Ik duim voor je Muppet :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: op wat voor functie???
Ooooh spannend Muppet, ik duim voor je!!!
Wanneer is je nieuwe nod? Dan pas ik het lijstje even aan…
Newbe, wat kl*te dat je nog geen eisprong gespot hebt En ja, wat stom is dat he, als je altijd dacht ‘het zal je maar gebeuren’ en het overkomt je dan ineens zelf… heel herkenbaar meis :hug: Je gaat er eigenlijk vanzelf vanuit dat dit soort vervelende dingen alleen bij een ander gebeuren, en dan is het heel hard als blijkt dat dat toch niet altijd zo is… Meis, voor ons allebei is 2008 heel anders gelopen dan we gehoopt hadden, maar 2009 gaat echt ons jaar worden! En het zou wel heel mooi zijn als dat stiekem al begon aan het eind van 2008 he
Succes iig vrijdag bij de gyn!
Wat kerst betreft… 1e kerstdag gaan we naar mijn ouders, 2e kerstdag komt schoonfamilie bij ons. Ik heb er écht geen zin in… Oud&Nieuw lijkt me helemaal gek nu, is altijd zo’n moment om even achterom te kijken naar het afgelopen jaar, en dat wil ik niet. Tenminste niet zo speciaal op zo’n moment. Maar goed, ook het begin van een nieuw jaar waarin we hopelijk ook weer nieuw geluk zullen vinden
Sterre voelt zich toch niet helemaal lekker nu hoor, met die oogjes Die zalf werkt volgens mij wel goed, maar ze is nu echt hangerig en huilerig. Ben benieuwd of ze morgen genoeg opgeknapt is om naar het kdv te gaan… ik denk het eigenlijk niet…
xHeske
Ik heb weer heel wat gemist geloof ik :oops:
Mijn vriend en ik zijn 8 jaar bij elkaar en ik ben nu 30, hij een jaar ouder. Het ‘mag’ onderhand wel en zeker nu we zo lekker ruim wonen (vinden we zelf).
Wat rot Newbe dat je geen eisprong hebt gehad Je hoop inderdaad altijd niet aan de negatieve kant van de statistieken te eindigen, maar helaas is er vantevoren geen enkele zekerheid. Ik hoop dat ook jij over een tijdje een mooi gezond kindje in je armen mag houden.
Een vriendin van me is 1,5 jaar bezig geweest, aan de clomid enzo en was al aangemeld voor IVF toen ze alsnog spontaan zwanger raakte, ze heeft nu, na 2 jaar, een prachtig kindje. Ik hoop dat dat er voor jou ook in zit .
Hier weinig te melden eigenlijk. Voel me rot, want heb een griepje te pakken en ben enorm verkouden, niet leuk. Maar gaat vast weer over.
Verder pijnlijke borsten en moe, maar niets wat ik niet overleef dus.
Ik wacht nog steeds op misselijkheid, maar ben tegelijk blij dat die er nog niet is.
Gisteren per ongeluk kaas gegeten die ik niet mocht :oops: , mijn zwangere collega nam, dus tja, dan zou het vast veilig zijn, totdat ze dus van dat restaurant vertelden dat het rauwmelkse was, ik heb het ook meteen maar laten staan. Hoop maar dat het geen problemen oplevert. Vond het nog wel zo slim van me om haar te volgen met wat ik wel en niet kon eten 8)
Ben trouwens al door mijn vakliteratuur heen :eh:
Heeft iemand nog aanraders?
En ik heb trouwens heeeel veel zin om babyspulletjes en -kleding te gaan kopen, maar moet me nog maar even inhouden, wie weet gaat het gewoon nog mis…
Hoi meiden!
Weinig nieuws hier, ben ontzettend moe…bah…maar ja, de nachten zijn ruk hier dus is niet zo gek…
Heske, hoe is het nu met Sterre? En met haar oogjes, wat sneu meis… Dikke :-* . Hou je haar morgen thuis?
Newbe, meis, ik hoop dat je het jaar 2009 knallend in gaat. Jouw kindje komt er vast en ik gun je en voor heel erg snel een positieve test. Laat je even weten hoe het was vrijdag?
Muppet, balen meis… natuurlijk :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: we mee voor je gesprek! Wat voor baan is het? en ook jij volgende ronde een positieve test!
Kittycat, kan gebeuren hoor, die kaas. Heb ik in beide zwangerschappen ook gehad. De kans dat je nu iets binnen hebt gekregen wat niet goed is is heel heel erg klein hoor.
Ja leuk van dat kleine spul kopen…ik sta er altijd :inlove: bij te kijken, zo scheetig!
Hoe is het met de andere meiden??
tis het stil hier…iedereen weer aan de frinkandellen?? :mrgreen:
Ja this de laatste tijd erg stil hier… toevallig gisteren niet…
Neee hier geen frikandellen vandaag
Hier ook niet hoor, heb al in geen weken een frikandel gezien…
Nou wij wel, gisteren nog, dus vandaar vandaag niet
Maar al weken niet?? moet toch wel eens kunnen
Maar Miekje hoe is het met je?
en met je kids?
Heske: wat lief dat sterre je bedankt voor het zalfje
Muppet ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor je!
Kittycat: dat was geen slecht idee een ander achterna te gaan, maar helaas wist die het dus ook niet… :S
Nee joh zat te :liar: …een leven zonder een frikandel op z’n tijd is laaaaang zo mooi niet!
Hier prima, heb last van mijn darmen…al een dag of 4 wor er gek van… maar ik laat me niet gek maken, ik weet dat het niet een zwangerschap is. Wacht tot ik ongi ben en wil dan heel erg graag door voor de volgende ronde. Ik heb contact met de ha gehad. Moet mijn ongi afwachten, als ik dan weer een bloeding krijg moet ik even langs de gyn. Maar het kan best eenmalig zijn.
Hoe is het met jou Jane? Heb je al gebeld naar je zusje?
haha
dat is mooi, oh minders van je darmen!
Ik hoop dat je toch zwanger bent, je weet het niet…
Ik denk ook dat het gewoon iets eenmaligs is geweest!
ja gaat goed, met mijn zusje ook, want ze is vandaag naar school geweest wel af en toe nog warm en stil maar volgens mijn moeder verder wel goed want ze kon naar school
Oh gelukkig Jane!
Hee meiden,
Hoe ist met iedereen??
Ben vandaag toch ongi geworden dus voor ons geld, op naar de volgende ronde maar! En dan maar hopen op meer succes!!
Ik duim voor jullie allemaal,
Liefs A-S
He balen A-S!!
Hopelijk volgende ronde positief nieuws!
Jammer A-S… op naar de volgende ronde, ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: weer door voor je!
dag meiden,
Ben ik weer!
Hoe is het met jullie?
Ik voel je vandaag ook niet zwanger :?
Jammer a-s, hopelijk is het de volgende ronde wel raak!
Muppet, hoe ging je sollicitatie?
Ha heksje!
Nou ik voel me ook niet zwanger hoor…eerder belabberd
Raar is dat, gisteren was ik er zo zeker van en vandaag zo zeker van niet! :?
En dat wachten duurt ook zo lang…
Maar ik had al een keertje geschreven miekje, dat ik ergens een verhaal had gelezen van een vrouw die ook een bloeding net naar het eisprong had gehad. Einde van de rit was ze gewoon zwanger dus je moet nog niet de moed opgeven hoor! :naughty: