Zien!!! :mrgreen:
:lol: Ik maak vrijdag wel een foto als ik hem aan heb, maar die zet ik niet hier neer hoor. Als ik het niet vergeet dan stuur ik je een PB goed?
@~Hope~ wrote:
:lol: Ik maak vrijdag wel een foto als ik hem aan heb, maar die zet ik niet hier neer hoor. Als ik het niet vergeet dan stuur ik je een PB goed?
Top enne ik help je wel herinneren hoor! :mrgreen: :mrgreen:
Okiedokie!
Ik heb zooooooo’n zin om het jurkje aan te doen en natuurlijk om mijn ouders het goede nieuws te vertellen.
Ja dat kan ik me super goed voorstellen!
Wouw heej, echt genieten van dat moment hoor
Ik wil ook! :roll:
Hoe ziet t jurkje eruit?
Simpel en zwart tot net over de knie geloof ik, een diep decolleté (vind mijn man leuk :mrgreen: ) van dat soepel vallende stof, dus ik moet wel strak ondergoed eronder aan doen :oops:
Klinkt super :thumbup:
Altijd mooi vind ik, zwart jurkje en dan gewoon simpel. En een decolleté is ook altijd mooi.
Ik ga denk ik mijn haar bruin verfen dit jaar (ben blond)
weer eens wat anders
Ik heb mijn haar afgelopen keer voor het eerst sinds lange tijd weer eens geverfd in een gedurfde kleur.
Ik heb morgen een afspraak gemaakt voor mij en mijn dochter bij de kapper, maar ik heb ook Albert ingeschakeld voor de boodschappen.
Ik had dus niet in de gaten dat we rond die tijd ook naar de kapper moeten, morgen maar even zien hoe ik dit op ga lossen :think:
Ik ga naar bed, gisteren een verjaardag gehad. Dus laat naar bed en ik kan daar geloof ik niet meer zo goed tegen :roll: kids zijn s ochtends natuurlijk vroeg wakker. Vanmorgen nog naar het theater geweest, zou voor peuters en kleuters zijn. Hartstikke leuke voorstelling (kaartjes gehad van de sint :mrgreen:) mooi gezongen, maar wel voor kids vanaf 8 jaar ofzo. Emma en Wouter snapte er niet zoveel van en als het even stil was, zong Wouter steeds hardop “Ik ben kabouter plop en samen met mijn vriendjes enz enz” heel die zaal natuurlijk plat, lees: mama :oops:
Misschien kunnen de buren het even overnemen, hang je een briefje aan de deur.
Ik hou daar wel van, steeds wat anders met je haar.
Nu ga ik echt, truste! :-*
Welterusten meis!
Buren is geen optie, hebben we niet zo’n goed contact mee en de boodschappen moeten gepind worden en ik geef echt mijn pas niet aan hun . Ik vind wel een oplossing, moet wel anders hebben we geen eten met kerst :o
Leuk, het theater ik houd er ook wel van. Die Wouter :lol: ik zie het zo voor me…
@~Hope~ wrote:
Ik ook??

@Miekje wrote:
Klinkt super :thumbup:
Altijd mooi vind ik, zwart jurkje en dan gewoon simpel. En een decolleté is ook altijd mooi.
weer eens wat anders
Saampies doen :mrgreen:
Godemorgen, wat is het hier rustig!
Zal ik dan maar met goed nieuws beginnen? Ik krijg net een sms van Sarah. Ze hebben net een echo gehad en alles is goed. Ze is vandaag 11 weken precies. Het hartje klopt en het kindje is beweeglijk.
Meis en nu genieten hè!
@M&J wrote:
@Miekje wrote:Klinkt super :thumbup:
weer eens wat anders
Saampies doen :mrgreen:
Goed idee! :thumbup: :mrgreen:
Hope wat een fijn nieuws van knientje!!! Wil je haar heel erg feliciteren van mij?? :dance: :dance: :dance: :dance: geweldig, lekker genieten nu!
Mascha, gaat het weer een beetje? :-*
Eindelijk weer eens goed geslapen! :evil: :evil: zijn er nog steeds maar gek genoeg helemaal geen last van
Ik heb meer last van spanning voor vanmiddag. Dan moet ik weer naar de longarts… Ben er eigenlijk meer bang voor dat hij zegt dat hij het ook niet weet dan dat hi iets gevonden heeft
Oh meis, een hele dikke :hug: .
Ik hoop, nou ja, ik weet eigenlijk niet waar ik voor je op moet hopen. Liever dat er niets is en dat je je heel snel weer helemaal beter voelt.
Krijg je alle uitslagen?
Zal aan je denken…
Ik krijg idd de uislagen van de longfoto, longtesten en het bloedonderzoek…
Als hij niets heeft gevonden heb ik er nog steeds last van. Ik ben eigenlijk een beetje bang dat hij me dan gewoon weg stuurt! :silenced:
Gelukkig heeft Jer vrij genomen en gaat hij mee
@Miekje wrote:
JAAAAAANNNEEEEEEEEE me tarzan haha waar ben je?
:lol: :lol:
Gewoon hier.. ;)
Hoe gaat het met je Miekje? en met je kids?
Gaat wel goed hier hoor.
Net als Mascha heb ik wel weer even een traantje gelaten, dat was dus toch weer heel anders dan vorige maand..
Maargoed hopelijk een goed begin van het nieuwe jaar!!! :dance: :pray:
Hoe is het met jou Mascha?? :hug:
En hoe is het met de andere meiden? :-*