Oktoberstoppers 2008, #4, al 5 meiden zwanger!!!

Goeiemorgen!

Jeetje, weer niet de eerste (ook niet de tweede… :eh: )… Nou voor deze keer vind ik het niet erg :wink: , want ik heb heeeeerlijk uitgeslapen!

Lieke, mooie test weer!!! :inlove:

Kittycat, het zal vast wel loslopen met de katten en een kindje. Het is een kwestie van wennen. Merkte bij Saar vooral dat ze baalde dat ze onze aandacht moest delen :wink:

Sterre heeft nu ook een ontstoken oogje, ziet er zo sneu uit. Als het zo blijft dan morgen maar ff naar de ha…

Gisteren uit eten geweest met onze kw-manager en versmanager en hun vriendin/vrouw. Was gezellig, en we hebben echt onwijs lekker gegeten :thumbup: En op kosten van de zaak, dus dat is altijd goed :mrgreen:

Vandaag op kraamvisite bij mijn nicht. Tjip en ik zien er allebei nogal tegenop. Is toch weer even confronterend. Maar goed, toch maar even ons gezicht laten zien en daarna maar even wat leuks gaan doen met z’n drietjes. M’n zus, zwager en kleine nichtje zijn er ook, dat maakt het wel wat makkelijker, hoop ik.

En we gaan zometeen een kerstboom halen! :dance: En meteen maar versieren, denk ik, als Sterre straks slaapt, dan is het een verrassing als ze weer wakker is. Of ik laat haar meehelpen, da’s misschien ook wel leuk :think: Zie wel even hoe het uitkomt…

xHeske

Goedemorgen!

Ik zal me ook weer even melden! :angel:

Lieke, heel duidelijk hoor :inlove:

A-S, helaas negatief :frowning: Maar nog geen tekenen van :twisted: !! We duimen!

Heske, wat een mooi jurkje van Sterre! Ik wil voor Demi ook een mooi jurkje voor de kerst. Weet je nog leuke sites met veel jottum korting? :mrgreen:

Lief filmpje met de poes :inlove:

:hug: Voor Sterre met haar ontstoken oogje.

Hoe gaat het met de zieke kindjes? Hopelijk allemaal weer aan de beterende hand en leuk sinterklaas gevierd!?

Demi vond het geweldig! Ze was het enige kind en kreeg dus de meeste cadeau’s :wink: Maar ze vond het ook leuk om cadeau’s uit te delen. Ze heeft een poppenwiegje gekregen, allemaal Dora-spul, barbie, lampje enz… De sint is nu weer naar Spanje en ze heeft het er ook niet meer over :lol: :thumbup:

Wij hebben nog geen kerstsfeer in huis. Ik denk volgend weekend ofzo.

Ik las nog iets over dieren(poezen) en kinderen. Wij hebben geen kat, maar wel 2 honden. Toen Demi kwam hadden we er 1. Hij is niet dol op kinderen, hij heeft wat meegemaakt waardoor hij ze eng vind. Maar Demi accepteerd hij. Ze mag niet op hem klimmen o.i.d, maar dat hoeft ook helemaal niet. We hebben hem nog nooit boos op haar gezien. De andere hond kwam toen Demi er al was en ze groeien dus samen op. Bij hem kan Demi alles doen! Op hem zitten en rollen, hij vind alles prima! :inlove:

Nog even een vraagje. Ik heb inmiddels ovulatietesten in huis :lol: En kon het net niet laten om eens te testen :oops: (heb er 12 :silenced: ) Volgens het schema moet ik met een cyclus van 36 dagen beginnen op dag 19. Ik zit nu op dag 12…maar er verscheen wel een heeeel licht streepje :eh:

Betekend dit nou dat er een ovulatie aankomt? Of kan het ook nog wel over een week zijn :think: Ik ben echt een leek hoor :lol:

Nou ik ga was op hangen, daarom was ik op zolder :liar:

Fijne zondag nog! Ik ga straks werken!

