Kittycat, we liggen inderdaad goed op schema, kom ik vanzelf een keertje aan de beurt :dance:
Lieke, wel raar dat die andere test negatief gaf. Die heeft je dus behoorlijk in de maling genomen.
Maar je bent nu al misselijk begrijp ik… Dat belooft wat :sick:
Kittycat voel jij al iets?
Lieke, super zeg van harte!!
Muppet ook :thumbup: met testen van de week!
Kittycat nieuwe baan, leuk zeg, van harte!
En de rest natuurlijk allemaal succes met klussen en wachten enz enz.
Wat betreft mezelf, nee nog steeds niet getest :oops:
Ik had vandaag helemaal het gevoel dat ik ongi ging worden maar de :twisted: :twisted: zijn nog niet gearriveerd.
Ik heb me voorgenomen zaterdagmorgen te testen, als het dan nog nodig is want zoals ik me nu voel… :?
Heb ook echt een pesthumeur vandaag
Maar zal morgen wel weer over zijn,
Liefs Anne-Sophie
Anne Sophie, heb je nou nog niet getest? :naughty:
Twee zwangeren dames op een dag was leuk geweest
Wat is het rustig vanavond?
Lady´s, hartelijk dank voor jullie lieve felicitaties!
Ben echt helemaal happy :mrgreen: Vandaag het shirtje binnen gekregen, Echt super geworden!!! Ben benieuwd naar de reacties vrijdag…
Heb ff snel bijgelezen, ben echt bekaf!
Moest van 8.30 uur tot 18.00 uur werken en toen er nog op uit voor Sinterklaasinkopen…gaap!
Leuk om ook goed nieuws te lezen! Lieke GEFELICITEERD!!!
Meiden, fijne avond en tot snel!
xxx
Memmie, jouw feestdagen kunnen niet meer stuk!
Geniet er maar lekker van :-*
Geniet ervan Memmie, vrijdag!
Miek, erg he nog steeds niet getest! Ik durf gewoon niet te bang voor negatieve test denk ik :oops:
Anne-Sophie, snap ik best hoor
Dit is toch je tweede ronde? Heb je vorige maand ook niet gestest?
Buikkrampen hoeven trouwens niet te betekenen dat de :twisted: eraan komen. Met een zwangerschap kun je dit ook hebben…
Du niet meteen negatief
Ik blijf voor je duimen en ook voor muppet!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@miek1982 wrote:
Kittycat voel jij al iets?
Nee :?
Had vorige week alleen heel erg last van rommelende darmen, maar nu echt niets :wall:. Alleen een beetje moe af en toe, maar kan ook een excuus zijn om langer in bed te liggen 8) Ben 's middags juist heel energiek.
Heb al bedacht dat ik vast schijnzwanger ben en geloof dat ik er morgenochtend nog een test tegenaan gooi :eh: Ik wil bewijs

Iéts om me te laten zien dat ik het me niet verbeeld :shifty:
(zegt ze totdat ze volgende week boven de toiletpot hangt en hoop dat het snel over is)
En bedankt voor de felicitaties voor mijn nieuwe baan. Is ongeveer hetzelfde wat ik ga doen, wel meer uurtjes, wilde ik al een tijdje.
Bleeeeeeeeeh, ik ben moeoeoeoeoeoeoe! Sterre was weer om 6 uur wakker vanmorgen
Kittycat, hahaha, kan me voorstellen dat je nu graag kwaaltjes wil, maar ik hoop toch echt voor je dat die wegblijven, 9 maanden duren lang hoor! :silenced:
En gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! :dance:
Anne-Sophie, knap dat je nog niet getest hebt! :thumbup: Maarre… je laat ons wel lang in spanning hoor :naughty:
Muppetje, hoe is het nu bij jou??? Duivels weggebleven? Getest??? Ooooh meid, ik vind het spannend voor je, hoop zo op goed nieuws vandaag!
Miek, erg is dat he, dat je als juf wel altijd een mooie surprise moet maken :lol: Ik heb zelf dus balletlessen gegeven (aan kinderen en volwassenen) en met de kids deden we dan ook altijd surprise. Had ik ook nog eens 5 groepen die surprise deden (jongste groepen natuurlijk niet, en de oudste groepen deden een spel met kerst, anders waren het er nog meer geweest). Ben er op een gegeven moment maar mee gestopt om mee te doen
Memmie, leuk dat het shirtje mooi geworden is! Alvast veel plezier voor morgen, zo leuk altijd om de reacties te zien (hoop tenminste dat je leuke reacties krijgt, maar dat zal wel toch?)
Newbe, wat een gedoe weer joh, wat gek dat je ineens ongi werd Hopelijk heb je deze cyclus wel gewoon een eisprong, dat is dan in ieder geval al iets. En dan hopen dat het raak is, ben je ook meteen van dat gedonder af :hug: Ik zal aan je denken, volgende week vrijdag! Sterkte meis, lijkt me allemaal niet makkelijk voor je :hug:
Hebben jullie nog spannende plannen voor vandaag? Ik ga straks ff een boekje ofzo kopen voor de kleine van m’n nicht. Had al kleertjes gekocht, maar m’n zusjes stelden voor om met z’n allen samen wat te kopen, dus moet er nog ff wat bijhalen. Iemand tips voor een leuk (voorlees)boek? Dat moeten de juffen onder ons wel weten toch?
En even naar het postkantoor. Laarsjes terugbrengen Die met die zilveren gloed zijn idd te klein, en die andere zwart/grijze… weet niet of ik ze leuk genoeg vind…, zo nog maar een keer aandoen bij haar en dan even de knoop doorhakken… Die met die zilveren gloed ga ik zo even in een maat groter bestellen, want ze zijn wel erg leuk :inlove: En die bruine zijn gaaaaaaaf! Staan echt stoer! :inlove:
Verder weinig plannen vandaag. Lekker tutten met Sterre :inlove:
xHeske
Uhhhh :think: mijn plannen voor vandaag…werken…
En morgenvroeg weer testen…
Nu eigenlijk niet misselijk, wel met vlagen ongikramp.
Anne-sophie wel zaterdag voor 8.00 uur testen dan kan ik het nog zien voor ik ga werken.
KC ik heb bij Jesse ook 6 testen gedaan…
Haha, bij Sterre heb ik ook 3 testen gedaan (of 4, met die van MvM erbij) en dat terwijl ik dus vanaf een paar dagen voor NOD kotsmisselijk was. Kon echt niet missen, maar toch geloofde ik het niet :eh:
Bij Lente* heb ik 1 keer getest, plus 1 test van MvM. Had toen geen testen meer over, dus heb me gewoon braaf ingehouden. Maar goed, die neiging om opnieuw te testen herken ik dus wel :mrgreen:
Nou, de zwart/grijze laarzen gaan ook terug… Sterre vindt ze niet lekker zitten, en ze zijn denk ik gewoon wat te hoog, komen echt tot aan haar knietjes, dus kan me voorstellen dat dat niet lekker zit. Bruine zijn maar ietsjes lager, maar dat is héél soepel leer, dus daar heeft ze geen last van. Grijze met zilveren gloed heb ik in een maat groter besteld, dus die hebben we dan ook volgende week binnen en dan kan ze als het goed is tot het voorjaar vooruit (dan ook nog wel, maar als het warm wordt kan ze natuurlijk niet op laarzen blijven lopen ).
Maar goed, als het nu eens ophield met regenen (miezeren) dan kon ik naar het postkantoor en de boekhandel, maar heb weinig zin om met dit zeikweer naar buiten te gaan :?
Hoi meiden!
Hahaha Lieke, ik had je al heel uitgebreid gefeliciteerd, maar nogmaals, van harte meid, ben heel blij voor je :inlove: :dance:
Jammer van de laarsjes Heske, maar idd, als ze niet lekker zitten dan maar terug… Hoop dat de andere in een maat groter beter zitten, en je hebt iig 1 paar goeie!! :thumbup:
Anne-Sophie, voel je je vandaag wat beter? Snap het wel hoor, dat het een beetje eng is om te testen! Duimen draaien overuren voor je!
Muppet meis, heb je al getest? Nog geen :twisted: ??
Muisje, hoe gaat het met jou? Nog steeds gelukkig? :mrgreen:
Kittycat, wat lees ik nou? En nieuwe baan?? GEFELICITEERD! :dance:
Memmie, wat gaaf (post je een foto!) voor jullie een top sinterklaas!! :thumbup:
Miek, ik ben hier ook nog bezig met mijn suprise, waarom moet ik toch altijd iets ingewikkelds uitkiezen? Wat heb je gemaakt??
Newbe…een dikke :hug: voor jou. Hoop dat je heel snel een positieve test in je handjes hebt… :-*
Lu hoe is het met jou?
Mascha hoe is het met je voet? En verder? Wanneer had je die andere testen ook alweer maandag en dinsdag toch?
Jane, hoe voel je je? Gaat alles goed?
Als ik nog iemand vergeten ben, :oops:
Hier alles redelijk. We moeten morgen een weekend weg. Emma is beter, maar Wouter zo zo, dus ik twijfel nog.
Bloeden was gestopt, nu oud bloed"zucht
Dikke kussen voor jullie allemaal!
Vanochtend om 6 uur testje gedaan, wilde graag dat lief erbij was voor het geval dat, maar helaas… Niet eens een heel vaag streepje ofzo, gewoon he-le-maal niets…
Nu hoop ik dus dat ik snel echt ongi word, dan hebben we dat ook maar weer gehad.
En dan moeten lief en ik van het weekend maar eens praten over hoe we het een en ander de komende maanden gaan pakken. Ik heb namelijk afgelopen week te horen gekregen dat ik m’n baan kwijt ben…
Misschien moeten we onze kinderwens maar even vooruit schuiven tot we weer wat meer financiele zekerheid hebben. Maar ja, we worden er ook niet jonger op en misschien komt van uitstel dan afstel… Misschien moeten we dus maar gewoon doorgaan voor ronde 3 en het vertrouwen hebben dat alles goed komt.
Muppet
Het kan zijn dat je te vroeg hebt getest, zonder :twisted: blijf ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Wat rot van je baan zeg…jeetje… Wat betreft wel een kindje of niet, ik denk dat je moet kijken wat jullie nu het belangrijkst vinden. Persoonlijk denk ik dat alles altijd wel weer goed komt. Toen ik zwanger bleek te zijn van Emma werkte ik in de kinderpsychiatrie. Ik ben daar op een rot manier opgestapt (heel verhaal, mijn zogenaamde beste vriendin vond het nodig om mijn baas in te lichten van mijn zw.schap en zij ging er daardoor met mijn extra uren vandoor, ik was zo boos, dat ik daar heb geroepen dat, nou ja maakt ook verder niet uit, maar door de hormonen ben ik boos opgestapt) dus ik zat ook ineens zonder baan. Dat was erg schrikken, maar het kwam allemaal goed en we zijn zielsgelukkig met onze kleine meid. (geloof het of niet, maar Emma is in een heeeeeeel klein kamertje, in een heeeeeeeeeeel klein huisje geboren, een jongerenwoning. Een jaar later woonde we in een “echt” huis)
Ik hoop dat je eruit komt en lucht vooral je hart hier! :-* :hug:
@Miekje wrote:
Mascha hoe is het met je voet? En verder? Wanneer had je die andere testen ook alweer maandag en dinsdag toch?
Het blauw van mn voet is bijkans weg :shock: nooit verwacht zo snel al! Maar lopen is nog altijd niets (ik kan alleen maar mijn crocs aan) De middelste twee tenen kan ik ook niet bewegen.
Longtesten zijn idd maandag en dinsdag
Hopelijk knapt Wouter vandaag nog wat op zodat jullie gewoon er even tussenuit kunnen :thumbup:
enne...... lief dat je altijd zo met iedereen meeleeft!!! :clap:
Jammer Muppet dat de test negatief was. Maar nog geen :twisted: ?
Blijf positief. Mijn eerste test op de NOD was ook hartstikke negatief, echt blanco gewoon.
Enorm balen van je baan zeg :hug:. Hopelijk is er snel een andere baan te krijgen of een andere oplossing te bedenken.
Zonde dat de laarsjes niet pastten Heske.
En Memmie, maak je foto’s morgen ?
Miekje, heel fijn weekend alvast. Hopelijk knapt Wouter ook snel op.
Alle andere meiden, succes met de surprises!
Ik moet nog een gedicht schrijven voor vanavond, maar kan dat gewoon echt niet :? We vieren het vanavond met mijn schoonouders en zwagertjes. Hebben alles wat ook maar naar baby kan verwijzen maar even goed opgeruimd .
Ik heb trouwens vanmorgen weer een test gedaan :oops: De 4e dus eigenlijk, maar las al dat dat niet uitzonderlijk is dus Tja, de eerste was onmiskenbaar negatief, de 2e twijfel en de 3e dus positief en deze super positief! De kleur van het streepje was net zo donker als de controlestreep…kijk, daar hou ik nou van :inlove: Ik blijf er naar kijken. Ik heb er nu nog 2 dus bij twijfel…
Vandaag druk dagje verder, schoonmaken, boodschapjes doen, taartje bakken, nog een aantal telefoontjes te plegen etc
He bah Muppet wat een narigheid allemaal!
:hug: :hug: :hug:
Hey KC!! heb je ook voor ons een fotootje???
Pssst Heske
we zitten alweer op 5 zwangeren