Oktoberstoppers 2008, #5, al 8 meiden zwanger!!!

Meiden, hier knientje :mrgreen: .

Een ego-berichtje als jullie het niet erg vinden :oops: ;

Thanks voor het plaatsen, Hope :smiley:

Jaja, het grote genieten kan nu beginnen, al had het nog wel wat voeten in de aarde :?

Ik had de afspraak dus om 8.15, maar wij zijn altijd netjes op tijd, dus even na 8en zaten we al te wachten op het bankje voor de echokamer.

Ik had 2 glazen thee en een glas water gedronken, alles om een inwendige echo te vermijden :wink: .

Maar goed, om 20 over 8 nog geen teken van leven bij de echokamer, 5 minuten later nog niet, en ik moest me daar toch nodig naar de wc!

Ik het ingehouden, maar het zweet stond me op den duur in m’n handen (van de druk op mijn blaas en de zenuwen).

Op den duur hoorden we dat de echoscopiste gewoon helemaal niet aanwezig was :? , dus de receptioniste is eerst maar eens voor vervanging gaan bellen.

Intussen ben ik toch maar naar de wc gegaan en heb gewoon de helft uitgeplast :wink: .

Maar goed, om 8.55 nog geen echoscopiste. Dus nóg maar een keer naar de wc (en weer geprobeerd niet alles uit te plassen, en dat lukte wel aardig).

Om 9.05 kwam er eindelijk een invaller.

Heel leuk mens overigens hoor.

Ze zette dat ding op mijn buik en ik zag in ieder geval een zwart gat met een mensje erin, maar het deed niks :shock: , het lag helemaal stil, en ik zag niks knipperen! dacht ik, want ze zat wat te porren, en toen zei ze, even zoeken hoor, maar ik zag net het hartje al knipperen :inlove:

En ja hoor, toen zagen wij het ook :smiley: .

Beebje2 heeft nog gezwaaid, en nog een gymnastiekshowtje weggegeven.

Bij de meting kwam ze uit op precies 11 weken, wat best kan kloppen, want volgens mijn berekening (qua ei-sprongsymptomen en temperatuur enzo) zou het ergens tussen de 10+3 en 11 moeten zijn.

Pff, dat maakte het lange wachten weer helemaal goed!

Ik zie nu ook echt steeds dat beeld van dat zwemmende mensje voor me, zo spartelt beebje2 dus in mijn buik rond :inlove:

Ik ga nog lekker even nagenieten, vanmiddag gaan we het aan mijn ouders vertellen (dan halen we Leon weer op) en de komende dagen is de rest van de familie aan de beurt.

Níemand weet dat we er uberhaupt mee bezig waren. Iedereen denkt dat we het bij Leon houden. Ik ben zéér benieuwd naar de reacties :lol:

Hier een fotootje van ons knappe kind ;

't Is niet het mooiste en duidelijkste plaatje, maar goed, ik ben er blij mee :wink:

Ooohh Sarah wat een geweldige echo heb je gehad! super gaaf om te zien, gelukkig heb je ervan kunnen genieten en was het allemaal goed! 11 weken alweer, dat schiet op zo :inlove:

Oh meis geniet ervan!!

Super!!

Sarah, prachtig om de echo te zien en fijn dat het allemaal goed gaat!

Hier niets nieuws te melden. M’n ei is inmiddels geweest, maar m’n lief en ik hebben besloten deze maand niet bewust voor een beebje te klussen. Alleen als er wat zwemmertjes een dag of 6 hebben overleefd, maken we nog een kleine kans, maar ik reken er niet op.

Heel raar is dat, een ei ā€˜overslaan’ terwijl je er de afgelopen maanden juist steeds zo naar hebt uitgekeken… Maar goed, het is geen drama ofzo, ik hoop gewoon dat de omstandigheden het komende maand toestaan dat we ook weer voor een beebje gaan!

Sarah, gefeliciteerd meis!!! Genieten nu he! :inlove:

Nou, ik heb ook best wel leuk nieuws (oké, haalt het niet bij het nieuws van Sarah’s goede echo… maar toch…), ik heb m’n theorie-examen gehaald! :smiley: Twee foutjes, dus best netjes. Kneep 'm wel ff vanmorgen, dacht ff snel nog een proefexamen te maken, had ik daar 8 fouten in… dus op het laatste moment toch nog zenuwen :wall: , maar gelukkig voor niks :mrgreen:

Gisteren naar de verjaardag van m’n zwager geweest, was wel ff gezellig.