Met kerst sla ik altijd een beetje door… De tuin bestaat geloof ik alleen nog maar uit lampjes en in totaal heb ik binnen nu 6 kerstbomen staan :oops:

ik heb iets met veel geloof ik dit weekend; we hebben al 5x geklust :oops: misschien niet goed maar we konden niet van elkaar afblijven

Morgen weer naar het ziekenhuis voor longtesten (en dinsdag de 2e serie) Ik ga nu even bankhangen.

Weltrusten allemaal voor straks!!! :zzz:

Iemand eigenlijk alweer iets van A-S gehoord??

@M&J wrote:

ik heb iets met veel geloof ik dit weekend; we hebben al 5x geklust :oops: misschien niet goed maar we konden niet van elkaar afblijven

??

Als het bij jullie dan niet raak is deze maand weet ik het niet meer :pray:

Lieke, mooie test!! Wil ik ook :inlove:

Marscha 5x :shock: Dan moet het inderdaad wel raak zijn :wink:

succes voor morgen.

Lu, geen idee van de ovulatietesten nog nooit gebruikt, daarvoor moet je bij heske en miekje zijn geloof ik.

Heske, staat je boom al?

Bij A-s wel lees ik. Ik ga hem morgen halen en meteen versieren… heb een ijsboom. Met wit, zilver en ijsblauw. :smiley:

Milan wil niet slapen, krijst de hele buurt bij elkaar. Doet hij al van jongs af aan. Hij moet zich echt even in slaap huilen. Baal daar enorm van want doet zeer aan mijn moederhartje… Hopelijk gaat het ooit over :cry:

Verbeeld ik het me nou of voel ik mij af en toe een beetje misselijk? :smiley:

Hee allemaal,

Hoe is tie met allemaal?

Hier gaat het goed, echt aan het genieten van een vrije zondag.

Nog steeds niet ongi geworden, wel gister en vandaag iets slijm verloren met daarbij beetje bruin/rozige afscheiding. Zal het begin wel zijn.(sorry voor de details :oops: )

Verder vanacht helemaal niet fit geweest, werd om 03.00 wakker en was ontzettend misselijk en kokhalzen. Werd na half uurtje weer minder, en vandaag verder geen last meer van gehad.

Misschien iets verkeerds gegeten of buikgriepje op komst?

We blijven maar afwachten,

voor alle dames die deze week hun NOD hebben, heel veel succes.

Ik denk aan jullie allemaal,

Liefs A-S

Hoe is het eigenlijk met muppet afgelopen… Heeft het doorgezet?

A-s ik hoop natuurlijk dat je ongi er nietdoorzet… Maar als hij dan toch moet komen dan maar zo snel mogelijk. Kun je tenminste aan de volgende ronde beginnen… En misschien is hij helemaal niet onderweg :smiley:

Hope en Heske, wanneer gaan jullie testen???

Ik denk dat wanneer ik zaterdag niet ongi ben geworden, dat ik dan zondag ga testen. Het is alleen zeer waarschijnlijk dat die test dan negatief is, dat zal me niets verbazen, maar als ik dan nog niet ongi ben dan weet ik wel zeker dat ik zwanger ben, want daar kan ik de klok op gelijk zetten ook al heb ik een negatieve test.

:roll: Snappen jullie het nog?

Goedemorgen!! :smiley:

Zoooo mannetje net weg. Jaja hij kon uitslapen vandaag :slight_smile: Eens niet om 04:00 beginnen :thumbup:

Nu nog even met mn hondje op schoot email checken en dan naar het ziekenhuis :?

Haha, ja hoor Hope is snap je nog! :wink:

Nou Mascha, jullie hebben in ieder geval je best gedaan! :lol: Hopelijk met succes!

Sterkte vandaag met de longtesten!!! Zal aan je denken!

A-S, hoe is het vandaag? Nog geen duivels? Ik hoop dat ze gewoon wegblijven hoor!

Miek, ik wil zaterdag gaan testen, maar heb heel erg het gevoel dat ik niet zwanger ben. Je weet het maar nooit natuurlijk, maar heb nu iig nog niet de neiging om te testen.

Wanneer wil jij gaan testen???

