst :inlove: jammer dat je niet wat dichter in de buurt woont anders had je nog voor het avondeten een mooi versierd huis gehad! :mrgreen:
Maarrre Mascha, hoe staat het ermee? :mrgreen: Nog geen duivels of voortekenen???
Miekje, ik ben dus ook al 3 keer gezakt voor mijn rijexamen. Eerste keer was gewoon te vroeg, 2e keer vond ik zelf eigenlijk wel dat ik geslaagd was en 3e keer was ik nĆĀ©t in verwachting van Sterre (wist het toen net een paar dagen) ĆĀ©n was het noodweerā¦kansloos dus
Daarna 3 jaar niets meer eraan gedaan, begon er steeds meer tegenaan te hikken, maar nu toch maar weer oppikken. Theorie heb ik dus ook al 2 keer gedaan, ook 2 keer zonder problemen gehaald hoor, dus het komt wel goed. Ben er alleen erg laat aan begonnen, dus toch een beetje stresswerk nu. :doh: Je krijgt nu idd ook wat open vragen, maar alleen idd over afmetingen enzo. Valt wel mee. Vanaf maart wordt het weer anders, dan moet je ook risicoās inschatten geloof ik, maar als het goed is heb ik daar geen last meer van
@Sproetje wrote:
Mijn vriend ging vorige week ook leren.
Toen ik beneden kwam stond hij buiten de ramen te lappen :mrgreen:
Geloof dat het tijd wordt dat Tjip eens gaat studeren :eh:

Nee nog helemaal niets :think:
Als :evil: ze dan toch komen dan maar net zo als de vorige keer! Toen was ik er 3 dagen vanaf. Normaal altijd doffe ellende maar zou er erg graag nog voor de kerst weer vanaf zijn!!
Oh verdorie, kan wel janken Denk ik gewoon even Sterre van het kdv te halen⦠Maar er was weer hightea, maar aangezien we ons alleen voor maandag opgegeven hadden, had ik er eigenlijk ook niet meer aan gedacht en overviel het me een beetje. Kom ik binnen, zit daar de overbuurvrouw (haar zoontje is net zo oud als Sterre) met haar dochtertje van 2 maanden en daarnaast de moeder van een vriendje van Sterre, met haar pasgeboren zoontje. Hun kids zijn aan het wennen bij Sterre in de groep, maar had ze met die hightea nog bij de dreumesgroep verwacht. Maar goed, was al ff slikken op zich, afgelopen zomer liepen we met zān drieĆĀ«n met een dikke buik op het pleintje, nu stond ik alleen met lege handen. Maar goed, 2 babytjes bij elkaar, en Sterre stond er tussenin, met haar neus zowat ĆĀn die beebjes. Zegt ze: ākijk mama, beebietjes!ā. Nou ja, ik dus maar even kijken, eventjes āpraatje potā met de moeders, mezelf groot lopen houden. Zegt Sterre ineens heel bedenkelijk: āLente ook beebietje he⦠Lente dood⦠die beebietjes ook dood?ā.
Jeetje, dat sloeg echt ff in als een bom. Het leek ineens doodstil daar in het klasje. Die andere moeders schrokken ook zo zichtbaar, en hoewel dat wel logisch is, doet het me zoān pijn.
Bah, ben weer ff goed van slag. Heb net Sterreās spullen snel gepakt en wilde eigenlijk zo snel mogelijk weg, kreeg het ineens zo benauwd. Komt de leidster nog achter ons aan dat Sterre nog koekjes had gebakken en dat ze die nog even ging halen⦠pffff, kunnen mij die koekjes schelen⦠maar goed⦠toch maar even gewacht. Was zo blij toen we eenmaal buiten stondenā¦
Hoop nu dat Tjip snel thuis komt, heb hem geloof ik even heel hard nodigā¦
He bah Heske wat naar dat je op zoān onverwachte manier met je verlies geconfronteerd word!! Hele dikke knuffel :hug: :hug:
Ohw heske⦠:hug: :hug: wat onwijs klote zeg, das het eerste woord wat in mij opkomtā¦
Avond!
Jee wat is het rustigā¦
Heske gaat het weer een beetje, heb je er met Tjip over kunnen praten?
Mascha, spannend allemaal zeg⦠Ik blijf :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Jane, hoe is het nu? Zet er echt iets door?
Anne-Sophie, hoe gaat het meid?
Hmmmā¦ik heb waarschijnlijk toch een hele vroege MK gehad. De ha kan geen andere reden bedenken waarom mijn ovutesten positief blijven. Heb nu ook die van sensitest geprobeerd. (kwam vanmiddag binnen) toch positief. Maar niet meer donkerder dan het controlestreepje, dus wel lichter. Wel vervelend, want ik weet niet eens zeker of ik deze maand juist heb geklust. Hoop dat de LH waardes volgende maand helemaal weg zijn, anders weet ik niet wanneer ik uvuleer. Dus maar gewoon wat extra klussen dan.
Lu heb je nu lekker 2 dagen vrij?
Alle zwangere meiden hoe gaat het met jullie? Memmie wanneer mogen we meegenieten van de echo?
Miek is je mannetje al wat opgeknapt?
Sproetje hoe is het met jou?
Muppet, hoe gaat het daar, heb je nog met je vriend kunnen praten? en een beslissing kunnen nemen?
Newbe, is er al meer nieuws?
Wij zijn net een kerstboom wezen kopen. Emma mocht hem uitzoeken (wouter de lichtjes, veeeeeeeel mooier) kiest ze er 1 uit van 30cm hahaha. Te schattig :inlove: (ik vond het allang best, minder werk ook :silenced: )
Verder geen nieuws hier, ik heb nu ook 2 weken vakantie, maar ja Jorik niet, dus dat is wel jammer. Wat gaan jullie allemaal doen met oud en nieuw?
MIEKJE!!! :mrgreen:
ik dacht al dat ik only the lonely was hier