Oktoberstoppers 2008, #5, al 8 meiden zwanger!!!

@Kittycat wrote:

Als het allemaal goed zit zal ik eens mijn best doen om woensdag een foto van de garnaal te plaatsen in het showtopic.

Fijn weekend nog allemaal!!

Dat zou leuk zijn! :smiley:

@Lu wrote:

Heb nog een ovu-test gedaan. D Nauwelijks nog een streepje te zien. Heb dus mijn eisprong gehad :dance: .

:dance: :dance:
Haha Lu nou ja heeft ze die alvast binnen, is ie leuk?

Leuk kittycat, we zien graag je garnaaltje! :inlove:

Ben ik ook weer eens, we zijn al bijna een week verder en ons nieuwe wonder zit er nog steeds in. 20 januari moet ik voor het eerst naar de gyn, dus dat duurt nog wel even.

Tweede kerstdag gaan we het aan mijn ouders en zus vertellen. Ik heb een shirtje laten maken voor onze dochter en die trekken we haar dan aan.

Voor de rest gaat het gewoon zijn gangetje. Ik heb niet veel klachten behalve pijn boven in mijn rug en de bekende vermoeidheid natuurlijk.

Dit was mijn ego berichtje :oops:

Hier nog een ego berichtje…

:cry: :cry:

:twisted: ?

:hug:

Inderdaad Hope hier zijn gister de :evil: :evil: gekomen. Geheel onverwachts, helemaal niets van gemerkt dat ze in aantocht waren. Op het moment zelf vreselijk gehuild maar vlak erna kwam er een vreemd soort van rust over me heen :think:

Ik had blijkbaar nu een kortere cyclus dus van de volgende NOD ook geen idee eigenlijk :frowning:

Mascha, balen meis… :hug: Zeker als je het niet zag aan komen en had verwacht. Ik hoop dat 2009 jouw jaar wordt! Dikke :-

Hope, leuk zo’n t-shirtje! Ik ben benieuwd hoe ze reageren! Hier waren de reacties erg leuk! Fijn dat het goed gaat met je!

Lu, ik hoop dat je je ei goed hebt benut. fijn dat de ovu-testen je duidelijkheid hebben gegeven. :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Kittycat, heel veel plezier bij de echo dinsdag! lijkt me leuk om jullie garnaaltje te bewonderen op het showforum.

Ik zal de mijne ook snel erop zetten!

Miek, fijn dat Milan weer een beetje opknapt! Hopelijk is hij snel de oude!

Miekje, deze maand is voor jou idd wel heeel erg vreemd! Ik hoop dat er ondanks je rare cyclus deze maand toch een klein wondertje groeit! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Heske, wat een ontzettende leuke kleertjes!

…en verder kan ik ff niet terug lezen.

Dus andere meiden: Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: en :pray: voor die gene die het wel kunnen gebruiken en anders een dikke :-
!

Vanmiddag gaan we naar mijn schoonzusje en haar tweelingzus, die zijn (morgen) jarig. Het zusje van mijn schoonzusje heeft een echo aparaat thuis en je raad het al…IK HOOP ZO DAT IK FF MAG KIJKEN!!! Haar vriend insemineert koeien en moet wel eens een echo maken, vandaar dat ze een draagbare echo aparaat hebben. Erg leuk! Zij heeft zelf ook vaak ff gekeken, nu hoog zwanger. Ik hoop het zo dat ze het aanbieden :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Meiden, fijne zondag! Maak er een leuke, gezellige dag van! :-*

Ik zal vanmiddag aan je denken Memmie! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Mascha :hug: Wat vervelend voor je! Ik :pray: dat het de volgende ronde mag lukken!

Memmie, ik hoop dat je even mag kijken!! LEUK

Hope, spannend dat je het dan al gaat vetellen, ben benieuwd hoe ze gaan reageren… En die echo duurt idd nog erg lang :roll:

Kittycat, spannend je echo!

Jane, hoe voel je je?

Miekje, jij moet het nu nog even goedmaken de 30ste! De laatste hoop is op jou gevestigd!

Lu, wachten, wachten het duurt zooooo lang…

En hoe ishet met alle andere meiden deze zondagochtend?

Gisteren lekker bij mijn dinnetjes geweest. Is half 3 geworden, maar gelukkig had ik uitslaapdag :dance:

Ben dus krap een uurtje wakker, straks naar de winkel voor nog wat kerstinkopen. Tijd begint te dringen…

Mascha, balen meis (en da’s nog nacht uitgedrukt) :hug: ! Helaas geen mooie afsluiter van dit jaar, maar 2009 wordt ook vast jullie jaar, ik weet het zeker :hug:

Miek, lekker uitslapen! Ik heb vandaag ook een poging gedaan, maar die is lichtelijk mislukt. Ik slaap slecht de laatste 2 weken :think:

Memmie, leuke middag voor de boeg. Dat zou wel heel leuk zijn als ze jullie zouden vragen of je een echo wilt doen. Ik zou ook geen nee zeggen. Is dat eenzelfde apparaat als bij mensen gebruikt wordt?

