Jane, wanneer wil je gaan testen???
Ik zal me ook even melden in dit deel! Was jullie al kwijt! :o :lol:
Ik heb nog niet bijgelezen, want heb het erg druk! Vanmorgen koffiegedronken op de psz straks late dienst. Dan 2 dagen vrij en kom ik bij kletsen
:-*
Moet eigenlijk gaan werken nu, maar tussen het betalen van de salarissen door kwam ik toch ff kijken of Miekje nog getest had… sjips meis, hoe kan dat nou??? Lieve schat, ik ga extra hard duimen voor een positieve test aan het eind van het jaar!
Niet veel te melden hier verder hoor, behalve dat Sterre vanmorgen persé in haar nachtpon naar het kdv wou :roll: Kostte me heel wat moeite om dat ding uit te krijgen en vervolgens wilde ze niets aan, zelfs haar onderbroek was niet de goede volgens mevrouw :roll: Zucht, dat wordt nog wat als ze ouder is…
Foto’s van Sinterklaas… uhm… morgen? Doe mijn best, moet ff wat rode oogjes verwijderen enzo. Maar moet nu naar de zaak toe, dus heb er nu geen tijd voor
Nou, tot vanavond of morgen dan maar!
xHeske
Sproetje, welkom ik zie dat je nu hier blijft meekletsen? gezellig!
Ik ga zondagochtend testen, als de :evil: dan nog niet gearriveerd zijn
en wanneer ga jij testen sproetje? this voor jou ook nog maar 6 dagen?
Hoi meisjes,
Heske, wat ben je toch lief! :-*
Doe maar rustig aan met de foto’s ik ben niet heel nieuwsgierig :liar:
:lol: :lol: die kleine meid van je, sja…wat is er ook mooier dan in je nachtjaponnetje naar het kdv :inlove:
Lu, even lekker ontspannen morgen en overmorgen!!
Jane en Mascha…nog maar heel eventjes!
:eh: sproetje, mag ik duimen voor je of niet?
Nou net maar weer 2 ovulatietesten gedaan, ik weet het ben vreselijk. Maar las op internet dat kruidvat meerdere positieve uitslagen kon geven na elkaar :think: dus toen die weer helemaal positief was, zei Jorik dat ik toch maar even die clearblue ook moest doen hadden we nu toch liggen zucht en ja hoor…nog steeds positief…wow ik ben echt een rare :shifty:
Hoe is het met de andere meiden? Tis stil hier…
Miek gaat ie?
Hi meiden!
Hoeveel er nog bij komen dit jaar? Zullen we met zijn allen duimen voor 5? Inclu Lu, want die kan vast wel een paar daagjes eerder testen. voor allemaal.
En we hebben er een adoptie-sproetje bij zie ik. Welkom hoor
Ik voel me enigszins bezwaard hier te melden hoe het met mij gaat :oops:
Besef me maar al te goed dat wij enorm geluk hebben gehad raak te schieten in ronde 1 en vind de teleurstelling voor de andere meiden elke keer zo rot. Het had ons net zo goed kunnen gebeuren en met al die teleurstellingen weet ik niet of men wel zit te wachten op verhalen van zwangeren en over zwangerschappen.
Maar zal het dus kort houden, het gaat hier wel goed. 's Morgens voel ik me niet altijd even lekker en ik ben 's avonds erg moe, maar verder gaat het uitstekend. Volgende week dinsdag hebben we de eerste echo!! We hopen erg dat alles goed is.
Memmie; super dat je echo goed was. Erg fijn! Je bent alweer 10 weken zag ik, wat is het hard gegaan zeg.
Kitty, tuurlijk balen wij ervan, maar gunnen jullie het echt wel!
ik vind het ook leuk om te lezen hoe het met jullie gaat enzo.
voor mij ook allemaal nieuw dus ik lees altijd mee om te kijken wat er te verwachten valt
En we hebben er een adoptie-sproetje bij zie ik. Welkom hoor
Sproetje, welkom ik zie dat je nu hier blijft meekletsen? gezellig!
Thanks! :D
Oh, ik moet allang naar bed. Maar nog snel even een bestandje naar mijn andere emailadres mailen. En natuurlijk even hier spieken :wink:
Meiden, als het goed is hoeven jullie niet voor mij te duimen hoor.
Wij hebben het deze ronde veilig gedaan (als we op tijd met de cd-tjes zijn begonnen... :think: )
Dus mijn nod wordt een wod! :lol: :lol:
Dit ivm onze bruiloft (juli 2009)
Truste :-*
Nou Sproet, dan duim ik iig voor je dat je cyclus weer wat korter is! Moet toch wat te doen hebben he
Kittycat, gewoon hier vertellen hoe het met je gaat hoor meis, vind ik iig leuk om te horen. Teleurstellingen horen er helaas bij, maar dat wil niet zeggen dat ik het een ander niet gun hoor. En ik weet ook dat een zwangerschap niet altijd alleen maar rozengeur en manenschijn is, dus als er wat te klagen valt (kwaaltjes enzo) dan kun je dat ook gewoon hier kwijt hoor meis.
Maar wat lekker dat je dinsdag al een echo krijgt! Da’s best vroeg toch? Spannend zeg!
Miekje, jij een rare? Was me nog niet opgevallen hoor :lol: :lol: :lol: Nou ja, hier kun je ook weinig aan doen natuurlijk. Maar wel erg irritant, lijkt me.
Hoe is het nu eigenlijk met Emma? Is ze weer beter?
Heel maf, maar wat het zwanger worden betreft heb ik nu een beetje rust in mijn kop, lijkt wel. Nu het toch niet meer gaat lukken om voor Lente* d’r geboortedag te bevallen, maakt het me ineens niet zo heel veel uit. Nou ja, ff afwachten of ik daar vlak voor m’n nod nog zo over denk, maar nu is het wel ff lekker
xHeske
Poezpoes ik sluit me helemaal aan bij Heske!!
:thumbup: Super dat je zwanger bent, en blijf alsjeblieft vertellen hier! Wij volgen allemaal snel
Jeetje, mijn meisje gaat vandaag afscheid nemen van de psz… best emotioneel, ze wordt zo groot!
We hebben leuke traktaties gemaakt en ze heeft er zin in gelukkig.
Vanmiddag gaan we naar een klassiek Hom. En Wouter heeft daar een afspraak in het nieuwe jaar. Hoop dat ze :thumbup: reageren op die middelen en misschien blijven die rotontstekingen dan weg. Ik had het veel eerder moeten doen :wall: .
Emma haar ECG was goed! :dance: het ruisje is totaal onschadelijk. Dus wij blij hier :inlove:
Heske, fijn dat je nu wat rust in je koppie hebt meis. Leef enorm met je mee… Je bent nu vast heel snel zwanger. Ik durfde het eerst niet te zeggen, maar doe het nu toch, misschien vond Lente :: het de tijd nog niet om een brusje te sturen, die geboren zou worden juist nog voor haar dag ::…?
Ik gebruik die smileys zoveel, maar ze zijn zo leuk!
@Kittycat: ik miste je idd al hier Gewoon hier blijven melden hoor!
Hoe gaat het nu met je weet wel???
@Miekje: Blij te horen dat het hartruisje geen ernstige gevolgen heeft!!! :dance:
Enne… hoorde ik daar traktaties??
zien?? :mrgreen:
:lol: ja zal ze vanmiddag op de foto zetten!
Hoest met jou? Hoe voel je je?
:shock: Jane nog maar 2 dagen! Wouwie!
Ja nog maar 2 dagen en een wod…
HE?? Hoezo??
Negatieve test…
Ja maar dan test je toch te vroeg meis…
Welke testen had je kruidvat toch?
Ik lees hier meerdere meiden die zelfs na hun NOD positief testen…
Nee hoor :snooty: geen duivels dus zegt nog niets! :-*
Ja dat weet ik…
ik hoop dat die test het fout heeft, maar de hoop zakt toch wel verder weg.
Ik had al paar dagen zo’n gevoel dat het nu toch goed zat… maarja… misschien dus een verkeerd voorgevoel gehad… we gaan het van het weekend dan wel zien.