ahh Miek :hug: beterschap voor je ventje!
Ja dat had ik de eerste keer ook, en denk deze keer ook weer
Ja we hopen het allemaal dat ik maar te vroeg was.
Dus afwachten maar heā¦
Ja we willen allemaal die leuke banner die de zwangerschap telt!! :inlove:
6 van ons hebben dat al kunnen doen
Nu de rest nog!!
Gaat nog niet best, ben vandaag naar de dokter geweest. Hij was vandaag voor het eerst koortsvrij, dus dan geven ze niets. Als de koorts nou terug komt krijgt hij een kuurtje. Hij heeft alleen vanaf zaterdag niets meer gegeten en hij is al niet de dikste, vind het echt mager geworden. Dokter zegt dat het niets uitmaakt als hij maar goed drinkt, dus daar ga ik dan maar van uitā¦
ahhh :hug:
ja this inderdaad belangrijk dat ze dan goed blijven drinken!
Ik hoop dat ie weer snel beter is!! :-*
Komt vast wel goed, ben alleen zelf zoooo verschrikkelijk moe en merk gewoon dat ik niet zo veel geduld met hem heb. Dan kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan :wall: Maar ben gewoon helemaal stuk. Nu lekker twee weken vakantie dus even lekker bijkomen!
En over twee weken naar euro disney :dance:
Heske, we lopen ongeveer gelijk! Kunnen we over 4 weken weer samen in spanning zitten :?
Jane dan niet meer, want die is dan al zwanger :inlove:
Ah vervelend dat hij niet wil eten. Die kleintjes vallen zo snel af he. Sterre was vorig jaar rond deze tijd bijna nonstop ziek (ging toen voor t eerst naar kdv, dus pikte gelijk alles op) en is toen ook veel afgevallen. Maar het kwam er gelukkig ook redelijk snel weer aan daarna. Sterre is ook niet de dikste, dus ik maakte me ook zorgen toen, maar toen ze eenmaal weer beter was zag ze er al snel weer gezond uit. En ja, eten doet ze eigenlijk nog steeds niet :roll:
Jane, ik blijf keihard voor je duimen, zou zo gaaf zijn als je toch zwanger blijkt te zijn! Toch nog iemand die goed nieuws kan vertellen bij het kerstdiner
Ahh Miek vervelend!
Wow naar disney leuk!! aftellen dus
hopelijk is je mannetje dan alweer helemaal beter!
Nee eerder al , gewoon deze week
Miek, ga jij nu het voor mij voorspellen?
Net als ik bij Hope?? :mrgreen:
Als ik dan nog niet zwanger ben loop ik waarschijnlijk wel heel erg gelijk met jou Miek!!
:lol: ja ik hoop het! thnx meiden
Ja, idd Miek, Jane is dan al zwanger :mrgreen: Daar gaan we gewoon vanuit. Aan Hope hebben we ook niets meer over 4 weken (die liep tot nu toe ook gelijk, maar ja⦠spelbreekster :naughty: ), en tja, Miekje⦠die heeft gewoon over 2 weken een positieve test!
Oh, Anne-Sophie heeft de 10e haar nod, die loopt ook een beetje gelijk met ons⦠de rest is tegen die tijd allang zwanger⦠jeetje, dan zijn wij de laatste⦠(het zou toch wat zijn heā¦iedereen gewoon nu zwanger⦠maar ja, dat hebben we ons al eerder voorgenomen⦠:eh: )
Oja, ik zal morgen het lijstje ff aanpassen Miek. Zet ik gelijk ons adoptieSproetje erbij :mrgreen:
Dan ben ik gewoon de laatste :shock:
Maakt niet uit, als het maar wel volgende maand is en niet later :naughty:
Ons clubje gaat best snel hoor! Al 6, hopelijk blijft niemand achter
Het gaat inderdaad erg hard met ons clubje en ik hoop ook dat niemand achterblijft!!
Maar Jane, hoe voel je je? of heb je de hoop al opgegeven door je testje? Voel je je anders?
Hoe voel ik me, uh moe⦠maar niet anders ofzo, had gewoon goed gevoel over deze ronde, maar door die test had ik inderdaad beetje bij neer gelegd en af en toe heb ik een heele lichte ongi gevoel, vandaag denk ik 2/3 keer gehad van 2 sec⦠geen idee dusā¦
Ja, is altijd zo rot als er iemand achterblijft, om wat voor reden dan ook⦠Toch is dat stom he, ben gewoon met de mk erbij al 3 keer zwanger geweest en toch blijf je dan soms ff bang dat het niet meer gaat lukken :eh: :doh:
Toch nog wel ff spannend Jane⦠snap dat je er niet teveel op durft te hopen na die negatieve test, maar het kan nog alle kanten op meid!
Helemaal gek word je er van toch? :wall:
Was er maar een test waamee je de bevruchting kon testen :mrgreen:
Er is nu wel een nieuwe test⦠Daarmee kun je meteen aflezen hoelag je al zwanger bentā¦
Maar daar heb jij nu niets aan. En helaas kan ik je ook niet helpen en mijn voorspellingen zijn meestal verkeerd
Klopt heske! Dus daarom ook maar weer afwachten!! en
Ja, die nieuwe test, daar last ik wat over (hier op kok volgens mij :think: ). Kan best handig zijn als je een heel onregelmatige cyclus hebt ofzoā¦
He jammer Miek, ik denk die voorspelt mij wel wat goedsā¦
Maar ja je wordt er wel gek van⦠daarom ook al beetje van me afgezet hoor. en afwachten!
ja ik had het gehoord van die test, maar is inderdaad nu niet handig
Ja inderdaad heske handig voor onregelmatige cyclussen, maar heb ik (als 't goed is) geen last van.
Maar Heske, hoe lang bent je met je meiden bezig geweest dan?
J moet ook niet vergeten natuurlijk dat je nog niet zo lang geleden bevallen bent. Misschien is je lichaam er nog niet aan toe⦠Je weet het soms gewoon niet.
Bij Milan hoefde Mitch maar naar me te kijken en ik was al zwanger 8) en nu zit ik al in ronde 3. Er is gewoon geen zinnig woord over te zeggen.