Zit nu te twijfelen of ik nog naar de zaak zal gaan… Zal Tjip eens bellen of ik vanavond met hem mee kan rijden (of hij dus op tijd terug gaat om Sterre van het kdv te halen), want als ik terug ook met ov moet dan is het eigenlijk de moeite niet :think:

Miekje, leuk dat je je haar bruin gaat verven. Ik heb van nature bruin haar, maar verf het wel altijd in een net wat warmere kleur. Blonderen begin ik maar niet aan, is zo slecht voor je haar… bovendien heb ik pikzwarte wenkbrauwen, dus dat zou er ook gek uitzien met blond haar :lol:

Ik heb ook vaak wat anders met m’n haar, al kan ik er niet écht heel veel mee. Heb heel dik en heel steil haar, en eigenlijk is dat het mooist als het gewoon lang of halflang is zonder Ôl te veel laagjes. Maar m’n schoonzusje is kapster en die probeert soms wel wat uit. Vind ik altijd wel leuk.

Hope, ik wil ook een pb met foto van je jurkje :mrgreen:

Mascha, wat kl*te dat je ongi bent geworden :hug: Bah, en dan ook nog zo onverwacht, niet leuk hoor :hug: :hug: :hug:

Nou, zal Tjip even bellen en dan in ieder geval maar iets nuttigs gaan doen, thuis of op de zaak…

xHeske

Sarah wat leuk om je echo te zien, ben heel erg blij voor jullie dat alles ok is!!

Geniet ervan :inlove: :inlove:

Thanks meiden :smiley:

Heske gefeliciteerd!! En nu voor het ā€œgroteā€ werk?! :smiley:

Geweldig joh!

Ik stond vanochtend m’n tanden te poetsen, óp van de zenuwen, en toen dacht ik nog, ik ben verdorie net zo zenuwachtig als wanneer ik rijexamen moest doen :roll:

Ja, nu het grote werk nog idd… pffff, ik word al zenuwachtig als ik eraan denk :shifty: . Al denk ik dat ik nóg zenuwachtiger ga zijn als ik straks weer een echo krijg… aangezien de herinnering aan onze laatste echo, waar we zagen dat Lente* d’r hartje de strijd opgaf, nog zo vers in mijn geheugen staat :cry:

Sarah, wat heerlijk dat alles goed is met je beeb! Mooie echo hoor.

Heske, gefeliciteerd met het halen van je theorie-examen! Ik moet 9 januari, maar heb nog maar weinig zin om te leren.

Mascha, succes in het ziekenhuis. Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt joh en ze wat voor je kunnen doen :-*

Miekje…fotooo van je haar als het gekleurd is :smiley: ??

Ik heb nog maar een heeeeel klein buikje. Te verwaarlozen bijna, maar had van de week een broek aan die bijna niet meer dicht ging. Ben wel ruim een kilo aangekomen.

We hebben gisteren weer een foto gemaakt. Ik zal er zo 2 in het showforum zetten. Ik haal ze dan aan het eind van de dag weer weg :wink:

Voel me verder vandaag wat onzeker :oops: Ben niet zo misselijk meer als vorige week. Morgen de echo, hoop dat alles goed zit en die onzekerheid weggenomen wordt.

Heske, goed gedaan! Gefeliciteerd!! :thumbup: :clap: :dance:

Gefeliciteerd Heske!! :dance: :dance: :dance:

@KC show je ook je echo morgen??? Succes en heel veel plezier! :smiley:

Hihi, dank je wel meiden! :-* Stom he, dit is gewoon m’n derde certificaat al, omdat de andere 2 dus verlopen zijn :oops: , maar ben er weer helemaal blij mee! Ook wel ff een opsteker dat niet Ôlles compleet in de soep loopt dit jaar :slight_smile:

