Oktoberstoppers 2008, #5, al 8 meiden zwanger!!!

Wij zijn op een woensdag getrouwd en hadden ook het idee om het klein te houden. Dit is ook niet helemaal gelukt, maar het was wel een heeeeeeeeeeeele leuke dag!

Uhm… ja, de 13e… blijft een rotdatum, maar het ging wel. Was nog verdoofd door de overval enzo, was vooral heel erg met m’n hoofd bij Tjip. Een septembermama (nou ja, stiekem ook een augustusmama die zich voordoet als septembermama, he Laura :wink: ) merkte op dat elke maand op de 13e de zon schijnt. Dat is echt zo, en dat is wel een hele mooie gedachte, alsof mijn kleine meisje even wil laten weten dat ze het goed heeft daarboven.

@Miekje wrote:

@Ke wrote:
Duur, trouwen? Neeeeeee :liar: :liar: :liar: Al hóeft het natuurlijk niet duur te zijn. :angel: Wij zouden het eigenlijk goedkoop houden hoor, geen dure jurk, gewoon op stadhuis trouwen, geen groot feest… ahum… is niet helemaal gelukt. Uiteindelijk toch maar een mooie trouwlocatie uitgezocht, duur gegeten, best een lekker feest erna, en m’n jurk… slik… maar ja, hij was wel héél mooi :angel:

Jep hier dus precies hetzelfde! Maar het was dan ook wel een fantastische dag!

En nog dingen finaal de mist in gegaan??

Bij ons kwam de limo niet opdagen bij mn moeder thuis. Toen heeft zij ons naar de locatie gebracht waar de koets op ons stond te wachten

Lijkt me idd wel een beetje troost geven Heske! :: Lente ::

:lol: :lol: :lol:

Nee, hier is eigenlijk niets mis gegaan. Maar we hadden ook niet echt veel gekke dingen geregeld hoor, en de plechtigheid, het diner en het feest waren allemaal op dezelfde locatie, dus dat was heel handig! :thumbup: Het enige wat mis ging, was dat Sterre de ringen niet wilde brengen, in plaats daarvan probeerde ze het doosje open te maken, nieuwsgierig ding dat het is. Maar ja, dat valt natuurlijk te verwachten van een kind van anderhalf, dus dat gaf ook niets. Oja, en ze ging er tijdens de plechtigheid met het koffertje van de ambtenaar vandoor, dat was ook wel komisch :inlove:

Ga nu echt wat doen hoor… straks wordt Sterre wakker en heb ik nog niets uitgevoerd… en met haar om me heen schiet het niet op…

Wat mooi dat Lente :**: voor jullie de zon laat schijnen.

Ja… dat zal een rotdag blijven…heb aan jullie gedacht in Duistland.

Oh ja hoor, wij hebben eromheen veel ellende gehad. (bruiloft) onze kleding (ALLES, mijn jurk met alles erop en eraan, dus schoenen, sluier, enz enz en jorik zijn pak, schoenen enz, emma haar jurkje en wouter zijn pakje en de jurken van de bruidmeisjes) zijn 3 weken voor de trouwdatum de hens in gegaan. De bruidswinkel is afgefikt en alles van ons was binnen…

Bij ons was ook de limo stuk, hoorde we een uur voor het ophalen, dus hebben ze een andere gestuurd, de langste van nederland! Dat was zo GAAF!!! Ze vervoeren Gordon alijd in dat ding. Hij kwam alleen bij ons de straat niet in :lol: kon die bochten niet maken. Maar het was wel echt heel erg tof!

De dag zelf liep gesmeerd trouwens :thumbup:

Wat een schrik zal dat geweest zijn miekje! :shock:

Hoe heb je dat dan weer opgelost??

Ik kwam er een krappe 6 weken van tevoren achter dat ik mijn jurk ineens echt LELIJK vond :silenced:

Hij was al helemaal op maat en hing thuis aan de kast

Kennen jullie me nog …

Allereerst: Lieke en Hope: gefeliciteerd! Ook voor jullie een hele mooie zomer in het vooruitzicht.

Heske: wat een k-streek die overval. Ik kijk op dinsdagavond wel eens naar opsporing verzocht en vind dat altijd zulke laffe acties. Heel veel sterkte voor Tjip en de twee jongens.

Miekje: wat doet jouw cyclus raar? Heb je daar wel vaker last van gehad? Had op de een of andere manier verwacht dat jij heel snel zwanger zou zijn. Dus … 31 december een positieve test?

Andere meiden: alles goed?

Wij zijn vorige week een week naar Centerparcs geweest. Even heerlijk een week helemaal niets. Waren we erg aan toe en vooral … rust was erg goed. Ben op dit moment verschrikkelijk misselijk de hele dag door en moe! Maar … alles voor het goede doel.

Gisteren bij de verloskundige geweest. Helaas kunnen ze nog niets voelen of horen, dus zekerheid hebben we nog steeds niet. Over twee weken is de eerste echo. Daar kijk ik echt naar uit!

