Oh bleeeeeeh, ik heb het ff te kwaad hoor . Vind het gewoon zo spannend. Stel nou dat het zo is… jeetje, ik ben zo bang voor wat er komen gaat
En als het niet zo is… de teleurstelling zal zo groot zijn nu, ik wil gewoon persé dit jaar nog een beetje leuk afsluiten.
Oh, bah, het moet gewoon zo zijn…
Heb echt behoorlijke buikpijn nu, dus als ik ongi ga worden, dan zit het er al aan te komen, eerder dan zondag al, dat kan haast niet anders.
Ben ook echt misselijk, maar dat komt volgens mij gewoon doordat ik me zo loop op te fokken. Probeer op mezelf in te praten en te zeggen dat een maandje later toch ook niets uitmaakt, maar alles in me roept dat het wél uitmaakt. :?
Gadverdegadver, was het maar gewoon ff een week verder, dan wist ik iig waar ik aan toe ben…
Nou ja, voor de rest hier natuurlijk evengoed spannend, maar loop mezelf nu echt gigantisch op te vreten en moest het ff van me afschrijven. Heb nu verder gewoon heel veel zin om een potje te janken, maar Sterre loopt hier om me heen te huppelen en die heeft niets aan een huilende moeder, daar heeft ze de laatste maanden al vaak genoeg mee te maken gehad…
Lekker huilen meid, wat kan jou het schelen dat Sterre thuis is. Mama’s mogen ook best verdrietig zijn hoor! Je kan Sterre ook vertellen dat er andere redenen zijn alleen om verdriet te huilen. Ze zal het allemaal niet echt snappen, maar jezelf zo op lopen fokken is ook niet goed.
Ik snap je heel goed hoor, het lijkt me ook echt vreselijk om in jouw situatie te zitten. We gaan er gewoon voor en zijn nu (want als we zwanger zijn dan zijn we het al) samen zwanger. Afgesproken?
Pffffff en ondertussen ben ik ook erg nieuwsgierig, mijn buik voelt heel zwaar aan net boven mijn fluit zeg maar :oops: dus heel laag.
Thanx Hope :-*
Ja, dat zware gevoel in mijn onderbuik heb ik ook… maar ik geloof dat ik dat ook wel heb als ik ongi word… weet het allemaal niet meer zo zeker.
Ben inmiddels wel ietsjes rustiger weer, maar zal blij zijn als Tjip straks thuis is. Kan hij ff op Sterre letten en dan ga ik eens lekker heel lang in een heel warm bad.
Morgen gelukkig veel afleiding, want krijg 3 vriendinnen op bezoek. En vrijdag als het goed is werken, ligt een beetje aan Sterre d’r oogjes natuurlijk, maar hoop toch dat het dan wel wat beter gaat.
Hoi meiden,
Zo te lezen komen er weer een hoop NOD’s aan!!! Ik duim voor jullie hoor!
Hier super positief nieuws! Ik heb vandaag een POSITIEVE OVULATIETEST!!! Whoehoeeee dat heb ik nog niet eerder gehad. Dus ik ben super blij!! Gister was ie negatief en dacht het eigenlijk vandaag ook weer. Ik had hem al weggelegd en was met andere dingen bezig en toen dacht ik “o ja die test” Dus ik kijken en jahoor een smiley!!! Dus komende 2 a 3 dagen maar goed aan de klus;)
Dus ik heb goed nieuws voor de gyn vrijdag. Volgende week zal ze dan wel op progesteron gaan prikken omdat ze misschien dacht dat deze wat te laag zou zijn. Maar goed alles op zn tijd! WE zullen zien.
Liefs
Hoi meiden,
PFfffff nou hier nog steeds buikpijn, hoop dat ik snel ongi ga worden en weer door kan, lief van je Heske, maar het zit er niet in deze maand vrees ik. Bah ik baal…
vermoeiende dag, moest voor de klas groep 5. Wat waren het leuke kinders, dus heb me goed vermaakt!
Newbe, WAT EEN TOPNIEUWS! helemaal goed! Nou aan de klus en het jaar super afsluiten! :dance: :dance:
Heske, ik hoop heel heel erg dat je zwanger bent meis! Hoop ook dat je eerder test dan zaterdag, anders mis ik het!! (we komen pas maandagavond thuis)
Hope, ook jij heel gauw een positieve test meis! Spannend hoor… lage buikpijn is een :thumbup: teken!
Heske, die andere testen van sensitest kunnen toch 4 dagen voor je nod? en de sensitieve 6? (of heb ik het fout?)
Bah meiden, dat wachten is niets he…
Oh geweldig nieuws Newbe! :dance: goed benutten!!
Hey allemaal,
Hoe ist met iedereen!
Meiden die dit weekend teste, ik duim voor jullie. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mijn volgende NOD, wil je die op 10 Januari :shock: zetten Heske??
Jeetje wat klinkt dat een eind weg!!! :shock: :shock:
Ben nu maar uit gegaan van 33 dagen, na een cyclus van 32 en 34!
Weet ook niet.
Fijne avond allemaal,
Liefs A-S
Snap er niets meer van, heb een ovulatietest gedaan, was zo goed als positief. (iets lichter streepje) denk dat mijn cyclus idd helemaal van de wap is. Dus ga maar door met de ovutesten, die zal morgen en anders overmorgen wel helemaal paars zijn, dus klussen dan maar…snap er echt geen reet meer van…
A-S, 10 januari, ga jij mooi het goede jaar in met een positieve test!!
Newbe, goed nieuws!! :dance: :dance: Hopelijk komt er snel een einde aan de ovulatie testen! Op naar een posi zwangerschapstest!
Heske, ik had vorige maand zelf al heel erg vlak voor de nod, was er steeds mee bezig. Ik kan me voorstellen dat jij er nóg meer op zit te wachten om allerlei redenen. Helaas kunnen we de tijd niet vooruit (of terug) zetten. Hopelijk vind je wat afleiding de komende dagen :hug:
Over kleding shoppen gesproken…olliewood ken ik idd Maar Jottum heb ik niet zo veel. Jij weet vast wel hoe het valt. Demi heeft mt 92, maar ook wel 98…als ik een jurkje van jottum wil kopen kan ik dan 98 doen? Of wijkt het erg af :shifty:
AS, wat klinkt het ver weg he, je nod in januari :o In het begin van de cuclus ging de tijd erg langzaam. Nu ben ik er even minder mee bezig en gaat de tijd ook sneller. Hopelijk is dat bij jou ook zo!
Miekje, hoe gaat het? Heeft het doorgezet of is er nog een beetje hoop?
Muppet, wat spannend! :thumbup: :thumbup:
Ik ga even snel beneden kijke…heb de kerstboom staan, maar hoor nu een raar geluid :shifty:
Newbe wat goed!!! gefeliciteerd met je ei Doe je best de komende dagen!!!
Miekje :think: heel vreemd… Dan maar weer aan de klus kan een ovulatietest geen zwangerschap waarnemen? Is dat niet waarom hij kleurde?
Heske… Ik hoop echt dat je zwanger bent. Het is je zo gegund…
Heske en hope, ik vind dat jullie morgen of overmorgen moeten testen :mrgreen: Doe het dan voor miekje
Muppet wat fijn dat je gesprek zo goe is gelopen! We blijven duimen…Wanneer hoor je iets?
A-s met de feestdagen voor de deur is het zo 10 januari!!!
pfff vast wel iemand vergeten.
Vandaag gewerkt. Op dit moment wel fijn want dan ben ik te druk om me bezig te houden met een eventuele zwangerschap. Morgen en overmorgen ook werken en dan staat zondag zo voor de deur! En dan het grote testmoment! Wat nou als het niet raak is?
@miek1982 wrote:
en dan staat zondag zo voor de deur! En dan het grote testmoment! Wat nou als het niet raak is?![]()
Dan ben je even heel erg teleurgesteld en verdrietig, en dan ga je niet bij de pakken neerzitten, maar weer door voor de volgende ronde, samen met ons. Je kindje komt er! Echt! en waarschijnlijk is het raak, zo niet, dan de volgende keer. Voor nu

Is ook wel zo miekje… En wat is nou een aantal maanden op het geluk wat je daarna hebt. Ik moet eigelijk ook niet zeuren, maar daar is het topic voor toch? Dat je je gevoel kwijt kunt?
Misschien wel emo door bepaalde hormonen in mijn lichaam? hihi
Ohw… ik hoop niet dat je dacht dat ik vond dat je aan het zeuren was hoor, ik wilde je alleen een beetje opbeuren…
Qua zeuren sta ik hier nog altijd op nummer 1 :oops:
Nee dat dacht ik ook niet hoor. Maar moet mezelf af en toe weer even op mijn plek zetten en inzien dat er veel ergere dingen zijn…
Maarja als ik iets echt graag wil :oops:
En ik vind helemaal niet dat je zeurt! Dat je lichaam nou zo moeilijk aan het doen is kan jij niets aan doen. Vind je echt wel lief hoor! :shifty:
PFffffff nou hallo heej…natuurlijk zijn zat ergere dingen en elk huisje heeft z’n kruisje, maar ik wil zo heel graag nu zwanger zijn en dan is elke maand een maand te lang, (ik denk maar steeds, wat als het niet meer lukt) dus ik begrijp het helemaal hoor!
Inderdaad daar ben ik zo bang voor! Wat nou als het niet meer lukt… Ik ben gewoon nog lang niet compleet…
Ik heb mijn ei gevoeld, we hebben goed geklust dus waarom lukt het dan niet? Is er iets mis?
Moet nu natuurlijk niet te hard gaan roepen dat het niet lukt, want er is natuurlijk altijd nog een kans dat het deze maand wel gelukt is…
Met Milan voelde ik ook niks dus… We wachten het gewoon af!
Maar jij moest vandaag invallen? Zit je op een grote school? Zijn zeker veel zieken, wij hebben ook op het moment veel zieken.
Heb je wel altijd voor de klas gestaan?
Ja zo zit het precies!
Hopen dan maar Mieks
Ja het is een grote school op 3 lokaties. Nou ja de derde is een noodgebouw, daar zitten 2 groepen 8.
Nee hoor ik sta in principe nooit voor de klas, alleen als invaller. Ik heb psycho sociaal werk gestudeerd (psychologie en psychopathologie) en een jaar pedagogiek. Heb wel 1 jaar in het NT2 onderwijs gezeten. Ben eigenlijk voor kids met gedrags/opvoedings problematiek en hun ouders, maar wij hebben nu geen RTer meer op school, dus ik doe dat werk nu en help daarbij de IBer. Werk nu ruim 4 jaar op deze school.
Voor welke groep stond je ook alweer? Is het een leuke school?
Ik werk op een kleine school met op dit moment maar groepen. Werk daar nu 3 jaar. Gelukkig zijn we groeiende aan de onderkant. Ik sta voor groep 7. Ben een echte bovenbouw groep. Neem deze kinderen volgend jaar ook mee naar 8. We hebben een kleine maar wel een gezellige school. En lekker dicht bij huis, ook niet echt verkeerd
JAne ik zie dat jij er ook bent, kom je ook meekletsen? Hoe is het met je?
Ik ga nog een keer letterlijk dichtgroeien! Zit weer aan de pringles… :drool:
This wel gezellig, maar zit lekker te bankhange met mijn mannetje :inlove:
Miekje kan het niet zo zijn dat die positieve ovutest ook zwangerschap weergeven??
ik lees lkkr mee