Kittycat, ik was donderdag pas begonnen met leren en dat was toch wel een beetje aan de late kant :eh: Ben wel blij dat ik het nu heb en dus niet na 1 maart nog moet… we hadden 5 van die nieuwe vragen, over gevaarlijke situaties, maar wat een KT-vragen waren dat zeg :shock: Niet moeilijk op zich, maar je moet heel snel antwoorden. Snap dat wel, want in zo’n situatie moet je ook snel handelen, maar dat doe je dan toch meer uit reflex, en om op zo’n stom schermpje het juiste toetsje te gaan zoeken kost toch wel meer tijd eigenlijk :think: :think: Ze telden nu nog niet mee gelukkig…

Ga eens even naar je buikie kijken. Vind buikfoto’s altijd zo leuk :smiley:

Niet onzeker worden hoor meis, gewoon genieten van een dagje zonder misselijkheid, grote kans dat je morgen de dubbele lading krijgt :wink: Maar ik snap het wel hoor, ik was ook altijd een beetje ongerust als de misselijkheid ineens minder was… Héél veel plezier morgen, zal aan je denken!!! :-

Ik ben maar niet meer naar de zaak gegaan vandaag. Het was behoorlijk druk, zei Tjip, dus hij kan niet garanderen dat ik met hem mee terug kan rijden (omdat we dus op tijd Sterre op moeten halen). Hij neemt vanavond mijn werk mee zodat ik het grootste deel thuis kan doen, en dan ga ik misschien woensdag nog even naar de zaak, maar dat hangt af van mijn moeder, want die komt dan misschien op bezoek. (mijn ouders hebben een nieuwe boot gekocht en die is mijn vader nu van de ene naar de andere haven aan het varen. Mijn moeder haalt hem dan op met de auto, maar weet nog niet of hij morgen of woensdag in de haven aankomt). Vind het wel leuk eigenlijk, om woensdag te gaan werken, dag voor kerst is het zo gezellig in de winkel. En druk (hopelijk!) :mrgreen:

xHeske

Heske is jullie zaak ook open op 2e kerstdag? Hier bijna alle supers wel maar vind het toch een beetje raar :think: zou je dan heel veel omzet draaien??

Ik moet om 16:00 in het ziekenhuis zijn…

Tot vanavond allemaal :frowning:

Mascha, succes zometeen meis!!! :-*

Wij zijn 2e kerstdag gesloten. Geloof dat we ook niet open mógen zijn, dat is vaak per gemeente geregeld, en de gemeente waar onze winkel zit, is daar niet zo flexibel in. Maar geloof ook niet dat we anders open zouden gaan hoor, volgens mij komt er dan geen hond en bovendien willen we zelf ook wel graag kerst vieren :eh: De dagen na kerst is het sowieso vaak rustig, mensen eten dan blijkbaar de restjes van het kerstdiner op :lol: , dus snap eigenlijk niet dat er supermarkten zijn die 2e kerstdag open zijn… Zijn ze dan de hele dag open, of alleen 's morgens ofzo? :think:

Er zijn supers die de hele dag open zijn en sommige van 16.00 tot 22.00 :shock:

Dokter was niet leuk vanmiddag :cry:

He verdorie meis… :hug: Is er wat gevonden, of weet je nog steeds niets? Als je het hier niet wil vertellen dan is het ook goed hoor, je krijgt hoe dan ook even een extra dikke knuffel! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:hug: mascha

Sarah wat een heerlijke echo!

Heske Gefeliciteerd! Dit wordt vast het begin van hele hoop goede dingen!!!

Ik heb vandaag al de uitslag gehad van progesteron. Vorige week woe was hij 38 en vrijdag 32. Dus dat is hoog genoeg. Ik weet dus nog niet ik waarom ik bruinverlies had… Woensdag heb ik een nieuwe belafspraak over hoe en wat nu verder. Mijn temperatuur is al 11 dagen hoog dus dat gaat ook goed.

Liefs

Van 16.00 tot 22.00… :shock: :? :think:

Newbe, zou het niet heel stiekem een innesteling geweest kunnen zijn… zou je nu zwanger kunnen zijn? Of hadden ze dat dan nu al kunnen zien aan het progesteron? :shifty: Ik weet er zo weinig van, maar ik hoop het zo voor je! :pray: :pray: :pray: