Nou ja, als je voor de pc zit, dan staat de pc dus achter je… dat werkt niet handig, lijkt me :eh: Dus ik denk dat het erachter is, dan staat de pc voor je en denk ik dat het best prima werkt :lol:
Miekje, ik vind Emma en Wouter er op de foto’s die we nu gezien hebben (veel te weinig dus :snooty: ) ook gewoon super leuk en verzorgd uitzien :thumbup: :inlove: . En toen ik nog geen geld voor dure kleren had, zag Sterre er ook altijd leuk uit, vind ik zelf, het hóeft niet zoveel geld te kosten. Kocht toen bijna alles bij Hema en H&M en dan vooral ook in de uitverkoop. En mijn moeder maakt graag kleertjes, dat is eigenlijk altijd nog het leukst… Ik ga nu gewoon helemaal los omdat ik het zo lekker vind dat ik nu nÃet op m’n centjes hoef te letten, maar moet ff een beetje een middenweg zien te vinden hoor. Ik bewaar overigens ook álles van Sterre voor een volgend beebje hoor, en leen ook veel aan mijn zusje uit voor Line. En als we zeker weten dat er geen dochter meer komt, dan gaan de dure Jottumjurkjes denk ik op MP. Maar dat duurt nog wel ff
want ik wil toch nog wel zeker 2 kindjes erbij, als het allemaal wil lukken
Oja, dat vergat ik gewoon nog helemaal: wat onwijs schattig dat Emma zo’n klein boompje uitgezocht had!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Jer heeft de digi in zn tas zitten en ik heb geen idee waar het kabeltje van mijn mobiel is op de foto’s op de computer te zetten
Mascha ok ik vergeef het je
Heske, ja hahaha echt lachen zo een klein boompje. Emma zei vanmorgen “mama ik denk echt niet dat er een klein baby’tje in je buik zit hoor” :o hoe weet zij dat nou weer, we hebben niets verteld…
En Wouter roept al de hele ochtend “Johan Cruijf”… :eh:
Leuk zeg, dat je moeder zelf kleertjes maakt!
Ik vind ook dat H&M veel leuke kleertjes heeft (wel een stuk minder voor jongens) en de hema ook :thumbup:
SVP foto niet quoten dan kan ik straks weer weghalen…
Ik heb deze voor Jer laten uitvergroten… ligt ook onder de boom
zo heej…ben je model ofzo? wat een vamp!!
Mooi zeg!!
Dankjewel!
Ik had via een prijsvraag een fotoshoot gewonnen
Nou echt hartstikke mooi
Dag dames, Milan ligt weer even te slapen, dus kan weer even meebeppen. Ben alleen heel erg moe, dus misschien val ik wel in slaap :mrgreen:
Mitch was vanacht niet thuis dus ik sliep alleen en ik ben bang alleen dus het gevolg is dat ik niet slaap. Heb tot 1 uur tv gekeken en daarna spelletjes op de comp gespeeld. Denk dat ik half 3 eindelijk sliep. Milan was op 6 uur wakker. :wall: Straks maar een tukkie doen
Wij hebben het niet slecht, maar zeker ook niet breed. Mijn man verdient redelijk, maar omdat hij eigen ondernemer is word het grootste del daarvan weer geinvesteerd in het bedrijf. Geen merkkleding hier, maar gewoon h&m en hema. :thumbup:
En inderdaad Miekje, voor jongens is er niet zo veel leuks. STa altijd te kwijlen bij de meiden afdeling…
Mooie foto, Mascha :thumbup:
Zal hij vast blij mee zijn!
Vervelend Miek dat je zo rot slaapt als Mitch er niet is
Ik kan na een nachtdienst ook altijd zo rot slapen als Jer al naar zijn werk is :roll:
Ja de babykleertjes voor meiden zijn altijd zo vreselijk lief :inlove: (de gewone ook) ze hebben echt veel minder leuks voor jongens. Jammer vind ik dat.
Oh Mieks, ik haat dat ook altijd, alleen slapen. Ik zie altijd overal gekke dingen dan. Idd even een tukkie doen vanmiddag! Is Milan weer beter?
Gelukkig is hij bijna altijd thuis, maar ik ben gewoon echt bang. Hoor en zie dingen die er niet zijn en haal de raarste dingen in mijn hoofd. Vanacht had ik bedacht dat er brand uit kon breken en ik dan Milan moest redden en door het dakkappel naar de buren moest gaan.
Ik weet dat, dat ook kan gebeuren als Mitch er wel is, maar dan is hij er om me te redden
Ik kan die gedachten dan ook niet uit mijn hoofd zetten… :wall:
Word er gek van!
Mitch moet gewoon niet meer weg gaan :mrgreen:
Milan gaat redelijk. Geen koorts meer en hij eet weer wat. Maar hij is nog erg moe en zeurderig…
Milan zit nu trouwens in zo’n vreselijke tussenmaat. 86. geen baby meer, maar ook nog geen grote jongensmaat. Hij zit er net tussenin. Het is nu echt niet leuk om kleding te kopen…
chips, milan nu al wee wakker? :shock: Hij ligt net een half uur. Ben even weg dus…
Fijn dat het beter met hem gaat. Ja die moeheid en zeurderigheid heeft altijd even tijd nodig, tot ze weer helemaal opgeknapt zijn.
Wel een hazeslaapje zeg, terwijl hij zo vroeg wakker was!
Slaapt hij weer? (ik ging dan even met ze kroelen, en dan sliepen ze meestal weer in)
Oh ja maat 86. Wouter heeft nu 98/104. Emma 104/110. Dus ze lopen in maar 104 en 110 en dan de boel maar omslaan.
86 net de eindmaat he?
Miekje, je zorgt wel voor vuurwerk he de 31e?
Tsja…ik hoop het wel, maar denk het niet, doordat alle ovutesten positief waren hebben we wat aan lopen modderen, dus dikke kans dat we er net naast hebben gezeten. Gelukkig is mijn NOD (denk ik) over 10 dagen al. Als ik dan ongi ga worden kunnen we snel weer door. Het was wel een hele rare maand hoor.
Ben benieuwd Miekje, het kan nog alle kanten op dus :shifty:
Nou ik ga werken, heb slaapdienst. G slaapt dan ook altijd minder
Heb nog een ovu-test gedaan. D Nauwelijks nog een streepje te zien. Heb dus mijn eisprong gehad :dance: . Nu weer geduldig :liar: afwachten!
Ik kreeg trouwens net een pakketje, ik me afvragen wat dat nou kon zijn. Was het een pip studio dekbedovertrek! Had ik tijdje terug besteld voor Demi alvast…haar nieuwe slaapkamer moet nog klaar, ze heeft nog geen 1 pers. bed zelfs geen dekbed, maar wel een dekbedovertrek :oops: :lol:
Fijn weekend!
Spuit 11 komt ook weer eens kijken :lol:
Miek, fijn dat Milan al weer iets beter is!
Heske, wat een leuke kleertjes heb je besteld voor Sterre joh. Lijkt me zo leuk een meid. Maar ik denk toch dat ik nu zwanger ben van een jongen.
Mascha, mooi die boom, ben ook erg benieuwd naar de andere. En wat veeeel cadeautjes :shock: Mooie foto trouwens van jou zelf.
Onze boom staat inmiddels ook. Heb er zelf nog wat ballen ingehangen en de rest heeft mijn vriend maar gedaan.
Waren er trouwens niet nog een paar NOD’s op komst?
Ik ben trouwens om de ochtend enorm misselijk :sick:, ene ochtend wel, andere ochtend niet. Beetje vreemd :?.
En ik lust opeens geen drop meer :roll: Wie had dat nu ooit kunnen denken. Lust ook geen chocola momenteel, jammer voor de 3,5 chocoladeletter die er nog liggen.
Dinsdag heb ik de echo. Als het op de goede plek zit, een kloppend hart heeft en maar 1 hoofd ben ik al tevreden hoor. Veel meer kan je nu toch niet zien. Als het allemaal goed zit zal ik eens mijn best doen om woensdag een foto van de garnaal te plaatsen in het showtopic.
Fijn weekend nog allemaal!!