Vervelend dat Milan zich zo in slaap moet huilen. Ja, je weet dat sommige kindjes het nodig hebben, maar het lijkt mij ook moeilijk hoor. :hug:

Lu, Jottum is zo leuk he :inlove: . Ik koop het bij Olliewood, maar die site ken je vast wel al :wink: Nu 50% korting, dus dat is wel de moeite. :thumbup:

Miekje, ben je al terug van Kijkduin? Hoe hebben jullie het gehad? Is Wouter helemaal opgeknapt?

Sterre heeft nu sinds gisteren een ontstoken oogje, en volgens mij begint haar andere oogje nu ook :frowning: Kan morgen pas bij de ha terrecht, maar gelukkig heeft ze er op zich weinig last van. Ze laat het makkelijk schoonmaken, dus geloof niet dat het pijn doet ofzo. Ze is ook gewoon naar het kdv vandaag, juf zou bellen als ze dacht dat Sterre zich niet lekker voelde of wat dan ook, maar ze was hartstikke vrolijk, dus komt wel goed.

De kerstboom staat hier nu ook! Sterre vindt het helemaal gaaf. Heb ook een klein kerstboompje voor haar neergezet en haar speelhoekje versierd met lampjes en sterretjes. Ze is er helemaal blij mee :inlove: Onze boom is goud met oranje. Past mooi bij onze oranje muren :mrgreen:

Kraamvisite bij mijn nicht was op zich wel leuk. Niet echt een mooie baby, maar wel een lief ventje hoor :inlove: Lekker tevreden, viel bij mij op schoot in slaap :inlove: Maar ja, ook wel weer moeilijk. Gek genoeg was dat kleine mannetje niet eens het moeilijkst, Tjip en ik vonden het vooral ff zwaar toen Sterre en Line (dochtertje van mijn zus, die dus 2 dagen na Lente* werd geboren) samen bij mijn zwager op schoot zaten. Zo had Tjip moeten zitten, met zijn 2 dochters :cry:

Maar goed, ondanks dat we dan na zo’n bezoekje een beetje bij de pakken neerzitten en nergens meer zin in hebben, hebben we ons weer bij elkaar geraapt en uitgebreid gekookt voor ons tweetjes, pannenkoeken gebakken voor Sterre en er een gezellige avond van gemaakt. Dat geeft dan wel weer een sterk gevoel, we hebben elkaar en ons kleine apie, en we komen er wel.

xHeske

Goedemorgen!!

Muppet en A-S hoe staat het ermee??

zijn de :evil: weggebleven??

Miekje hoe was je vakantie?

M&J: lekker he als je beetje kunt uitslapen :slight_smile:

:lol: Hope ik begrijp hem nog.

Heske: ahh wat zielig voor Sterre, ik hoop dat het bij dit ene oogje blijft, vind altijd zo zielig als ze ziek zijn. Mijn zusje heeft waarschijnlijk alweer de longontsteking te pakken :cry: :cry:

Oh Jane, wat zielig voor je zusje! :hug: Jeetje, alweer longontsteking joh… echt sneu zeg. Klinkt misschien stom, maar dan toch liever een ontstoken oogje hoor :eh: Beterschap voor haar! :hug:

Bedankt Heske, ja dat vind ik ook!!

Hey meiden!

Spannend weekje weer voor 'n aantal!!! Ze draaien hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

A-S, Hoe staat het er nu voor? Nog steeds geen :twisted: ?

Dan kan het nog hoor! Ik heb ook negatief getest op mijn NOD :twisted: en 4 dagen later (pas) positief! Spannend!!!

M&J, Suc6 met de longtesten! Het is vast een gezellige verlichte boel bij jullie thuis! Leuk hoor! Wij hebben nog niets staan. Volgende week maar ff kijken. 5X :shock: ? (moet er niet aan denken!) Hopelijk niet voor niets :wink:

Lu, geen idee…heb ook geen ervaring met ovu testen. Miekje en Heske kunnen het je vast vertellen!

Miek, sneu he, dat ze eerst ff moeten brullen. Gelukkig heeft Tycho dat maar soms. Meestal is ie druk aan het spelen en brabbelen en dan is het van het ene op 't andere moment ineens stil! Ik hoop voor je dat 'ie er snel overheen groeit.

Miekje, hebben jullie een lekker weekend gehad? Hoe gaat het met de kindjes? Alweer opgeknapt?

