Hoeveel zwangeren komen er nog bij in 2008???
Showen mag ook nog steeds (hint hint

Hoeveel zwangeren komen er nog bij in 2008???
Gevonden!
Meld :mrgreen:
Present!
Vooralsnog ben ik uitgerekend voor 22 augustus 2009
Meld meld! :mrgreen:
Hm, behalve ‘meld’ hebben jullie niet echt veel te melden geloof ik :eh:
Hope, zal het lijstje zo ff aanpassen
Dat ik me verveel en me kapot eet aan borrelnootjes is niet echt nieuws denk ik :mrgreen:
Nee niet echt…
Heb net een blikje en een kop thee gedronken en ben na een half uur gaan plassen voor een ovulatietest, ik dacht dat moet hij wel minder positief zijn nu (omdat er staat dat je beter 2 uur van te voren niet moet drinken) nou streepje van het testvenster kwam als eerste en is donkerder dan het controlevenster…weird…
Hoe is het nu Heske? Mooi lijstje weer :thumbup:
@M&J wrote:
Dat ik me verveel en me kapot eet aan borrelnootjes is niet echt nieuws denk ik :mrgreen:
Oh enne miekje… testen op 31dec 0.00 lijkt me wel heel erg stoer hoor!! :thumbup:
Dan kan je de knallende jaarafsluiter en spetterende opening zijn!
:lol: :dance:
Nou, altijd fijn om te weten hoor! :mrgreen: Ik verveel me ook… maar geen borrelnootjes in huis. Eigenlijk verveel ik me ook niet écht, maar ik moet juist zó veel doen dat ik niet weet waar ik moet beginnen en dan doe ik dus maar niks :wall: Moet stofzuigen, badkamer poetsen, strijken, kerstkaartjes schrijven, administratie van de zaak bijwerken, Sterre’s site bijwerken (maar die werkt niet mee, dus dat valt af), bloemetjes halen en oud papier wegbrengen (maar Sterre slaapt, dus dat kan nu ook ff niet). Nou ja, ga maar gewoon eens bij de badkamer beginnen… of stofzuigen… of strijken… ik ga in ieder geval eens met m’n kont van de bank af en naar boven dan zie ik daar wel verder
@M&J wrote:
Oh enne miekje… testen op 31dec 0.00 lijkt me wel heel erg stoer hoor!! :thumbup:
Dan kan je de knallende jaarafsluiter en spetterende opening zijn!
:lol: :dance:![]()
Kerstkaartjes schrijven vind ik wel een goed idee! :thumbup: Iemand intresse?? :lol:
geen zin in…
Miekje, echt heel vreemd zeg… je zou toch denken dat je nu echt je eisprong hebt maar dan is je cyclus wel heel erg de weg kwijt :think:
Hier gaat het wel hoor. We bikkelen nog ff een paar weekjes door en dat is dit rotjaar voorbij en gaan we vol goede moed aan een nieuw jaar beginnen… Ik heb al heel veel voordelen gevonden aan het in september bevallen (want ja, daar gaan we dan maar voor he), zoals dat de verjaardagen dan beter verspreid zijn, dat ik dit jaar met oud&nieuw eindelijk weer eens champagne kan drinken, dat de drukte bij de kraamzorg in september misschien een heeeeel klein beetje minder is dan in augustus en dat ik dan tenminste (bijna) zeker weet dat ik geen zomerkleertjes meer hoef te kopen. We blijven optimistisch.
Ik heb dus ook geen zin :roll: Hoef alleen de adressen maar te schrijven, want we hebben kaartjes laten drukken waar de tekst al op staat, maar zelfs dat is al teveel werk :doh:
@Ke wrote:
Hier gaat het wel hoor. We bikkelen nog ff een paar weekjes door en dat is dit rotjaar voorbij en gaan we vol goede moed aan een nieuw jaar beginnen… Ik heb al heel veel voordelen gevonden aan het in september bevallen (want ja, daar gaan we dan maar voor he), zoals dat de verjaardagen dan beter verspreid zijn, dat ik dit jaar met oud&nieuw eindelijk weer eens champagne kan drinken, dat de drukte bij de kraamzorg in september misschien een heeeeel klein beetje minder is dan in augustus en dat ik dan tenminste (bijna) zeker weet dat ik geen zomerkleertjes meer hoef te kopen. We blijven optimistisch.![]()
@M&J wrote:
@Miekje wrote:geen zin in…
nee wil je geen kerstkaartje van mij??![]()
@M&J wrote:
Kerstkaartjes schrijven vind ik wel een goed idee! :thumbup: Iemand intresse?? :lol: