Heb je nou helemaal niet de neiging om te gaan testen miekje?
En hoe voelt jane zich vandaag?
Goed hoor Miek, en jij??
Nou dat zeg ik, een beetje down… Zou het zoooo erg vinden als het niet gelukt is deze maand. Heb het bij wijze van spreken al verteld aan het kerstdiner.
En het wachten maakt me nog onzekerder…
Wil ook niet te vroeg testen, bang voor teleurstelling. Dus wacht denk ik gewoon tot dinsdag. Maar de verleiding is zo groot!
Maar verder gaat het wel goed hoor :mrgreen:
Morgen weer werken, bah geen zin!
Nog twee weken en dan kerstvakantie, dat is wel weer lekker.
Sorry ben ik weer…
Miekje, ik durf niet te testen, weet dat het negatief is…zonde van de test en dan sta ik weer zo debiel “een streepje op dat ding te staren” die er niet komt.
begrijp je onzekerheid hoor…en het wachten is vreselijk, vooral omdat het iets is wat je zo ontzettend graag wilt…
Ik toch echt voor een positieve test hoor voor je! Ga je echt niet eerder testen? geen klachten meer? Het kan vanaf morgen he?
Ik zag vandaag in de kast dat die van mij opgebruikt zijn :oops:
Heb alleen die van kruidvat liggen…
Ik moet morgen ook weer werken…heb net een mailtje gehad van de kinderen die ik nog moet testen, menn…wat een werk…
Idd nog 2 weekjes en dan vakantie! Joepie (en ik werk maar 2 dagen, kijk er toch naar uit :oops: )
Spannend Miek, ik hoop ook voor je dat je positief test!
maar ik ga dr vandoor, ben al moe
Welterusten !!
Truste Jane, hoop dat je moeheid door een klein mini mensje komt! Ik ga ook slapen denk ik…
Truste en tot morgen meiden :-*
het rare is. Dat ik dacht dat ik misselijk was. Maar als je logisch nadenkt kan dat nog helemaal niet. Heb dus verder geen aanwijzingen dat ik zwanger ben… Pffff moet gewoon echt afwachten
Truste jane en miek!
Droom maar fijn van kleine babytjes!
Ik ga ook!
Tot morgen! :-*
Jij ook, truste!!
Goedemorgen dames, even over relaties enzo. Mijn man en ik zijn dit jaar alweer 15 jaar bij elkaar, waarvan 3 jaar getrouwd!
Ik herken het gevoel van wel zwanger, niet zwanger, wel zwanger, niet zwanger. Ik voel nu de laatste dagen steeds wel dingen helemaal onder in mijn buik. Ik denk dit te herkennen van de vorige keer, maar dan denk ik weer. Welnee, ook deze maand is het niet raak. Ik wacht in ieder geval tot zondag met testen en mocht ik dan zwanger zijn dan denk ik dat de test toch negatief geeft. Ik weet het gewoon niet…
Goeiemorgen!!!
Hier nog steeds een apie met ontstoken oogjes (ze slaapt nog :shock: , maar is vannacht veel wakker geweest en toen was het nog goed mis), dus die blijft lekker thuis vandaag. Hoop wel dat het snel wat beter wordt hoor, 't ziet er zo sneu uit
Kittycat, geen paniek hoor meis, als je per ongeluk een keer kaas hebt gegeten die niet mag, wat Miekje ook al zegt, de kans dat je iets verkeerds hebt binnengekregen is heel erg klein. Kan gebeuren meis.
A-S, wat balen meis! :hug: Wanneer is nu je nieuwe nod?
Miek, ik had tot gisteren juist helemaal geen zwanger gevoel, maar nu toch wel een beetje. Maar weet het niet hoor, kan ook net zo goed ongi worden. Heb iig flinke buikpijn, maar dat kan vanalles betekenen, doet me eerder aan ongi denken omdat het vorige maand ook zo voelde. Had gisteren erge koppijn en dat heb ik vaak voor mijn ongi (maar tijdens zwangerschap had ik ook veel koppijn), maar heb ook een erg droge mond en dat had ik ook steeds aan het begin van de zwangerschap.
Maar goed, dat wachten duurt die laatste dagen zo lang he… Ik duim voor je dat je zwanger bent!
Miekje, ik blijf ook voor jou duimen hoor, ben er nog helemáál niet van overtuigd dat je niet zwanger bent :snooty: , volgens mij is gewoon alles nog mogelijk :mrgreen:
Jany, fijn dat je zusje opgeknapt is!
Oh, Sterre is wakker, dus ga haar uit bed plukken.
xHeske
Goedemorgen dames!
Hartelijk dank voor het duimen gister. Het gesprek is, naar mijn idee, goed verlopen. Leuke functie, leuk bedrijf, ik wil die baan echt heel erg graag! Nu kan ik helaas niets anders meer doen dan afwachten en blijven :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: …
Oooh spannend Muppet! Ik blijf meeduimen voor je hoor! Weet je al wanneer je wat hoort? Of hebben ze daar niets over gezegd?
Hm, ik kan het me verbeelden… maar het lijkt wel of ik een beetje misselijk ben :eh: Ooooh, geloof dat ik me weer lekker gek loop te maken :lol:
*** Breekt in ***
Ik duim voor je Heske, dat het geen inbeelding en geen griep is
*** Breekt uit ***
Leuk Muppet, zou mooi zijn als het wat wordt.
Miekje… Kruidvat kan ook 2 dagen vantevoren toch
=
Jammer Anne-Sophie :-*
:hug: voor Sterre met haar pijnlijke oogjes.
* Breekt ook even in *
Lieve Heske, ik hoop dat je je het niet inbeeld. En dat er echt een brusje aankomt.
Onze duimen draaien voor jullie!!!
Hoe gaat het verder met je??
Dikke zoen Chantal
*breekt weer uit
Heske!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:-*
Hahahaha, meiden, jullie zijn lief! :-*
Misselijke gevoel is een beetje afgezakt en de buikpijn (gelukkig) ook. Het blijft afwachten zeg… Pfff, ik ben werkelijk nog nooit eerder zo zenuwachtig geweest voor m’n nod. Kan echt nergens anders meer aan denken nu, ik wil het zooooo graag :?
Heb net uit verveling gewoon (shame shame shame :oops: ) wéér kleertjes voor Sterre besteld :oops: :oops: :oops: . Had me zo voorgenomen het voorlopig ff niet meer te doen, maar ja, overal uitverkoop en even niets beters te doen… :wall: Maar mijn bankrekening gaat nu echt protesteren, dus dit was écht het laatste voorlopig :?
Mijn zusje gaat trouwens nog van die extra gevoelige testen opsturen. Ik heb zelf natuurlijk toen een lading van die gewone testen van sensitest besteld (niet die gevoelige dus), maar die kun je in principe pas op of na je nod doen. Ik heb altijd heel hard geroepen dat ik niet geloof in die extra gevoelige testen, maar m’n zusje had er nog een paar liggen, dus ja… toch maar proberen Heb ze morgen binnen, als het goed is, maar wil toch eigenlijk wel proberen om tot zaterdag te wachten met testen. Eerst maar kijken of ik niet alweer eerder bloed ga verliezen…