Voor savonds had ik weer een andere jurk
Dank je miekje.
Ik begin er - nu we e.e.a. aan het plannen zijn - ook echt al zin in te krijgen.
Hoe ik dat moet doen met het kopen van een jurk (voor hopelijk een dikke buik) weet ik alleen nog even niet.
En die cameraatjes gaan we inderdaad doen denk ik.
Alleen waren ze bij mijn vriendin allemaal erg donker.
Mascha, in totaal dus eigenlijk DRIE jurken??? :o :mrgreen:
Hahaha gaaf Mascha! Ik wilde eigenlijk voor het feest ook een andere jurk, maar was zo verliefd op deze dat ik hem niet meer wilde uit doen, het liefst was ik erin gaan slapen maar ja he huwelijksnacht :roll:
Sproetje, volgens mij lees ik dat je ook een “stopper” bent?
Ja bij ons waren een aantal fotos ook wat donker, maar de meeste niet hoor!
Wij hebben 6 witte duiven losgelaten (een voor elk van ons, ik deed het met Emma, Jorik met Wouter, en dan mijn zusje 1, mijn zwager en mijn pa en ma) die waren voor Wouter, mijn broertje. Dat was zo gaaf, want 1 vloog niet weg, bleef in de boom naast ons zitten, hebben we prachtige foto’s van. De man van de duiven zei dat dat nooit gebeurde, de duiven vliegen altijd meteen naar huis. Een veer dwarrelde vlak voor mijn voeten, die heeft iemand opgepakt en aan mij gegeven na de bruiloft. Wouter liet even goed zien dat hij er bij was. De duif is wel 10 min blijven zitten :inlove:
Klopt…
deze ronde hebben we het dus even veilig gedaan omdat ik anders een week na de bruiloft uitgerekend zou zijn.
Oorspronkelijk was ik een mei-stopper. Helaas 2x een mk en ook bij mij dus de hoop dat 2009 een positiever jaar zal zijn.
Ach, kan me altijd nog door jullie laten adopteren :lol:
Miekje… wat bijzonder zeg :**:
@Sproetje wrote:
Ach, kan me altijd nog door jullie laten adopteren :lol:
Ja hoor! :mrgreen: geen probleem!!
He get, 2x een miskraam

Nou ook voor jou dan een heel mooi begin van het nieuwe jaar! Of is je NOD nog deze maand?
Miekje wat bijzonder!
Wat lief meiden :-*
Nee, deze nod wordt sowieso een wod
Hopelijk is mijn cyclus weer wat korter. Ik vond 31 dagen eigenlijk al wat lang, maar na de mk was het dus 34 dagen (toch weer stiekem een paar daagjes erbij )
En dan vanaf januari dus weer aan de klus.
Waarschijnlijk nog niet gericht, maar vanaf de ronde erna pakken we ons schemaatje er weer bij :mrgreen:
Top!
Lijkt me super, zwanger trouwen…
Hebben jullie al een locatie?
Dat is wel vaker na een mk dat je cyclus iets langer is. Kans dat hij straks weer korter is
Ik zal voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ja, toen het de vorige ronde niet raak was hebben we de locatie definitief geboekt. Die hadden we meteen op het oog en we zijn ook nergens anders wezen kijken. Het is allemaal in dezelfde plaats (1 locatie voor ceremonie/receptie en 1 locatie voor eten/feest) en voor de meesten dichtbij.
Ik begrijp dat jouw cyclus nu een beetje aan het rommelen is.
Enig idee wanneer je opnieuw wilt testen?
Miekje, wat ontzettend mooi dat Wouter er zo duidelijk bij was! :inlove:
Jaaaaa Sproet, we gaan je adopteren!!! :dance: Nee serieus, gewoon gezellig hier komen kleppen, wij zijn veel leuker dan de meistoppers :silenced: (geen idee hoor, weet helemaal niet wie er allemaal bij de meistoppers zitten :lol: ). Enne… je bent helemaal niet oorspronkelijk een meistopper :snooty: , heel heel heel oorspronkelijk ben je natuurlijk een augustusstopper :mrgreen: Alleen wist je toen nog niet dat je eigenlijk Sproetje heette
Nou, ik had maar 1 jurk hoor, en dat vond ik duur zat. Heb voor Sterre ook expres een jurkje gekocht dat ze na de bruiloft ook nog aan kon. En Tjip z’n pak draagt ie nu ook ‘gewoon’ als ie ergens netjes moet verschijnen.
Sproet, ben je al op zoek naar een jurk? De meeste jurken kunnen prima aangepast worden aan je dikke buik hoor. En je hoeft ook geen eeuwigheid vantevoren een jurk uit te zoeken (kan alleen geen kwaad om je wel op tijd een beetje te oriënteren), ik heb mijn jurk pas 5 weken voor de bruiloft uitgezocht. (of 3 weken vantevoren… twijfel ff… nou ja, vlak ervoor dus ).
Schoonmoeder en schoonzus (die zich wonderbaarlijk genoeg al 2 weken buitengewoon goed gedragen :thumbup: ) hebben net Sterre ff opgehaald. Kwam wel goed uit, kan ik nog ff doorwerken (en even kokken ).
xHeske
Dat is echt ideaal, hadden wij ook, alles op 1 locatie
Ja ik denk toch maar dat ik morgenochtend of misschien vanavond maar weer een keer test… :roll:
@Miekje wrote:
weet je dat zeker?
Eeh… :think:
Als het goed is wel. Tenzij de zwemmertjes van mijn a.s. het langer dan een week uithouden bij (eeh… in) mij :eh:
Maak me nou niet zenuwachtig hè…
We hebben geen annuleringsverzekering :shifty:
Miekje, ik duim voor je hoor, hoop zo dat je toch nog een positieve test krijgt!!!
Wij hadden idd ook alles op 1 locatie, echt heel handig, kan er wat dat betreft al niets meer mis gaan! :thumbup:
oops solly
hahaha nou bij deze ben je nu ons adoptiekindje!! :mrgreen:
Heske, wat goed dat je schoonmoeder en schoonzus zich nu netjes gedragen, lekker even tijd voor jezelf! :thumbup:
Mijn moeder heeft mijn jurk betaald. Dat was een belofte van toen ik 4 was ofzo en tsja was ik natuurlijk nooit vergeten haha gelukkig zij ook niet
Hahahaha komt wel goed hoor Sproet, jij wordt gewoon een oktobermama