Oktoberstoppers 2008, #4, al 5 meiden zwanger!!!

jeetje…wat is het stil hier!

Nou, lekkere middag achter de rug… kdv belde dat Sterre d’r oog veel erger was geworden, en dat ik haar maar beter ff kon komen halen. Ach gos, het arme meisje zag er echt niet uit. Allebei haar ogen helemaal dicht, troep bleef er maar uit lopen :frowning: Dus toch maar weer de ha gebeld, en mocht gelukkig direct komen. Het is een bacteriële infectie aan allebei haar ogen en ze heeft nu een zalfje dat binnen een paar dagen moet werken. Als het erger wordt of als het vrijdag niet beter wordt, dan moeten we terug. Ze heeft er nu ook best wel last van, zit steeds in haar ogen te wrijven, wat het natuurlijk alleen maar erger maakt, maar ja, zie dat een kind van 2 maar uit te leggen :?

Miekje, ik heb niet echt een reden om te denken dat ik niet zwanger ben, gewoon een gevoel… al twijfel ik er wel een beetje aan, doordat ik echt mega emotioneel reageerde net :eh: en omdat ik in de auto ineens misselijk werd. Maar ja, dat kan ook komen doordat ik sinds Lente* gewoon extra snel ongerust om Sterre ben. :think: We wachten af. Ik hoop heel erg dat het wel zo is, het is de laatste kans om nog te bevallen voor Lente* d’r geboortedag en dat zou ik toch wel heel fijn vinden. :pray:

Nou, ik ga even naar beneden (zit nu ff op zolder achter de pc), Tjip is net als een gek naar huis gekomen zodat ik niet op de fiets naar de ha hoefde, dus die zit nu thuis te werken en ik moet Sterre bezighouden.

Beetje egoberichtje, sorry, maar maak ik morgen wel weer goed…

xHeske

Over die ontstoken oogjes, mijn dochter heeft er ook vaak last van. Toevallig deze week ook (na een hele lange tijd,… afkloppen). Ik zorg dat ik altijd Supranette doekjes in huis heb. Dat zijn steriel verpakte doekjes speciaal om de ogen schoon te maken. Hier zitten de wimpers ook dichtgeplakt. Als het me te lang duurt dan ga ik ook naar de husiarts en dan krijgen we ook een zalfje en dan is het meestal snel weer over. Sterkte ermee, ik hoop dat Sterre zich snel beter voelt.

Miekje, fijn dat je weer terugbemt en dat jullie het zo leuk gehad hebben. Sinterklaas is er toch ook om de kinderen te verwennen. Wat hebben Wouter en Emma allemaal gekregen?

Leuk zeg weekendje Duitsland. Geniet er lekker van!

Hoe ik me voel? Tja, ik weet het eigenlijk niet zo goed. Ik denk dat ik maar gewoon af moet wachten. Ik ben alleen zo bang dat het deze keer mis zal gaan. Je hoort het toch best vaak en 2x een zwangerschap die goed gaat achter elkaar dat kan toch haast niet?

Lu, de eerste ronde met die testen snapte ik er ook niets van. Er kwam geen donkere streep tevoorschijn. De tweede ronde wel, alleen niet op de dag dat ik het verwacht had.

Anne Sophie, hoe is het bij jou? Nog geen :twisted: te zien?

Hallo hallo!

Nou hier lekker een wijntje gedronken hoor, en gezellig gegeten, paps en mams kwamen eten, Jorik is werken.

Heske, sneu he, dat had Wouter nou ook. Dat zalfje heeft super geholpen. Hoop dat het heel snel over is! Dikke :hug:

Hope, Wouter en Emma zijn ook vlak na elkaar en dat is goed gekomen hoor, maar ik begrijp je angst, na Wouter ben ik nu ook heel bang. Denk vaak zat s avonds, waar ben ik in godsnaam mee bezig, ik verzoek de goden om aan een derde te beginnen… maar ja, de wens wint steeds…

Kan je die doekjes overal halen? Jouw meisje heeft er dus vaker last van, arme meid… Is het nu over?

hé miekje, fijn dat je er weer bent en dat je het leuk hebt gehad… En tja verwennen hoort bij sinterklaas, heerlijk toch?

