Meiden, jeeeeetje! Wat een tekst! :shock:
Ben eerst wel een half uur bezig geweest om al die erg nuttige informatie terug te lezen!
:dance: Hier heeeeeeel goed nieuws :dance: Het is een goede, vitale zwangerschap en ben nu rond de 8 weken zwanger!!!
Het kleintje was nu al zeer eigenwijs, want het liet zich niet in de lengte zien, alleen maar in de doorsnede zeg maar… De vk kon hierdoor niet goed meten. Wel kon je zo het hartje mooi zien kloppen, SUPER!
Ook was het dooierzakje goed te zien, ook wel een leuk!
En…Ik mag over twee weken weer komen voor een meting!!! Heb ik dan meteen ook de intake.
Kortom, mijn dag kan niet meer stuk
Miekje, fijn dat het weer wat beter gaat met Emma!
Heske, wat een schattig poppenhuisje. Lief dat Tjip daar zo mee bezig was!
Lieke, jij ook beterschap met Jesse…arm ventje!
Vrijdag alweer…Hey Lieke, zou jij vrijdag niet aan testen??? Hihihihiiii :oops:
Leuk keukentje ook, hope!
Muppet, ik hoop voor je dt ze :twisted: echt weg blijven deze maand (en de volgende 8)! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Anne-Sophie, knap hoor! Je hebt je niet over laten halen :thumbup: !
Ik zou niet kunnen wachten… Ik heb ook altijd goede ervaringen gehad met de Kruidvat test.
Zoooo, hopelijk iedereen gehad! Anders…sorry! Weet ff niet meer wat ik allemaal heb gelezen…
Meiden, hartelijk dank voor het duimen! Het heeft gewerkt! Dikke :-*
Muppet, wat spannend :? Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent!
Hope, wachten dus! Op een positieve test én een heel leuk keukentje :mrgreen:
Lieke, beterschap voor Jesse, hopelijk knapt hij vandaag weer op!
Heb je een te lage bloeddruk waarvoor je al bij de huisarts loopt?
Heske, wat een leuk poppenhuis :inlove: Grappig dat je man het perse voor Sterre wil hebben :mrgreen:
Ik heb al een paar keer een pluim gekregen en ik vond het leuk hoor! Heb er al eens een vrijkaartje voor gekregen en vorig jaar heb ik er een goed doel mee gesteund, dat kon ook :thumbup:
Memmie, hopelijk alles goed vanmorgen! Kom je uit friesland trouwens?
Oh Memmie tegelijk gepost, gefeliciteerd!! Super hoor!! En verder dan je dacht dus? :think:
Gaaf keukentje Hope!!! Jouw meisje is er vast net zo blij mee als die kleine aap van mij :inlove:
Lieke, Little People is ook leuk he! Sterre heeft er bijna niets van (alleen een hondentrimsalon ofzo :lol: van Tjip z’n broer gekregen), maar in de wachtkamer bij de ha speelt ze er altijd zo leuk mee. Ik hou zelf meer van houten speelgoed, maar Little People zou er hier ook nog wel inkomen :lol: :inlove: Net als Duplo, dat vind ik ook leuk (oja, het gaat erom wat Sterre leuk vindt he… :oops: Nou ja, die vindt alles leuk :lol: )
Hope, ik heb dat idd ook gelezen, dat je ongi altijd 12 tot 16 dagen na je eisprong is.
Pffff, heb ‘dochters’ van Marco Borsato opstaan… mooi nummer is dat… maar ook weer confronterend. Doet me toch ook weer veel aan Lente* denken Had haar zo graag op zien groeien
Maar goed, adem in adem uit… heb geen zin om te janken nu… komt een andere keer wel weer, wil nu ff aan leuke dingen denken…
Muppet, ik duim voor je dat de duivels niet doorzetten!!
Sterre ligt in bed nu, dus ik moet eigenlijk ff wat nuttigs gaan doen. Heb net al gestofzuigd, denk dat ik nu eerst maar ff wat aan de was ga doen…
(nog geen pakketje gehad vandaag trouwens… meestal zijn ze er rond deze tijd wel… jammer, zal wel morgen worden… hoop tenminste dat het niet nóg langer duurt :shifty: )
xHeske
Memmie, wat een super goed nieuws!!! Oh meis, ben zo blij voor je!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Thanks Lu!
Ja klopt, ik kom ut Frieslân -> Dr88!
Jij ook ‘thanks’ Heske!
:-*
Memmie!!! Wat geweldig!! :inlove: :inlove: :thumbup: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Lekker genieten nu meis, helemaal top!
