Oktoberstoppers 2008, #5, al 8 meiden zwanger!!!

Oh, da’s handig, zo’n moeder! :thumbup: Ik heb m’n jurk zelf betaald, heb er nu nog nachtmerries van :lol:

hahaha nou die bruiloft daar plukken wij nu nog de vruchten van…not :silenced: maar ach, als het goed is doe je het eh…niet zo vaak. Ik vond het alles waard hoor.

Alleen jammer dat het allemaal zo langs je heen gaat. Het is zo snel voorbij…

Eeh… Heske… is dat niet het jurkje dat ze laatst ‘gewoon’ naar het kdv aan had? :wink: :lol:

Ik denk dat ik in januari ga kijken om te orienteren.

Miekje, zou mooi zijn… nog even in 2008 een positieve test!!!

Maar meiden, zo kom ik helemaal niet meer aan werken toe.

Als ik nog een topic bij moet houden. Hoewel, las hier toch al mee :oops:

Heske, lekker dat je even aan het werk kunt. Ja, aan het werk dus :angel:

Miekje, ik krijg de jurk ook van mijn moeder/ouders.

Alleen wel tot een bepaald bedrag, maar dat vind ik ook wel logisch.

Als ik voor een dure jurk val, zal ik hem ook wel willen kopen.

Dan leg ik het verschil wel bij.

Gelukkig doen we het inderdaad maar 1 keer :dance:

Hebben jullie de dag op dvd staan?

Oké, ga nu ECHT aan het werk.

Kom vanavond weer even buurten :slight_smile:

Even snel en ego :oops: want jullie zijn niet bij te houden :mrgreen:

Moeders voor moeders is net geweest en weet een dikke positieve test :dance:

Vanaf vrijdag pis ik voor het goede doel :mrgreen:

Ja we hebben hem op dvd. Die tip kreeg ik van iedereen. De mannen sliepen de avond ervoor in ons huis (dus Manlief, mijn zwager mijn vader en mijn zoontje) en ik in het huis van mijn ouders (met mijn moeder, zusje, bruidsmeisje en dochter, dus ik had 3 bruidsmeisjes)

Dat was leuk joh! Er kwamen 2 kappers en make-uppers om 8 uur s ochtends en de filmer was er toen ook al. De fotograaf kwam om 9 uur dus het opmaken, tutten, before and after enz staan allemaal op dvd en foto. Dat is zo leuk om naar terug te kijken.

En het ophalen enz (de limo haalde eerst de mannen op, en reed naar de vrouwen, ondertussen haalde ze meteen de boeketten op van mij en Emma, op de hoek stapte ze uit en reden Jorik en Wouter verder om mij en Emma en de bruidsmeisjes op te komen halen)

Echt een aanrader, alles op dvd, onze filmer is tot het laatst gebleven dus ook het feest enzo :thumbup:

Zo ik ga ook weer eens wat doen

:dance: :dance: :dance: :dance: Gaaf lieke!! :dance: :dance: :dance: :dance:

@Ke wrote:

Uhm… ja, de 13e… blijft een rotdatum, maar het ging wel. Was nog verdoofd door de overval enzo, was vooral heel erg met m’n hoofd bij Tjip. Een septembermama (nou ja, stiekem ook een augustusmama die zich voordoet als septembermama, he Laura :wink: ) merkte op dat elke maand op de 13e de zon schijnt. Dat is echt zo, en dat is wel een hele mooie gedachte, alsof mijn kleine meisje even wil laten weten dat ze het goed heeft daarboven.

Inderdaad!!! :wink: :-*

Zo laat je meisje weten dat het goed met haar gaat, hoewel dat niet wegneemt dat het een verschrikkelijk moeilijke dag blijft! :hug:

Jer had een jacquet voor overdag en voor savonds een smoking :mrgreen: dus ook hij 2 pakken :oops:

Sproetje, heb je al een jurk op het oog??

Mijn jurk is me veels te groot :mrgreen: Alleen daarom zou ik nog wel een keer willen trouwen. Wie foto’s ervan wil zien moet me maar even een PB sturen!

Zei je fotooooossss? :mrgreen: je hebt pb!

Pfff meiden wat kletsen jullie veel, ik heb er 15 minuten over gedaan om er beetje vluchtig doorheen te lezen :shock:

Maar uhm ga niet reageren nu op alles want mijn hoofd is een zeef nu…

Maar als eerste wil ik wel tegen Memmie zeggen, dat ik super blij ben dat je een Geweldige echo had! precies zoals we hoopten! :dance: :inlove:

Je hebt PB terug!

Hope, mag ik ook pb?? :pray:

Ik heb wel al een beetje in mijn hoofd hoe ik hem zou willen (althans, in niet-zwangere toestand).

Maar dat had mijn vriendin ook en die jurk bleek haar helemaal niet te staan. Uiteindelijk bestelde ze heel iets anders, maar ze zag er mooi uit :inlove:

Ik had ook een heel andere jurk dan ik in eerste instantie in gedachten had, maar da’s dan juist ook wel weer leuk :slight_smile:

Vergat ik Memmie gewoon helemaal… wat super dat de echo zo goed was!!! Oh meis, nu echt genieten he! Met garnaaltje bedoelde ik ook gewoon een klein beebje hoor, ik noem Sterre ook nog steeds mijn garnaal :wink:

En Lieke weer een mooie positieve test! Succes met piesen! :mrgreen:

Enne… Sproet, zoveel extra tijd kost het je nou ook weer niet om hier mee te typen, scheelt namelijk een hoop pb’tjes (wat overigens ook altijd gezellig is :wink: ).

Zo, ik heb toch nog een productieve dag gehad vandaag, bíjna alles gedaan wat ik wilde doen, moet straks alleen nog ff kerstkaartjes schrijven. Morgen naar de zaak om te werken. Zal een druk dagje worden, zo vlak voor de kerst is het gezellig hectisch in de winkel en we hebben ook weer een hoop nieuwe medewerkers.

xHeske

Goed van je Heske!

nog zwtest gedaan, was echt negatief, ovulatietest van clearblue was positief, dus ik verander mijn banner maar en we klussen maar gewoon, weet het anders ook niet…Ga uit van 28 dagen, maar kan ook langer zijn, want dat is me nu niet duidelijk meer hoor :roll:

Denk toch een hele korte cyclus afgelopen x of toch een hele vroege mk, daar zou mijn ovutest ook positief van kunnen zijn. ( :think: denk ik)

Heej Heske, waar blijven de foto’s van Sinterklaas??? :mrgreen:

Heske, dat is ook weer waar :roll: :lol: :lol:

Hier liggen de kerstkaarten ook klaar om geschreven te worden, maar ik moet ook nog werk doen helaas. En dat moet echt vandaag! :frowning:

Miekje, op welke dag zit je nu dan?

Ik heb het niet helemaal gevolgd. Maar dacht je overtijd te zijn en ga je nu uit van een langere cyclus ivm positieve ovu-test??

In ieder geval balen.

Een negatieve test is altijd zo’n domper :hug:

Goedemorgen Dames!

Rare cyclus heb je deze maand Miekje :hug:

Hier liggen de kerstkaarten ook klaar om geschreven te worden :silenced: misschien eind van de week wel even tijd daarvoor maken :stuck_out_tongue:

Verder gaat het hier goed, wacht het nog allemaal rustig af.

Hoe is het met de rest van de dames?

Memmie waar is die echo?? wij willen jou minimensje ook zien!!! :inlove: