Oktoberstoppers 2008, #4, al 5 meiden zwanger!!!

Who’s next? :mrgreen: :pray: :pray: :pray:

En een linkje naar ons showforum…

klikkerdeklik

Oeh dank Heske,

Zo nu een topic met heeeeel veel positieve testen, een mooie echo van Memmie en mooie laarsjes :wink:

Hahaha, dan zijn die laarsjes niet zo heel belangrijk he :lol:

Memmie, veel succes vandaag! Ik duim ook voor je!!!

Miekje, fijn dat het vannacht meeviel en dat Emma alweer ietsjes beter is. Hopelijk knapt ze snel helemaal op!

Tuurlijk wel Heske! Er zijn ook andere dingen die hartstikke leuk zijn!

1 ding is zeker, wachten is gewoon NIET leuk :silenced:

Hoe is het nu met je Heske? Speelt Sterre nog lekker met haar keukentje? En laat jij haar schoen nog zetten voor vrijdag? Ik denk ik hier niet meer.

Jemig, ik bedenk me net dat mijn volgende NOD pas rond 9 januari zal zijn :frowning:

Nou ik ga Sinterklaasgedichten schrijven…

Ja, januari klinkt dan ineens zo ver weg he. :frowning: Ik hoop gewoon dat iedereen deze maand nog zwanger is :angel: , mooie afsluiting van het jaar toch…

Sterre heeft gisterenavond haar schoentje gezet en dat is voor het laatst, denk ik. Tjip heeft gisterenavond dus wel nog een poppenhuis besteld :roll: Ze krijgt hem waarschijnlijk pas met kerst (nog niet echt nodig hoor, maar goed, als Tjip iets in zijn hoofd heeft… :roll: ), maar er was bijna niet meer aan te komen en Tjip wilde persé die ene. Heb me echt kapot gelachen, grote vent die zich druk loopt te maken om een ROZE poppenhuis :lol: Hij moest en zou die bestellen voor Sterre, nou ik kan je vertellen, het is het zoetste, meisjesachtigste poppenhuis dat er maar te vinden valt. Zal zo wel ff een plaatje zoeken… ff wachten hoor :wink:

Plaatje gevonden… deze is het:

Hij is wel erg schattig he. Tjip heeft er nog een set poppetje bij besteld. Meubeltjes zitten er allemaal bij. Heb dus alleen geen idee waar we dat ding straks moeten laten… Ik vind eigenlijk dat Sterre onderhand wel zat speelgoed heeft, speelhoekje staat bomvol, en in haar slaapkamer wil ik niet teveel speelgoed hebben om het daar een beetje rustig te houden (anders slaapt ze straks helemaal niet meer…). Maar goed, misschien zetten we haar strijkplankje wel in de kamer waar ik altijd strijk (daar sleep ik 'm nu steeds heen zodat ik enigszins ongestoord kan strijken, Sterre helpt dan zogenaamd mee), dan kan het poppenhuis in haar speelhoekje staan op de plaats waar nu haar strijkplank staat. :think:

Keukentje is overigens nog steeds een groot succes. Ze is er niet bij weg te slaan en gisteren wilde ze eigenlijk niet naar het kdv omdat ze liever met haar keuken wilde spelen. :roll: :inlove:

Ik moet ook nog Sinterklaasgedichten maken, maar alleen voor bij mijn ouders thuis en daar vieren we het pas de 14e, dus heb nog ff de tijd.

Hoe laat had Memmie de echo eigenlijk??? :shifty: :pray:

xHeske

Bah geen inspiratie voor gedichten, zit zo te balen over dat bloedverlies ( :oops: sorry dat ik er weer over begin) heb ook de hele tijd een zeurderig ongi gevoel in mijn onderbuik… :frowning:

Mag me ook al niet bemoeien met de kids…zitten heerlijk te spelen samen (wat ben ik blij dat Emma zo is opgeknapt, denk dat ze nu echt aan de beterende hand is) en als ik langs loop of iets zeg is het " :roll: " (lees: ja mama DOEI!"

:lol: :lol: wat schattig ik zie m al zitten achter de computer Heske! Hahaha. Hij doet wel erg zijn best voor dat poppenhuis. Is het van een bepaald merk? En ja Roze is natuurlijk wel extra mooi! :mrgreen:

OOh Heske, die is echt mooi!!! :inlove:

Heel lief!

Is hij erg groot? Handig dat hij dicht kan trouwens… Heeft sterre een tafeltje op haar kamer? Misschien een idee om hem daar neer te zetten (op tafel) kan ze hem altijd nog meenemen naar de woonkamer om daar te spelen.

Volgens mij had Memmie de echo om 08.50.

Ik hoop op een heeeele mooie echo :inlove:

Oh sorry lees het van de slaapkamer. Ja dan is haar speelhoekje denk ik een goed idee, ruil je het even om met het strijkplankje.

Ik meld me ook even.

Jesse is nog ziek, wilde vamorgen ook geen brood.

Net wilde ik een banaan pakken, wat denk, Jesse heeft hem helemaal opgegeten :dance:

Hij heeft vandaag lekker een pyjamadagje en mama gaat zo boven soppen.

Ik hoop dat hij morgen is opgeknapt anders moet ik vrij nemen.

Wel zielig hoor, hij krijgt nu in 1 keer 4 tandjes (hij had nog niks)

Als ik niet zwanger ebn dan ga ik even naar de huisarts, ben me met vlagen goed misselijk. Had ik bij Jesse ook. Maar ik heb ook lage bloeddruk waar ik misselijk van kan zijn :? :?

Is het al vrijdag???

Joh Lieke, dan test je toch gewoon voor de zekerheid nog een keer?

Ach arm ventje…zo sneu he die kleintjes. Wel heel goed dat hij een banaan heeft gegeten! :clap:

Dikke :hug:

Goedemorgen dames!

Er zijn hier wat tekenen dat de :evil: :evil: :evil: in aankomst zouden kunnen zijn. Duimen jullie mee dat ze weg blijven?

Ik had (of eigenlijk heb, ik ben nog in de ontkenningsfase…) dit keer goede hoop, omdat ik de laatste 1,5 week soms opeens een vlaag(je) van misselijkheid had en af en toe wat steken in mijn (.)(.) voelde.

Ik blijf dus nog heel erg :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: …!

Muppet, ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: en :pray: met je mee!!

Ok meiden ik ga nu echt wat doen!

Tot later

Ja Lieke, het is vandaag vrijdag, testen jij! :angel: :wink:

Jeetje, ga je echt tot vrijdag wachten? :shifty:

Hoop dat Jesse snel opknapt, wel een goed teken dat hij iig een banaan gegeten heeft :thumbup: En 4 tandjes tegelijk, wat is dat zielig he… Sterre kreeg met 10 maanden ineens in een week tijd 3 kiezen, ach gos, wat was ze daar beroerd van, en we waren nog op vakantie ook. Nu is haar laatste kies aan het doorkomen, maar het duurt bij haar altijd een paar weken (soms zelfs wel 2 a 3 maanden :shock: ) voordat een tand of kies helemaal door komt, ze schijnt nogal stug tandvlees te hebben. Dus ben erg blij dat we er nu bijna vanaf zijn…

Miekje, al begin je hier nog 100 keer over dat bleodverlies, dat geeft toch niets, daar is dit forum toch voor. En ik kan me heel goed voorstellen dat je er ontzettend van baalt. Je zit helemaal in onzekerheid nu. Ik denk trouwens dat je je nod gewoon kan laten staan hoor (nou ja, dagje eerder dan dus), want je weet wel precies wanneer je ei geweest is, dus een gewone ongi kan het eigenlijk niet zijn. Heb ook wel eens iets gelezen over een ovulatiebloeding. Of gewoon een tussentijdse bloeding… Je kunt het zo gek niet bedenken of het bestaat…

Super dat Emma zo aan het opknappen is. Leuk dat ze zo lief samen kunnen spelen. Da’s wel echt een voordeel als kindjes zo dicht op elkaar zitten qua leeftijd, lijkt me, ze vinden dezelfde dingen leuk enzo. :inlove: Alleen jammer dat ze hun moeder er dan soms niet bij kunnen gebruiken :lol:

Poppenhuis is trouwens niet van een bepaald merk ofzo. Nou ja, het is hetzelfde merk als het keukentje (Wanju), maar het zei mij niets. Ik had alleen als eis dat ie helemaal dicht kon, omdat ik het al zie gebeuren dat ik anders elke week al die kleine meubeltjes af kan stoffen. Heb aan 1 huishouden wel genoeg :wink: Maar dat beperkte de keus nogal en Tjip vond deze gewoon het leukst ( :think: :shifty: :lol: :inlove: )

Muppet, ik duim voor je!!! Waarom denk je dat je ongi eraan komt? Ongikrampjes zeggen niets he, die heb je meestal ook als je zwanger bent :wink: :pray: :pray: :pray:

Muppet ik :thumbup: :pray: voor je!

Heske, wat een gaaf poppenhuis zeg!

Jesse krijgt van sinterklaas de kerststal van little people.

Ik wilde eigenlijk de bovenverdieping gaan doen maar Jesse is nu zo lief aan het spelen met een oud kleed :inlove:

Goedemorgen kletskousen, ik heb het nieuwe topic ook weer gevonden!

:hug: voor alle zieke kindjes en mama’s!

Heske, gaaf poppenhuis. Wij hebben ook een keukentje besteld voor onze dochter. Hij gaat net wel of net niet voor kerst binnen zijn :? Dit is ’ em!

Muppet, je mag niet ongi worden meis, ik :thumbup: :thumbdown: voor je dat de :twisted: wegblijven.

Lieke, van mij mag je ook weer testen hoor, geen probleem.

Miekje, kan het idd niet iets zijn van een innesteling ofzo? Toch raar dat het nu ineens een puinhoop is met je cylus. :hug:

Wij hebben m’n ei gisteren niet gemist! Als het deze maand niet raak is, dan kan ik er geen verklaring voor geven. Het lijkt er wel op dat ik dus altijd binnen 2 weken na mijn ei ongesteld wordt. Ik las gisteren dat al kan vanaf 12 dagen en dat zou in mijn geval ook kunnen kloppen. Het wachten is nu weer aangebroken :pray:

[/img]

@Ke wrote:

Muppet, ik duim voor je!!! Waarom denk je dat je ongi eraan komt? Ongikrampjes zeggen niets he, die heb je meestal ook als je zwanger bent :wink: :pray: :pray: :pray:

Nog geen ongikrampjes, maar toen ik vanochtend naar het toilet ging, kwam er wat oud (bruin) bloed mee. Sinds ik met de pil ben gestopt, heb ik dat altijd 2 a 3 dagen voor ik ongi word.

Ik ga nog even door… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: