Ok nu ga ik echt ff koffie drinken hoor…
:-* later!
Dan ga ik aan de cola
Nou gezellig :mrgreen:
Nou nog aan de koffie :think: kun je dan nog wel slapen?
M&J, mooie uggs :o Lieve moeder heb je!
Miekje, ik dacht dus dat het net zo donker als controle streepje moest zijn, maar dat hoeft dus niet! Nou nog maar even aan de slag dan :lol:
Pas maar op dat jullie niet over een paar maanden kok-verslaafde zijn.
Tempo zit er goed in :lol:
Heske, pfff… wat moeilijk zeg.
Die confrontatie. Vooral ook omdat je er zo mee overvallen werd :hug:
Nou met mij valt het mee hoor. 2785 berichtjes in 3 jaar. Heb jij je al aangemeld sproetje?
Bestaat er ook zoiets als een verslaving voor internet-shoppen? Ideal heeft het erg druk met mij vanavond :shifty:
Ik denk dat ik over 195 berichtjes kiddo word…
En Ideal is wel erg handig inderdaad!
Wij moeten ook nog e.e.a. shoppen de komende dagen.
Aangezien we een week vrij zijn, zal dat nu gewoon in de winkel worden
Goeiemorgen meisjes! :-
Bedankt voor de lieve woorden. Het gaat hier gelukkig weer. Tjip was redelijk op tijd thuis en had ook wel ff behoefte om over Lente te praten, dus toen Sterre in bed lag hebben we de foto’s er weer eens bij gepakt en heerlijk samen zitten snikken. Dat lucht dan toch weer een beetje op.
Verder had Tjip nog een leuke verrassing. Hij heeft van een vertegenwoordiger kaartjes gekregen voor Vrienden van Amstel Live!!! :dance: Dus daar gaan we 29 januari naar toe! Helemaal leuk, lekker weer een keertje met z’n tweetjes een avond weg, heb er echt zin in!
Lu, ik heb zo’n vermoeden dat er wel zoiets bestaat als internet-shopverslaving… :eh: Ik kan echt bezig blijven, vooral kleertjes voor Sterre :eh: (kijk hier maar: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=65792&start=840 … had gisteren al een bekentenis afgelegd bij de septembermama’s :oops: ) Had jij nog een jurkje voor Demi gekocht?
En KOK-verslaafd… ach… tja… valt wel mee
Mascha, leuke Uggs! :inlove: Zou ook wel Uggs willen, maar dan ‘voor erbij’ en daar vind ik ze toch wel erg duur voor :eh:
Hebben jullie nog plannen voor dit weekend?
Ik ga vandaag wat tutten met Sterre. Even stukkie wandelen, koekjes bakken en dat soort dingen. Morgen is de vriend van mijn zusje jarig, dus moeten we naar Brabant. Eerlijk gezegd niet zoveel zin in, want de rest van mijn fam komt vandaag, morgen zitten we tussen de fam en vrienden van mijn zwager, maar die praten allemaal plat Limburgs en daar versta ik echt geen bal van :eh: :? Maar goed, we zien het wel…
xHeske
AARRGGHHH weer bericht weg!
Prachtige kleertjes Heske, staat je dochtertje vast en zeker super!
En wat fijn dat je zo hebt kunnen praten met Tjip. Jullie zijn een sterk koppel, heel knap. Ik bewonder dat.
Jee, als ik dat zo zie word ik wel een beetje jaloers hoor… Of ik schaam me een beetje misschien is dat het…
Wij moeten maandelijks echt de dubbeltjes omdraaien. Ik zou zo graag ook zo willen shoppen voor de kids, maar het kan gewoon echt niet en we hebben nu natuurlijk ook de bruiloft die we nog moeten afbetalen, hebben we helaas helemaal niet slim aangepakt, het was gewoon te weinig wat we hebben gespaart en voornl ik heb me laten gaan… :oops: Wouter heeft heel veel tweedehands kleertjes van zijn neefje en Emma krijgt wel wat van mijn moeder en mijn schoonmoeder. Ze hebben ook elk seizoen maar 1 paar schoenen. Die betaald mijn schoonmoeder altijd, ook bij mijn nichtje. Maar ja die dingen zijn altijd rond de 80/90 euro met die hele smalle voetjes van ze, ik kan de campino ofzo voor hun niet binnen lopen, anders hadden ze vast wel een paar exra gehad hoor. Zelfs regenlaarsjes zijn hier met 2 paar sokken nog een crime…
Oh Emma is nu pas wakker :shock: normaal echt veeeeeeel vroeger, ga haar even halen
Wow Heske wat een score :o Dan zou ik wel door mijn loon heen zijn volgens mij :lol:
Heb dit jurkje ook gekocht :inlove: En laarsjes van Clic, mt 24 dus hoop dat ze niet te groot zijn
En nog meer, maar ik kom later terug. Ik hoor G stofzuigen beneden en ik ben nog niet eens beneden geweest :oops: . (wel met was bezig geweest hoor )
Ik kom later wel weer!
