Oktoberstoppers 2008, #4, al 5 meiden zwanger!!!

Goedemorgen allemaal,

Hier nog steeds geen :twisted: te bekennen!! Al denk ik nog steeds dat ze ieder moment kunnen komen!

Vandaag lekker dagje vrij, dus maar gauw ff dorp in en boodschappen doen. Ff nog paar sint-kadootjes kopen enz.

Enne bij geen :twisted: :twisted: morgen meer nieuws!

Liefs A-S

Hoi hoi lieverdjes!

JAHOEEE wat een mooi streepje Lieke!! Dus 15 augustus?? :inlove:

Heske, whahaha de zusvandezwagervandeschoonbroervandebroervandeexvande :lol: Mooi verhaal! hihi ik zie jullie al ruzie maken.

Onze kat heeft helaas onze 4 leren eetstoelen naar de … geholpen. :naughty: Voor de rest heb ik nooit 1 sec spijt gehad, heerlijk beest. :mrgreen: Is Sterre ook zo gek op ze? Hier zijn de kids gek op Noemie (jaja naam heeft Emma verzonnen :eh: )

Oh ja weet je achteraf denk je…shit dat jurkje stond haar zo leuk, en nou heeft ze het amper aan gehad. Dus je hebt gelijk. Dan laat je het in de kast hangen omdat het voor een speciale gelegenheid is (hier nog 1, heel herkenbaar) en dan past ze het niet meer…

Waat staat die foto?? :inlove:

Ik kom vandaag nog gedag zeggen hoor. Gaan rond een uur of 2 weg denk ik. Wouter heeft lichte verhoging, dus hij mag van ons niet zwemmen of dat soort dingen. Maar gisteren was het huilen, toen ik opperde om thuis te blijven, IK WIL ZO GRAAG OP VAKANTIE MAM!

We gaan kijken en mocht hij echt ziek worden, dan zijn we zo weer thuis…

Hij is nu natuurlijk super vrolijk, maar ja pakjesmiddag en avond he :inlove: :mrgreen: Super gezellig!

Leuk dat jullie toch gewoon gaan Miekje! Ik hoop dat het goed gaat met Wouter en dat jullie lekker genieten van jullie weekend!

Oooh, en daarom wil ik dus geen leren bank of stoelen… stof is soms ook wel kwetsbaar, maar met een schaar om pluisjes weg te knippen kom je al een heel eind, leer is echt meteen kapot :eh: Zonde zeg!

Uhm… Sterre d’r jurkje… zet de foto hier wel ff…

Wel lief he :inlove: Maar ja, ze heeft 'm nu denk ik voor de 6e keer aan ofzo, en ze heeft 'm al bijna een jaar. Zo zonde :frowning:

En hier nog een foto van Sterre in dat jurkje, met onze bruiloft dus… wat een ukkie nog he :inlove:

Gisteren nog de schrik van m’n leven gehad trouwens (nou ja, beetje overdreven misschien, maar stond wel ff te bibberen :eh: ). We hadden post van Bladibla Gerechtsdeurwaarders… Jeetje zeg, dan denk je echt ff ‘what the f*** heb ik nu toch weer gedaan??? Heb ik rekeningen niet betaald??? Is er wat mis met onze financiele boekhouden??? HELP!’

Bleek het te gaan om een vrouw (of ja, vrouw… ze is nog maar 20…) die we een tijdje geleden aangenomen hadden. Die blijkt dus in financiele problemen te zitten en nu wilden ze van ons weten of wij haar salaris betalen. Maar ze is op haar 1e werkdag niet op komen dagen en aangezien we haar ook niet konden bereiken, hebben we haar direct weer uit dienst gemeld en heeft ze dus nooit salaris van ons gehad.

Blij dat het niet om ons ging dus… maar toch zet het je wel aan het denken hoor. Wat raar, dat als iemand dus zo financieel aan de grond zit, op die leeftijd al, en dat ze dan ook niet op komt dagen als ze (eindelijk?) werk heeft… dat ze het dus zover laat komen dat er een deurwaarder aan te pas gaat komen. Ik vind dat triest hoor… Maar ga dan ook denken wat er in godsnaam met zo’n meisje aan de hand moet zijn… Het zijn natuurlijk verder mijn zaken niet, maar het houdt me wel bezig, lijkt me vreselijk om zo in de schulden te zitten…

Mooi jurkje Heske :inlove: Je hebt gelijk hoor, mooi aantrekken.

Anne, wel voor 8.15 hier op kok zetten, anders zie ik het pas om 18.00 uur :cry:

Miekje heel veel betschap voor Wouter :hug:

Muppet, ik werk 18 uur in de week en Pat fulltime

Je moet idd wat anders leven als je kinderen hebt, maar wat Heske al zegt het beste is niet het duurste!

Jesse zit heel geconcentreerd naar de teletubbies te kijken :inlove:

En mama lekker te kokken :oops:

Hey hoi,

Miekje heel fijn weekend en hopelijk knapt Wouter iets op.

Heske, wat een lief jurkje, staat Sterre echt super mooi!

Lieke, voor 8.15 kweet niet of dat gaat lukken! :slight_smile: Maar anders zie je het morgenavond oke??

Heb net de conclusie getrokken dat KOK echt verslavend is! Haha moet nodig aan het soppen en strijken maar dan de gang nog niet te pakken krijgen.

Ik ga maar snel wat doen,

tot later

x A-S

Bijzonder verhaal van Saar Heske.

Ik vind dieren echt een toevoeging in het leven van kinderen. Kunnen ze zoveel van leren. Ik hoop dat mijn katten en toekomstige kindje goed samen gaan, want anders hebben we een probleem :frowning:

En slopen, tja, dat doen ze vaak niet expres. Wij hebben ook leren eetkamerstoelen, niet zo handig dus :roll: maar de stoelen zijn ouder dan de katten. De leren bank is al vervangen, want daar speelden ze te graag op. Maar wat is het toch heerlijk thuis te komen en die schatjes op me te zien wachten.

Ik had gisteren al getest Heske. Heb nog geen foto op de pc gezet helaas.

Het jurkje van Sterre is trouwens superleuk. Kan best toch vandaag met die stroken, heel Spaans :smiley:

Ik heb inmiddels een afspraak bij de VK gemaakt. Het is toch de zweverige eenvrouwszaak geworden 8). Met 8,5 week de eerste afspraak en dan na oud en nieuw pas een echo, ivm combinatietest. Er wordt maar 1 termijnecho vergoed zei ze. Maar vandaag hebben we besloten dat we eerder een echo willen en één van de echo’s dan gewoon zelf gaan betalen. Want nog 5/6 weken wachten vinden we te lang, ik wil het vertellen en dan wil ik wel weten dat het goed zit. Dus nu hebben we op dezelfde dag als de afspraak met de VK ook een echo-afspraak. Nu maar duimen dat het op de goede plek zit, een werkend hart heeft en maar 1 hoofd. Controlfreak hè :silenced: En dan gaan we het rond kerst aan de toekomstige opa’s en oma’s vertellen.

Heb trouwens pijn mijn (.)(.). Moet er wel een beetje voor duwen, maar pijn is pijn toch :mrgreen:

Veel plezier allemaal vanavond met de pakjes uitpakken!

En Miekje, veel plezier op minivakantie. Goed teken dat Wouter wel graag weg wilde :wink:

Anne-Sophie, heb je al getest?

Hé, wat is dat nou? Ben ik niet de eerste vandaag? :lol:

Goeiemorgen Hope!

En jaaaaaa, het is zaterdag, dus ik ben ook heel benieuwd of er nieuws is van Anne-Sophie… JOOOOOEEEEEEHOOOOEEEEE, A-S, WAAR BEN JE!!! Oooh, ik ben wel in de stemming voor een positieve test eigenlijk, dus hoop op goed nieuws :pray: :pray: :pray:

Nou, Sinterklaasavond was gelukkig toch wel gezellig gisteren. Oké, ik heb me wel een beetje geërgerd aan het tempo waarin de cadeaus uitgepakt werden, vooral door m’n oudste 2 neefjes. De jongste en Sterre hielden het tempo lekker op :lol: , die gingen steeds eerst lekker spelen met hun nieuwe cadeautje. :inlove: M’n jongste neefje (Tom, 5 jaar) was sowieso erg lief en gezellig gisteren. De middelste (Mik, 7 jaar) heeft zich verschrikkelijk misdragen, oooh wat heb ik me lopen ergeren aan het joch. Ik weet dat het allemaal spannend is voor zo’n ventje, maar hij was gewoon echt niet leuk. Maar gelukkig wel erg blij met de cadeautjes. De oudste (Sam) is nu 9 en gelooft natuurlijk niet meer, liep de hele tijd liedjes te zingen over de buurman enzo (je kent ze wel :roll: ), ook niet echt leuk, maar toen er uiteindelijk op de deur gebonsd werd, gilde hij het hardst van allemaal :lol:

Ze hadden Starwars Lego gekregen van ons, en dat viel goed in de smaak. Voor Tom hadden we een pyjama van Thomas Trein gekocht in Londen, en daar was ie op slag verliefd op :inlove:

Sterre is ook verschrikkelijk verwend, had zelfs een cadeautje van de andere oma van m’n neefjes :eh: Voel me dan een beetje bezwaard eigenlijk, we hadden natuurlijk niets voor haar kleindochter :eh: Maar ze heeft leuke cadeautjes gehad. Wel ook wat wat ik zelf nooit gekocht zou hebben, zoals een pratende Dora-pop en een laptop-ding, maar die vindt ze wel erg leuk. Verder heeft ze een puzzel gehad, duplo, stofzuigertje, ovenwanten en schort, houten fruit en keukengerei, badspeelgoed, houder voor tandenborstel enzo, een boekje over vormen en kleuren (schot in de roos, daar is ze op het moment erg mee bezig :thumbup: ), en het állergrootste succes was… een paraplu! Ze is er helemaal weg van! :lol:

Moet zeggen dat na gisterenavond de lucht wel een beetje geklaard is, schoonzus was gewoon weer erg gezellig (ik mag haar altijd wel hoor, vooral als ze niet samen met haar moeder is :silenced: , maar die opmerking was dus laatst nogal verkeerd gevallen bij me) en schoonmoeder heeft zo gezellig met de kleinkinderen zitten spelen dat ik haar iig wel weer als een leuke oma kan zien.

Behalve gezellig was het ook moeilijk, moet ik zeggen. Het zijn van die momenten waarop ik Lente* nog wat extra mis, we hadden ons er zo op verheugd om dit jaar met een kindje extra Sinterklaas te vieren. En dan zie ik Tjip z’n broer + vriendin, die helemaal geen kinderen kunnen krijgen en nog maar aan het begin van de adoptieprocedure staan… jeetje, dan zie je ook hun verdriet en dan bedenk ik me toch wel dat zo’n avond als met Sinterklaas nooit helemaal zal zijn zoals het had móeten zijn… Altijd te weinig kindjes… Zo oneerlijk. :cry: Maar goed, dan mag ik me gelukkig prijzen met zo’n heerlijk grietje als Sterre. Ze had het zo ontzettend naar haar zin, zo blij met al haar cadeautjes, zo lief aan het spelen… jee, wat maakt die kleine meid toch een hoop goed zeg! Zou niet weten wat ik zonder haar moest!