Een nieuw deeltje alweer, wat snel :shock:
Memmie, laat je even weten hoe de echo is gegaan?
Miekje, fijn dat het met Emma wat beter gaat. Hoe gaat het nu met Wouter en zijn oogjes?
Anne-Sophie en Lieke, testen, testen, testen!!
Ik duim mee voor een heleboel positieve testen hoor de komende weken.
Ha kittycat, hoe is het met je meis?? Wouter zijn oogjes zaten helemaal dicht vanmorgen, hij keeg ze niet open… hij heeft een zalfje nu. Hoop dat het snel helpt. Verder heeft hij er geen last van, hij klaagt niet ofzo
Hier weer helder bloed bij t afvegen :wall: :wall:
Hope, wat een cute keukentje! :inlove: Zal vast in de smaak vallen!!
Ohh Memmie wat fijn :dance: !!!
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn zeg.
Nu kun je lekker onbezorgd gaan genieten!
(Was tussendoor andere dingen aan het doen, dus was zo 20 minuten met mijn bericht bezig :oops: )
Memmie gefeliciteerd!!! En nu gaan genieten jij!!!
Nu ik loop niet voor eem lage bloeddruk bij de ha, maar laat hem af en toe even door de ass. meten als weer o duizelig ben. Meestal helpt dubbelzoute drop.
Jeetje, arme Wouter. Ik hoop met je mee dat het zalfje helpt. :-* voor Wouter.
Met mij gaat het prima, sta op het punt om een verloskundige te bellen :shifty:, maar zit nog steeds te dubben, moet ik deze nou nemen of een andere, is dit wel een goede, is dit niet te zweverig, mutsengedrag dus :oops:.
Thanks lieve meiden :-*
Het :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: en heeft gewerkt!
Miekje…echt vreemd…? Het is ff goed in de war daar bij jou binnen :think: Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Wat sneu voor Wouter, dat het zalfje maar snel mag helpen!
Kittycat, heb je niet een vk die lekker dicht in de buurt zit?
Ik heb gekozen voor een vk die lekker dichtbij is. Kan er echt kruipend naar toe! Ze zitten er pas hoor, va augustus. Komt mooi uit! Heb nl geen rijbewijs en moest altijd een pokkeneind fietsen met een giga buik toen ik zwanger was van Tycho.
Ik heb er 3 binnen een straal van 2 kilometer. En ook nog een echocentrum een paar honderd meter hier vandaan. Luxepositie en - probleem dus eigenlijk.
Ik heb een voorkeur voor de verste. De zweverigste 8), maar de site is het meest ‘betrokken’. Maar 1 van die andere heeft een echobevoegdheid en dan krijg je meteen bij de eerste afspraak de termijn-echo 8). Maar moet daar eigenlijk mijn keus niet van af laten hangen vind ik. Maar ik weet gewoon niet wat een goede is :oops:
jah, moeilijk! Ik vind het erg handig dat ze meteen een echo kunnen maken! Hoef je niet nog ergens anders heen te vliegen. Maar idd, daar moet je 't niet van af laten hangen. Je moet kiezen waar je een goed gevoel bij hebt. Idd een goed idee om de sites ff te bekijken…kan al veel zeggen! Suc6 ermee!
Memmie wat zal jij blij zijn zeg: SUPER!! Gefeliciteerd :thumbup:
Gisteren de hele dag in het ziekenhuis gezeten… wat een drama! Ik heb uiteraard weer bijkans de tent afgebroken daar :oops:
En ben je wat wijzer geworden Mascha? Wat hebben ze allemaal kunnen doen?
Heb net de huisarts gebeld, de assistente kende 2 van de 3 verloskundigepraktijken niet. En met de 3e hadden ze wel goede ervaringen.
Dus heb ze maar even gebeld en gevraagd waarom ik voor hen zou moeten kiezen om mijn zwangerschap te begeleiden :mrgreen:
De eerste is geslaagd (wist me bijna te laten huilen, niet zo moeilijk momenteel, maar toch ), de 2e (die met de eigen echo-apparatuur) niet.
De 3e, mijn eerste voorkeur aanvankelijk, ga ik vanmiddag even bellen op het spreekuur :?
Misschien niet zo boeiend, maar moest het even kwijt.
Wil me ook nog niet aansluiten bij de maand-mama’s, 31 juli kan net zo goed 1 augustus worden na de termijnecho.