Bij Milan wachten tot hij slaapt heeft hier niet zo veel zin. Hij huilt ook als ik naast hem zit en dan duurt het tien keer zo lang tot hij slaapt. Ik was altijd tegen het laten huilen van een kindje, maar op een gegeven moment zo rond de 7 maanden waren we van 8 uur tot 11 uur alleen al bezig hem in bed te krijgen. gevolg was dat hij de hele dag door chagerijnig was door slaapgebrek. Toen hebben we hem een keertje laten huilen. Eerste keer duurde het 45 minuten, de tweede keer al 20 minuten en nu is het gelukkig steeds niet meer dan 10 min. We gaan dan wel om de 10 minuten bij hem kijken om zijn speen te geven. Sinds dien is hij elke dag uitgeslapen en een vrolijk mannentje. Hij heeft het dus echt wel nodig… Helaas, want ik vind het echt heeeeel erg. Hoop dat hijerover heen groeit.

Heske wat vervelend voor je meisje, Hopelijk werkt het zalfje snel!

Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb hier dus wel het gevoel dat ik zwanger ben… Vorige maand wist ik zeker van niet, maar nu heb ik sterk het gevoel van wel… Zal wel een enorme domper zijn als het niet zo blijkt te zijn :?

Ik :pray: voor ons allemaal dat het gelukt is…

Deze week duim ik voor Miekje, Hope Heske n mezelf… Wij zijn nu aan de beurt meiden!! :angel:

En natuurlijk nog steeds voor A-s en voor muppet… Of heeft dat geen zin meer??? Ik hoop het wel!!

Daarna ga ik weer door duimen voor de volgende meiden, heb duimen tekort :smiley:

Heb gisteren testen besteld van sensitest. die extra gevoelige. Iemand daar ervaring mee? Ik ga zondag testen… Een weekend vol testende meiden dus…

Als ik het zo lang volhoud tenminste :shifty:

Ja miek spannende week :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ik ben nog steeds benieuwd naar muppet en A-S :pray:

Ze zijn wel verdacht stil :stuck_out_tongue:

Miekje: gaat hier goed hoor, gelukkig is de vakantie leuk en gezellig geweest. En gelukkig gaat met je kids alweer stukken beter!!

Oh Heske wat zielig voor dr, toch nog erger geworden :hug:

hopelijk gaat het met het zalfje snel over :slight_smile:

Ik heb ook die testen en Heske ook (tenminste dacht ik) die kunnen 6 dagen voor je NOD. (de andere van sensitest 4 dagen voor je NOD)

Ik :pray: dat je zwanger bent meis!

Ik ben het zeker niet, ik weet niet, vorige maand dacht ik van wel en toen was het mooi niet zo!

Maar bij Emma en Wouter wist ik het gewoon, dus je zal gelijk hebben, nou dat zou geweldig zijn!!! heb je klachten??

En over dat slapen, heb je harstikke gelijk! Bij mij was het precies andersom. Als ik ernaast zat sliepen ze zo, deed ik het niet, maakte emma zich soms zo overstuur dat ze ging :sick: :shock: .

Sja waar blijven muppet en A-S nou??

Tja hier wel klachten (of verbeelding) ben nu twee avonden misselijk… en heb gloeiende/brandende borsten. Vind het zelf wel erg vroeg. Met milan begon dit pas in week 9. Misschien wel een tweeling, dan heb je twee keer zoveel zwangerschapshormonen :smiley:

Jane, voor jou is het wachten nu ook begonnen… Heb je je ei goed benut? :wink:

Maar er heerst hier natuurlijk ook van alles. Dus misschien wel misselijk van heel iets anders… :think:

Ik heb nieuwe foto’s op het forum gezet!!!

Hé krijg nou wat ik ben geen baby meer, maar een dreumes :lol: :dance: :clap:

Ja ja ja Miek!! :smiley:

Ik heb ze gezien Miek erg leuk!! :slight_smile: :inlove:

Marscha ik kan je zien!! Hoe was het in het ziekenhuis?

Moe moe moe moe moe… :zzz: :zzz:

Ik heb vreselijk lang geslapen vanmiddag. Maar nu alweer MOE!

Iedere keer al sik iets doe (qua inspanning) dan ben ik echt helemaal kapot! En in het ziekenhuis weten ze nog steeds niet hoe of wat :?

He bah wat een gedoe allemaal weer met ontstoken oogjes :frowning:

Is Emma alweer oorpijnvrij???

Hopelijk kan ik nog een uurtje wakker blijven want dan komt mn mannetje weer thuis :smiley:

Lieve foto’s Mieks!

Heej Mascha, idd hoe was het meis?

:hug: Mascha…ben je getest op pfeiffer? (of stel ik nu een domme vraag?)

Lief dat je vraagt naar Emma. Ja het gaat heel goed met haar oortjes gelukkig. Ik :pray: dat het nog lang goed blijft gaan en dat de ontstekingen even wegblijven…

Was het uit te houden in het zh?