Maar goed, even genoeg over gisteren…

Kittycat, mochten jullie katten en een kindje in het begin niet meteen super goed samen gaan, dan niet meteen panieken hoor. Sterre en de katten gingen in het begin helemaal niet goed samen, een hele tijd lang kwam de liefde echt maar van 1 kant: Sterre vond de katten geweldig, de katten wisten niet hoe snel ze weg moesten zijn als Sterre in beeld was. Gelukkig hebben ze haar nooit wat gedaan, maar Saar is echt anderhalf jaar niet zichzelf geweest. Pas sinds kort gaat het goed, en dan ook écht goed. Sterre is onwijs lief voor de poezen, altijd knuffelen, boekjes voorlezen enz. En de katten, vooral Saar eigenlijk, vinden het nu allemaal best. En dat is zoooo leuk! Ik heb een onwijs lief filmpje van Sterre en Saar, weet niet of ik die ooit heb laten zien? Zal 'm zo wel even opzoeken…

Filmpje van Sterre en Saar: http://www.vimeo.com/2203170 :inlove:

Hoi Allemaal.

Helaas negatieve test en nog niet ongi!

Blijft afwachten,

x A-S

Oooh jammer meis :frowning: Ik duim heel hard voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt en dat de duivels weg blijven! :hug: :hug: :hug:

Zolang er geen :twisted: zijn is er nog hoop!

Idd AS wat Hope al zegt, zolang er geen duivels zijn… ik blijf voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dag dames,

Hoe is het met jullie??

a,s ik hoop inderdaad dat je te vroeg hebt getest :pray:

hope, voor jou schiet het ook al op :slight_smile:

M&J lekker aan de klus?

Miekje , hopelijk heb je een leuk weekend, met wouter die een beetje is opgeknaptzodat hij toch nog kan zwemmen!

Las trouwens ergens op een forum ook een verhaal van een vrouwtje die net als jij na haar eisprong een bloeding had gehad. Ze bleek aan het eind van de maand gewoon zwanger te zijn… dus er is nog hoop!!

Heske, prachtig jurkje. fijn voor je dat sinterklaas geslaagd was. Kan me wel voorstellen dat het toch een dubbel gevoel geeft, zal extra moeilijk zijn met dit soort feestdagen :hug:

Ik ga nog even verder terug lezen, heb vast iets gemist…

Ohh Heske wat een superfilmpje van Sterre met Saar :stuck_out_tongue:

Wat zijn ze vreselijk lief voor elkaar. Saar ligt echt helemaal klaar om geaaid te worden en vertrouwd haar echt lijkt het. Ik hoop dat het hier ook zo gaat hoor. Maar dan wel wat sneller dan na 1,5 jaar.

Ik heb een heel sociaal en opdringerig stel, dus ik heb hoop dat het goed gaat.

Mooi dat Sinterklaas gezellig was verder.

Anne-Sophie, jammer dat de test negatief was. Als de :twisted: wegblijven over een paar dagen weer testen. Mijn 1e test was ook negatief :wink:

Hee meiden,

Hier nog weer ff berichtje van mij! Had vanmorgen weinig tijd vandaar alleen ff de melding dat ik negatief getest had!

Maar vanmorgen dus getest en helaas negatief. Vond het wel super spannend, was mijn eerste test

Op dit moment ook nog steeds niet ongi en ook helemaal niet het gevoel dat het eraan zit te komen

Dit in tegenstelling tot wat ik de laatste 2 dagen steeds voelde.

We blijven maar geduldig afwachten!

Heb vanavond de kerstboom opgezet, hebben jullie em ook al staan??

x A-S

Goedemorgen!!

Sorry Heske, helaas vandaag weer iemand eerder dan jij :wink: .

Kon niet meer slapen ben al vanaf 5 uur wakker :S .

Verder gaat het wel goed hier.

Kittycat: fijn dat je toch een keuze hebt kunnen maken :slight_smile:

A-S: jammer van die negatieve test, ik hoop ook dat je te vroeg getest hebt :pray: :pray: :pray:

Miek: hier goed en met jou??

Memmie, Sarah hoe staat het met de zwangerschap? Al verschijnselen??

LU: hoe gaat het met jou?

Muppet: hoe gaat het met jou?? zijn de :evil: nog geweest?

Hoe is het met de rest van de meiden??

Goedemorgen,

Hier is alles goed.

Ik had nog 1 testje en die heb ik vanmorgen gedaan :inlove: