Oktoberstoppers 2008, #4, al 5 meiden zwanger!!!

Goedemorgen…

Ik moet zo gaan werken maar wilde je even zeggen dat ik me had vergist in de dag, ik dacht namelijk dat het al vrijdag was :mrgreen: en heb getest.

Weleenswaar een licht streepje, maar ik ben zwanger :dance:

Ik hoop dat de streep zaterdag wat donkerder is want een foto wil nu niet lukken…

Ik ga werken…

Doeg meiden…

Oh Lieke wat een geweldig nieuws!

GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance:

Memmie, wat gaaf dat alles goed was! Nu is het echt genieten geblazen of heb je veel last van kwaaltjes?

Lieke, gefeliciteerd meis, dat kan niet missen als je nu al een positieve test hebt. :**: :dance:

M&J, erg leuk setje :slight_smile: daar zal je man wel blij mee zijn :wink: Ik draag zoiets niet, vrees dat het in mijn maat niet verkrijgbaar zal zijn. Klinkt misschien heel stom, maar ik ben meer van het strakke corrigerende ondergoed. Dat is bij mij wel nodig :oops: Ik draag wel mooie bh’s hoor…

Miekje, hoe gaat het vandaag met je? En de kinderen zijn die al wat aan het opknappen?

Lieke, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

Weet je al wanneer je uitgerekend bent? Dan zet ik het zo gelijk ff in het lijstje.

Wat het lijstje betreft… welke nod’s moesten er nou veranderd worden? Die van Miek en Miekje he (typisch… :think: :wink: :lol: ). Miekje dan de 12e en Miek? De 14e? Heb vandaag tijd over (Sterre naar kdv en ik hoef niet te werken, alleen huishouden), dus mooie gelegenheid om ff lijstje te updaten.

Hihi Mascha, grappig setje. Ik ben wel erg van de mooie lingerie ja, maar zo’n kerstpakje… :think: … nee, toch maar niet :lol:

Miekje, van wie Sterre die humor heeft? Duidelijk van haar vader! :mrgreen: (ze lijkt overigens qua karakter echt 100% op Tjip hoor. 't Is dat ze mijn ogen heeft (nou ja, en wel meer dingen qua uiterlijk) anders zou ik denken dat…uhm… onee, dat kan natuurlijk niet, ze zat in mijn buik! :doh: :wall: :lol:

Hoe is het verder met de ziekenboeg? :hug:

Nou, als het goed is vandaag dan éindelijk die laarsjes voor Sterre in huis… (of morgen, maar hoop vandaag). Ben benieuwd of ze in het echt ook leuk zijn… Erg he, kan me gewoon helemaal op dat pakketje verheugen :doh: :lol:

Heb gisteren trouwens in een opwelling nog een jurkje voor Sterre besteld :oops: Die zal morgen of vrijdag wel binnenkomen… En dan hou ik echt op hoor :eh: :oops:

xHeske

Muppet, hoe is het eigenlijk met jou??? :pray: :pray: :pray:

Hey, zie net op menstruatiekalender dat een evt innesteling bij mij op 5 december zou zijn. Mooooooi Sinterklaascadeautje! :pray: :mrgreen:

En volgens de Chinese kalender zou het een dochtertje worden… Klopte bij Sterre en Lente* wel, dus wie weet :wink:

@Lieke: GEFELICITEERD!!!

Lieke, gefeliciteerd!!! :dance:

Joepie, heb de laarsjes binnen, en ze zijn gaaf!!! :inlove: Ben wel benieuwd of ze passen. Die bruine zitten wel goed denk ik, zien er mooi smal uit en in de schacht zit elastiek, dus dat past ook wel om haar spekkuitjes. Die met die zilveren gloed vallen wat klein volgens mij, zien er wat breder uit en dan bij de kuitjes juist was smal, dus moet nog ff zien of dat wel gaat komen (maar ze staan wel echt perfect bij de kerstkleertjes :inlove: :inlove: :inlove: , dus als ze te klein zijn en niet té breed dan ruil ik ze misschien nog voor een maat groter, als die er nog is :? ). Die andere zwart/grijze zijn ook erg leuk, mooi smal, maar geen idee of Sterre d’r beentjes daar wel inpassen. Heb bijna zin om haar nu al van het kdv te halen :lol: , maar dat doe ik maar ff niet :wink:

Nog geen poppenhuis helaas, wel al de Pluimen voor de medewerkers (heb ik thuis laten bezorgen ivm érg nieuwsgierige medewerkers :wink: ).

Poppenhuis zal dan morgen wel komen. En hopelijk ook dat laatste jurkje voor Sterre, want als dat weer een dag later komt dan heeft die bezorgen hier gewoon 4 dagen achter elkaar voor de deur gestaan en dat wordt zo langzaamaan toch wel een beetje genant :oops: :wink:

xHeske

Lieke, gefeliciteerd, geweldig! En Memmie natuurlijk gefeliciteerd dat alles goed is, fijn om te horen!

Hier zijn de :evil: :evil: :evil: nog niet doorgebroken… Wel nog een aantal keer wat oud bloed bij het naar het toilet gaan, maar niet iedere keer. En gisteravond kort wat duidelijke krampen gehad, maar die hebben niet aangehouden, zoals gebruikelijk.

