Oktoberstoppers 2008, #4, al 5 meiden zwanger!!!

Wat een lekkere ongevoelige doos is die schoonzus van jou :shock: :evil:

22 december moet ik terug naar de longarts en dan hoor ik ook de uitslag

Echt genant hoor sta je daar (met je stokken ook nog) totaal in paniek in tranen, hyperventilerend. Bijna die vrouw geslagen :shock:

Foto’s maken daarna ging een stuk beter :lol:

Ik heb medicatie gekregen dat ik absoluut niet zelfstandig mag reizen… en dat nu nog aan de bedrijfsarts duidelijk zien te maken :frowning:

Maandag en dinsdag nog 2 uitgebreide longtesten

Lekkere schoonzus :roll:

Jeetje Mascha, voor jou misschien ook tijd voor een cursus tegen prikangst :-*. Succes met de longonderzoeken alvast en succes met wachten op de uitslagen van vandaag. Duurt lang nog wel.

Ik heb VK nummer 3 gebeld. Dikke twijfel nu tussen 2.

Praktijk met 3 VK, ‘gewoon gezellig’, lekker vlotte meiden, maar met denk ik meer clienten.

Of hele kleine praktijk, 1 VK, weinig clienten, halve psycholoog, naast praktische dingen over de baby is er veel aandacht voor mijn emotionele ontwikkeling en ervaringen met de zwangerschap en die van de vader.

:think: :think: :think:

Woon sinds een paar maanden in een nieuwbouwwijk Heske. Er zijn heel veel kinderen, maar allemaal al geboren zeg maar. Heb niemand om even mee te sparren helaas.

Kittycat, misschien iets doms hoor, maar hoe zit het met die ene vk die het in haar eentje doet? Stel nou dat jij tegelijk met een andere client aan het bevallen bent… :think: :eh: Ik zou denk ik eerder voor die andere praktijk kiezen, met 3 vk’s. Ik zit (zat :wink: ) bij een praktijk met 5 vk’s en het is dan wel weer jammer dat je ze niet zo vaak ziet, maar ze zorgen er wel voor dat je bij ze op je gemak bent tegen de tijd dat je gaat bevallen. Is natuurlijk mijn persoonlijke mening hoor, maar vraag me dus wel serieus af hoe een vk dat doet als ze een praktijk in haar eentje heeft en er gaan 2 clienten tegelijk bevallen. Komt natuurlijk best wel vaker voor, maar zat het me ineens ff af te vragen…

Wist je dat het enorm prikt als er klei in een wondje komt :eh: Weet niet of het voor alle klei geldt, maar iig wel voor die kleffe, plakkerige chemisch blauwe troep waar Sterre nu mee speelt :roll:

Oja, enne…

Schoonfamilie… Je krijgt ze er maar mooi bij cadeau he :roll:

@Ke wrote:

Kittycat, misschien iets doms hoor, maar hoe zit het met die ene vk die het in haar eentje doet? Stel nou dat jij tegelijk met een andere client aan het bevallen bent… :think: :eh: Ik zou denk ik eerder voor die andere praktijk kiezen, met 3 vk’s. Ik zit (zat :wink: ) bij een praktijk met 5 vk’s en het is dan wel weer jammer dat je ze niet zo vaak ziet, maar ze zorgen er wel voor dat je bij ze op je gemak bent tegen de tijd dat je gaat bevallen. Is natuurlijk mijn persoonlijke mening hoor, maar vraag me dus wel serieus af hoe een vk dat doet als ze een praktijk in haar eentje heeft en er gaan 2 clienten tegelijk bevallen. Komt natuurlijk best wel vaker voor, maar zat het me ineens ff af te vragen…

Heb ik ook gevraagd :wink: Was ook mijn zorg natuurlijk.

Maar ze heeft niet zoveel clienten allereerst en ze werkt samen met 2 andere vk-praktijken die er meer hebben (waarvan eentje de andere optie is (die zelf ook weer achterwachten hebben, want 3 is ook niet altijd genoeg)). In bijna 2 jaar heeft ze nog geen bevalling niet zelf kunnen doen. Eén keer heeft ze een andere VK een kijkje moeten laten nemen, maar de bevalling uiteindelijk zelf gedaan.

Ik ga er nog maar even over nadenken. Ik ben toch altijd zo’n twijfelkont :oops:

Schiet mij maar in de kerstboom (of hoger, want de kerstboom staat nog niet)… :frowning: Nou heeft Wouter koorts…

Mascha, ik hoop heel erg dat de uitslagen goed zijn!

Wat een vervelende dag heb je achter de rug :hug:

Kittycat, wel ook hier blijven schrijven he?!!

Vaak is het zo dat wanneer een vk een eenmansbedrijf heeft, ze samen werkt met een verloskundige praktijk in de buurt en die als “achterwacht” heeft. (komt trouwens bijna nooit meer voor, 1 vk in een praktijk)

Ik zou naar de praktijk gaan waar ik het fijnste gevoel bij heb. (Door naar de site te kijken en hoe je wordt ‘ontvangen’ aan de telefoon.