Ik moest bloed laten prikken (3 buisjes uit mn arm en 2 rietjes uit mn vinger. Een probleempje: ik ben echt als de dood voor naalden en raak dan helemaal in paniek. Zo erg dat ik helemaal mn man of moeder mee moet hebben :oops: om je rot te schamen
Inderdaad die 3e praktijk ook nog even bellen en gewoon doen wat je gevoel zegt dan
Enne KC we willen je echt niet kwijt hier hoor!
Was je daarvoor een hele dag in het ziekenhuis bezig joh :shock: Gaat lekker dan. Wat is het doel ervan eigenlijk?
Bloed prikken, praat me er niet over.
Ik ben er doodsbang voor. Heb een doorverwijzing naar een psycholoog voor me liggen om er vanaf te komen, maar ik durf die zelfs niet te bellen :oops: En nu vertelde die dame van de VK me dat ze bloed gaan prikken de eerste keer Dat wist ik natuurlijk wel, maar ik durf niet :oops: De HA had me ook verteld ooit dat je ook een zwangerschap kunt doorlopen zonder bloed te prikken.
Ik ga al huilen bij het zien van de naald en verstijf en hou op met ademen en niets helpt, ook gezelschap van mijn vriend niet. Ik moest al huilen bij de hepatitisinenting voordat ik op vakantie ging vorig jaar. Je moest ze zien kijken… :oops:
Kittycat, als je je bij een groepje maandmama’s aansluit zou ik gewoon bij de augustusmama’s doen. Julimama’s kletsen waarschijnlijk al een heel tijdje samen, en een eerste kindje komt vaak toch wat later dan de uitgerekende datum. Bij Sterre was ik de laatste uit het groepje (was toen 26 juli uitgerekend, schreef mee met de julimama’s (nog nog steeds trouwens), maar ben pas 10 augustus bevallen. Was zwaaaaaar frustrerend dat iedereen al happy zat te wezen met z’n ukkie terwijl ik nog als een logge zeekoe in de tuin lag met 37 graden :evil:
(maarre… wel ook hier blijven kletsen he!! :mrgreen: )
Enne… wat de vk betreft… is er niemand in de omgeving (al is het maar een vage overbuurvrouw ofzo) die ervaring heeft met een van de vk’s? Hier zitten er 2 in de buurt, en ik was heel blij dat mijn schoonzusje al ervaring had met beide vk’s en me kon vertellen dat de ene tien keer niets was en de andere helemaal super. Ik ben blind op haar oordeel afgegaan en heb daar nooit spijt van gehad. Helemaal niet na wat er met Lente* is gebeurd, ze hebben me zo onwijs goed gesteund (mensen in het zkh ook trouwens, echt zo lief waren ze allemaal en nu denken ze ook weer zo goed mee wat de volgende zwangerschap betreft!) :thumbup:
Mascha, vervelend dat je zo’n angst hebt voor naalden :? Wanneer krijg je nou de uitslag dan?
Nou, pakketpost is geweest… heb wel de shirtjes die ik na had besteld voor Sterre’s kerstoutfit, maar nog geen laarsjes, terwijl ik die eerder besteld had . Maar ja, zag al op die site dat 1 paar laarsjes bijna uitverkocht is en die keten heeft winkels door het hele land heen, dus dikke kans dat ze dat paar laarsjes eerst ergens vandaan moeten laten komen… Nou ja, hopelijk morgen dan
Schoonmoeder kwam net nog langs met een schoencadeautje voor Sterre… Volgende keer ga ik tellen hoe vaak ze een zin begint met ‘je vindt het misschien niet leuk dat ik het zeg, maar…’ (GRRRRRRR, zeg het dan ook niet! :wall: :wall: :wall: ). Echt, om ziek van te worden :roll: Maar ik heb het overleefd
Nog een mega aanvaring met schoonzus gehad van de week trouwens… Discussie over Sinterklaasavond… Zegt ze op een gegeven moment dat we onze onvrede over het verlies van Lente* niet moeten compenseren door Sterre te verwennen :shock: :shock: :shock: Ik weet best dat we Sterre verwennen, maar laat ons dat lekker zelf uitzoeken zeg. En ik geloof ook niet dat dat met Lente* te maken heeft, misschien een heel klein beetje, maar hiervoor verwenden we haar ook al te veel, en dat komt omdat we na jaren van beknibbelen het nu eindelijk financieel goed hebben…en ja, daar genieten we van.
Ik was zo boos, hoe haalt ze het in haar kop om zoiets te zeggen! :evil: Ze heeft uiteindelijk wel haar excuses aangeboden, en ik wil er verder ook niet op doorgaan, maar dit vergeet ik niet snel meer
Nou, ik heb nog steeds de was niet gedaan, dus dat zal ik nu eens gaan doen
xHeske