Miekje, ik weet hoe het voelt meis, tot een jaar geleden hadden wij het ook niet breed. Weet nog dat toen Sterre er net was en ze uit maatje 56 groeide, ik met 50 euro de stad in ging. Heel de stad doorgelopen en berekend wat ik waar kon kopen voor dat geld, meer wilden en konden we echt niet uitgeven. Was toen gelukkig net uitverkoop, maar ik voelde me toen best wel ff rot. En was zooooo blij dat ze toen nog geen schoentjes nodig had :eh:
Nu we de winkel hebben, hebben we het financieel echt goed, en daar komt nog bij dat we weinig onkosten hebben. Boodschappen halen we natuurlijk zo uit de winkel (wordt jaarlijks opgegeven bij de belasting, maar daar ‘voelen’ we zelf weinig van), auto, benzine, bepaalde verzekeringen, telefoon, kleding voor Tjip… gaat allemaal via de zaak. Dus ja, dan blijft er vanzelf geld over.
Maar goed, ik sla nu wel een beetje door hoor, met kopen, en dat doe ik soms puur om mezelf op te vrolijken, maar dat helpt natuurlijk niet :wall: Vandaar dat ik vanaf volgende maand automatisch ga sparen. We willen toch als er een beebje is een keer gaan verhuizen en dan willen we ook nieuwe meubels kopen, dus kan geen kwaad om daar vast geld voor apart te zetten. Bovendien weet je natuurlijk maar nooit hoe het met de winkel gaat lopen, dus we kunnen maar beter een reservepotje hebben voor het geval dat het ooit mis gaat (ziet het nu niet naar uit hoor, maar ja… beter het zekere voor het onzekere nemen…).
Lu, dat jurkje is echt zo gaaf!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Vind 'm in het echt nog 100 keer mooier dan op de foto!
Clic valt klein he, weet niet of je daar rekening mee gehouden hebt. Had voor Sterre ook laarsjes van Clic gekocht (ook besteld via internet), maar heb ze moeten ruilen voor een maat groter (26 :shock: :shock: :shock: , maar valt dus als 25 en zit gelukkig nog ruim ).
Sterre heeft vandaag voor het eerst kleine knotjes :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Staat zooooo schattig! :inlove: Zal er zo ff een foto van maken.
xHeske
Oh ik ben blij dat ze klein vallen, ze heeft nu mt 22/23 dus :shifty: Nu hopen dat haar beetjes er ook in passen :lol:
Ben benieuwd hoe het jurkje in het echt is :inlove: Weet jij welk bolerotje er leuk op past? Ik vind het moeilijk om op internet te zien welke kleuren er bij passen. Ik zag wel dat er van die stippen ook een bolero is, maar dan wordt het vast té.
Ben benieuwd naar de knotjes :inlove: Ook wel een leuk idee trouwens :think: :mrgreen:
Zoooo lekker even met een bakkie warme choco achter de pc (of is het nou voor??:think: )
Straks even naar de markt en een paar boodschapjes doen, dan lekker niets meer op de planning dit weekend
Meiden, allen een heel fijn weekend toegewenst!
Ik heb het druk, druk, druk… Ik lees wel hoor, maar heb helaas ff geen tijd om (veel) te schrijven. Ik leef wel met jullie mee, lieve meiden!
xxx
Lu, ik heb ook nog geen bolerotje kunnen vinden erbij, Sterre heeft er nu gewoon een ecru shirtje onder dat ik nog had liggen, m et leuke uitlopende mouwtjes. Het jurkje is best een donkere kleur aubergine, bijna bruin. Jottum heeft wel een vestje in die kleur, maar weet niet of die er nou echt leuk bij is en op de foto lijkt ie ook wel lichter te zijn… :think:
Zal ff fotootje erbij plakken van Sterre in het jurkje…
Memmie, jij ook een fijn weekend! :-*
Mascha, volgens mij is het achter de pc :think:

Sterre slaapt, dus ik ga even verder met m’n theorie leren… (ooooh, echt geen zin, maar het móet :wall: ).
Oja, en Miekje… je moet je niet schamen he meis… als iemand dat moet dan ben ik het wel, denk ik… :oops:
xHeske
Heske! GAAF!! :inlove: :inlove:
NO WAY dat jij je moet schamen, als ik het geld had had ik lekker precies hetzelfde gedaan gekkie! En weet je we zijn echt niet minder gelukkig hoor, en ik vind dat mijn kids er altijd leuk en verzorgd uitzien, ben ik trots op. Ik heb lekker alles bewaard van Em en Wout, dus de beeb heeft straks ook alles, tenminste, als het weer er niet in zit :roll: nee hoor, je hebt helemaal groot gelijk. Als ik strakkies weer wat meer ga werken en het doula zijn komt op gang dan ga ik ook lekker helemaal los :mrgreen:
Achter en op de pc zie je ook niet echt veel :lol:
:lol: :lol: muts!
Ik dacht ook dat het achter was… maar ja voor kan natuurlijk ook, ik doe de laptop het maar niet aan om er “op” te zitten
Heej mascha waar blijven de andere 2 bomen??
En jullie reuzeboom dan???
@M&J wrote:
En jullie reuzeboom dan???![]()
GGGGggggggrrrrrrrrrrrrr