Heske, hahaha ik moet alijd zo lachen om de dingen die je schrijft. (zo humoristisch, geweldig gewoon) behalve die dingen als over je schoonzus enzo, maar je weet mijn reactie daarop :wink:

Ik zie dat ik weer eens niet iets nieuws heb gepost :eh: :roll:

Oh ja, dat liedje van Marco, get wat moet dat moeilijk zijn om dat dan te horen… :hug: :hug: :hug:

Ja, uiteindelijk zou ik ook op gevoel afgaan. Zo’n eerste contact zegt vaak toch wel heel veel over hoe je daarna met elkaar omgaat. En als ze dan toch niet zoveel clienten heeft dan is de kans dus ook wel heel groot dat je haar gewoon bij je bevalling hebt, dus dan maakt het verder ook niet zoveel uit. Moeilijke keuze he :wink:

Jeetje Miekje, het gaat wel lekker bij jullie :frowning: Eerst jijzelf ziek, dan Emma, nu Wouter… Wanneer is Jroik aan de beurt :eh: Hoop dat jullie met z’n allen snel een beetje opknappen :hug: :hug: :hug:

Tjip belde net dat hij al naar huis komt! Gezellig!

Sterre zit nu met een schaaltje pepernoten voor de tv… Lekker pedagogisch verantwoord :liar: , maar we hebben de hele middag samen geknutseld (totdat Sterre met zwarte viltstift in haar gezicht ging kleuren :evil: ) en gekleid (totdat Sterre ging proeven of rode klei anders smaakt dan gele klei :evil: ), dus vond dat het nu wel ff mocht. :angel:

xHeske

Nou Miekje, die humor komt meestal van mijn rare meisje vandaan, dat kind doet ook gewoon vaak zo’n stomme dingen :wall: :inlove:

En ja, dat nummer is moeilijk. Wel heel mooi, omdat je er ook Sterre in herkent, maar kan het dan toch ook weer niet los zien van Lente* :?

@Ke wrote:

Nou Miekje, die humor komt meestal van mijn rare meisje vandaan, dat kind doet ook gewoon vaak zo’n stomme dingen :wall: :inlove:

Duh, van wie heeft ze dat?? :mrgreen: :wink:

@Ke wrote:

En ja, dat nummer is moeilijk. Wel heel mooi, omdat je er ook Sterre in herkent, maar kan het dan toch ook weer niet los zien van Lente* :?

:hug:

Ik zit aan de pure choco pepernoten nu al het 2e zakje waarom zijn die dingen zo lekker??? :oops:

:drool: :drool: ja die dingen zijn echt lekker! :drool: :drool:

Haha jullie kletsen wel wat af hier, neem het vanaf hier wel weer over.

Maar als eerste wil ik tegen Memmie zeggen dat ik het super vind dat je zo’n goede echo hebt gehad, met positief nieuws!! :mrgreen: Echt super!!

M&J ja die dingen zijn inderdaad echt verschrikkelijk lekker nog geen 1 gehad tot nu toe…

Miekje: Gelukkig gaat wat beter met emma, wouter heeft nu iets voor zijn oogjes?? of krijg ik nu door de helft juist het verkeerde mee… :oops:

hoe gaat het met jou nu??

Kittycat succes met je keuze! of is het al gelukt?

Zal ik eens wat leven in de brouwerij gooien hier…

Misschien willen jullie het er wel helemaal niet over hebben hoor maarre doen jullie aan leuke lingerie of is het nu het merendeel om een ukkie gaat zo snel mogelijk huppekee?

Ik heb net een heel leuk kerstsetje via internet besteld

http://www.erotische-lingerie.nl/kerstpakje-delig-p-1726.html

even het linkje kopieren

Haha, wat een grappig pakje.

Ik ben heel saai vrees ik, hier geen kerstpakjes.

Ik vermoed dat mijn vriend me uit zou lachen ook.

Mooie lingerie prima, maar niet speciaal iets wat ik normaal niet zou dragen :wink: En het zit toch alleen maar in de weg :mrgreen:

Je zal me ook niet in een verpleegsterspakje ofzo zien hoor :lol: :wink: maar deze vond ik wel erg leuk :smiley:

Mooie lingerie vind ik altijd wel een cadeautje voor jezelf ook maar heb ook zat simpele cq sportieve setjes

Wow wat is het hier stil vanavond… :silenced:

Ik ben denk ook heel saai betreft lingerie.

Maar denk ook (nee ik weet het wel zeker) dat mijn vriend me ook zou uitlachen… :smiley:

Ik kom me alleen even in het nieuwe deeltje melden.

Kom net thuis en ben bekaf! Heb alleen even snel naar memmie gezocht en zag dat je eho goed was!

Gefeliciteerd!! Helemaal geweldig!

Ga nu snel mijn bedje in. Morgen zal ik op iedereen reageren

Weltrusten :-*