@heske: 09-09-09 maar doen dan
Oh lieke, wat schattig!!!
Zou leuk zijn Mascha, mijn zusje was dit jaar op 08-08-08 uitgerekend :mrgreen: (maar pas de 15e bevallen)
@Miekje wrote:
@M&J wrote:@Miekje wrote:geen zin in…
nee wil je geen kerstkaartje van mij??![]()
Oh hihi ja natuurlijk wel! :inlove:
Dacht dat je iemand zocht om ze te schrijven :shifty:
Komt dat aan???
Aan de pappa & mamma van Emma & Wouter :inlove:
:eh: nee denk t niet
@Ke wrote:
Zou leuk zijn Mascha, mijn zusje was dit jaar op 08-08-08 uitgerekend :mrgreen: (maar pas de 15e bevallen)
Jammer zou wel heel grappig zijn geweest

Wij zijn getrouwd op 08-09-08 (10-09-08 was al helemaal vol waar wij wilden trouwen)
Tuurlijk komt dat aan Mascha :mrgreen:
Net ff gerekend, maar als ik komende ronde zwanger word dan ben ik 20 september uitgerekend en zou ik rond 6 september een ks krijgen… kan dan ook best 3 dagen later
Dat zou wel heel cool zijn Heske!
Keizersnede doen ze dat altijd trouwens bij 38 weken?
Ik heb gisteren de kaartjes op de bus gedaan, we hadden ze zondagavond geschreven. Ik vind het altijd wel leuk om te doen, maar ben ook weer blij als ik er weer voor een jaar vanaf ben. Alhoewel, als het goed is mag ik in augustus enveloppen schrijven
Heske, 9-9-9 zou wel erg leuk zijn komt ook wel goed uit dan toch, want je zou dan ergens 22-23 september uitgerekend zijn en dan met 38 weken inleiden, dus 2 weken eraf dan zit je ongeveer op 9-9-9!
Nou, 08-09-08 is ook een mooie datum. Wij zijn getrouwd op 26-02-08. Slaat helemaal nergens op (we zijn op mijn verjaardag getrouwd, dus nog best leuk hoor. En makkelijk voor Tjip, hoeft hij maar 1 datum te onthouden :silenced: :lol: )
Spuit elf komt zicht er weer mee bemoeien :oops: , Heske had mijn theorie zelf al gevonden.
(we zijn op mijn verjaardag getrouwd, dus nog best leuk hoor. En makkelijk voor Tjip, hoeft hij maar 1 datum te onthouden :silenced: :lol: )[/quote]
:lol: :lol: :lol:
Wij op 31-08-2008. We wilde de 30e dan zouden we 5 jaar samen zijn, maar die zat vol, dus het werd de dag erna. Op een zaterdag, lekker duur :silenced:
Miekje, ik weet niet precies wanneer ze normaal altijd een ks doen. Geplande ks wel eerder dan 40 weken iig, dacht ik. Bij mij wordt de ks gewoon zo snel mogelijk gedaan, dus als kindje groot genoeg is zou het evt ook al met 37 weken kunnen, maar met 38 weken kan het iig geen kwaad. Da’s dan om te voorkomen dat de spanning te hoog oploopt. En om te voorkomen dat de bevalling vanzelf op gang komt, want weeën kunnen de kans op een scheurend litteken wat vergroten.
Ach zo’n hele trouwerij is duur :roll:
maar zo vreselijk leuk!!! :inlove: :inlove:
Hahaha, geeft niks hoor spuit elf! :-* Hormoontjes spelen gewoon al lekker op
Wij zijn op dinsdag getrouwd, dat was een stukje goedkoper dan op zaterdag.
@~Hope~ wrote:
Spuit elf komt zicht er weer mee bemoeien :oops: , Heske had mijn theorie zelf al gevonden.
Wel heel lief van je :mrgreen:
Duur, trouwen? Neeeeeee :liar: :liar: :liar: Al hóeft het natuurlijk niet duur te zijn. Wij zouden het eigenlijk goedkoop houden hoor, geen dure jurk, gewoon op stadhuis trouwen, geen groot feest… ahum… is niet helemaal gelukt. Uiteindelijk toch maar een mooie trouwlocatie uitgezocht, duur gegeten, best een lekker feest erna, en m’n jurk… slik… maar ja, hij was wel héél mooi
Heske ben je de 13e een beetje doorgekomen?
Maar goed, ik was op weg naar boven…
@Ke wrote:
Duur, trouwen? Neeeeeee :liar: :liar: :liar: Al hóeft het natuurlijk niet duur te zijn.Wij zouden het eigenlijk goedkoop houden hoor, geen dure jurk, gewoon op stadhuis trouwen, geen groot feest… ahum… is niet helemaal gelukt. Uiteindelijk toch maar een mooie trouwlocatie uitgezocht, duur gegeten, best een lekker feest erna, en m’n jurk… slik… maar ja, hij was wel héél mooi
![]()
Jep hier dus precies hetzelfde! Maar het was dan ook wel een fantastische dag!