Oktoberstoppers 2008, #5, al 8 meiden zwanger!!!

Volgens mij kunnen ze aan progesteron niet zien of je zwanger bent. Alleen dat je ei hebt gehad en dat het genoeg is om te kunnen innestellen.

Dus het zou ‘gewoon zomaar’ kunnen… Heb je zelf het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn? He joh, ik word gewoon helemaal blij van de gedachte… het is je zo gegund na al die maanden wachten!

Heb toch maar ff een topic geopend voor die vraag over progesteron. Want ik weet het niet zeker… verder maar afwachten

Nou, dan ga ik ondertussen heel hard voor je duimen meis!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Mascha, gaat het een beetje met je? :-* :hug:

Voor de mensen die willen weten hoe of wat, liever een pbtje…

Newbe ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hoi meiden,

Sarah… je moest er even op wachten, maar dan toch dat mooie zwemmende mensje in je buik mogen bewonderen.

Gefeliciteerd! :dance:

En Heske gefeliciteerd… drie maal is scheepsrecht :lol:

Met die nieuwe vragen erbij… :thumbup:

Zoals al werd geschreven, toch nog een positieve afsluiter en nu gauw meer goed nieuws!!! :pray:

M&J, het viel tegen dus?

Balen meis :hug:

Ik ga morgen shoppen. Als niet heel NL voor mijn voeten loopt, want dan heb ik het denk ik al gauw gehad. Dus eerst de pakjes halen en daarna nog even voor kleren kijken. Oh ja… hope, showen dat jurkje :wink:

HESKE GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: goed gedaan meis!! ben trots op je :mrgreen: :-

Knientje, geweldige echo :inlove: fijn dat je die deelt met ons. Hele dikke :-
voor jou en een op je buik!

Kittycat, wouw wat ben jij mooi bruin, prachtig buikje hoor :inlove:

NEWBE WAT EEN GOEDE UITSLAGEN!!! :dance: :dance: :dance: super. idd duimen dat het een innesteling was. Top meis! :-*

Mascha, :hug: voor jou…

Alle andere meiden, alles goed??

Sproetje, het was vandaag ook al zo idioot druk. Ik heb trouwens mijn salaris nog niet gehad, gelukkig maar zag zulke leuke schoenen! :oops:

Had voor Emma al hele mooie kleding gehad van mijn mams voor de kerst en nu een onwijs mooie bruine broek met streepje voor Wout en een super ROZE overhemd, helemaal te gek :inlove: :inlove: even kijken of ik zelf nog een leuk spencertje kan vinden.

Heske, die open vragen waren toch gewoon op dat kastje op die cijfertjes drukken? die heb ik nl wel ook gehad. Volgens mij 2 of 3 van die vragen kreeg je. Echt heerlijk dat je het hebt gehaald. Een spoedcursus is echt een heel goed idee trouwens. Wanneer ga je?

Jane, gelukkig ik was je ff kwijt :wink: Hier alles goed hoor. Ja balen he als je het zo hoopt en het dan toch niet is gelukt… :hug: :hug: Deze ronde moet het gewoon raak zijn voor je! Ik ga iig flink duimen hoor! :-*

@Miekje wrote:

Had voor Emma al hele mooie kleding gehad van mijn mams voor de kerst en nu een onwijs mooie bruine broek met streepje voor Wout en een super ROZE overhemd, helemaal te gek :inlove: :inlove: even kijken of ik zelf nog een leuk spencertje kan vinden.

Bij de V&D heb ik leuke zien hangen!

Ja heb ik gekeken, alleen die waren rood en bruinrood, en dat stond niet mooi. Denk dat de rest op was, t was ook echt niet normaal druk hoor, bah

ben je into nijntje??

Oeh ja Nijntje is COOL 8)

H&M heeft toch ook leuke spencertjes? Weet alleen niet of ze de goede kleur hebben :think: Roze met bruin staat mooi bij jouw kids he Miekje, zag het bij Emma al :inlove:

Die vragen die ik bedoel die komen er vanf 1 maart bij. Dan zie je een situatie en moet je heel snel antwoorden wat je zou doen, remmen, gas loslaten of niets doen. Maar de tijd is gewoon te kort. Dat doen ze omdat je in het echt ook snel moet reageren, maar het is gewoon niet met echt te vergelijken, dus ik vind het een beetje een raar systeem. :think: Maar goed, niet mijn probleem :wink:

Weet nog niet wanneer ik aan die spoedcursus kan beginnen, even afwachten tot er een instructeur en een examenplaats beschikbaar is. Waarschijnlijk januari of februari al beginnen met lessen.

Ik wil morgen eigenlijk even met mijn moeder de stad in, maar vrees dat het hier ook idioot druk is :roll: Maar wil voor mezelf nog wat leuks kopen voor met kerst en voor Tjip nog een cadeautje voor onder de boom… Lekker op tijd weer he :doh:

Nou, ik ga zo m’n bedje maar eens opzoeken, want heb vannacht gewoon slecht geslapen van de zenuwen :oops:

xHeske

Een antraciet kleurige spencer met een heel dun wit lijntje als ruiten zeg maar en met rode nijntje koppies silhouetten erop

Slaap lekker Heske :zzz:

Klinkt heel leuk Mascha, alleen Nijntje hebben ze heel vaak niet meer in zijn maat :frowning:

Ik vind die dingen altijd zo wijs staan :inlove:

Ja ik vind dat zo leuk bruin, roze, die kleur heeft Emma veel. Maar ja die is zelf zo gek van roze. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig was. Vreselijk en dan gaan ze al die namen opnoemen enzo. AAaarrgghh. En veel instinkers. Morgen en overmorgen zal het wel druk zijn. Het beste is of s ochtends of aan het eind van de dag. Alhoewel op woe sluiten de winkels natuurlijk niet zo heel laat en veel mensen moeten “nog even snel” Slaapse en je kan trots op jezelf zijn! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Oh bah ja dat is waar nijntje gaat vaak maar tot maat 86 :frowning: JAMMER

hahaha ja en dat doe ik hem maar niet aan :eh: :lol:

Mas waarom is je banner weg?