Oktoberstoppers 2008, #5, al 8 meiden zwanger!!!

Maargoed dat was even mijn echo berichtje.

Miekje, Gelukkig is Emma’s hartruisje niet ernstig!! :dance:

Miek hoe gaat het met jou???

:pray:

:smiley:

Oh sorry jane, die :pray: was voor jou…

Hier gaat het goed hoor. Voel me ok thanx

Moet eigenlijk even de was doen, maar heb geen zin. Huis is gelukkig schoon (maar altijd ee rotzooitje :roll: )

:smiley: wist ik :wink:

Dat is mooi, hoe is het met die ovutesten afgelopen? je eisprong gewoon dus weer gehad?

:lol: Ja dat ken ik :stuck_out_tongue: gelukkig eergisteren nog gedaan.

Eergisteren de was gedaan? :eh: Wacht maar tot je straks een klein strontkanon in huis hebt, dan heb je aan de was echt een dagtaak :wink:

Ow, en balen van de negatieve test :frowning: :hug: Meis, ik kan me voorstellen dat de moed je ff in de schoenen zakt, maar we gaan gewoon heel hard duimen dat je over een paar dagen alsnog positief test! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Miekje, super dat Emma’s hartruisje onschuldig is!!! Wat een opluchting joh!

En wat je spoiler betreft… zo denken wij er ook een beetje over hoor. Nooit gedacht dat ik zo ‘zweverig’ kon zijn, maar het voelt echt zo alsof Lente* voor ons bepaalt wanneer het tijd is. En misschien is het ook wel goed dat haar geboortedag straks echt nog helemaal in het teken van haar staat, en dat onze energie nog niet helemaal naar een volgend kindje gaat. Niet dat we haar anders zouden vergeten, maar het is toch anders, denk ik. Het lijkt me alleen erg moeilijk om aan die dag te denken terwijl ik dan nog zwanger ben (hoop tenminste dat ik tegen die tijd toch wel een dikke toeter heb hoor :eh: ). Maar het wordt sowieso een moeilijke dag, dus ja… we zien het wel. Duurt gelukkig nog even :wink:

Ik had net even een selectie gemaakt van de Sinterklaasfoto’s en andere foto’s van deze maand, maar het zijn er nog 50 :eh: Dus ik ga nu even een selectie van een selectie maken, en dan misschien ook nog een selectie van een selectie van een selectie, en als ik dan eventueel tot een beschaafd aantal foto’s ben gekomen, dan kom ik ze ff showen :angel: Nog even geduld dus :stuck_out_tongue:

xHeske

Haha ja Heske, dat denk ik ook wel, daarom vind ik het nu niet erg dat de droger gigantische mankementen heeft maar dat moet straks toch vervangen worden met zo’n ukkie, daar waren het al over eens. Ben een huishouden van 5 kinderen gewend dus… al beetje ervaring :wink:

thnx, meiden, wij hopen het ook nog steeds!

Haha oke heske we hebben geduld! :liar:

Dag meiden,

Een nieuw deeltje alweer, jullie tikken wat af!

Hier helaas weinig te melden op baby gebied… Ik verwacht m’n ei dit weekend, dus het is nog niet te laat voor deze maand, maar we hebben er de afgelopen dagen nog niet bewust voor geklust, zoals de afgelopen maanden.

Het feit dat ik zonder werk zit en de financiele onzekerheid die dat met zich meebrengt, drukken erg zwaar op mijn schouders… Ik had nog hoop op de sollicitatie van vorige week, maar heb er net maar een telefoontje aan gewaagd en te horen gekregen dat ze voor een andere kandidaat hebben gekozen.

Vanavond maar weer overleggen met mijn lief of we deze maand nog voor een beebje gaan, of dat we een maandje overslaan tot we de zaken (hopelijk) op een rijtje hebben…

He Muppet, wat vervelend meis :hug: Wat ontzettend jammer dat je die baan niet hebt gekregen :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Ben benieuwd wat :hug: jullie uiteindelijk gaan beslissen en hoop dat je snel een nieuwe baan hebt! :-*

Jane, ja als je zo’n groot gezin gewend bent, dan weet je wel wat je kan verwachten :o :lol:

Nou meiden, het is gelukt hoor… heleboel foto’s in het showtopic! :mrgreen:

Nou, hier draait de wasm. overuren hoor! Heb soms medelijden met dat ding :lol:

Ovutest was vandaag weer positief, maar volgens mij wel ietsje ietsje minder

Heske, ik denk dat je gelijk hebt wat Lente :**: betreft… En ik weet zeker dat je wel met een dikke toeter die dag in gaat, maar we helpen je er allemaal doorheen :-

Ik ga eens even kijken bij de foto’s!

Jane, we duimen door hoor meis! :-

Muppet, ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Jammer van de baan :hug: er komt vast een volgende meis…maar ja daar heb je nu niets aan.

Oh Muppet balen!! :hug:

Jaa dat klopt ook wel :slight_smile:

O heske ik heb je foto’s gezien van jou kleine trots, geweldig leuke foto’s!!

Met mij gaat het prima hoor. Heb er nu ook niet zo’n gevoel bij/over. Ik voel me niet anders of raar en nu ook geen buikpijn meer :think:

We moeten dus echt maandag afwachten

En je gaat niet misschien toevallig heel stiekem al eerder testen? :eh: :pray: :pray: :pray: :wink:

Daar ben ik weer!! Jullie hebben me zeker gemist :mrgreen:

Ben weer uitgehuild, dus kom weer meelullen…

Ga even alles terug lezen en dan reageren.

Oja en mijn banner aanpassen…

Heey Miek daar ben je weer :hug:

Hoe gaat het nu met je?

Hoi Jane, ja gaat wel goed hoor. Heb me er bij neergelegd. Had ook anderen dingen aan mijn hoofd. Laatste werkweek voor de vakantie en Milan is heel erg ziek geweest. Heeft vanaf zaterdag hoge koorts en is de hele dag alleen maar aan het jengelen. Heb ik mijn handen vol aan.

Maar hoe is het met jou? Lees dat je een negatieve test had? :hug:

Ik hoop echt dat het te vroeg geweest is… Nu ben jij aan de beurt hoor!!!

En misschien heb je deze maand wel een langere cyclus en heb je helemaal te vroeg getest! Ik duim voor je hoor!

Kl*te is dat he Miek, je banner aanpassen… het zou zo leuk zijn om er een zwangerschapsbanner van te maken :hug: Nou ja, volgende maand dan maar? :mrgreen:

Hier zijn de duivels alweer bijna weg :dance: Vorige cyclus had ik ook al zo’n korte ongi, maar ja, dus wel dat bloedverlies eraan voorafgaand… Ach ja, hopelijk voorlopig voor het laatst :pray: :wink:

En voor nu geniet ik nog maar even van mijn wijntje :smiley: en probeer ik nog maar ff wat kilo’s af te vallen voordat ik weer zwanger ben. We bekijken het maar van de positieve kant he :angel:

Miek, wat sneu voor Milan dat hij zo ziek was. Gaat het nu wel beter met hem? Arm mannetje :hug: (en arme jij… :hug: )

We kunnen er toch niets tegen doen Heske, we hebben het niet in de hand (helaas)

Ik had het alleen zo graag willen vertellen tijdens het kerstdiner. Maar goed… Kan niet dus ook niet meer zeuren :oops:

Idd wel een voordeel lekker een wijntje drinken met kerst en dat afvallen… pff, gaat me niet lukken denk ik :mrgreen:

Wil je mijn NOD, als je tijd hebt op 12 januari zetten?