Meiden: ook ik duim heel hard voor jullie dat jullie het rijtje afgaan en allemaal de eerstkomende nod een positieve test in handen hebben!

Groetjes Babet

Hallo!

Jeetje, alweer een neiuw lijntje :shock: KLETSMIEPEN!!! :mrgreen:

Memmie, vandaag weer echo toch? Hopelijk krijg je weer een mooi garnaaltje te zien!

Garnaaltje??? Een mini-mensje!!! :inlove: Het was dus een prachtige echo! De kleine was eerst erg rustig, maar opeens begon 't te swingen. Echt SUPER schattig! :inlove: Het kleine ieniemienie kontje ging heen en weer en de armpjes en beentjes bewogen alle kanten op. Heb echt giga genoten. Het is nu ECHT!!! Nu ik dit mini-mensje heb gezien voel ik me helemaal in de wolken. Het genieten kan beginnen!
Thanks voor het :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: lieve meiden!

Miek, balen dat je :twisted: uiteindelijk toch zijn gearriveerd :(
Kan me voorstellen dat het toch een enorme domper is...

Wij hebben ook echt een super trouwdag gehad 09-09-05! Prachtig weer!
En jah...het is en blijft een dure aangelegenheid. Wij hebben alles zelf geregeld (de catering etc) omdat we dachten zo goedkoper uit te zijn, maar dat viel uiteindelijk ook nog tegen. Maar het was echt een SUPER dag en daar gaat het uiteondelijk om!
En jah, mijn jurk.....DUUUUUUURRR!!! Maar wel erg mooi al zeg ik 't zelf!
Ik vond 'em eerst dus echt super lelijk! Ik had zelf 4 uitgekozen om te passen, zo simpel mogelijk daar houd ik van. En toe koos de mevr. ook een afgestemd op mijn uiterlijk. Ze pakte 'em en ik dacht VRESELIJK! Keek erg vies naar mijn moeder en 2-lingzusje. Het was echter de jurk die vooraan hing en ik dus eerst aan had en hij stond echt prachtig! Die ik had uitgezocht...geen gezicht en die ik zo lelijk vond stond prachtig! Die is het dus ook geworden.

'k Zal eens ff kijken of het me lukt om strak wat echo foto's te plaatsen en een foto van mijn trouwjurk. Geduld, want Tycho ligt op bed en daar staat de pc en scanner...

Verder geen nieuws...zal 'ns ff was vouwen :? Er liggen nog 3 wassen op me te wachten...Waar zijn de kabouters als je ze nodig hebt?!

Meiden dikke :-*

Ankie wat fijn zo’n goede en mooie echo, wat zullen jullie opgelucht zijn!! :thumbup: :dance:

Normaal spiek ik hier even om te kijken hoe het met heske gaat.

Maar als jullie over bruiloften beginnen, blijf ik sowieso nog even hangen.

Wij gaan in juli trouwen en ik ben nu dus bezig met de eerste voorbereidingen!

Hopelijk vinden jullie het niet erg als ik ook even in het sf ga spieken :wink:

Hoe we het hebben opgelost, haha ja met veel stressen in diezelfde week nog alles ergens anders halen. We hebben al ons geld terug gehad gelukkig… En jij? Heb je een andere jurk gehaald??

OOhH MEMMIE :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: wat geweldig!! Super meid!

Heb je foto’s meegekregen??

En ja gaaf! een foto van je jurk!

Ben super blij voor je! :dance: :dance: :dance:

Natuurlijk kennen we je nog muisje! Spannend over 2 weken de echo!!

Ja de zwangerschap is nu nog heel pril, dan kunnen ze weinig voelen.

Hoe voel je je verder?

Fijn dat t weekendje zo leuk was :thumbup:

Oh leuk Sproetje! Gefeliciteerd alvast!

Wij hadden echt een sprookjeshuwelijk :inlove: was echt gaaf.

Je gaat vast genieten. Oh een leuke tip leg op het feest wat wegwerp camera’s neer voor de gasten. Hebben wij ook gedaan en die in het gastenboek geplakt (naast de tekstjes) niet allemaal, want er zaten ook :eh: eh…hele vreemde foto’s tussen :lol: :roll:

Er staanweer een paar fotootjes in het showtopic

Mijn jurk kon niet meer terug. Ik heb dus nog een gloednieuwe ongedragen maggie Sottero aan de kast hangen :roll:

Ik ben naar een andere winkel gegaan en ben daar erg leuk geholpen! Met een jurk die ik totaal niet verwacht had maar eigenlijk wel helemaal Mascha is de deur uit gegaan (lekker veel glim glim :smiley: )

En hoe cliche ook maar probeer echt bewust van alles te genieten want het is zo voorbij!!

Ja dat is echt zo, die dag VLIEGT om…niet normaal gewoon…

Oh Mascha wat een verhaal. Maar wel gaaf dat je zo een mooie jurk hebt gevonden! (die andere moet je verkopen joh!)

Mijn tweede jurk vond ik nog mooier dan de eerste dus dat was top