Ik ben niet iemand die zichzelf gauw gek maakt, maar nu weet ik het dus even niet meer… Als de :evil: :evil: :evil: zich vandaag niet melden, denk ik dat ik morgenochtend maar een testje doe.

Tot die tijd: :pray: :pray: :pray:

Oh spannend Muppet!!! Hou je ons op de hoogte? Ik duim voor je! :pray: :pray: :pray:

Muppet, dat klinkt veelbelovend, ik hoop dat je morgen een test mag doen en dat die hartstikke positief is!

:think: Wat is het stil hier vandaag… Iedereen aan het werk? :frowning:

Hoi, ik kom even langswaaien.

Er is zoveel geschreven weer, ik vind het dan moeilijk om op iedereen te reageren, dus dan schrijf ik maar niets :oops: Heb zelf ook niks te melden hoor :lol: Nog 30!! dagen tot de redday :shifty:

Een aantal gebruiken ovulatietesten las ik. Ik ben er niet bekend mee, maar het meet als ikhet goed heb precies wanneer je je eisprong hebt?

Ik heb namelijk het idee dat het eerder is dan 14 dagen voor de menstruatie. Als ik een cuclus heb van zo’n 34 dagen dan begint de menstruatie ineens en bij een cyclus van 38 dagen begint het met wat bruine afscheiding zeg maar. Dan zou de eisprong al eerder kunnen zijn. Is het handig om met ovulatietesten eh…te testen? :lol:

Ik zal zelf eens even op internet speuren :slight_smile:

Lu, ik vind die ovulatietesten best handig. Een aantal dagen voor je eisprong wordt het streepje al iets donkerder, en de dag van je eisprong (soms dus ook de dag ervoor/erna hoor, zo héél precies zijn die dingen nu ook weer niet volgens mij :think: ) is het streepje net zo donker als de controlestreep en daarna wordt ie weer lichter. Ik heb tegelijk ook mijn temperatuur bijgehouden en dat kwam goed overeen, dus ja, als je het mij vraagt is met ovutesten duidelijk je eisprong te meten. Weet wel dat niet iedereen er zo over te spreken is hoor, maar als je gewoon van die goedkope koopt dan is het best het proberen waard. Kan me voorstellen dat het met zo’n lange cyclus helemaal moeilijk is om je eisprong te ontdekken, dus wie weet lukt het zo…

Hoi meiden,

Ik ben er weer even;) Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen.

Ik ben heel weinig op kok de laatste tijd. Ik probeer er wat minder mee bezig te zijn. Deze cyclus is nl anders dan normaal.

Ik was natuurlijk begonnen met clomid 100mg maar een week erna werd ik ongi dus dat klopte niet helemaal. De gyn heeft geen idee of ik deze cyclus dan evengoed een ei krijg of helemaal niet. Volgende week vrijdag dan heb ik een afspraak dus dan kijken we hoe het nou gaat.

Tja afwachten dus. Dus tot die tijd weet ik niet zo veel. Temperaturen doe ik evengoed…

De meiden die ondertussen zwanger zijn geworden GEFELICITEERD!!!

Verder weinig nieuws. Druk op het werk want de kerstvakantie komt eraan dus iedereen is druk. Nog 2,5 week en dan lekker vakantie! Heerlijk.

Liefs Newbe

Lieke wat super!! gefeliciteerd! :thumbup:

Ik heb een nieuwe baan! Bij dezelfde werkgever welliswaar. Nog even de arbeidsvoorwaarden bespreken en dan als het goed is starten per 1 januari. Ik heb er zin in.

En verder weinig nieuws, nog steeds in dubio over de VK :roll:

Ik kan ze niet allebei nemen he :?

Leuk dat je even wat laat horen newbe. Vervelend dat je zomaar ongesteld werd. Ik hoop dat de clomid helpt en je volgende week vrijdag goed nieuws krijgt.

Ik denk dat ik rond 15 aug ben uitgerekend, maar ik test vrijdag nog een keer en dan verander ik ook mijn banner.

Dank voor de felicitaties!

Ik ga zo even teruglezen maar eerst mijn boef naar bedje :inlove:

We liggen goed op schema trouwens :smiley: Hoop dat dat zo doorzet voor alle meiden.

Muppet en Anne-Sophie deze week nog en dan de week erna weer een boel.

Wanneer gaan jullie testen Muppet en Anne-Sophie?

Lieke gefeliciteerd!!!

Helemaal super!

Anne-Sophie vandaag nog getest of wacht je echt tot zondag?

Muppet, ik zou een testje doen als ik jou was :wink:

Newbe, leuk dat je iets laat horen, snap dat je er wat minder mee bezig wilt zijn, lijkt me wel erg lastig :hug:

Kittycat gefeliciteerd met je nieuwe baan, krijg je een heel andere functie?

Heske, hihi je kunt wel een prive bezorgen nemen :shifty:

Pfff vast iemand vergeten :eh: zal ik zo wel opkomen!

Is er nog iemand aanwezig vanavond?

Vandaag gewerkt en net een prachtige surpise gemaakt, ik heb in elk geval mijn best gedaan :liar: :liar:

Als juf moet je toch een beetje het goede voorbeeld geven…

Niu nog een gedicht :think: