Oktoberstoppers 2008, #4, al 5 meiden zwanger!!!

Balen marscha. Je moet inderdaad nog even wakker blijven, je hebt nog een taak vanavond :wink:

Hee lieve meiden allemaal,

Hier even kort berichtje van mij!

Zit druk aan de studie en ben nog niet helemaal bijgelezen maar dat doe ik van de week wel weer even.

wat betreft de :twisted: nog steeds niks te bekennen!

Voel me echt beetje uit mijn doen ervan, haha!

Heb ook nog niet weer getest, wacht ik nog maar paar dagen mee!

Wat denken jullie zou het nog ontpillen kunnen zijn?? 1e ronde na stoppen met de pil kwam met 32 dagen. Zit nu op 34!

Bedankt voor al het duimen,

Liefs A-S

@M&J wrote:

Moe moe moe moe moe… :zzz: :zzz:

Al eens getest op je vitamine B12?? of ijzer (ferritine)??

Heej A-S!

Jee ja het kan ontpillen zijn, maar je kan ook zwanger zijn. Blijft dus heel spannend, ik blif duimen voor je!

Miek, top geen baby meer!

:o dan ga ik binnenkort ook geen baby meer zijn?? :smiley: bijna 200 :shock:

Ik ben vandaag 17x geprikt met iets wat hun een speldenprikje noemen :shock: Geen idee wat het was maar dat niet zooooo dat deed echt pijn. Was voor een allergietest.

Ik heb inmiddels zoveel testen gehad dat ik niet eens meer weet of ze dat gedaan hebben miekje :oops:

De longtest die ik ook vandaag had (en morgenochtend weer eentje) was ook hell. Het mondstuk lijkt wel wat op een snorkel maar dan groter. Ik ging er bijna van spugen. En dan zo’n muts: je moet wel rustig blijven hoor! :roll: :roll:

@Jane_S wrote:

@M&J wrote:

Er zijn inmiddels iets van 7 a 8 buisjes bloed afgenomen. Maar zoals ookal in mijn vorige post; ik weet er geen eind meer aan :oops:

@M&J wrote:

@Jane_S wrote:
@M&J wrote:

Er zijn inmiddels iets van 7 a 8 buisjes bloed afgenomen. Maar zoals ookal in mijn vorige post; ik weet er geen eind meer aan :oops:

Vraag het eens na, zij hebben het zo opgezocht. en als dat het is dan is het makkelijk te verhelpen.

Jane, volgens mij moet je rond de 250 hebben, om babyaf te zijn :wink:

Hoe is het met je zusje?

Mascha, wat een gedoe aan je lijf zeg… :hug: Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er nu mis is. Heb je nog erg last van je longen? En hoe is het met je voet, kun je er weer gewoon mee/op lopen?

Wanneer zouden mijn bloempjes een kleurtje krijgen…of moet je dat zelf doen ofzo…

Ja dat denk ik ook, maar toch alweer bijna 200 :shock: vind dat toch best wel veel :oops:

Ik weet niet hoe het met haar gaat, zo druk gehad dat ik ben vergeten te bellen :cry:

@Miekje wrote:

Wanneer zouden mijn bloempjes een kleurtje krijgen…of moet je dat zelf doen ofzo…

???

Het lijkt me heel vervelend als ze je helemaal binnenste buiten keren zonder resultaat. Vanaf nu mag je je alleen maar moe en rot voelen vanwege een zwangerschap!

Heb je me goed gehoord Marscha :snooty:

Ik jaag al die ellende wel voor je weg :smiley:

Hahaha kijk links bij mijn avater, die bloempjes Jane

hé verrek heb ook twee bloemetjes :mrgreen: Ben helemaal gelukkig!

oooooooooooo die!

duh :lol: :lol: (miek heeft 2 bloempjes)

:oops:

welke kleur moeten ze worden dan miekje?