Hope, moest ff goed lezen, maar snap 'em ook nog hoor! Is het bij jou zo duidelijk dan?! Makkelijk!

Jane, wat blane van je zusje…arm kind! Beterschap!

Hier gaat het goed. Gisteren voor 't eerst over mijn nek gegaan :sick:

Zat bij mijn zwager en schoonzusje in de auto en begon me steeds beroerder te voelen…Stop! Ik moet eruit! Ik loop 't laatste stukje wel! Zei ik en … :sick: Wat een opluchting! Zat er al zo lang tegenaan te hikken die reis…pfff!

De reacties op het shirtje waren fantastisch! Mijn schoonzusje had het meteen door en wij lachen! Mijn moeder maar vragen: waarom lachen jullie? Oh…nergens om! Mijn vader had het gelezen, maar 't drong niet echt door geloof ik, hihi! Uiteindelijk viel het kwartje! Errug leuk! En wat waren ze weer blij :inlove:

Mijn schoonvader las het en zei…huh? wat een rare tekst?! Mijn zwanger had het toen meteen door en mijn schoonmoeder maar vragen Ankie, ben je weer zwanger?? Ook daar iedereen blij!

Kortom: zeer geslaagd!

Ik heb nog steeds dat ik nog niet echt durf te genieten…Ik weet zeker dat wanneer de volgende echo goed is, ik dat wel meer kan! Dan heb ik 3x (nou ja…2x) een goede echo gehad waarop een vruchtje met hartslag en een goede groei te zien was. Dan moet het toch goed (blijven) zitten zou je zeggen toch?!

Sarah, Lieke, Kittycat en…euh…wie was het nou ook alweer? :oops: Sorry!

Hoe gaat het met jullie? Beginnen de kwaaltjes al te komen?

:pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Memmie, wat leuke, zulke enthousiaste reacties! :smiley:

Oja Lu, wat die ovulatietesten betreft… met zo’n heel licht lijntje kan het goed nog een week duren voordat je eisprong is hoor. Hij wordt naar je eisprong toe steeds donkerder, en volgens mij geeft ie altijd wel een heel vaag lijntje (maar dat weet ik niet 100 % zeker). Maar het is dus iig niet zo dat je ei nu persé al op springen staat (hoop het wel voor je, zou wel lekker zijn, een keer een kortere cyclus :pray: ).

Hoi…ff ego :oops:

Opzich niet echt kwaaltjes, al ben ik wel heel moe en last van ongi krampjes.

Maar ik ben ook wat grieperig, dus kan ook met ie moeheid te maken hebben.

Ik ag 12 januarie voor het eerst bij de gyn komen, en heb me vanmorgen ook aangemeld voor MvM.

Ik ga weer even op de bank tot Jesse wakker wordt.

Kuss allemaal

Hoi meiden!

Ben weer terugm druk maar leuk weekend en de kids hebben echt veel te veel gehad. Woonkamer staat gewoon vol hier, ik schaam me bijna…

Maar wel leuk natuurlijk :inlove:

Vanmorgen gewerkt en nu lekker thuis.

Heb alles gelezen, maar vergeet de helft altijd, dus vergeef me als ik ergens niet op reageer hoor!

Lu, sommige vrouwen hebben altijd een heel licht streepje op de ovulatietesten. Ik niet, wanneer er een licht streepje komt, dan komt mijn ovulatie er ook aan. (anders is er niets te zien, ook niet heeeeeel licht) Hij wordt idd steeds ietsje donkerder. In het begin deed ik elke dag een test, op ongeveer hetzelfde tijdstip en let er op dat je niet vlak tevoren een liter drinkt :wink:

Heske, oh nee je meisje ook een oogontsteking. Morgen ha toch? Moeilijk als het een virale infectie is kan je er niets aan doen, alleen schoonmaken. Bacteriele infectie = vaak druppeltje of zalfje, is het zo over. Fijn dat Sinterklaas geslaagd was meis!

Mascha, hoe waren de testen? enne foto’s van de mooie kerstboel bij jullie! (ik heb nog niets gedaan :oops: ) Hoe gaat het verder met je pootje?