Het is misschien wat vroeg om te vertellen, maar ik wil het voor mijn ouders niet verborgen houden. Als het mis gaat, gaat het toch mis en ook dan kan ik hun steun hard gebruiken. Vorige keer had mijn moeder er wel schrik voor dat ik het zo vroeg had verteld. Toen had ik het nog vroeger verteld, maar ja, wij zijn blij en dat willen we graag vertellen. De rest die gaan we het dan vertellen als we de eerste echo hebben gehad, dan ben ik bijna 10 weken.

Ik heb gisteren zelfs al 2 positiebroeken gekocht :oops: . Tja opruiming, daar moeten we maar gebruik van maken toch? Je kunt het maar vast in huis hebben. Ik heb een spijkerbroek gekocht en een zwarte ribbroek.

@Hope: gewoon in je “normale” maat zeg maar??

Als het onverhoopt mis gaat heb je in ieder geval steun bij je ouders inderdaad!

Veel plezier met vertellen!!

Zo, hier ben ik ook weer even.

Gisteren heel de dag de hort op geweest (meubels uitgezocht en vervolgens nog voor badkameraccessoires op pad geweest).

Ons huis is nog niet af, dus de komende dagen hopen we wat klusjes te kunnen afronden.

M&J, eerst even reageren op je foto.

Wat gaaf zeg!! Ik wil ook heel graag een fotoshoot. Hoop eigenlijk dat we dat met mijn vrijgezellenfeest gaan doen :mrgreen:

Maar wat balen dat de duivels zich zo onverwachts aankondigden.

Dat was hier de afspraak niet :naughty: :hug:

Memmie, hopelijk mag je even spieken!! :dance:

Hee meiden,

Ik meld me weer even! is alweer ff geleden dat ik gepost heb.

Lees wel mee hoor, maar weinig in de gelegenheid geweest om te reageren! Sorry :oops: daarvoor.

Maar wil even laten weten dat ik met jullie allemaal meeleef!

Wat betreft mezelf probeer ik even iets rust te creeeren. Heb mezelf echt helemaal gek gemaakt vorige maand! Moet echt gaan leren geduld hebben.

x en fijne dag nog van A-S

Mascha :hug:

Hey meiden,

Ik leef nog :mrgreen:

Hier is de misselijk om de hoek komen kijken :sick: en ben veel moe.

Wij wilden het eigenlijk met kerst zeggen, maar woensdag was Pat jarig en kwam mijn broer aan met een echo :inlove: Ik word in juli tante :dance: :dance:

De helft van mijn familie weet het en de andere kant weet het eerste kerstdag.

Ik ga ff liggen, hou het even ego :oops:

Hoi meiden,

Hehe heb alles ff terug gelezen en ben behoorlijk lang bezig geweest! :twisted: Ga niet reageren maar ga het eindelijk eens proberen bij te houden. Ik hab vakantie dan moet het wel lukken toch?:wink:

Deze week 2 keer wezen prikken voor progesteron en krijg aankomende week de uitslag. Heske mijn nod mog je zetten op 2e kerstdag.

Verder heb ik vanaf dag 7 na mijn ei last van bruin verlies. Gister was het best veel en ook wat roder maar vandaag is het er zo goed als niet.

Woensdag weet ik of progesteron hoog genoeg is.

Meiden zet hem op!!! Heel veel sterkte voor wie het nodig heeft! En een dikke :hug: van Newbe

Sorry voor ego bericht volgende keer reageer ik op jullie!!!

Even een :hug: voor M&J :frowning: Balen meid!!

:hug:

Meiden bedankt voor de lieve berichtjes!

Waar hangt Heske eigenlijk uit??

Ha meiden!

Mascha… :frowning: dikke :hug: lieverd…

Newbe, fijn je weer te lezen! Hoop dat 2e kerstdag de dag is dat je ons HEEEEEEl goed nieuws komt brengen! :pray:

Lieke, gefeli! En tante en zwanger, dat worden mooie feestdagen! :inlove:

Anne-Sophie ook voor jou een :hug:

Lu, super leuk jurkje zeg! :inlove:

Sproetje, ooh heerlijk meubels uitzoeken! We willen wel foto’s zien van jullie liefdesnestje hoor!

Hope, goed gedaan positiebroeken kopen in de uitverkoop! :thumbup: Ze zijn altijd best duur. Krijg je al een buikje?

En jullie memmie, kittycat, Muisje, Lieke en knientje? al een buikje inzicht?

JAAAAAANNNEEEEEEEEE me tarzan haha waar ben je?

Miek, wat leuk weer zo een vriendinnen avond, hoe is het nu met je?

Heske, hebbie t druk? hoe gaat het? :hug:

Sproetje, hoe is het met jou vandaag meis?

Muppet, zijn jullie er uit?

Alle andere meiden, hoe gaat het met jullie?

@Miekje wrote:

Hope, goed gedaan positiebroeken kopen in de uitverkoop! :thumbup: Ze zijn altijd best duur. Krijg je al een buikje?

:mrgreen: Die heb ik al een flinke van mezelf dus dat duurt nog wel even eer er wat te zien zal zijn :oops:

Ik heb vandaag nog wel een leuk jurkje gekocht voor de kerst, hij is echt heel leuk, maar geen positie hoor.