Jane, oh nee he. Arm klein ding alweer een longontsteking. Emma heeft het ook 2x gehad, en idd ook 2x rap op elkaar. Zo naar is dat. Hele dikke :hug: Hoe gaat het met jou?

Miek, oh ja wat naar he is dat als ze zich in slaap moeten huilen. Mijn broertje moest dat ook altijd. Ik heb het nooit gekunt, echt heel slecht en schaam me dood, maar ik heb bij beide kids elke keer gezeten tot ze sliepen. Nu hoeft dat allang niet meer gelukkig en geloof me, daar pluk je NIET de vruchten van :roll:

Memmie :dance: jahoe eerste x :sick: ! Kan niet wachten tot ik dat heb :silenced: :mrgreen: Nou maar hopen dat het niet te veel gaat gebeuren maar het is wel een goed teken. Super dat ze allemaal zo leuk reageerde op het shirtje! :thumbup: :inlove:

A-S hoe is het met jou? Nog geen :twisted: ? Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je meis, dat ze maar lekker wegblijven!

Kittycat, hoe is het met jou? Ben je nog helemaal :inlove: ?? :mrgreen: Kun je al wennen aan het idee? een lief klein mensje in je…wouw

Hope, ik :pray: hier voor een positieve test meid. Spannend hoor… Hoe voel je je?

Muppet, hoe is het afgelopen??!!?? :pray:

Wouw Lieke, mooie test! :thumbup: :inlove: Kun je het nu een beetje geloven??

Newbe hoe gaat het nu?

Muisje, en met jou? kan jij al wennen aan het idee??

Knientje, ben je nog aan het genieten?

Kids hier zijn aan de betere hand hoor, maar ik heb ze niet laten zwemmen :snooty: wel op het strand wezen wandelen enz enz. a.s. weekend weekendje naar duitsland, heerlijk vind ik dat, de kerstmarkten af, altijd zo gezellig…

Ik heb hier nog steeds last van mijn buik. Weet zeker dat ik niet zwanger ben, dus wacht zeker tot vrijdag met testen… :frowning: had het wel gehoopt hoor, deze maand, nu vind ik het echt jammer…

Hey Miekje, gezellig dat je er weer bent! Ben blij dat jullie een leuk weekend gehad hebben, hadden jullie wel ff verdiend na die ziekenboeg van vorige week! Oh, en komend weekend weer lekker weg, super zeg!

Ik ben overigens erg eigenwijs en duim me lekker rot dat je toch zwanger bent! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! :mrgreen: (waarom ben je er eigenlijk zo zeker van dat het echt niet zo is? :shifty: Ik heb zelf ook wel een beetje het idee dat ik niet zwanger ben… maar helemaal zeker weet ik het niet :shifty: )

Wat dat ontstoken oogje betreft… kun je het verschil tussen een virale of een bacteriële infectie ergens aan zien? Bij Sterre is het rondom haar oogje helemaal rood, en onder haar oog zit een soort dik rood bultje en er komt rommel uit haar oog, net als dat slaapspul, maar dan heel veel. 's Morgens zit haar oogje helemaal dicht en hangen er korstjes in haar wimpers. Zo’n zielig gezicht :frowning: Denk dat ze het op het kdv heeft opgelopen, want ze is daar niet de enige met rode oogjes… Nou ja, RS-virus heerst er nu ook, dus dan liever een oogontsteking :shifty:

Ha die Heske!

"Dichtgeplakte ogen wijzen op een bacterie. Als de patiënt last heeft van jeuk, of als hij al eerder een ooginfectie heeft gehad is de kans op een bacteriële ontsteking veel kleiner. "

Is haar oogje zelf ook rood? (haar oogwit weet je wel, je ziet die dunne adertjes dan heel goed alsof ze in chloor heeft gezwommen of erg heeft gewreven in haar oog)

Oh ik denk het omdat ik zo gebloed heb. Kan me niet voorstellen dat dat niets betekende…en omdat mijn ei opeens veel eerder was…

Waarom denk je dat het bij jou niet raak is?? Ik :pray: van wel!! Geen klachten nog??

Stomme vraag, maar voor alle zwangere meiden (en de meiden die al zwanger zijn geweest en het nog weten) hoe ziet jullie sercixslijm er nu uit?